Szkoła Trenerów Metrum® - kompetencje
Szkoła Trenerów Metrum® - kompetencje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Trenerzy/trenerki, absolwenci/absolwentki szkół i kursów trenerskich, podyplomowych studiów trenerskich;
- studenci/studentki oraz absolwenci/absolwentki studiów psychologii, pedagogiki i innych kierunków;
- nauczyciele/nauczycielki, pedagodzy/pedagożki, psycholodzy/psycholożki, doradcy/doradczynie zawodowi/e;
- osoby pracujące z zespołami;
- osoby planujące zmianę ścieżki kariery;
- pracownicy działów HR;
- osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji13-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi144
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkoła Trenerów Metrum® koncentruje się na rozwijaniu kluczowych kompetencji trenerskich, przygotowując uczestników do efektywnego prowadzenia szkoleń i warsztatów. Program jest oparty na praktycznych technikach i metodach pracy z grupami, z naciskiem na budowanie umiejętności interpersonalnych oraz tworzenie wartościowych doświadczeń edukacyjnych. Celem jest wyposażenie przyszłych trenerów w narzędzia pozwalające na prowadzenie szkoleń w sposób angażujący, skuteczny i dostosowany do uczestnikówEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje etapy procesu grupowego i ich wpływ na uczenie się uczestników.Identyfikuje fazy procesu grupowego na podstawie obserwowanych zachowań. Analizuje strukturę i dynamikę grupy z różnych perspektyw. Dobiera strukturę szkolenia do etapu rozwoju grupy. | Kryteria weryfikacji • Wymienia i opisuje poszczególne fazy procesu grupowego.• Porównuje zachowania uczestników w różnych etapach rozwoju grupy. • Uzasadnia znaczenie norm i ich wpływu na funkcjonowanie grupy. • Analizuje przykłady interakcji grupowych i przypisuje je do odpowiednich faz. • Wskazuje oznaki przechodzenia grupy do kolejnego etapu rozwoju. • Formułuje wnioski dotyczące aktualnych potrzeb uczestników na danym etapie. • Diagnozuje swoją rolę jako trenera w kontekście aktualnej dynamiki grupowej. • Proponuje działania trenerskie adekwatne do poziomu zaangażowania i gotowości grupy. • Uzasadnia dostosowanie tempa i formy pracy do potrzeb grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje ogólne zasady i mechanizmy komunikacji interpersonalnej.Stosuje techniki komunikacji wspierającej proces uczenia się. Dobiera narzędzia komunikacji wizualnej do pracy trenerskiej. Moderuje komunikację grupową z wykorzystaniem technik trenerskich. Modeluje postawę otwartej, empatycznej i asertywnej komunikacji. | Kryteria weryfikacji • Wymienia podstawowe elementy komunikacji interpersonalnej.• Opisuje znaczenie spójności komunikacji werbalnej i niewerbalnej. • Wskazuje błędy i bariery komunikacyjne w kontekście pracy z grupą. • Przeprowadza instrukcję, analizę i podsumowanie ćwiczenia, dbając o jasność przekazu. • Wykorzystuje techniki klaryfikowania i parafrazowania w interakcjach z uczestnikami. • Przekazuje informację zwrotną zgodnie z zasadami wspierającej komunikacji. • Opracowuje komunikaty graficzne wspierające proces uczenia się. • Wskazuje przykłady wykorzystania komunikacji wizualnej w pracy z grupą. • Otwiera i zamyka dyskusje z grupą zgodnie z celem szkolenia. • Formułuje wypowiedzi w duchu „ja jestem ok – ty jesteś ok”. • Dzieli się własnym doświadczeniem bez oceniania uczestników. • Reaguje spokojnie i stanowczo w sytuacjach wymagających asertywności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje potrzeby komunikacyjne poszczególnych typów osobowości zgodnie z metodologią Insights Discovery.Rozróżnia komunikację racjonalną i emocjonalną oraz stosuje je adekwatnie do kontekstu. Dopasowuje sposób komunikacji do potrzeb odbiorców. Identyfikuje własne mocne strony i obszary do rozwoju w komunikacji trenerskiej. Buduje wiarygodność i zaufanie w relacjach z osobami o różnych typach osobowości. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje różnice w stylach komunikacyjnych według klasyfikacji typów osobowości.• Przyporządkowuje konkretne potrzeby komunikacyjne do wybranych typów. • Opisuje możliwe trudności w komunikacji z poszczególnymi typami. • Przyporządkowuje przykłady wypowiedzi do stylu komunikacji (racjonalnej vs emocjonalnej). • Dobiera sposób wyrażania komunikatów w zależności od kontekstu grupowego. • Zmienia styl wypowiedzi w zależności od reakcji uczestników. • Formułuje komunikaty wspierające zaangażowanie i zrozumienie. • Formułuje informację zwrotną na temat własnego stylu komunikacji. • Wskazuje sytuacje, w których jego styl może być mniej skuteczny. • Formułuje wypowiedzi wspierające atmosferę bezpieczeństwa i zaufania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje mechanizmy powstawania oporu u uczestników szkoleń.Identyfikuje własne postawy trenerskie mogące wywoływać trudności. Stosuje techniki radzenia sobie z trudnymi uczestnikami i sytuacjami w grupie. Dobiera strategie reagowania do rodzaju sytuacji trudnej. | Kryteria weryfikacji • Wymienia psychologiczne i sytuacyjne źródła oporu.• Opisuje wpływ procesu zmiany na pojawianie się oporu. • Analizuje konsekwencje niezaopiekowanego oporu w grupie. • Wskazuje zachowania trenera, które zwiększają napięcie w grupie. • Analizuje przykłady interakcji, które mogą wywołać opór uczestników. • Dobiera adekwatne metody interwencji do typu trudności (np. konflikt, podważanie autorytetu). • Różnicuje reakcje w przypadku oporu jawnego i ukrytego. • Proponuje konkretne techniki radzenia sobie z łamaniem kontraktu lub podważaniem autorytetu. • Uzasadnia dobór strategii do kontekstu sytuacyjnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Klasyfikuje formy pracy warsztatowej ze względu na ich funkcję i zastosowanie.Projektuje moduł edukacyjny w oparciu o cykl Kolba lub inny model uczenia się. Projektuje autorskie ćwiczenia szkoleniowe. Ocenia wpływ struktury i procesu na efektywność edukacji dorosłych. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje przykłady ćwiczeń podnoszących dynamikę, wyciszających, konfrontacyjnych i bezpiecznych.• Opisuje sytuacje, w których dana forma pracy jest adekwatna. • Opracowuje logiczny ciąg działań szkoleniowych według etapów cyklu Kolba. • Wskazuje metody dopasowane do każdego etapu cyklu. • Opisuje przebieg ćwiczenia wraz z instrukcją i celem edukacyjnym. • Przedstawia sposób podsumowania i transferu doświadczenia. • Wskazuje elementy struktury szkolenia, które wpływają na efektywność uczenia się. • Opisuje rolę trenera w podtrzymywaniu procesu uczenia się u dorosłych. • Uzasadnia konieczność dostosowania metod do potrzeb grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Formułuje cele szkoleniowe zgodne z zasadami SMART oraz z potrzebami grupy docelowej.Charakteryzuje podstawowe metody ewaluacji szkoleń i dobiera odpowiednie narzędzie do celu szkolenia. Planuje czas trwania poszczególnych etapów warsztatu z uwzględnieniem kształtowania kompetencji. Projektuje scenariusz warsztatu zgodny z cyklem uczenia się dorosłych. | Kryteria weryfikacji • Wymienia i charakteryzuje co najmniej trzy metody ewaluacji.• Dobiera i uzasadnia wybór narzędzia ewaluacyjnego do konkretnego celu szkolenia. • Tworzy harmonogram szkolenia uwzględniający czas i cele każdego modułu. • Rozróżnia aktywności rozwijające wiedzę, umiejętności i postawy. • Projektuje strukturę warsztatu w oparciu o cykl Kolba lub inny model uczenia się. • Opisuje logiczny ciąg działań edukacyjnych w scenariuszu szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Analizuje i integruje wiedzę oraz doświadczenia zdobyte w trakcie programu szkoleniowego.Projektuje własną ścieżkę rozwoju zawodowego w oparciu o metodę Drogi do celu Diltsa. Definiuje swój styl pracy trenerskiej. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje konkretne momenty, które miały wpływ na rozwój kompetencji trenerskich.• Opisuje zmiany w postawie i umiejętnościach trenerskich na przestrzeni szkolenia. • Wskazuje spójny cel rozwojowy oraz konkretne działania wspierające jego realizację. • Określa wartości, przekonania i tożsamość wspierające dalszy rozwój. • Wskazuje obszary do dalszego rozwoju na podstawie informacji zwrotnych z procesu. • Określa charakterystyczne cechy własnego stylu pracy. • Opisuje sytuacje, w których jego styl pracy przynosi najlepsze efekty. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
UWAGA: w ramowym programie usług oraz w informacjach podstawowych posługujemy się wymiarem
godzin zegarowych
ROZUMIENIE DYNAMIKI PRACY GRUPOWEJ 7-8.06.2025 - Grzegorz Baczewski
(16 godzin)
● Rozumienie dynamiki procesów grupowych w kontekście budowania poczucia bezpieczeństwa uczestników.
warsztatów i realizacji celów warsztatowych.
● Identyfikowanie zachowań właściwych dla poszczególnych faz procesu grupowego.
● Doskonalenie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i blokujących realizację celów warsztatowych.
● Interwencje trenerskie wpływające na dynamikę pracy grupowej.
NARZEDZIA KOMUNIKACJI W PRACY TRENERSKIEJ 6-7.09.2025 - Marta Błońska
(16 godzin)
● Ogólne prawidłowości komunikacji interpersonalnej.
● Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla budowania relacji z grupą.
● Narzędzia komunikacji kierujące dynamiką procesów grupowych: klaryfikowanie, wiązanie, antagonizowanie i inne.
● Rozumienie barier komunikacyjnych i ich konsekwencji dla relacji z grupą i realizacji celów szkoleniowych.
● Trening komunikacji, wspierającej proces uczenia się w oparciu o doświadczenie własne: podawanie instrukcji, prowadzenie analizy, przekazywanie wiedzy, transfer doświadczenia.
STYLE KOMUNIKACJI A PROCES UCZENIA SIE Insights Discovery® 11-12.10.2025 - Bartek Marszałek
(16 godzin)
● Poznanie specyficznych potrzeb komunikacyjnych poszczególnych typów osobowości.
● Komunikacja racjonalna i komunikacja emocjonalna.
● Dopasowanie sposobu komunikacji do potrzeb odbiorców.
● Określenie swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju w komunikacji z grupą.
● Budowanie wiarygodności i zaufania w relacji z poszczególnymi typami osobowości.
RADZENIE SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI NA SALI SZKOLENIOWEJ 15-16.11.2025 - Kuba Giedrojć
(16 godzin)
● Zrozumienie zjawiska oporu i przyczyn jego powstawania.
● Identyfikacja zachowań i postaw trenera, które mogą powodować sytuacje trudne podczas szkolenia.
● Rozwinięcie umiejętności radzenie sobie z oporem i identyfikacji „Uczestników trudnych”.
● Nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi sytuacjami trudnymi: ukryty i jawny konflikt w grupie, łamanie zasad kontraktu, podważanie autorytetu trenera i inne.
METODY TRENERSKIE - NARZEDZIA PRACY WARSZTATOWEJ 13-14.12.2025 - Aleksandra Goc
(16 godzin)
● Poznanie różnych form pracy warsztatowej: ice-breakery, ćwiczenia - podnoszące dynamikę pracy grupowej, wyciszające, konfrontacyjne, bezpieczne, studia przypadków, video trening, wykorzystanie filmów i inne.
● Projektowanie modułów edukacyjnych w oparciu o cykl Kolba.
● Projektowanie własnych ćwiczeń szkoleniowych.
● Rozumienie znaczenia struktury i procesu w edukacji ludzi dorosłych.
METODY TRENERSKIE - KONSTRUOWANIE SCENARIUSZA WARSZTATU 10-11.02.2026 - Agata Otrębska
(16 godzin)
● Formułowanie celów szkoleniowych.
● Metody ewaluacji szkoleń – model Donalda Kirkpatricka i inne.
● Planowanie czasu warsztatu uwzględniającego kształtowanie kompetencji: wiedza + umiejętności + postawa.
● Budowanie scenariusza warsztatu szkoleniowego.
WALIDACJA - WARSZTATY AUTORSKIE - 7-8.02.2026 ORAZ 7-8.03.2026 - Beata Kozak
(32 godziny)
● Wypełnienie testu teoretycznego.
● Doświadczenie siebie w roli trenera/trenerki warsztatu oraz uczestnika/uczestniczki warsztatu.
● Doskonalenie umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
● Wywiady swobodne z uczestnikami.
ZJAZD CERTYFIKACYJNY - INTEGRACJA DOŚWIADCZENIA I PLANOWANIE PRZYSZŁOSCI 11-12.04.2026 - Joanna Kapuścińska
(16 godzin)
● Integracja doświadczenia z rocznego programu Szkoły Trenerów Metrum®
● Planowanie przyszłości w oparciu o metodę Drogi do celu Diltsa.
● Planowanie dalszych działań rozwijających kompetencje trenerskie.
● Odkrywanie i wzmacnianie własnego stylu pracy trenerskiej.
● Wręczenie certyfikatów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 126 Wprowadzenie do pracy z grupą – czym jest dynamika grupowa? | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 126 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 126 Bezpieczeństwo psychologiczne jako fundament efektywnej pracy warsztatowej | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 126 Zachowania uczestników w różnych fazach procesu grupowego | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 126 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 126 Zachowania wspierające i blokujące proces grupowy | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 126 Trener jako moderator procesu – co wspiera, a co przeszkadza? | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 126 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 126 Interwencje trenerskie w praktyce | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 126 Ćwiczenia praktyczne: mikrointerwencje i scenki trenerskie | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 126 Przerwa | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 126 Zamknięcie dnia, podsumowanie i refleksja indywidualna | Prowadzący Grzegorz Baczewski | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 126 Fundamenty komunikacji interpersonalnej w pracy trenera | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 126 Przerwa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 126 Komunikacja werbalna i niewerbalna w grupie | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 126 Narzędzia komunikacji wspierające dynamikę grupy | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 126 Przerwa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 126 Pułapki i bariery komunikacyjne – rozpoznawanie i neutralizacja | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 126 Słowa mają moc – komunikacja wspierająca proces uczenia się | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 126 Przerwa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 126 Analiza i przekaz wiedzy | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 126 Transfer doświadczenia – jak wyciągać wnioski z praktyki | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 126 Przerwa | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 126 Podsumowanie, refleksja i feedback grupowy | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 126 Wprowadzenie do modelu Insights Discovery® | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 126 Przerwa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 126 Specyfika potrzeb komunikacyjnych różnych typów osobowości | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 126 Racjonalność vs emocjonalność – jak wyważyć komunikat | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 126 Przerwa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 126 Dopasowywanie stylu trenerskiego do potrzeb grupy | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 126 Moje mocne strony i wyzwania komunikacyjne | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 126 Przerwa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 126 Budowanie zaufania i wiarygodności | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 126 Praca w podgrupach z instrukcjami dla różnych typów osobowości | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 126 Przerwa | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 126 Podsumowanie zjazdu i osobiste strategie rozwoju | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 126 Czym jest opór i dlaczego się pojawia? | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 126 Przerwa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 126 Samoświadomość trenerska – zachowania prowokujące trudności | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 126 Opór – jak z nim nie walczyć, a sobie radzić? | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 126 Przerwa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 126 Typologia „Uczestników trudnych” – diagnoza i strategie | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 126 Konflikt w grupie – jawny i ukryty | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 126 Przerwa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 126 Łamanie zasad i kontraktu – co robić, kiedy uczestnicy testują granice? | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 126 Podważanie autorytetu trenera | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 126 Przerwa | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 126 Trening reakcji na trudne sytuacje – case lab | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 16-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 126 Trenerski arsenał: przegląd form warsztatowych | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 126 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 126 Cykl Kolba w praktyce, cz.1 | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 126 Jak projektować ćwiczenia? | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 126 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 126 Zaprojektuj swój własny moduł edukacyjny | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 13-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 126 Cykl Kolba w praktyce, cz.2 | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 126 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 126 Struktura vs. improwizacja – o równowadze w warsztacie | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 126 Narzędzia pracy warsztatowej | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 126 Przerwa | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 126 Podsumowanie procesu w edukacji dorosłych | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 14-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 126 Formułowanie celów szkoleniowych | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 126 Przerwa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 126 Ewaluacja szkoleń | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 126 Jak mądrze rozłożyć czas warsztatu? | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 126 Przerwa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 126 Przekładamy teorię na praktykę – szkicowanie warsztatu (cz. 1) | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 126 Zostań architektem własnego warsztatu – szkicowanie (cz. 2) | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 126 Przerwa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 126 Dopracowanie scenariusza + przygotowanie do prezentacji | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 126 Prezentacje scenariuszy (cz. 1) | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 126 Przerwa | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 126 Prezentacje scenariuszy (cz. 2) + podsumowanie zjazdu | Prowadzący Agata Otrębska | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 126 Test teoretyczny (cz. 1) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 126 Warsztaty autorskie - Blok 1 + feedback | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 126 Warsztaty autorskie - Blok 2 + feedback | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 126 Wywiady indywidualne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 126 Warsztaty autorskie - Blok 3 + feedback | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 126 Warsztaty autorskie - Blok 4 + feedback | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 126 Wywiady indywidualne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 126 Podsumowanie warsztatów autorskich | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 126 Test teoretyczny (cz. 2) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 126 Warsztaty autorskie - Blok 5 + feedback | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 126 Warsztaty autorskie - Blok 6 + feedback | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 126 Wywiady indywidualne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 106 z 126 Warsztaty autorskie - Blok 7 + feedback | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 107 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 108 z 126 Warsztaty autorskie - Blok 8 + feedback | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 109 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 110 z 126 Wywiady indywidualne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 111 z 126 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 112 z 126 Podsumowanie warsztatów autorskich | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-03-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 113 z 126 Podsumowanie rocznego procesu rozwoju | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 114 z 126 Przerwa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 115 z 126 Metoda „Droga do celu” (Dilts) | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 116 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 117 z 126 Własny styl trenerski – ćwiczenie integrujące | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 118 z 126 Przerwa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 119 z 126 Planowanie dalszych kroków rozwojowych | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 120 z 126 Sesja inspiracji: Gdzie teraz? | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 121 z 126 Przerwa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 122 z 126 Odkrywanie i wzmacnianie własnego stylu pracy trenerskiej. | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 123 z 126 Przerwa obiadowa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 124 z 126 Walidacja - test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 125 z 126 Przerwa | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 126 z 126 Zamknięcie procesu i ceremonia certyfikacyjna | Prowadzący Joanna Kapuścińska | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 947,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 086,99 PLN
- Koszt osobogodziny brutto69,08 PLN
- Koszt osobogodziny netto56,16 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Błońska
Pedagog - choreoterapeuta z 10 letnim doświadczeniem, specjalizująca się w pracy z młodzieżą.
Doświadczona trenerka biznesu pracująca z kadrą menedżerską, która uwielbia projektować warsztaty w oparciu o gry szkoleniowe i specjalizująca się w tematyce "digital wellbeing" i radzenia sobie ze stresem wynikającym z funkcjonowania w świecie presji i ekspozycji technologicznej.
Certyfikowana coacherka ICF oraz TPLC.
Licencjonowana konsultantka metody MTQ diagnozującej i wzmacniającej odporność psychiczną.
Aleksandra Goc
Facylitatorka AIF i Clean Coachingu.
Trenerka umiejętności psychospołecznych.
Certyfikowana trenerka FRIS.
Terapeutka Bars.
Współwłaścicielka Instytutu Szkoleniowo-Rozwojowego Hana Mana i marki Leadit.
Aktywna uczestniczka i prezes grupy BNI Silesia.
Organizatorka wielu wydarzeń dla przedsiębiorców.
Bartek Marszałek
Badacz efektów empowermentu psychologicznego i społecznościowego,
współautor publikacji dotyczącej spersonalizowanych form edukacji – mentoring i tutoring.
Wykładowca na Uniwersytecie SWPS.
Dyrektor ds. projektów edukacyjno-rozwojowych w TDJ Foundation. Z powodzeniem współtworzył projekty, które obejmowały rekrutację i wyszkolenie ponad 100-osobowej kadry wychowawczej, tutorskiej i eksperckiej, pracującej z blisko 500 młodymi ludźmi w Polsce.
Kuba Giedrojć
Zastępca Dyrektora Generalnego Konfederacji Lewiatan, gdzie odpowiada za komunikację, rozwój, wydarzenia i sprawy członkowskie.
Ekspert ds. komunikacji, szef zespołów komunikacji, laureat np. Złotego Spinacza czy EFFIE, przez 5 lat był press officerem Prezydenta RP.
Doświadczony coach, z akredytacją ACC (ICF) i dyplomem AoEC oraz trener - szczególnie w zakresie kontaktów z mediami, wystąpień publicznych, pracy z tremą, budowania własnej wartości.
Agata Otrębska
Poszukująca prawdziwego znaczenia coachingu coacherka, która wspiera ludzi w procesie różnorodnych zmian.
Skuteczna menedżerka projektów, w tym min. inicjatorka projektu rozwoju liderów i liderek społecznych wśród młodzieży KORBA. Zarządzała projektami szkoleniowymi, badawczymi i edukacyjnymi, m.in. na zlecenie Komisji Europejskiej, Banku Światowego, United Way International, instytucji rządowych i samorządowych.
Absolwentka Szkoły Liderów Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności oraz International Visitor Leadership Program (program Departamentu Stanu USA).
Laureatka nagrody Ministerstwa Kultury za całokształt działalności.
Justyna Czempik
Prowadzi szkolenia z zarządzania sobą w czasie, komunikacji, konfliktu, odporności psychicznej, budowania zespołu, tworzenia realistycznych planów i strategii. Pracuje nad zmianami postaw. Facylituje.
Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener biznesu i coach, oraz coach zespołowy pomagający innym w rozwoju kompetencji. Prowadzi również warsztaty dla coachów i trenerów. Uczy na wyższych uczelniach. Certyfikowana nauczycielka jogi.
Grzegorz Baczewski
Ekspert w dziedzinie zarządzania i rozwoju organizacji. Doktor nauk ekonomicznych, z wieloletnim doświadczeniem jako wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej. Pełnił funkcję dyrektora Departamentu Analiz Ekonomicznych w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej.
Doświadczony lider i reformator. Jako Dyrektor Generalny Konfederacji Lewiatan, przeprowadził skuteczną transformację organizacji, osiągając rekordowe wyniki finansowe i wysoki poziom satysfakcji członków i pracowników.
Aktywny uczestnik dialogu społecznego. Były członek Executive Commitee BusinesEurope, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej ZUS oraz Przewodniczący Rady Rynku Pracy. Współtwórca i wieloletni członek Rady Dialogu Społecznego.
Akredytowany coach i trener. Absolwent ICAN Total Management, Business & Life Coaching Academy oraz Szkoły Trenerów Metrum. Akredytowany konsultant Insights Discovery.
Inicjator działań na rzecz rozwoju mężczyzn. Twórca inicjatywy Mężczyzna OdNowa i organizator Męskich Wyjazdów Rozwojowych, wspierający mężczyzn w poszukiwaniu własnej tożsamości i budowaniu satysfakcjonującego życia.
Joanna Kapuścińska
Certyfikowany terapeuta Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach /TSR/, prowadzi również szkolenia i superwizj w tym nurcie pracy, dzieląc się swoim bogatym doświadczeniem.
Dyplomowany coach, który prowadzi prywatną praktykę.
Trener rozwoju osobistego i treningu interpersonalnego, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne /PTP/ oraz doświadczony superwizor rekomendowany przez PTP.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik/Uczestniczka szkolenia jest zobowiązany do wzięcia udziału w treningu interpersonalnym, który jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w dalszym cyklu szkoleniowym. Trening odbywa się w terminie 20-24 maja w Krainie Szeptów w woj. dolnośląskim. Pobyt jest dodatkowo płatny. Więcej informacji pod adresem biuro@metrum.edu.pl lub pod numerem tel. 601531256 lub 512172848.
***
Uczestnik/Uczestniczka szkolenia zobowiązany jest do udziału w pełnym wymiarze godzin danego bloku szkoleniowego i potwierdzania swojej obecności na listach obecności własnoręcznym podpisem. Opuszczenie nawet fragmentu zajęć skutkuje nie zaliczeniem całego modułu szkoleniowego.
***
Opuszczenie więcej niż 1 zjazdu, uniemożliwia otrzymanie certyfikatu ukończenia Szkoły Trenerów; w takim wypadku Uczestnik szkolenia otrzymuje zaświadczenie o uczestnictwie w kursie, z dokładnym wyszczególnieniem tematów i godzin zajęć, w jakich wziął udział.
***
Każdy uczestnik/uczestniczka projektu otrzyma certyfikat potwierdzający zdobycie nowych kompetencji.
***
Uczestnicy otrzymują segregator z materiałami w formie drukowanej i raport Insights Discovery®.
***
Warunki uczestnictwa
Warunkiem rezerwacji miejsca na szkolenie jest skontaktowanie się z nami przed wybraniem naszej Karty Usługi, aby potwierdzić czy są wolne miejsca.
WAŻNE: Integralną częścią Szkoły Trenerów jest wyjazdowy, 5-dniowy Trening Interpersonalny, który nie może być finansowany przez BUR. Prosimy o kontakt, w celu uzyskania dokładnych informacji.
Dane kontaktowe: biuro@metrum.edu.pl lub telefon tel: 601275427 / 512172848
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi