Szkoła Trenerów Metrum® - kompetencje
Szkoła Trenerów Metrum® - kompetencje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Grupa docelowa usługi
- Trenerzy/trenerki, absolwenci/absolwentki szkół i kursów trenerskich, podyplomowych studiów trenerskich;
- studenci/studentki oraz absolwenci/absolwentki studiów psychologii, pedagogiki i innych kierunków;
- nauczyciele/nauczycielki, pedagodzy/pedagożki, psycholodzy/psycholożki, doradcy/doradczynie zawodowi/e;
- osoby pracujące z zespołami;
- osoby planujące zmianę ścieżki kariery;
- pracownicy działów HR;
- osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji06-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi144
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkoła Trenerów Metrum® koncentruje się na rozwijaniu kluczowych kompetencji trenerskich, przygotowując uczestników do efektywnego prowadzenia szkoleń i warsztatów. Program jest oparty na praktycznych technikach i metodach pracy z grupami, z naciskiem na budowanie umiejętności interpersonalnych oraz tworzenie wartościowych doświadczeń edukacyjnych. Celem jest wyposażenie przyszłych trenerów w narzędzia pozwalające na prowadzenie szkoleń w sposób angażujący, skuteczny i dostosowany do uczestnikówEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje etapy procesu grupowego i ich wpływ na uczenie się uczestników.Identyfikuje fazy procesu grupowego na podstawie obserwowanych zachowań. Analizuje strukturę i dynamikę grupy z różnych perspektyw. Dobiera strukturę szkolenia do etapu rozwoju grupy. | Kryteria weryfikacji • Wymienia i opisuje poszczególne fazy procesu grupowego.• Porównuje zachowania uczestników w różnych etapach rozwoju grupy. • Uzasadnia znaczenie norm i ich wpływu na funkcjonowanie grupy. • Analizuje przykłady interakcji grupowych i przypisuje je do odpowiednich faz. • Wskazuje oznaki przechodzenia grupy do kolejnego etapu rozwoju. • Formułuje wnioski dotyczące aktualnych potrzeb uczestników na danym etapie. • Diagnozuje swoją rolę jako trenera w kontekście aktualnej dynamiki grupowej. • Proponuje działania trenerskie adekwatne do poziomu zaangażowania i gotowości grupy. • Uzasadnia dostosowanie tempa i formy pracy do potrzeb grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje ogólne zasady i mechanizmy komunikacji interpersonalnej.Stosuje techniki komunikacji wspierającej proces uczenia się. Dobiera narzędzia komunikacji wizualnej do pracy trenerskiej. Moderuje komunikację grupową z wykorzystaniem technik trenerskich. Modeluje postawę otwartej, empatycznej i asertywnej komunikacji. | Kryteria weryfikacji • Wymienia podstawowe elementy komunikacji interpersonalnej.• Opisuje znaczenie spójności komunikacji werbalnej i niewerbalnej. • Wskazuje błędy i bariery komunikacyjne w kontekście pracy z grupą. • Przeprowadza instrukcję, analizę i podsumowanie ćwiczenia, dbając o jasność przekazu. • Wykorzystuje techniki klaryfikowania i parafrazowania w interakcjach z uczestnikami. • Przekazuje informację zwrotną zgodnie z zasadami wspierającej komunikacji. • Opracowuje komunikaty graficzne wspierające proces uczenia się. • Wskazuje przykłady wykorzystania komunikacji wizualnej w pracy z grupą. • Otwiera i zamyka dyskusje z grupą zgodnie z celem szkolenia. • Formułuje wypowiedzi w duchu „ja jestem ok – ty jesteś ok”. • Dzieli się własnym doświadczeniem bez oceniania uczestników. • Reaguje spokojnie i stanowczo w sytuacjach wymagających asertywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje potrzeby komunikacyjne poszczególnych typów osobowości zgodnie z metodologią Insights Discovery.Rozróżnia komunikację racjonalną i emocjonalną oraz stosuje je adekwatnie do kontekstu. Dopasowuje sposób komunikacji do potrzeb odbiorców. Identyfikuje własne mocne strony i obszary do rozwoju w komunikacji trenerskiej. Buduje wiarygodność i zaufanie w relacjach z osobami o różnych typach osobowości. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje różnice w stylach komunikacyjnych według klasyfikacji typów osobowości.• Przyporządkowuje konkretne potrzeby komunikacyjne do wybranych typów. • Opisuje możliwe trudności w komunikacji z poszczególnymi typami. • Przyporządkowuje przykłady wypowiedzi do stylu komunikacji (racjonalnej vs emocjonalnej). • Dobiera sposób wyrażania komunikatów w zależności od kontekstu grupowego. • Zmienia styl wypowiedzi w zależności od reakcji uczestników. • Formułuje komunikaty wspierające zaangażowanie i zrozumienie. • Formułuje informację zwrotną na temat własnego stylu komunikacji. • Wskazuje sytuacje, w których jego styl może być mniej skuteczny. • Formułuje wypowiedzi wspierające atmosferę bezpieczeństwa i zaufania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje mechanizmy powstawania oporu u uczestników szkoleń.Identyfikuje własne postawy trenerskie mogące wywoływać trudności. Stosuje techniki radzenia sobie z trudnymi uczestnikami i sytuacjami w grupie. Dobiera strategie reagowania do rodzaju sytuacji trudnej. | Kryteria weryfikacji • Wymienia psychologiczne i sytuacyjne źródła oporu.• Opisuje wpływ procesu zmiany na pojawianie się oporu. • Analizuje konsekwencje niezaopiekowanego oporu w grupie. • Wskazuje zachowania trenera, które zwiększają napięcie w grupie. • Analizuje przykłady interakcji, które mogą wywołać opór uczestników. • Dobiera adekwatne metody interwencji do typu trudności (np. konflikt, podważanie autorytetu). • Różnicuje reakcje w przypadku oporu jawnego i ukrytego. • Proponuje konkretne techniki radzenia sobie z łamaniem kontraktu lub podważaniem autorytetu. • Uzasadnia dobór strategii do kontekstu sytuacyjnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Klasyfikuje formy pracy warsztatowej ze względu na ich funkcję i zastosowanie.Projektuje moduł edukacyjny w oparciu o cykl Kolba lub inny model uczenia się. Projektuje autorskie ćwiczenia szkoleniowe. Ocenia wpływ struktury i procesu na efektywność edukacji dorosłych. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje przykłady ćwiczeń podnoszących dynamikę, wyciszających, konfrontacyjnych i bezpiecznych.• Opisuje sytuacje, w których dana forma pracy jest adekwatna. • Opracowuje logiczny ciąg działań szkoleniowych według etapów cyklu Kolba. • Wskazuje metody dopasowane do każdego etapu cyklu. • Opisuje przebieg ćwiczenia wraz z instrukcją i celem edukacyjnym. • Przedstawia sposób podsumowania i transferu doświadczenia. • Wskazuje elementy struktury szkolenia, które wpływają na efektywność uczenia się. • Opisuje rolę trenera w podtrzymywaniu procesu uczenia się u dorosłych. • Uzasadnia konieczność dostosowania metod do potrzeb grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Formułuje cele szkoleniowe zgodne z zasadami SMART oraz z potrzebami grupy docelowej.Charakteryzuje podstawowe metody ewaluacji szkoleń i dobiera odpowiednie narzędzie do celu szkolenia. Planuje czas trwania poszczególnych etapów warsztatu z uwzględnieniem kształtowania kompetencji. Projektuje scenariusz warsztatu zgodny z cyklem uczenia się dorosłych. | Kryteria weryfikacji • Wymienia i charakteryzuje co najmniej trzy metody ewaluacji.• Dobiera i uzasadnia wybór narzędzia ewaluacyjnego do konkretnego celu szkolenia. • Tworzy harmonogram szkolenia uwzględniający czas i cele każdego modułu. • Rozróżnia aktywności rozwijające wiedzę, umiejętności i postawy. • Projektuje strukturę warsztatu w oparciu o cykl Kolba lub inny model uczenia się. • Opisuje logiczny ciąg działań edukacyjnych w scenariuszu szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Analizuje i integruje wiedzę oraz doświadczenia zdobyte w trakcie programu szkoleniowego.Projektuje własną ścieżkę rozwoju zawodowego w oparciu o metodę Drogi do celu Diltsa. Definiuje swój styl pracy trenerskiej. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje konkretne momenty, które miały wpływ na rozwój kompetencji trenerskich.• Opisuje zmiany w postawie i umiejętnościach trenerskich na przestrzeni szkolenia. • Wskazuje spójny cel rozwojowy oraz konkretne działania wspierające jego realizację. • Określa wartości, przekonania i tożsamość wspierające dalszy rozwój. • Wskazuje obszary do dalszego rozwoju na podstawie informacji zwrotnych z procesu. • Określa charakterystyczne cechy własnego stylu pracy. • Opisuje sytuacje, w których jego styl pracy przynosi najlepsze efekty. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Nawiązuje i utrzymuje relacje w grupie szkoleniowej, sprzyjające efektywnej pracy warsztatowej.Reaguje adekwatnie na emocje i zachowania uczestników w sytuacjach szkoleniowych. Wykazuje gotowość do przyjmowania i dawania informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji • Inicjuje kontakt z uczestnikami grupy szkoleniowej.Komunikuje się w sposób wspierający proces grupowy. Współtworzy atmosferę bezpieczeństwa i zaufania. • Identyfikuje sygnały emocjonalne i napięcia w grupie. Dobiera odpowiednie interwencje trenerskie do sytuacji emocjonalnej. • Przyjmuje feedback w sposób nieobronny i refleksyjny. Udziela informacji zwrotnej zgodnej z zasadami konstruktywnej komunikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
UWAGA: w ramowym programie usług oraz w informacjach podstawowych posługujemy się wymiarem
godzin zegarowych
ROZUMIENIE DYNAMIKI PRACY GRUPOWEJ 7-8.06.2025 - Grzegorz Baczewski
(16 godzin)
● Rozumienie dynamiki procesów grupowych w kontekście budowania poczucia bezpieczeństwa uczestników.
warsztatów i realizacji celów warsztatowych.
● Identyfikowanie zachowań właściwych dla poszczególnych faz procesu grupowego.
● Doskonalenie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i blokujących realizację celów warsztatowych.
● Interwencje trenerskie wpływające na dynamikę pracy grupowej.
NARZEDZIA KOMUNIKACJI W PRACY TRENERSKIEJ 6-7.09.2025 - Bartek Marszałek
(16 godzin)
● Ogólne prawidłowości komunikacji interpersonalnej.
● Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla budowania relacji z grupą.
● Narzędzia komunikacji kierujące dynamiką procesów grupowych: klaryfikowanie, wiązanie, antagonizowanie i inne.
● Rozumienie barier komunikacyjnych i ich konsekwencji dla relacji z grupą i realizacji celów szkoleniowych.
● Trening komunikacji, wspierającej proces uczenia się w oparciu o doświadczenie własne: podawanie instrukcji, prowadzenie analizy, przekazywanie wiedzy, transfer doświadczenia.
STYLE KOMUNIKACJI A PROCES UCZENIA SIE Insights Discovery® 11-12.10.2025 - Marta Błońska
(16 godzin)
● Poznanie specyficznych potrzeb komunikacyjnych poszczególnych typów osobowości.
● Komunikacja racjonalna i komunikacja emocjonalna.
● Dopasowanie sposobu komunikacji do potrzeb odbiorców.
● Określenie swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju w komunikacji z grupą.
● Budowanie wiarygodności i zaufania w relacji z poszczególnymi typami osobowości.
RADZENIE SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI NA SALI SZKOLENIOWEJ 15-16.11.2025 - Kuba Giedrojć
(16 godzin)
● Zrozumienie zjawiska oporu i przyczyn jego powstawania.
● Identyfikacja zachowań i postaw trenera, które mogą powodować sytuacje trudne podczas szkolenia.
● Rozwinięcie umiejętności radzenie sobie z oporem i identyfikacji „Uczestników trudnych”.
● Nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi sytuacjami trudnymi: ukryty i jawny konflikt w grupie, łamanie zasad kontraktu, podważanie autorytetu trenera i inne.
METODY TRENERSKIE - NARZEDZIA PRACY WARSZTATOWEJ 13-14.12.2025 - Aleksandra Goc
(16 godzin)
● Poznanie różnych form pracy warsztatowej: ice-breakery, ćwiczenia - podnoszące dynamikę pracy grupowej, wyciszające, konfrontacyjne, bezpieczne, studia przypadków, video trening, wykorzystanie filmów i inne.
● Projektowanie modułów edukacyjnych w oparciu o cykl Kolba.
● Projektowanie własnych ćwiczeń szkoleniowych.
● Rozumienie znaczenia struktury i procesu w edukacji ludzi dorosłych.
METODY TRENERSKIE - KONSTRUOWANIE SCENARIUSZA WARSZTATU 10-11.02.2026 - Agata Otrębska
(16 godzin)
● Formułowanie celów szkoleniowych.
● Metody ewaluacji szkoleń – model Donalda Kirkpatricka i inne.
● Planowanie czasu warsztatu uwzględniającego kształtowanie kompetencji: wiedza + umiejętności + postawa.
● Budowanie scenariusza warsztatu szkoleniowego.
WALIDACJA = obserwacje w warunkach symulowanych + test - 7-8.02.2026 ORAZ 7-8.03.2026 - Beata Kozak
(32 godziny)
● Doświadczenie siebie w roli trenera/trenerki warsztatu (w ciągu tych dwóch zjazdów każdy uczestnik przeprowadza swój warsztat (obserwacja w warunkach symulowanych), a pozostali biorą w nim czynny udział udzielają informacji zwrotnej).
● Wypełnienie testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
ZJAZD CERTYFIKACYJNY - INTEGRACJA DOŚWIADCZENIA I PLANOWANIE PRZYSZŁOSCI 11-12.04.2026 - Joanna Kapuścińska
(16 godzin)
● Integracja doświadczenia z rocznego programu Szkoły Trenerów Metrum®
● Planowanie przyszłości w oparciu o metodę Drogi do celu Diltsa.
● Planowanie dalszych działań rozwijających kompetencje trenerskie.
● Odkrywanie i wzmacnianie własnego stylu pracy trenerskiej.
● Walidacja - wywiady z uczestnikami (prowadząca: Beata Kozak)
● Wręczenie certyfikatów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 126 Wprowadzenie do pracy z grupą – czym jest dynamika grupowa? | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 126 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 126 Bezpieczeństwo psychologiczne jako fundament efektywnej pracy warsztatowej | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 126 Zachowania uczestników w różnych fazach procesu grupowego | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 126 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 126 Zachowania wspierające i blokujące proces grupowy | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 126 Trener jako moderator procesu – co wspiera, a co przeszkadza? | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 126 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 126 Interwencje trenerskie w praktyce | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 126 Ćwiczenia praktyczne: mikrointerwencje i scenki trenerskie | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 126 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 126 Zamknięcie dnia, podsumowanie i refleksja indywidualna | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 126 Fundamenty komunikacji interpersonalnej w pracy trenera | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 126 Przerwa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 126 Komunikacja werbalna i niewerbalna w grupie | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 126 Narzędzia komunikacji wspierające dynamikę grupy | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 126 Przerwa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 126 Pułapki i bariery komunikacyjne – rozpoznawanie i neutralizacja | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 126 Słowa mają moc – komunikacja wspierająca proces uczenia się | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 126 Przerwa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 126 Analiza i przekaz wiedzy | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 126 Transfer doświadczenia – jak wyciągać wnioski z praktyki | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 126 Przerwa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 126 Podsumowanie, refleksja i feedback grupowy | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 126 Wprowadzenie do modelu Insights Discovery® | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 126 Przerwa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 126 Specyfika potrzeb komunikacyjnych różnych typów osobowości | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 126 Racjonalność vs emocjonalność – jak wyważyć komunikat | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 126 Przerwa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 126 Dopasowywanie stylu trenerskiego do potrzeb grupy | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 126 Moje mocne strony i wyzwania komunikacyjne | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 126 Przerwa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 126 Budowanie zaufania i wiarygodności | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 126 Praca w podgrupach z instrukcjami dla różnych typów osobowości | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 126 Przerwa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 126 Podsumowanie zjazdu i osobiste strategie rozwoju | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 126 Czym jest opór i dlaczego się pojawia? | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 126 Przerwa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 126 Samoświadomość trenerska – zachowania prowokujące trudności | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 126 Opór – jak z nim nie walczyć, a sobie radzić? | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 126 Przerwa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 126 Typologia „Uczestników trudnych” – diagnoza i strategie | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 126 Konflikt w grupie – jawny i ukryty | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 126 Przerwa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 126 Łamanie zasad i kontraktu – co robić, kiedy uczestnicy testują granice? | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 126 Podważanie autorytetu trenera | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 126 Przerwa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 126 Trening reakcji na trudne sytuacje – case lab | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 126 Trenerski arsenał: przegląd form warsztatowych | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 126 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 126 Cykl Kolba w praktyce, cz.1 | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 126 Jak projektować ćwiczenia? | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 126 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 126 Zaprojektuj swój własny moduł edukacyjny | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 126 Cykl Kolba w praktyce, cz.2 | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 126 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 126 Struktura vs. improwizacja – o równowadze w warsztacie | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 126 Narzędzia pracy warsztatowej | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 126 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 126 Podsumowanie procesu w edukacji dorosłych | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 126 Formułowanie celów szkoleniowych | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 126 Przerwa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 126 Ewaluacja szkoleń | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 126 Jak mądrze rozłożyć czas warsztatu? | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 126 Przerwa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 126 Przekładamy teorię na praktykę – szkicowanie warsztatu (cz. 1) | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 126 Zostań architektem własnego warsztatu – szkicowanie (cz. 2) | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 126 Przerwa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 126 Dopracowanie scenariusza + przygotowanie do prezentacji | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 126 Prezentacje scenariuszy (cz. 1) | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 126 Przerwa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 126 Prezentacje scenariuszy (cz. 2) + podsumowanie zjazdu | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 106 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 107 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 108 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 109 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 110 z 126 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 111 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 112 z 126 Walidacja - test z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 113 z 126 Podsumowanie rocznego procesu rozwoju | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 114 z 126 Przerwa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 115 z 126 Metoda „Droga do celu” (Dilts) | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 116 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 117 z 126 Własny styl trenerski – ćwiczenie integrujące | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 118 z 126 Przerwa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 119 z 126 Planowanie dalszych kroków rozwojowych | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 120 z 126 Sesja inspiracji: Gdzie teraz? | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 121 z 126 Przerwa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 122 z 126 Odkrywanie i wzmacnianie własnego stylu pracy trenerskiej. | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 123 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 124 z 126 Walidacja - wywiady indywidualne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 125 z 126 Przerwa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 126 z 126 Zamknięcie procesu i ceremonia certyfikacyjna | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 9 947,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 8 086,99 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 69,08 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 56,16 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Błońska
Łącznie przeprowadziła ponad 6 000 h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019 – 2025 szkoliła z tematów: radzenie sobie ze stresem i presją, profilaktyka wypalenia zawodowego, budowanie odporności psychicznej, budowanie zespołu, komunikacja w zespole, przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy, informacja zwrotna i zarządzanie zespołem, well-being, dobrostan psychiczny pracowników.
W latach 2019-2025 odbyła następujące szkolenia własne:
- Szkolenie certyfikacyjne odporności psychicznej
- Certyfikacyjny program szkoleniowo-mentoringowy Katarzyny Kuzak
- Szkolenie z zakresu Transformującej Obecności (TPLC)
- Szkolenie Treningu Umiejętności Społecznych
- Szkolenie z neuroróżnorodności
Aleksandra Goc
Łącznie przeprowadziła ponad 10 000 h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019 – 2025 szkoliła z tematów: komunikacja, budowanie zespołu, zrządzanie zespołem, facylitacja, sprzedaż, obsługa klienta, FRIS style myślenia i działania, work-life balance, proces grupowy.
W latach 2019-2025 odbyła następujące szkolenia własne: Wszechnica UJ i Szkoła Facylitacji rozwojowych w asyście koni HAE.
Bartek Marszałek
Łącznie przeprowadził 600h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019 – 2025 szkolił z tematów:
mentoringu, tutoringu, efektywnej komunikacji, efektywnej rekrutacji, specyfiki pracy z młodzieżą, budowania zespołu, budowania zespołu w oparciu o Facet5, budowania ścieżki rozwoju pracownika, efektywnego feedbacku, budowania wewnętrznej motywacji, komunikacji porozumienia bez przemocy, budowania strategii organizacji.
W latach 2019-2025 odbył następujące szkolenia własne:
- PRIMED Institute in Character Education - Universidad Internacional de la Rioja, University of Missouri-St. Louis, University of Navarra,
- FPL Master Class Management poziom I i poziom II - FPL,
Strategic Sales Leadership - ICAN Institute
Kuba Giedrojć
Łącznie przeprowadził ponad 2 250 h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019-2025 szkolił z tematów: metodologia w pracy trenera, praca z oporem, dynamika pracy grupowej, wystąpienia publiczne, komunikacja asertywna, trening śmiałości, narzędzia pracy coacha, coachingowy model przywództwa, mentoring w biznesie, budowanie marki osobistej, psychologia pozytywna, skuteczna komunikacja, aktywne słuchanie, team coaching.
W latach 2019-2025 odbył następujące szkolenia własne:
- Trener FRIS
- Job crafting
- Wykorzystanie narzędzi AI w biznesie
- Budowanie kompetencji menadżerskich w oparciu o metodologię Gallupa
- Budowanie kompetencji menadżerskich w oparciu o metodologię Insights Discovery
Agata Otrębska
Łącznie przeprowadziła ponad 5 000 h warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2019 – 2025 szkoliła z tematów: team coaching, narzędzia pracy coacha, zarządzanie zmianą, rozwój liderów, metodologia pracy trenera, przygotowywanie scenariusza warsztatu, train the trainer, zarządzanie zespołami, szkolenia kadry kierowniczej, warsztaty dla zespołów HR - wdrażanie zmian w organizacjach, zarządzanie talentami w organizacjach.
Grzegorz Baczewski
Łącznie przeprowadził ponad 115 godzin warsztatowo-szkoleniowych.
W latach 2024 – 2025 szkolił z tematów: zmiany kultury organizacyjnej firmy, rola zarządu w kształtowaniu kultury organizacyjnej, siła różnorodności, coaching w biznesie, budowanie zaangażowania pracowników w różnorodnym zespole, efektywność indywidualna i zespołu z wykorzystaniem Insights Discovery, męskie wartości – męskie wybory, budowanie odporności psychicznej, określanie priorytetów, wykorzystanie męskiej energii w różnorodnych zespołach, warsztaty w zakresie określania strategicznych decyzji i konsekwencji w ich wdrażaniu, siła w relacjach, menedżer pod presją, radzenie sobie ze stresem.
W latach 2019-2025 odbył następujące szkolenia własne:
• Szkoła Trenerów Metrum - 09.2023 - 06.2024 r.
• Insights Discovery Accreditation - 04.2024 r.
• Business & Life Coaching Academy - 03.2023 - 07.2023 r.
• Sesja Mentorcoachingu/superwizji - 06.2023 r.
• The One-Year Management Development Programme MANAGEMENT - ICAN Institute 10.2021 - 05.2022 r.
Joanna Kapuścińska
Łącznie przeprowadziła ponad 2000 h warsztatowo-szkoleniowych.
Trenerka rozwoju osobistego i treningu interpersonalnego, rekomendowana przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne /PTP/ oraz doświadczony superwizor rekomendowany przez PTP.
W latach 2019-2025 odbyła następujące szkolenia własne:
• 2024 - Model Brugijski - studium praktycznie / szkolenie pod patronatem Instytutu Korzybskiego
• 2024 - podyplomowe szkolenie w Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach
• 2024 - konferencja EBTA (European Brief Therapy Association) / Teneryfa / 23 godziny szkolenia
• 2023 - warsztat „Terapeut(k)a też człowiek”- o rezyliencji z perspektywy „pomagacza”
• 2023 - warsztat prowadzony przez Anne-Marie Wulf pt. "Budowanie relacji - ja i inni" (w wymiarze 8 godzin dydaktycznych) podczas XVII Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach "Wokół R(el)acji w TSR!"
• 2022 - zdobycie certyfikatu do samodzielnego prowadzenia szkoleń w Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach
W latach 2019–2025 szkoliła z tematów: proces grupowy, trening interpersonalny, superwizja treningu interpersonalnego, superwizja zespołów trenerskich, terapia skoncentrowana na rozwiązaniach, superwizja warsztatów autorskich, trening integracyjny, trening twórczego myślenia, warsztaty antystresowe oraz warsztaty umiejętności psychospołecznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
UWAGA: w ramowym programie usług oraz w informacjach podstawowych posługujemy się wymiarem
godzin zegarowych
Przerwy są wliczane w czas usługi.
Stawka VAT: 23%
Warunki organizacyjne:
Szkolenie jest zaprojektowane tak, aby komfortowo pracowało się z grupą 10-16 osób. Podczas zajęć przewidziana jest również praca w parach, oraz praca w grupach (liczba osób zależna od przeprowadzanego ćwiczenia).
UWAGA: wszyscy trenerzy mogą poświadczyć, że są aktywni w zawodzie i na co dzień szkolą (nie tylko w Szkole Trenerów Metrum)
***
Uczestnik/Uczestniczka szkolenia jest zobowiązany do wzięcia udziału w treningu interpersonalnym, który jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w dalszym cyklu szkoleniowym. Trening odbywa się w terminie 20-24 maja w Krainie Szeptów w woj. dolnośląskim. Pobyt jest dodatkowo płatny. Więcej informacji pod adresem biuro@metrum.edu.pl lub pod numerem tel. 601531256 lub 512172848.
***
Każdy uczestnik/uczestniczka projektu otrzyma certyfikat potwierdzający zdobycie nowych kompetencji.
***
Uczestnicy otrzymują segregator z materiałami w formie drukowanej i raport Insights Discovery®.
***
Warunki uczestnictwa
Warunkiem rezerwacji miejsca na szkolenie jest skontaktowanie się z nami przed wybraniem naszej Karty Usługi, aby potwierdzić czy są wolne miejsca.
WAŻNE: Integralną częścią Szkoły Trenerów jest wyjazdowy, 5-dniowy Trening Interpersonalny, który nie może być finansowany przez BUR. Prosimy o kontakt, w celu uzyskania dokładnych informacji.
Dane kontaktowe: biuro@metrum.edu.pl lub telefon tel: 601275427 / 512172848
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja