Renoma lidera - doradztwo biznesowe w zakresie rozwoju biznesu w oparciu o markę osobistą.
Renoma lidera - doradztwo biznesowe w zakresie rozwoju biznesu w oparciu o markę osobistą.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program doradczy jest skierowany do osób prowadzących działalność gospodarczą, które aktywnie promują swoje produkty lub usługi i bezpośrednio angażują się w pozyskiwanie klientów. Te osoby pragną rozwijać swoje firmy poprzez budowanie silnej marki osobistej eksperta, co pozwoli im wejść na nowe rynki i wyróżnić swoją ofertę w konkurencyjnym środowisku biznesowym.
- Przedsiębiorcy: Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, którzy są twarzą swojej firmy i osobiście angażują się w działania promocyjne oraz sprzedażowe.
- Freelancerzy i specjaliści: Profesjonaliści działający na własny rachunek, tacy jak konsultanci, trenerzy, coachowie, którzy chcą zbudować silną markę osobistą i przyciągnąć więcej klientów.
- Menedżerowie: Osoby zarządzające firmami lub zespołami, które pragną wzmocnić swoją pozycję w branży poprzez rozwijanie własnej marki osobistej.
- Innowatorzy i start-upowcy: Osoby, które wprowadzają na rynek nowe produkty lub usługi.
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji09-12-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
Cel biznesowy: Wypracowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa w oparciu o markę osobistą pracodawcy, właściciela lub głównego wykonawcy usług, dzięki której firma uzyska w ciągu kolejnych 12 miesięcy wyższą o 10% sprzedaż w porównaniu do poprzedniego roku licząc od momentu zakończenia usługi.Efekt usługi
Opracowanie strategii wykorzystania marki osobistej w realizacji celów biznesowych przedsiębiorstwa w obszarze: pozycjonowania marki, budowania relacji z klientami, oferty firmy oraz rozwoju współprac biznesowych.
Kryteria weryfikacji:
- Zdiagnozowanie obecnej roli marki osobistej właściciela firmy lub głównego wykonawcy usług w rozwoju przedsiębiorstwa;
- Analiza mocnych stron, kwalifikacji i uzyskiwanych efektów w ramach roli pełnionej w przedsiębiorstwie;
- Określenie obszarów wykorzystania marki osobistej i wypracowanie narzędzi jej komunikacji: biogram, profile w mediach społecznościowych, strona www.
Opracowanie rocznego planu komunikacji przedsiębiorstwa w powiązaniu z marką osobistą pracodawcy lub głównego wykonawcy usług w celu zbudowania relacji z klientami oraz wzmocnienia rozpoznawalności i wiarygodności.
Kryteria weryfikacji:
- Analiza słabych i mocnych stron wykorzystania poszczególnych portali społecznościowych dla danego przedsiębiorstwa: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok.
- Analiza dotychczasowych działań firmy w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych, identyfikacja skutecznych działań i obszarów do rozwoju.
- Analiza trendów i działań marek konkurencyjnych adekwatnie do branży przedsiębiorstwa.
- Roczny plan tematyczny publikacji w internecie adekwatnie do specyfiki branży, świąt i realizowanych przez firmę działań biznesowych.
- Rekomendacje w zakresie rodzaju publikacji, ich zawartości oraz lejka sprzedażowego.
Opracowanie strategii komunikacji oferty jako procesu od zrozumienia problemu klienta do końcowego rezultatu, jakiego oczekuje klient firmy wraz z przedstawieniem zalet oferty oraz warunków realizacji usługi lub sprzedaży produktu.
Kryteria weryfikacji:
- Identyfikacja kluczowych grup klientów, ich potrzeb i cech demograficznych.
- Opracowanie strategii wykorzystania marki osobistej w prezentowaniu oferty i realizacji procesu usługi.
- Identyfikacja kluczowych przewag konkurencyjnych na poziomie funkcjonalnym, emocjonalnym i społecznym oraz wyznaczenie strategii sposobu ich prezentowania przez pracodawcą lub głównego wykonawcę usługi.
Opracowanie standardu rozwoju marki w zakresie wykorzystania sieci kontaktów, mediów społecznościowych eventów i partnerstw biznesowych do rozwoju firmy.
Kryteria weryfikacji:
- Analiza rynku w zakresie działających w branży stowarzyszeń, organizacji branżowych i wydarzeń, które mogą przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności firmy i pozyskania nowych klientów.
- Opracowanie instrukcji w zakresie wyboru, przygotowania i analizy rentowności zaangażowania w udział w wyżej wymienionych przedsięwzięciach.
- Opracowanie rekomendacji w zakresie doboru organizacji, wydarzeń i stowarzyszeń biznesowych w celu zwiększenia rozpoznawalności firmy oraz pozyskania nowych klientów.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Efektem programu doradczego jest kompleksowy raport, który podsumowuje wszystkie wnioski i obserwacje z poszczególnych etapów pracy. Raport zawiera szczegółową strategię dalszego rozwoju firmy, opartą na wypracowanych w procesie doradztwa wyróżnikach i unikalnych kompetencjach uczestnika. Dzięki temu klient zyskuje klarowną mapę działań, która pomoże mu skutecznie budować swoją markę osobistą i rozwijać biznes.
Program
Program
Dlaczego warto skorzystać z usługi?
Marka osobista to kapitał, który wypracowuje każdy z nas, skojarzenia z nazwiskiem, emocje jakie wzbudzamy i to, jak oceniają nas klienci, kontrahenci i partnerzy biznesowi może mieć wpływ na poziom zaufania, zaangażowanie, gotowość do zapłacenia wyższej ceny oraz lojalność wobec marki i firmy. Marka osobista stała się szczególnie ważnym kapitałem za sprawą mediów społecznościowych. Proces doradztwa pomaga zidentyfikować kluczowe przewagi konkurencyjne, fakty, informacje o właścicielu firmy, pracodawcy lub głównym wykonawcy usługi (np. szef kuchni, kosmetolog, trener personalny, fryzjer zatrudniony w firmie), a wypracowana w procesie strategia systematyzuje posiadane zasoby i pomaga wykorzystać je w budowaniu silniejszej marki firmy, pozyskiwaniu nowych klientów i zwiększaniu sprzedaży usług.
Czym dokładnie będziemy zajmować się w procesie usługi?
Usługa prowadzona jest indywidualnie i dostosowana do potrzeb danego przedsiębiorstwa. Punktem wyjścia jest analiza potrzeb oraz cele biznesowe, jakie chce zrealizować przedsiębiorstwo. W procesie doradztwa zajmujemy się 4 głównymi obszarami:
- Identyfikacją elementów tożsamości marki osobistej i marki firmy, aby skutecznie je zintegrować;
- Budowaniem planu rocznej komunikacji w mediach społecznościowych, aby pracodawca, mógł skutecznie wykorzystywać nowoczesne narzędzia jakim są media społecznościowe do samodzielnego komunikowania się z klientami i budowania wiarygodności;
- Opracowaniem strategii komunikacji oferty firmy poprzez zaangażowanie osoby właściciela, pracodawcy lub głównego wykonawcy usług;
- Opracowaniem strategii dalszego rozwoju marki z wykorzystaniem marki osobistej poprzez udział w targach, eventach i działalność w organizacjach biznesowych.
Na jakie potrzeby organizacji odpowiada usługa?
Usługa pomaga zrealizować cele związane z:
- Budowaniem silnej pozycji firmy na rynku lokalnym, w branży lub online (w zależności od potrzeb)
- Skutecznego wykorzystania marki osobistej pracodawcy lub głównego wykonawcy usług w promowaniu przedsiębiorstwa i oferty firmy oraz pozyskiwaniu nowych klientów;
- Pozyskiwania nowych klientów;
- Dotarcia do nowych grup odbiorców.
O co należy zadbać po stronie pracodawcy, aby działania przyniosły założony efekt:
Ważne jest, aby w procesie doradztwa uczestniczyły osoby odpowiedzialne za działania marketingowe, sprzedażowe w firmie oraz osoba, której marka osobista ma być motorem napędowym rozwoju przedsiębiorstwa. Ważne jest wewnętrzne usystematyzowanie kwestii prawnych związanych z wykorzystaniem wizerunku danej osoby i jej zaangażowania w poszczególne procesy w ramach obowiązków zawodowych. Niezbędnym elementem uzyskania efektów jest gotowość do wdrożenia wypracowanej strategii i rekomendacji do dalszej pracy. Proces ma za zadanie pomóc pracodawcy osiągać lepsze wyniki poprzez optymalne wykorzystanie posiadanych zasobów, osiągnięć, kwalifikacji w budowaniu wiarygodnej marki i trwałych relacji z kluczowymi interesariuszami, a w konsekwencji - podniesieniu wartości sprzedaży i pozyskiwaniu nowych klientów.
___________________________________________________
- Usługa prowadzona jest w sposób indywidualny.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu biznesowego jest frekwencja, aktywne uczestnictwo w spotkaniach i wdrożenie zawartych w raporcie rekomendacji.
- Usługa realizowana jest w wymiarze 24 godzin zegarowych (8 godzin pracy stacjonarnej z klientem, 8 godzin pracy online w czasie rzeczywistym i 8 godzin pracy własnej doradcy na opracowania instrukcji, analiz i raportu z rekomendacjami).
- Metoda weryfikacji obecności Uczestnika: lista obecności oraz zdjęcia z udziału w spotkaniu online.
- Przerwy na lunch i kawę wliczają się do godzin usługi.
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
Etap 1 - Praca z klientem stacjonarna - 4h (prowadząca: Ewa Wilmanowicz)
Fundament Biznesu opartego na marce osobistej.
Marka osobista vs. marka firmy - jak je zintegrować.
Kluczowe fakty; wyróżniki i przewagi konkurencyjne, archetypy marki.
Elementy marki osobistej wspierające rozwój biznesu;
Narzędzia identyfikacyjne marki: biogram, profile osobiste, strona www
Etap 2 - Praca z klientem stacjonarna - 4h (prowadząca: Ewa Wilmanowicz)
Renoma firmy w sieci: Jak z pomocą marki osobistej budować relacje z odbiorcami.
Kanały komunikacji marki.
Strategia treści w mediach społecznościowych.
Kalendarz działań w social media
Strategia komunikacji wyróżników marki w relacji z odbiorcami.
Etap 3 - Praca z klientem online w czasie rzeczywistym - 4h (prowadząca: Ewa Wilmanowicz) Oferta Firmy i obietnica marki
Problemy i ból klienta docelowego - jak na niego odpowiedzieć ofertą.
Obietnica marki.
Oferta marki z uwzględnieniem lejka sprzedażowego
Strategie wyceny oferty i wartości marki.
Etap 4 - Praca z klientem online w czasie rzeczywistym - 4h (prowadząca: Ewa Wilmanowicz) Strategia rozwoju firmy w oparciu o markę osobistą
Kanały i kierunki promocji firmy z wykorzystaniem marki osobistej.
Budowanie sieci kontaktów: Grupa wsparcia, potencjału i rozwoju.
Strategie dobierania partnerów biznesowych do współpracy.
Wykorzystanie marki osobistej w płatnej promocji i event marketingu do rozwoju biznesu.
Etap 5 - Praca własna doradcy - 8h (Krzysztof Leszczyński)
Opracowanie Raportu Podsumowującego
Opracowanie raportu podsumowującego.
Opracowanie rekomendacji do dalszej pracy.
Cele kierunkowe:
Zbudowanie tożsamości i wyróżników marki osobistej:
Zidentyfikowanie unikalnych kompetencji, kwalifikacji i doświadczeń uczestnika.
Opracowanie wyróżników, które odróżniają markę osobistą od konkurencji.
Zaplanowanie strategii komunikacji:
Opracowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych i innych środkach komunikacji z klientami.
Dopasowanie komunikacji do wyróżników marki, grup docelowych i specyfiki branży.
Opracowanie szczegółowej oferty marki:
Stworzenie oferty marki z wyraźnymi wyróżnikami i zestawem korzyści dla klienta docelowego.
Przygotowanie skutecznych komunikatów sprzedażowych.
Opracowanie strategii rozwoju marki:
Analiza rynku i działań konkurencyjnych.
Wyznaczenie kierunków rozwoju w zakresie rozpoznawalności, zaufania, zaangażowania i sprzedaży.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto9 102,00 PLN
- Koszt usługi netto7 400,00 PLN
- Koszt godziny brutto379,25 PLN
- Koszt godziny netto308,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Wilmanowicz
Doświadczenie w realizowaniu procesów doradztwa biznesowego w danym obszarze:
Od 10 lat doskonali swoją wiedzę w zakresie strategii i narzędzi budowania renomy osobistej i organizacji. Posiada doświadczenie w pracy z przedstawicielami różnych branż, w tym: fitness, farmaceutyczna, coaching i doradztwo, bezpieczeństwo i ochrona, beauty, doradztwo finansowe i ubezpieczenia, nieruchomości, odnawialne źródła energii i szeroko rozumiana edukacja. Zobacz wywiady z klientami: https://www.youtube.com/watch?v=oHDcSzC-5h0&list=PLWU9vullfvzHtf8qJ1bXRzosD655JiWxQ
Mówca, doradca ds. budowania reputacji, wykładowca akademicki na studiach podyplomowych, MBA i DBA. Absolwentka Universite d’ Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Klubu France Pologne. Autorka książek biznesowych i artykułów naukowych z obszaru reputacji oraz wpływu. Założycielka Instytutu Reputacji Osobistej i Organizacji. Od 2015 roku członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.
Krzysztof Leszczyński
Doświadczenie w realizowaniu procesów w danym obszarze:
Instruktor, trener w obszarze przywództwa i zarządzania organizacją. Konsultant w zakresie standaryzacji, procedur w organizacji oraz analizy konkurencji. Były komendant Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej. Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu funkcjonalnych instrukcji, standardów pracy i procedur zarówno w środowisku wojskowym jak i cywilnym środowisku biznesowym. Opracowuje instrukcje i standardy mające na celu podnoszenie jakości usług oraz rentowności przedsiębiorstwa poprzez wypracowany system funkcjonowania firmy. Instruktor przetrwania i Force Protection.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestnika:
Zestaw kart pracy potrzebnych w procesie wypracowania strategii, schemat dzielenia treści edukacyjnych na potrzeby działań komunikacyjnych i marketingowych. Roczny harmonogram treści w mediach społecznościowych. Raport końcowy z podsumowaniem, instrukcjami oraz rekomendacjami do dalszej pracy i certyfikat ukończenia programu.
Informacje dodatkowe
Instytut Reputacji Osobistej i Organizacji Ewa Wilmanowicz wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 8792666249 jest płatnikiem VAT.
Zwolnione z VAT są usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
W przypadku, gdy są Państwo zainteresowani usługą prosimy o wcześniejszy kontakt w celu weryfikacji dostępności terminu, istnieje możliwość zaplanowania usługi w czasie preferowanym przez uczestnika w blokach ( 1 dzień pracy stacjonarnej, 1 dzień pracy online w czasie rzeczywistym, 1 dzień pracy indywidualnej doradcy).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W celu realizacji doradztwa online w czasie rzeczywistym Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi