Indywidualny kurs języka angielskiego. Poziom B1. Spotkania z lektorem w sieci.
Indywidualny kurs języka angielskiego. Poziom B1. Spotkania z lektorem w sieci.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie wyniku testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie z języka angielskiego na danym poziomie.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji28-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podczas kursu słuchacz polepszy swoją znajomość języka angielskiego, zdobędzie nowe umiejętności z zakresu mówienia, czytania, pisania i słuchania. Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do swobodnego porozumiewania się językiem obcym w życiu codziennym oraz w podstawowych czynnościach zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje informacje podane w języku standardowym na temat domu, szkoły, pracy wolnego czasu, itd. Rozpoznaje główną treść większości programów telewizyjnych i radiowych dotyczących bieżących wydarzeń, interesujących go tematów jeśli rozmówcy mówią względnie wolno i wyrażnie. Czyta ze zrozumieniem głównie teksty zredagowane w języku codziennym lub odnoszące się do jego pracy, szkoły, czasu wolnego itd.. Interpretuje opis wydarzeń, opis przeżyć a także życzenia zawarte w prywatnych listach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje słownictwo i struktury gramatyczne, zaznacza właściwą odpowiedź w tekście słuchanym lub czytanym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisze prosty zwięzły tekst na znany sobie lub interesujący go temat. Opisuje doświadczenia, wydarzenia, marzenia, nadzieje i aspiracje, krótko uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie zasady gramatyczne i słownictwo pisząc krótki tekst na zadany temat. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Porozumiewa się w większości sytuacji w jakich może się znależć podróżując po kraju. Potrafi bez przygotowania wziąć udział w rozmowie na tematy osobiste lub dotyczące życia codziennego np. rodziny, czasu wolnego, pracy, podróży i bieżących wydarzeń. W prosty sposób relacjonuje wydarzenia, opowiada o swoich doświadczeniach, marzeniach, nadziejach i celach. Udziela wyjaśnień, podaje przyczyny, wyraża opinię lub przedstawia swoje plany. Opowiada krótką historię, główną intrygę filmu, i wyraża swoj,a reakcję na jego temat. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie zasady gramatyczne i słownictwo wypowiadając się na zadany temat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
poziomach językowych są zgodne z zasadami obowiązującymi w ramach europejskiego systemu kształcenia językowego (Common European Framework).
Program
Program
Usługa jest skierowana do uczestnika , który chce rozwinąć kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1. Szkolenie obejmuje 50 jednostek 45 min. ( 25 jednostek teoretycznych i 25 jednostek praktycznych ). Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji językowych na poziomie B1 w zakresie używania języka angielskiego. Usługa prowadzi do rozwinięcia kompetencji językowych na poziomie B1. Na szkoleniu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu języka angielskiego na poziomie B1 zarówno w sferze gramatycznej jak i leksykalnej. Uczestnik rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych nabierze płynności w prowadzeniu rozmów. Usługa jest realizowana zdalnie z czasie rzeczywistym, gdzie uczestnik łączy się z trenerem za pomocą platformy ZOOM.
W zakresie gramatyki i funkcji językowych Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- czasy Present Simple, Present Continuous
- czasowniki stanu
- wyrażanie przyszłości: Future Simple, Present Continuous i wyrażenie be going to.
- przymiotniki z końcówkami -ed i -ing
- czas Past Simple i czas Past Continuous
- wyrażenie used to do sth
- zdania przyczynowo--skutkowe
- prowadzenie i podtrzymywanie rozmowy
- czas Past Simple i Present Perfect
- przedimki określone i nieokreślone
- czasy Present Perfect Continuous i Present Perfect Simple
- przyimki miejsca
- stopniowanie przymiotników, porównywanie
- zdania warunkowe defi niujące
- czasowniki modalne – wnioskowanie, możliwość
- zdania warunkowe typu zerowego i pierwszego
- kwantyfi katory
- tryb rozkazujący
- zdania warunkowe typu drugiego i trzeciego
- rozważanie sytuacji hipotetycznych
- wyciąganie wniosków na podstawie usłyszanych informacji
- czasowniki modalne (should, could, ought to), wyrażenia (If I were you, You’d better …)
- udzielanie rady, zachęcanie
- question tags
- wyrażanie i uzasadnianie poglądów, reagowanie na opinie innych osób
- wyrażanie umiejętności – can, be able to
- rozumienie wypowiedzi ustnej – określanie kontekstu wypowiedzi, znajdowanie informacji szczegółowych
- czas Past Perfect
- opisywanie miejsc, przedstawianie intencji, marzeń, nadziei, planów na przyszłość
W zakresie słownictwa Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- emocje, uczucia, cechy charakteru
- praca i nauka
- sugerowanie
- pamięć, zmysły
- doświadczenia, opis doświadczeń
- miasto, pytanie o drogę, udzielanie wskazówek, opis miejsc
- styl życia
- wyrażanie i uzasadnianie swoich poglądów, ustosunkowanie się do zdania innych osób
- produkty i usługi,
- film
- wyrażanie opinii
- ubrania, opis ubrania
- budynki, opis miejsc
- opis jedzenia, przygotowanie jedzenia
- instrukcje
- codzienne czynności
- niewłaściwe zachowanie
- opis zachowania
- przestępczość
- udzielanie rady,
- ochrona środowiska
- słowotwórstwo – rzeczownik, czasownik
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 25 język angielski. Słownictwo: praca, nauka. Gramatyka: czasy Present Simple, Present Continuous, czasowniki stanu. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 25 język angielski. Słownictwo: emocje, uczucia, cechy charakteru. Gramatyka: wyrażanie przyszłości: Present Continuous i wyrażenie going to. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 25 język angielski. Gramatyka: wyrażanie przyszłości: Future Simple, przymiotniki z końcówkami -ed i -ing. Słownictwo: sugerowanie. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 25 język angielski. Gramatyka: czas Past Simple i czas Past Continuous. Wyrażenie used to do sth. Słownictwo: pamięć, zmysły. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 25 język angielski. Słownictwo: uczucia i doświadczenia, prowadzenie i podtrzymywanie rozmowy. Gramatyka: zdania przyczynowo--skutkowe. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 25 język angielski. Gramatyka: czas Past Simple i Present Perfect. Słownictwo: doświadczenia, opis doświadczeń. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 25 język angielski. Gramatyka: czasy Present Perfect Continuous i Present Perfect Simple. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 25 język angielski. Gramatyka: przyimki miejsca, przedimek określony i nieokreślony. Słownictwo: miasto, opis miejsc. pytanie o drogę, udzielanie wskazówek. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 25 język angielski. Słownictwo: styl życia. Gramatyka: stopniowanie przymiotników. Porównywanie, wyrażanie swoich poglądów.. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 03-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 25 język angielski. Słownictwo: produkty i usługi. film, słowotwórstwo. Gramatyka: zdania warunkowe definiujące. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 25 język angielski. Słownictwo: opowiadanie o czynnościach i doświadczeniach z przeszłości, wyrażanie upodobań i opinii. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 25 język angielski. Gramatyka: czasowniki modalne – wnioskowanie, możliwość. Słownictwo: ubrania, opis ubrania. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 25 język angielski. Gramatyka: zdania warunkowe typu zerowego i pierwszego. Słownictwo: budynki. Opis miejsc. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 25 język angielski. Gramatyka: kwantyfikatory. Słownictwo: opis jedzenia, przygotowanie jedzenia. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 25 język angielski. Gramatyka: tryb rozkazujący. Słownictwo: instrukcje, codzienne czynności. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 25 język angielski. Słownictwo: rozważanie sytuacji hipotetycznych. Gramatyka: zdania warunkowe typu drugiego . Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 25 język angielski. Gramatyka: czasowniki modalne, wyrażenia (If I were you, You’d better …), udzielanie rady, zachęcanie. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 25 język angielski. Gramatyka: question tags, wyciąganie wniosków na podstawie usłyszanych informacji. Słownictwo: niewłaściwe zachowanie. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 25 język angielski. Gramatyka: wyrażanie i uzasadnianie poglądów, reagowanie na opinie innych osób. Słownictwo: opis zachowania. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 25 język angielski. Gramatyka: wyrażanie umiejętności – can, be able to. Słownictwo: udzielanie rady, przestępczość. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 25 język angielski. Słownictwo: ochrona środowiska, mylące pary słów. Gramatyka: Past Perfect. Współdzielenie ekranu. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 25 język angielski. Rozumienie wypowiedzi ustnej – określanie kontekstu wypowiedzi, znajdowanie informacji szczegółowych. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 25 język angielski. Gramatyka: opisywanie miejsc, przedstawianie intencji, marzeń, nadziei, planów na przyszłość. Słownictwo: słowotwórstwo. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 25 język angielski. Gramatyka: rozumienie wypowiedzi pisemnej – znajdowanie określonych informacji. Ćwiczenia komunikacyjne. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:05 | Godzina zakończenia 19:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 25 język angielski. Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Maciaszek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały udostępnione są elektronicznie poprzez współdzielenie ekranu.
Warunki uczestnictwa
Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie internetowej: www.englishschool.zgora.pl
Podpisanie umowy z Usługodawcą na realizację szkolenia.
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min. Zaplanowano 25 spotkań po 90min.
Słuchacz wyraża zgodę na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu wykonywanej usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Zajęcia prowadzone są zdalnie w czasie rzeczywistym w formie indywidualnych i regularnych spotkań lektora z kursantem na platformie dostosowanej do potrzeb edukacyjnych ZOOM. Platforma wyposażona jest m.in w wideochat, dostęp do materiałów edukacyjnych audio i video, współdzielenie ekranu i narzędzie do tworzenia notatek z zajęć.
Uczestnik będzie mógł logować się do platformy po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu.
Minimalne wymagania sprzętowe (komputer osobisty, tablet, smartfon):
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Android
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox.
Konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia.
- Wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 5 Mbps.
Uczestnik dostaje swój indywidualny login i hasło, za pomocą których loguje się do platformy ZOOM.