Sztuczna Inteligencja w Pisaniu i Pracy z Treściami - Wykorzystanie AI do Tworzenia i Analizy Tekstów
Sztuczna Inteligencja w Pisaniu i Pracy z Treściami - Wykorzystanie AI do Tworzenia i Analizy Tekstów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby zawodowo związane z tworzeniem i zarządzaniem treściami, które chcą usprawnić swoją pracę dzięki wsparciu sztucznej inteligencji. Szkolenie jest przeznaczone dla marketingowców, właścicieli firm, copywriterów, dziennikarzy, studentów, ekspertów tworzących branżowe artykuły i raporty oraz twórców contentu w mediach społecznościowych. Niezależnie od poziomu zaawansowania, uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystywać AI w codziennych zadaniach związanych z pisaniem, analizowaniem i optymalizowaniem tekstów. Szkolenie jest idealne dla tych, którzy chcą pracować szybciej, efektywniej oraz uzyskać praktyczne umiejętności i narzędzia wspomagające research, edycję, a także formatowanie i optymalizację treści na potrzeby różnych kanałów komunikacji.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji09-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie uczestników do efektywnego wykorzystania sztucznej inteligencji w pracy z treściami, aby mogli tworzyć, analizować i optymalizować teksty szybciej i bardziej precyzyjnie. Uczestnicy zdobędą umiejętność konstruowania efektywnych promptów, które są kluczem do skutecznej współpracy z narzędziami AI, oraz poznają metody automatyzacji researchu i edycji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje podstawowe pojęcia i koncepcje AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia definicje i zastosowania AI w kontekście tworzenia treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje wpływ AI na proces tworzenia i zarządzania treściami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje przykłady zastosowania AI w różnych branżach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia narzędzia AI wspomagające pisanie i edytowanie treści. | Kryteria weryfikacji Uczestnik porównuje różne narzędzia AI, takie jak ChatGPT, Gemini, Jasper AI. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Efekty uczenia się Uczestnik konstruuje efektywne prompty do generowania treści przez AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy serię promptów, które skutecznie generują pożądane treści. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik optymalizuje treści pod kątem SEO przy wykorzystaniu AI. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje treści, aby były zgodne z wytycznymi SEO, korzystając z narzędzi AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Pre-test
I. Wprowadzenie do AI w pisaniu i pracy z treściami
- Czym jest sztuczna inteligencja? – Omówienie podstawowych pojęć i koncepcji AI.
- Jak AI zmienia sposób tworzenia i zarządzania treściami? – Przykłady zastosowań AI w różnych branżach i sektorach.
- Przegląd najważniejszych narzędzi AI – Wprowadzenie do narzędzi wspomagających pisanie, research, edytowanie i analizowanie treści (np. ChatGPT, Gemini, Jasper AI, Scribe).
- Znaczenie promptów w pracy z AI – Podstawy konstruowania efektywnych poleceń dla modeli AI.
II. Tworzenie treści przy wsparciu AI
- Konstruowanie efektywnych promptów – Nauka pisania precyzyjnych poleceń dla uzyskania najlepszych rezultatów.
- Przykłady dobrych i złych promptów – Praktyczne zasady tworzenia promptów i ich wpływ na jakość uzyskiwanych odpowiedzi.
- Techniki zadawania pytań i kierowania AI – Metody skutecznego zarządzania procesem twórczym.
- Tworzenie różnych typów treści – Artykuły blogowe, posty w mediach społecznościowych, raporty i prezentacje.
- Ćwiczenia praktyczne – Tworzenie treści w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem AI.
III. AI w researchu i analizie treści
- Jak AI wspomaga proces researchu – Ułatwienia w wyszukiwaniu i analizie materiałów źródłowych.
- Wyszukiwanie informacji i materiałów źródłowych – Wykorzystanie AI do efektywnego zbierania danych.
- Analiza dużych ilości danych i treści – Praca z artykułami, dokumentami, raportami przy wsparciu AI.
- Automatyczna analiza i streszczanie dokumentów – AI jako narzędzie do przetwarzania długich dokumentów w szybki i przystępny sposób.
- Ćwiczenia praktyczne – Uczestnicy przeprowadzają research i analizują zgromadzone materiały z wykorzystaniem AI.
IV. Optymalizacja treści za pomocą AI
- Poprawa jakości treści – Korekta gramatyczna i stylistyczna przy wsparciu AI.
- Optymalizacja pod kątem SEO – Tworzenie treści dostosowanych do wyszukiwarek.
- Automatyczna edycja i formatowanie – Przyspieszenie procesu edytowania i personalizacji treści w zależności od grupy docelowej.
- Ćwiczenia praktyczne – Edytowanie wcześniej stworzonych treści z użyciem narzędzi AI.
V. Tworzenie własnego planu wykorzystania AI w pracy nad treściami
- Mapowanie procesów w pracy z treściami – Integracja AI z codzienną pracą nad tekstami w różnych kontekstach (marketing, edukacja, media).
- Opracowanie strategii wykorzystania AI – Tworzenie indywidualnej strategii opartej na specyfice potrzeb uczestnika.
- Przegląd narzędzi – Zestawienie dostępnych narzędzi wspierających różnorodne potrzeby twórców treści.
Post-test, walidacja
Grupą docelową szkolenia są osoby zawodowo związane z tworzeniem i zarządzaniem treściami, które chcą usprawnić swoją pracę dzięki wsparciu sztucznej inteligencji. Szkolenie jest przeznaczone dla marketingowców, właścicieli firm, copywriterów, dziennikarzy, studentów, ekspertów tworzących branżowe artykuły i raporty oraz twórców contentu w mediach społecznościowych. Niezależnie od poziomu zaawansowania, uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie wykorzystywać AI w codziennych zadaniach związanych z pisaniem, analizowaniem i optymalizowaniem tekstów. Szkolenie jest idealne dla tych, którzy chcą pracować szybciej, efektywniej oraz uzyskać praktyczne umiejętności i narzędzia wspomagające research, edycję, a także formatowanie i optymalizację treści na potrzeby różnych kanałów komunikacji.
Usługa jest prowadzona w trybie godzin dydaktycznych (45min), ewentualne przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Uczestnicy będą pracowali zarówno indywidualnie, jak i w podziale na maksymalnie 5 grup.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Powitanie uczestników, wprowadzenie do szkolenia, cele i zasady organizacyjne | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Wprowadzenie do AI w pisaniu i pracy z treściami Czym jest sztuczna inteligencja i jak zmienia sposób tworzenia treści? Przegląd najważniejszych narzędzi AI | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Tworzenie treści przy wsparciu AI Konstruowanie efektywnych promptów, techniki zadawania pytań Przykłady różnych typów treści i ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Przerwa obiadowa | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 AI w researchu i analizie treści Wspomaganie procesu researchu, analiza dokumentów i szybkie streszczanie | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Przerwa | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Optymalizacja treści za pomocą AI Poprawa jakości treści, optymalizacja SEO, edycja i formatowanie | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 15:10 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Tworzenie własnego planu wykorzystania AI | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:10 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:35 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Mapowanie procesów pracy, opracowanie strategii, przegląd narzędzi | Prowadzący Piotr Zieliński | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto210,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto210,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Zieliński
Jako dziennikarz prasowy współpracowałem i współpracuję z wiodącymi tytułami prasowymi (m.in.Gazeta Wyborcza „Duży Format”, „Newsweek Polska”, „Forbes Women”). Publikowałem także wserwisach Wp.pl, Natemat.pl, InnPoland.pl, czy Onet.pl. Od 15 lat jestem związany z branżowymmiesięcznikiem „Press”, gdzie publikuję teksty z zakresu reklamy, marketingu i PR.
Przez wiele lat współtworzyłem najpopularniejszy program poranny w Polsce – „Dzień dobry TVN”(DDTVN). Jako wydawca programu pracowałem bezpośrednio z najlepszymi polskimidziennikarzami.
W telewizji TVN pracowałem przy wielu produkcjach jak np. reality show „Surowi rodzice” gdzie naplanie pełniłem funkcję asystenta reżysera, popołudniowym programie „Między kuchnią a salonem”w którym pisałem scenariursze, czy akcji specjalnej „Zwykły bohater” – gdzie byłem szefem redakcji.Dla kanału Canal+ Discovery przygotowywałem serię dokumentalną „Sukces nie zna granic”.Program ten był realizowany w Europie, Ameryce i Azji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt szkoleniowy oraz prezentację
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach i doradztwie, które dofinansowane są z funduszy europejskich jest założenie konta indywidualnego, a później firmowego w Bazie Usług Rozwojowych. Następnie zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych, spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, który dysponuje funduszami. Złożenie dokumentów o dofinansowanie do usługi rozwojowej u Operatora Usługi, zgodnie z wymogami jakie określił.
Ponadto niezbędnym warunkiem do nabycia kompetencji jest pełnoletność, wykształcenie co najmniej średnie, wypełnienie testu wiedzy lub odbycie rozmowy kwalifikacyjnej przed i po szkoleniu.
Informacje dodatkowe
Planujemy dwie 10 minutowe przerwy pomiędzy modułami oraz jedną 30 minutową obiadową. Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%.W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunkiem zaliczenia jest napisanie pre i post testów oraz uczestnictwo w 80% zajęć.
Uczestnik otrzyma certyfikat uczestnictwa.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi