Szkoła Trenerów: Profesjonalny Trener
Szkoła Trenerów: Profesjonalny Trener
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuNowy start w Małopolsce z EURESEM
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest w szczególności do:
- specjalistów chcących prowadzić szkolenia
- początkujących trenerów
- osób, które prowadzą już szkolenia, ale nie uczestniczyły dotychczas w kompleksowym kursie umiejętności trenerskich.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1 i Nowy start w Małopolsce z EURESem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji17-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi104
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy:- zdobędą wiedzę na temat teorii uczenia się osób dorosłych, wybranych metod i technik szkoleniowych, metod ewaluacji szkoleń;
- rozwiną swoje umiejętności w zakresie diagnozowania potrzeb szkoleniowych, projektowania i prowadzenia szkolenia oraz autoprezentacji;
- będą potrafili świadomie i efektywnie: korzystać z analizy potrzeb szkoleniowych, uwzględniać proces grupowy w planowaniu i realizacji szkoleń, adekwatnie stosować różnorodne techniki szkoleniowe.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca rozróżnia rolę trenera oraz szkolenie od innych ról i form pracy rozwojowej. | Kryteria weryfikacji Wie, jakimi cechami charakteryzuje się trener. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zna założenia, na których opiera się proces szkoleniowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wie, w jaki sposób uczą się osoby dorosłe. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca projektuje szkolenia odpowiadające na różne potrzeby. | Kryteria weryfikacji Wie, jak przeprowadzić diagnozę potrzeb szkoleniowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Określa cele szkoleniowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Zna najbardziej użyteczne metody szkoleniowe. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy program szkolenia i odpowiednio planuje czas poszczególnych sesji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Planuje ewaluację szkolenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca stosuje angażujące i różnorodne metody pracy z grupą. | Kryteria weryfikacji Zna założenia poszczególnych metod w pracy z grupą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi dopasować metodę szkoleniową do celów i specyfiki grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Korzysta ze znanych metod pracy na sali szkoleniowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca analizuje zjawiska związane z dynamiką grupy. | Kryteria weryfikacji Rozumie procesy dziejące się w małej grupie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wie, jak stworzyć bezpieczne środowisko pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Adekwatnie reaguje w przypadku wystąpienia trudnych sytuacji w pracy z grupą. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca prezentuje postawę gotowości w dalszym rozwijaniu kompetencji. | Kryteria weryfikacji Analizuje własny potencjał w budowaniu roli trenera. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Rozwija swoje kompetencje komunikacyjne i interpersonalne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Planuje dalszy rozwój. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kompleksowy, 13-dniowy program:
Moduł I. W prowadzenie w rolę trenera (2 dni)
- pogłębienie zrozumienia założeń pracy szkoleniowej, zdefiniowanie kompetencji decydujących o skuteczności trenera oraz sytuacji uczących się osób dorosłych, zrozumienie potencjału i granic roli trenera
Moduł II. Kompetencje podstawowe (4 dni)
- rozwój najistotniejszych dla roli trenera kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych
Moduł III. Budowanie programu szkolenia (3 dni)
- poznanie najbardziej użytecznych metod pracy oraz umiejętność samodzielnego zaplanowania efektywnego szkolenia
Moduł IV. Realizacja szkolenia i dynamika grupy (4 dni)
- rozwój umiejętności i analiza zjawisk towarzyszących prowadzeniu szkoleń w małych grupach, samodzielne prowadzenie fragmentów szkolenia przez każdego z uczestników
Czytaj więcej o Szkole Trenerów: https://wszechnica.uj.pl/szkolenia/szkola-trenerow/
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 53 Moduł I, Dzień 1, część 1: Poznanie się uczestników, integracja, wprowadzenie do tematyki Szkoły Trenerów | Prowadzący dr Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 53 Moduł I, Dzień 1, część 2: Szkolenie jako forma wspierania rozwoju, różnice między szkoleniem a innymi formami pracy | Prowadzący dr Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 53 Moduł I, Dzień 1, część 3: Rola Trenera - model kompetencji trenerskich, analiza własnego potencjału (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący dr Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 53 Moduł I, Dzień 1, część 4: Planowanie indywidualnego rozwoju uczestników (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący dr Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 53 Moduł I, Dzień 2, część 1: Sytuacja uczących się osób dorosłych, psychologia uczenia się dorosłych | Prowadzący dr Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 53 Moduł I, Dzień 2, część 2: Organizacja środowiska wspierającego uczenie się (praca warsztatowa) | Prowadzący dr Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 53 Moduł I, Dzień 2, część 3: Podstawy i zasady pracy szkoleniowej (praca warsztatowa) | Prowadzący dr Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 53 Moduł I, Dzień 2, część 4: Podstawy umiejętności określania celów szkoleniowych | Prowadzący dr Maciej Świeży | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 53 Moduł II, Dzień 1, część 1: Poznanie się uczestników, integracja, wprowadzenie do tematyki modułu II Szkoły Trenerów (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 53 Moduł II, Dzień 1, część 2: Rola Trenera - model kompetencji trenerskich, analiza własnego potencjału komunikacyjnego (praca warsztatowa) | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 53 Moduł II, Dzień 1, część 3: Konstruowanie wstępu do szkolenia. Analizowanie konstrukcji nadawanego komunikatu | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 53 Moduł II, Dzień 1, część 4: Przygotowanie mini-wykładu, tworzenie komunikatów ustrukturyzowanych (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 53 Moduł II, Dzień 2, część 1: Zwiększanie skuteczności komunikatów - posługiwanie się głosem (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 53 Moduł II, Dzień 2, część 2: Zwiększanie skuteczności komunikatów - posługiwanie się głosem (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 53 Moduł II, Dzień 2, część 3: Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych - wykorzystywanie komunikatów niewerbalnych w nadawaniu komunikatów | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 53 Moduł II, Dzień 2, część 4: Konstruowanie pytań (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 53 Moduł II, Dzień 3, część 1: Uwzględnianie potrzeb audytorium w konstruowaniu nadawanego komunikatu | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 53 Moduł II, Dzień 3, część 2: Rozwijanie umiejętności słuchania - definicje, zasady, mity (praca warsztatowa) | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 53 Moduł II, Dzień 3, część 3: Filtry w komunikacji - uelastycznianie własnej postawy komunikacyjnej (praca w oparciu o case studies) | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 53 Moduł II, Dzień 3, część 4: Doskonalenie umiejętności wykorzystania narzędzi komunikacyjnych wspierających słuchanie | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 53 Moduł II, Dzień 4, część 1: Uwzględnianie komponentów emocjonalnych w komunikacji (praca warsztatowa) | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 53 Moduł II, Dzień 4, część 2: Rozwijanie umiejętności prowadzenia dyskusji | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 53 Moduł II, Dzień 4, część 3: Wystąpienia publiczne- ćwiczenia uczestników | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 53 Moduł II, Dzień 4, część 4: Wystąpienia publiczne- ćwiczenia uczestników | Prowadzący Artur Krupa | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 53 Moduł III, Dzień 1, część 1: Przegląd różnorodnych metod i technik szkoleniowych (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 53 Moduł III, Dzień 1, część 2: Dopasowanie metod szkoleniowych do celów i specyfiki grupy (praca w oparciu o case studies) | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 53 Moduł III, Dzień 1, część 3: Metody i techniki realizacji celów | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 53 Moduł III, Dzień 1, część 4: Cykl projektowania szkolenia (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 53 Moduł III, Dzień 2, część 1: Definiowanie celów szkolenia (praca warsztatowa) | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 53 Moduł III, Dzień 2, część 2: Tworzenie programu szkolenia i planowanie czasu | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 53 Moduł III, Dzień 2, część 3: Tworzenie własnego programu szkoleniowego (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 53 Moduł III, Dzień 2, część 4: Tworzenie własnego programu szkoleniowego (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 53 Moduł III, Dzień 3, część 1: Organizacyjne i techniczne aspekty prowadzenia szkoleń (praca w oparciu o case studies) | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 53 Moduł III, Dzień 3, część 2: Metody oceny realizacji celów szkoleniowych | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 53 Moduł III, Dzień 3, część 3: Ewaluacja szkoleń | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 53 Moduł III, Dzień 3, część 4: Podsumowanie modułu 3 - wnioski do pracy w ramach indywidualnego rozwoju | Prowadzący Katarzyna Gacek | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 53 Moduł IV, Dzień 1, część 1: Wprowadzenie do modułu - obserwacja procesu grupowego | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 53 Moduł IV, Dzień 1, część 2: Kluczowe pojęcia z zakresu dynamiki grupy | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 53 Moduł IV, Dzień 1, część 3: Identyfikowanie trudnych sytuacji szkoleniowych (praca w oparciu o case studies) | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 53 Moduł IV, Dzień 1, część 4: Model interwencji trenera w dynamikę grupy | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 53 Moduł IV, Dzień 2, część 1: Przygotowanie własnego fragmentu szkolenia (praca warsztatowa) | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 53 Moduł IV, Dzień 2, część 2: Prowadzenie szkolenia - ćwiczenia uczestników | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 53 Moduł IV, Dzień 2, część 3: Prowadzenie szkolenia - ćwiczenia uczestników | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 53 Moduł IV, Dzień 2, część 4: Wskazówki istotne w prowadzeniu różnych form pracy szkoleniowej | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 53 Moduł IV, Dzień 3, część 1: Oddziaływanie na wybrane elementy funkcjonowania grupy | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 53 Moduł IV, Dzień 3, część 2: Prowadzenie szkolenia - ćwiczenia uczestników | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 53 Moduł IV, Dzień 3, część 3: Prowadzenie szkolenia - ćwiczenia uczestników | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 53 Moduł IV, Dzień 3, część 4: Reagowanie w trudnych sytuacjach szkoleniowych (praca warsztatowa) | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 53 Moduł IV, Dzień 4, część 1: Prowadzenie różnych form pracy z grupą / obserwacja dynamiki grupy | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 53 Moduł IV, Dzień 4, część 2: Narzędzia ewaluacji jako źródło informacji dla trenera (ćwiczenia praktyczne) | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 53 Moduł IV, Dzień 4, część 3: Planowanie rozwoju w roli trenera, możliwe ścieżki rozwoju | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 53 Moduł IV, Dzień 4, część 4: Podsumowanie Szkoły Trenerów, rozdanie zaświadczeń, celebracja | Prowadzący Iwona Sołtysińska | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 53 Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 348,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto89,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto73,08 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Sołtysińska
Współtworzy standardy kształcenia dla profesjonalistów zajmujących się edukacją i rozwojem osób dorosłych. Jest kierownikiem merytorycznym Szkoły Trenerów.
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada certyfikat trenera zarządzania (MATRIK
i Edexcel International). Jest również certyfikowanym coachem - posiada certyfikaty PCC ICF i ECPC. Ukończyła zaawansowany kurs analizy dynamiki grupowej OPUS oraz Krakowską Szkołę Psychoterapii Psychodynamicznej.
Współautorka programu i trener w Szkole Facylitatorów Wszechnicy UJ. Prowadzi usługi facyli
Artur Krupa
Pełni funkcję kierownika merytorycznego procesu certyfikacji kompetencji trenerskich. Prowadzi zajęcia w Szkole Trenerów Wszechnicy UJ, a także pełni rolę trenera w międzynarodowej, akredytowanej przez ICF, Szkole Coachów „The Art and Science of Coaching”. Ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń dotyczących rozwoju pracowników działu sprzedaży oraz wspierania organizacji w sytuacji zmiany. Wykorzystuje coaching indywidualny i zespołowy do wspierania firm i instytucji w realizacji celów biznesowych i pełniejszym korzystaniu z potencjału pracowników.
Ukończył psychologię na UJ i zarządzanie na AGH. Jest certyfikowanym coachem PCC ICF i Erickson Professional Coach. Posiada certyfikaty trenera zarządzania (Edexcel i BTEC Professional Qualifications), certyfikat Asystenta Psychodramy Polskiego Stowarzyszenia Psychodramy oraz certyfikat International Association of Facilitators.
Prowadzi zajęcia w Szkole Trenerów Wszechnicy UJ oraz międzynarodowej, akredytowanej przez ICF, Szkole Coachów „The Art and Science of Coaching”. Tworzy i realizuje programy rozwoju trenerów wewnętrznych w organizacjach.
Monika Gąsienica
Posiada doświadczenie jako menedżer projektów szkoleniowych, trener i konsultant. Prowadzi Obecnie pełni funkcję kierownika merytorycznego Szkoły Facylitatorów oraz Szkoły Menedżerów Projektów Rozwojowych. Prowadzi kompleksowe projekty szkoleniowo-doradcze dla klientów organizacyjnych.
Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim, Szkołę Trenerów Treningu Psychologicznego Haliny Nałęcz Nieniewskiej, Superwizyjne Warsztaty Doskonalenia Zawodowego Agencji Doradztwa Zawodowego AD oraz kurs The Art & Science of Coaching. Jest certyfikowanym facylitatorem - posiada certyfikat IAF Certfied Professional Facilitator. Ponad to posiada certyfikaty MBTI i SHL OPQ.
Współautor programu, kierownik merytoryczny i trener w Szkole Facylitatorów Wszechnicy UJ. Prowadzi usługi facylitacyjne dla grup zadaniowych w organizacjach. Ukończyła proces certyfikacji w International Association of Facilitators.
dr Maciej Świeży
Odpowiada za rozwój oferty szkoleniowej Wszechnicy UJ. Prowadzi kompleksowe projekty szkoleniowo-doradcze, służące kształtowaniu w organizacjach środowiska sprzyjającego uczeniu się. Projektuje narzędzia i standardy pracy w obszarach związanych z uczeniem się i zarządzaniem wiedzą. Pracuje w Polsce i za granicą, jako Trener Erickson Coaching Interational, prowadząc akredytowany przez ICF program „The Art and Science of Coaching”. Prowadzi indywidualny i zespołowy coaching dla kadry menedżerskiej; pracuje jako konsultant dynamiki grupowej w organizowanych przez Wszechnicę UJ i OPUS warsztatach group relations.
Z wykształcenia psycholog, obronił na UJ doktorat poświęcony uczeniu się złożonych umiejętności i przewidywaniu skuteczności działania. Ukończył kompleksowe kursy trenerskie i coachingowe (m.in. Wszechnicy UJ i Erickson College International), a także zaawansowany kurs analizy dynamiki grupowej OPUS. Dysponuje certyfikatem ICF na poziomie PCC oraz certyfikatem Erickson Certified Professional Coach (ECPC).
Od pierwszej edycji prowadzi zajęcia w Szkole Trenerów, a także rozwija zespoły trenerów wewnętrznych w organizacjach.
Katarzyna Gacek
Od 2003 roku pracuje jako trener i konsultant, projektuje i prowadzi różnorodne programy szkoleniowe. Posiada doświadczenie w obszarze oceny kompetencji pracowników - projektowała sesje assesment i development center (AC/DC) oraz występowała w roli facylitatora sesji, asesora oraz osoby udzielającej feedbacku rozwojowego po sesji. Zarządzała projektami szkoleniowymi oraz koordynowała pracą zespołów trenerskich.
Absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim. Na tej samej uczelni ukończyła również studia podyplomowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany konsultant metodologii Insights Discovery. Ukończyła kurs trenerski „Proaktywny trener w organizacji opartej na wiedzy”.
Trener Learning & Development Management. Szkoła zarządzania procesami rozwojowymi w organizacji Wszechnicy UJ. Pełniła rolę trenera wewnętrznego i Project managera projektów rozwojowych w dziale Learning and Development międzynarodowej korporacji. W pracy trenerskiej, doradczej i facylitacyjnej przeprowadza diagnozę potrzeb rozwojowych, projektuje programy rozwojowe i działania wspierające efekty szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na każdym module Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe wraz z instrukcjami do narzędzi i technik szkoleniowych omawianych na zajęciach.
Informacje dodatkowe
Rozliczeniu podlegają 104 godziny szkoleniowe (45-minutowych) szkolenia, co równa się 78 godzinom zegarowym (60-minutowym) widocznym w harmonogramie.
Liczba godzin usługi: 104 godziny szkoleniowe (13 dni x 8 godzin szkoleniowych).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi