Akademia Certyfikowanych Mentorów
Akademia Certyfikowanych Mentorów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane szczególnie dla osób, które stawiają na rozwój umiejętności mentorskich dla swoich zespołów lub osób indywidualnych. Grupa docelowa to:
- osoby pełniące funkcje zarządcze, kierownicze,którzy posiadają wiedzę, umiejętności,doświadczenie, którzy chcą pełnić role mentorów dla pracowników będącymi na początku drogi zawodowej
- pracownicy działów HR którzy planują pełnienie roli mentora i rozwój innych w swojej firmie lub organizacji.
- trenerzy, coachowie, mediatorzy którzy z racji swojego zawodu mają doświadczenia w rozwoju innych, a chcieliby poznać kolejną formę pracy skierowaną na podnoszenie kompetencji innych
- do wszystkich, którzy maja potrzebę wspierania innych w ich rozwoju i chcą poznać nową metodę wspienainia rozwoju potencjału oosbistego i zawodowego
Głównym kryterium są odpowiednie umiejętności interpersonalne, doświadczenie w danej dziedzinie oraz gotowość do dzielenia się wiedzą.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji13-02-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi83
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Akademia Certyfikowanych Mentorów" prowadzi do nabycia umiejętności tworzenia i utrzymywania relacji mentorskiej odpowiadającej oczekiwaniom mentee a polegającej na wskazywaniu wzajemnych korzyści, wspólnego celu działania i wspólnych wartości. Pozwala również skutecznie wprowadzać programy mentoringowe z nastawieniem na analizę efektów tych programów w organizacjach. Zgodnie z kompetencjami budowanie relacji z mentee.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Uczestnik mmawia terminologię z zakresu prowadzenia mentoringu oraz rolę mentora i mentee w procesie. | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje i rozróżnia strony mentoringu, formy pracy w mentoringu2. Charakteryzuje rolę i obowiązki mentora i mentee. 3. Wskazuje korzyści płynące z wdrożenia mentoringu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Uczestnik przedstawia standardy pracy i zasady etyczne w pracy Mentora. | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje i omawia zasady etyczne w pracy Mentora. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się 3. Uczestnik formułuje i analizuje problemy oraz znajduje ich możliwe rozwiązania podczas sesji mentorskich. | Kryteria weryfikacji 1. Definiuje i analizuje problemy. 2. Dobiera i wdraża optymalne metody rozwiązywania problemów. 3. Przestrzega tajemnicy zawodowej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 4. Uczestnik zwiększa świadomość siebie i swojego ciała, głosu oraz autoprezentacji siebie. | Kryteria weryfikacji 1. Rozwija świadomość siebie, swojego ciała, głosu, wywierania wpływu na mentee.2. Radzi sobie ze stresem. 3. Świadomie używa technik autoprezentacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 5. Posiada wiedzę z podstawowych zasad budowania relacji z innymi osobami. | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje typy osobowości i dobiera techniki skutecznej komunikacji.2. Udziela w sposób kompetentny informacji zwrotnej. 3. Współpracuje z mentee. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 6. Omawia zasady definiowania celów. | Kryteria weryfikacji 1. Określa determinanty dobrze postawionego celu.2. Formułuje cele procesu mentorskiego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 7. Zarządza sobą i procesem mentorskim, za który odpowiada. | Kryteria weryfikacji 1. Projektuje i określa plan sesji mentoringowych.2. Zarządza czasem w obszarze prowadzenia sesji mentorskich. 3. Prowadzi ewaluację własnej pracy zawodowej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 8. Charakteryzuje etapy przygotowania programu mentoringowego oraz prowadzi ewaluację działań. | Kryteria weryfikacji 1. Identyfikuje kulturę organizacyjną mająca wpływ na proces mentoringowy, 2. Identyfikuje kluczowe obszary luk kompetencyjnych i rozwoju w organizacji, buduje agendę do wprowadzenia planu mentoringu w organizacji, wprowadza arkusze i procesy ewaluacji mentoringu w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 9. Projektuje narzędzia pracy mentora | Kryteria weryfikacji 1. Stosuje narzędzia mentora wykorzystywane w procesie takie jak informacja zwrotna,narzędzia motywacji, mapowanie i wizualizacja, cykl PDCA jako element weryfikacji postępów 2. Charakteryzuje cechy kluczowe procesu 3. Tworzy własne narzędzia do prowadzenia procesu mentorskiego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja VCC
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja VCC
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Jeśli zaświecisz lampkę dla kogoś to oświetli ona również twoją drogę.
Przysłowie buddyjskie.
Program zawiera wszystko to co my, autorzy, uznaliśmy za najważniejsze, niezbędne do tego, by wejść na mentorską ścieżkę. Znajdziesz w nim praktyczne wskazówki, jak zaprojektować swoją mentorską karierę, jak skorzystać z wiedzy i doświadczenia, które już masz, w nowym kontekście.
Narzędzia, które pozwolą projektować proces mentoringowy i dbać o jego efekty, tak, by praca i rezultaty mentee były satysfakcjonujące.
Ramowy program usługi
Moduł 1. MENTOR I JEGO ROLA
- Definiowanie i ustalanie kim jest mentor
- Weryfikacja wiedzy w zakresie różnych form wspierania rozwoju
- Poznanie znaczenia roli mentoringu w rozwijaniu kompetencji własnych mentora
- Cechy skutecznego mentora w różnych formach mentoringu
- Planowanie zasad współpracy w relacji mentor-mentee
Moduł 2. ZARZĄDZANIE PROCESEM MENTORINGU
- Zarządzanie procesem mentoringu
- Zarządzanie sobą w przebiegu procesu mentoringu
- Umiejętność słuchania –umiejętności komunikowania jako narzędzia pracy mentora
- Sztuka zadawania pytań – pogłębianie wiedzy na temat zadawania pytań
- Współpraca z mentee na różnych etapach relacji mentorskiej
Moduł 3. ESENCJA PRACY MENTORA
- Budowanie relacji.
- Asertywność w pracy mentora
- Analiza transakcyjna w organizacji i relacji mentor – mentee
- Obszar umiejętności na sesji, z grupą
- Obszar umiejętności biznesowych
- Budowanie marki mentora w oparciu o archetypy
- Motywacja a manipulacja – oczekiwania motywacyjne poszczególnych pokoleń – przykłady karier i różnych motywacji
- Wybór najlepszej metody przekazywania wiedzy
- Weryfikacja i możliwość zmiany swoich zachowań i utrwalonych niepożądanych nawyków, które przeszkadzają w budowaniu i utrzymywaniu dobrych relacji z innymi ludźmi
- Doskonalenie umiejętności i zachowań komunikacyjnych, w tym nauka otrzymywania i udzielania informacji zwrotnej – metoda FUKO
- Definiowanie celów – metoda SMARTER
Moduł 4. PROGRAMY MENTORSKIE
- Kluczowe metody wdrażania programów mentorskich w organizacji
- Jak wybrać mentora lub mentee – dobór osób
- Odkrywanie i rozwijanie talentów i potencjału osobistego i zawodowego
- Sukcesja jako motywacja do wdrażania mentoringu w organizacji
- Zmiana jako szansa na rozwój
- Budowanie zaangażowania pracowników – case study
Moduł 5. ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA
- Analiza kosztów i korzyści z procesu mentoringu
- Model GROW, linia czasu
- Umiejętności przywódcze i budowanie autorytetu
- Pogłębienie samopoznania
- Superwizja w pracy mentora
- Inspiracje rozwoju, wymiana doświadczeń i wsparcie codziennego treningu
- Odpowiedzialność i etyka mentora
Moduł 6. TOOLBOX - MENTOR W AKCJI
- Poznanie narzędzi budujących wizję i misję rozwoju mentora i mentee
- Coaching oraz narzędzia coachingowe w pracy mentora
- Storytelling i flipowanie jako kreatywne narzędzia pracy mentorskiej
- Koło jako element doskonalenia różnych obszarów kompetencyjnych
- Mapowanie i wizualizacja w procesie mentoringu
- Cykl PDCA jako element weryfikacji postępów
- Praktyczny warsztat mentorski
- Przygotowanie do egzaminu
Na zakończenie szkolenia uczestnik otrzyma zaświadczenie - warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
Szkolenie obejmuje:
80 godz. edukacyjnych (bez przerw)
3 dodz. edukacyjne - egzamin VCC
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 41 Sesja I. MENTOR I JEGO ROLA - Kim jest mentor; Weryfikacja wiedzy w zakresie różnych form wspierania rozwoju | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 41 Sesja I. MENTOR I JEGO ROLA - Znaczenie roli mentoringu | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 41 Sesja I. MENTOR I JEGO ROLA - Cechy skutecznego mentora | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 41 Sesja I. MENTOR I JEGO ROLA - Planowanie zasad współpracy | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 41 Sesja II. ZARZĄDZANIE PROCESEM MENTORINGU - Zarządzanie procesem i sobą w przebiegu procesu mentoringu | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 41 Sesja II. ZARZĄDZANIE PROCESEM MENTORINGU - Umiejętność słuchania | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 41 Sesja II. ZARZĄDZANIE PROCESEM MENTORINGU - Sztuka zadawania pytań | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 41 Sesja II. ZARZĄDZANIE PROCESEM MENTORINGU - Współpraca z mentee na różnych etapach relacji | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 41 Sesja III. ESENCJA PRACY MENTORA - Budowanie relacji | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 41 Sesja III. ESENCJA PRACY MENTORA - Asertywność w pracy mentora: analiza transakcyjna, obszar umiejętności na sesji, z grupą, biznesowych | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 41 Sesja III. ESENCJA PRACY MENTORA - Asertywność w pracy mentora: analiza transakcyjna, obszar umiejętności na sesji, z grupą, biznesowych | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 41 Sesja III. ESENCJA PRACY MENTORA - Archetypy marki mentora | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 41 Sesja IV. ESENCJA PRACY MENTORA c.d. - Motywacja a manipulacja | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 41 Sesja IV. ESENCJA PRACY MENTORA c.d. - Wybór najlepszej metody przekazywania wiedzy | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 41 Sesja IV. ESENCJA PRACY MENTORA c.d. - Weryfikacja i możliwość zmiany swoich zachowań i nawyków | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 41 Sesja IV. ESENCJA PRACY MENTORA c.d. - Inf. Zwrotna - FUKO, Definiowanie celów | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 41 Sesja V. PROGRAMY MENTORSKIE - Metody wdrażania programów ment. w organizacji | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 41 Sesja V. PROGRAMY MENTORSKIE - Dobór osób, Odkrywanie i rozwijanie talentów | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 41 Sesja V. PROGRAMY MENTORSKIE - Sukcesja, Zmiana jako szansa na rozwój | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 41 Sesja V. PROGRAMY MENTORSKIE - Budowanie zaangażowania | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 41 Sesja VI. ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA - Analiza kosztów i korzyści z procesu mentoringu | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 41 Sesja VI. ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA - Model GROW | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 41 Sesja VI. ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA - Linia czasu | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 41 Sesja VI. ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA - Coaching oraz narzędzia coachingowe w pracy mentora | Prowadzący Marzena Stokłosa | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 41 Sesja VII. ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA c.d. - Umiejętności przywódcze i autorytet | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 41 Sesja VII. ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA c.d. - Samopoznanie, Superwizja w pracy mentora | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 41 Sesja VII. ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA c.d. - Inspiracje rozwoju, wymiana doświadczeń | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 41 Sesja VII. ROZWÓJ OSOBISTY MENTORA c.d.- Odpowiedzialność i etyka mentora | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 04-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 41 Sesja VIII. TOOLBOX - MENTOR W AKCJI - Poznanie narzędzi budujących wizję i misję rozwoju mentora i mentee | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 41 Sesja VIII. TOOLBOX - MENTOR W AKCJI - Storytelling i flipowanie | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 41 Sesja VIII. TOOLBOX - MENTOR W AKCJI - Storytelling i flipowanie | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 41 Sesja VIII. TOOLBOX - MENTOR W AKCJI - Koło jako element doskonalenia różnych obszarów kompetencyjnych | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 41 Sesja IX. TOOLBOX - MENTOR W AKCJI c.d. - Mapowanie i wizualizacja w procesie mentoringu | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 41 Sesja IX. TOOLBOX - MENTOR W AKCJI c.d. - Cykl PDCA jako element weryfikacji postępów | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 41 Sesja IX. TOOLBOX - MENTOR W AKCJI c.d. - Praktyczny warsztat mentorski | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 41 Sesja IX. TOOLBOX - MENTOR W AKCJI c.d. - Przygotowanie do egzaminu | Prowadzący Krzysztof Pilch | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 41 Sesja X. Grupowe sesje mentorskie | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 41 Sesja X. Grupowe sesje mentorskie | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 41 Sesja X. Grupowe sesje mentorskie | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 41 Sesja X. Grupowe sesje mentorskie | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 41 Egzamin VCC | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 685,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto114,46 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Petryna
Od 2000 roku na stanowiskach menedżerskich zarządzała zespołami kilku i kilkudziesięcio-osobowymi. Uczy menedżerów jak być skutecznymi menedżerami i jak tworzyć kompetentne zespoły. Jako coach zajmuje się rozwojem kompetencji menedżerskich w pracy zawodowej. Od 2003 roku zarządza własną firmą konsultingową. Od początku swojej działalności asystuje firmom w rozwoju i przekazywaniu wiedzy w firmie.
Ma na swoim koncie ponad 10 tyś godzin szkoleniowych.
Prowadzi własną szkołę trenerów, coachów i mentorów.
Wspiera w tworzeniu kultury mentoringu w firmach rodzinnych. Jest mentorem dla coachów, trenerów i menagerów. Trener i egzaminator VCC w obszarze Mentoringu - 800 godz. szkoleniowych i doradczych w tym obszarze. Autorka książki "Mentoring – Odkrywanie i rozwijanie potencjału osobistego i zawodowego". Autorka programów mentoringowych: „Wzrastaj w siłę”, „Jesteś wystarczająca” oraz "Leader Skills".
Marzena Stokłosa
Krzysztof Pilch
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe plus autorska książka, będąca podręcznikiem do nauki.
Warunki uczestnictwa
W momencie wprowadzenia stanu epidemi szkolenie w formie stacjonarnej prowadzone będzie przy zachowaniu wszelkich standardów bezpieczeństwa i warunków sanitarnych, tj: zachowanie bezpiecznej odległości (ok. 2 m), regularne i dokładne mycie rąk wodą z mydłem lub ich dezynfekcja środkiem na bazie alkoholu (minimum 60%).
Informacje dodatkowe
Forma szkolenia online uwzględnia m.in.
- dzielenie ekranu – z widokiem wszystkich uczestników szkolenia
- prezentacja widoczna dla każdego uczestnika szkolenia
- ćwiczenia w podgrupach, prowadzone w „pokojach online” - warsztaty
- rozmowa - wymiana doświadczeń, wypracowanie przykładowych procesów w organizacji
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Opis warunków dot. cześci zdalnej
- każda osoba uczestnicząca w szkoleniu powinna posiadać działający komputer z mikrofonem (wskazana kamerka internetowa)
- stabilne połączenie z Internetem - minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego – nie mniejsze niż 3 MG/s
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów – przeglądarka Mozilla Firefox/Chrome/Opera/Explorer
- okres ważności linku umożliwiające uczestnictwo online – to dzień odbywania szkolenia
Adres
Adres
Część zajęć będzie prowadzone w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na Platformie ZOOM.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi