Droga do turkusu
Możliwość dofinansowania
Droga do turkusu
Numer usługi 2024/10/31/12796/2390884
1 955,70 PLN
brutto
1 590,00 PLNnetto
279,39 PLNbrutto/h
227,14 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w kursie zapraszamy przede wszystkim praktyków, którzy chcieliby podnieść efektywność działania swoich organizacji, a więc:
- managerów wszystkich szczebli,
- właścicieli firm, prezesów i dyrektorów,
- wszystkich zainteresowanych nowymi formułami organizowania pracy.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieć:- czym są zespoły samoorganizujące się,
- od czego rozpocząć wprowadzanie do samoorganizacji,
- jak rozmawiać (mówić i słuchać), by budować dobre relacje z ludźmi,
- jak budować motywację wewnętrzną pracowników opartą na głębokiej satysfakcji z pracy,
- czego stanowczo nie należy robić, by nie demotywować pracowników do działania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wie, czym są zespoły samoorganizujące się | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować podstawowe definicje zespołu samoorganizującego się i posiada teoretyczne przygotowanie do stworzenia takiego zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wie, jak rozmawiać (mówić i słuchać), by budować dobre relacje z ludźmi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zdefiniować pojęcie aktywnego słuchania. Uczestnik zna zasady pozytywnego nawiązywania relacji oraz efektywnego budowania przekazu komunikacyjnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wie, jak budować motywację wewnętrzną pracowników opartą na głębokiej satysfakcji z pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna zasady działań związanych z motywacją 4.0. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników otrzyma certyfikat z tytułem szkolenia oraz opisem kompetencji, jakie nabył podczas kursu.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Certyfikat potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Certyfikat potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Moduł 1 — Komunikacja
- Czym jest aktywne słuchanie
i jak się nim posługiwać dla budowania dobrych relacji
z ludźmi? - Czym jest asertywność? — prawda i mity.
- Jak skutecznie prowadzić rozmowy korygujące?
- Jak eliminować niepożądane zachowania? — prokurator versus coach.
- Rozwiązywanie konfliktów metodą wygrał-wygrał.
Moduł 2 — Samoorganizacja zespołów
- Leader of the Future na tle innych stylów przywódczych.
- Podstawowe wartości nowoczesnej organizacji.
- Dekalog Team of the Future.
- Rola Liderów.
- Case study.
Moduł 3 — Jak motywować by nie demotywować?
- Czym jest motywacja?
- Dylemat Lidera — przemoc czy partnerstwo?
- Cztery grupy potrzeb, które powinniśmy móc zaspokajać w pracy.
- Model przemocy — kij
i marchewka. - Model partnerstwa — zaufanie i odpowiedzialność.
- Dlaczego „systemy motywacyjne” demotywują?
- Gry wojenne, które firmy zawsze przegrywają.
- Zarządzanie bez budżetu? Jak to możliwe?
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane po szkoleniu poprzez post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 5
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Komunikacja | Prowadzący prof. Andrzej Jacek Blikle | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Samoorganizacja zespołów | Prowadzący prof. Andrzej Jacek Blikle | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Jak motywować by nie demotywować? | Prowadzący prof. Andrzej Jacek Blikle | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Jak motywować by nie demotywować? | Prowadzący prof. Andrzej Jacek Blikle | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Test końcowy online | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 955,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto279,39 PLN
- Koszt osobogodziny netto227,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
prof. Andrzej Jacek Blikle
Profesor w PAN, członek Europejskiej Akademii Nauk. Wykładał na uniwersytetach w Polsce, USA, Kanadzie, Danii i Szwecji. W latach 1990-2010 był prezesem A. Blikle Sp. z o.o.
Autor wielu publikacji naukowych i książek, które przyczyniły się do rozwoju dyscyplin informatycznych i zarządzania w Polsce i na świecie. Aktywnie uczestniczy w debatach publicznych na temat etyki biznesu, promując odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstw oraz zrównoważony rozwój.
Jest honorowym prezesem stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz Centrum im. Adama Smith’a. Współtworzył Polskie Towarzystwo Informatyczne. Zdobywca wielu nagród i odznaczeń, w tym m.in. Krzyża Kawalerskiego Orderu Odrodzenia Polski.
Autor wielu publikacji naukowych i książek, które przyczyniły się do rozwoju dyscyplin informatycznych i zarządzania w Polsce i na świecie. Aktywnie uczestniczy w debatach publicznych na temat etyki biznesu, promując odpowiedzialność społeczną przedsiębiorstw oraz zrównoważony rozwój.
Jest honorowym prezesem stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych oraz Centrum im. Adama Smith’a. Współtworzył Polskie Towarzystwo Informatyczne. Zdobywca wielu nagród i odznaczeń, w tym m.in. Krzyża Kawalerskiego Orderu Odrodzenia Polski.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma notes, długopis, certyfikat oraz prezentację i materiały ze szkolenia przesłane drogą mailową.
Adres
Adres
ul. Słowiańska 1/9
93-101 Łódź
woj. łódzkie
Hello! Business Concept
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- bezpłatny parking, miejsce dostosowane do osób z niepełnosprawnościami
Kontakt
Kontakt
Anna Ryman-Czarnecka
E-mail
anna.ryman@hutchinson.org.pl
Telefon
(+48) 662 239 499