Holistyczna Szkoła Trenerów
Holistyczna Szkoła Trenerów
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy, psychologowie, szkoleniowcy, coachowie, Wykładowcy, nauczyciele, menagerowie, osoby zainteresowane przebranżowieniem i podniesieniem swoich umiejętności interpersonalnych.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji15-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi128
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Holistyczna Szkoła TrenerówRozwój osobisty i samoświadomość, wzmacnianie umiejętności interpersonalnych i zrozumienia siebie.
Rozwój umiejętności trenerskich i konsultacyjnych. Trener w roli coacha.
Nauka tworzenia i realizacji procesów edukacyjnych według potrzeb klienta, stacjonarnie i online.
Wykorzystanie technologii, w tym AI, do projektowania edukacyjnych rozwiązań zgodnie z najnowszymi trendami. Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy z grupą, zarówno na żywo, jak i wirtualnie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Samodzielnie prowadzi warsztat szkoleniowy, zajęcia z grupą. | Kryteria weryfikacji Kontroluje przebieg zdarzeń w przypadku występowania trudnych sytuacji, skutecznie uzasadnia przyjęty kierunek myślenia i działania związany z wdrażaniem działań. Asertywnie przedstawia argumenty, mówi językiem korzyści, właściwie reaguje na zachowania w grupie, dąży do porozumienia broniąc przedstawianych wartości i prezentowanego stanowiska. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Badanie Potrzeb Klienta Przygotowanie się do procesu szkoleniowego to nie tylko scenariusze i narzędzia, ale też zebranie niezbędnych informacji, aby zajęcia były efektywne. Proces szkoleniowy obejmuje Mindfulness i pracę w oparciu o proces grupowy.
Trener pełni rolę coacha, wykładowcy oraz moderatora. Narzędzia trenerskie wspierają rozwój samoświadomości trenera, niezbędnej do pracy z grupą. Trening uważności oraz trening pracy metodą diagnostyczną (scenki, eksperymenty z grupą).
Radzenie sobie z trudnościami Trener napotyka różnorodne trudności - najlepiej im zapobiegać stosując naszą metodologię. Jeśli jednak się pojawią, nauczymy Cię, jak sobie z nimi radzić.
Znaczenie badania potrzeb
Luka kompetencyjna
Narzędzia badania potrzeb szkoleniowych
Jak określać cele szkolenia?
Błędy w badaniu potrzeb
Projektowanie szkoleń
Podstawy budowania szkoleń
Etapy przebiegu procesu szkolenia
Tworzenie scenariusza szkoleniowego, uwzględniającego realizację założonych celów
Prowadzenie szkoleń
Doświadczenie pracy z grupą
Informacja zwrotna w pracy trenera
Style interpersonalne / trenerskie
Narzędzia komunikacyjne w pracy trenera
Trener na sali
Ewaluacja szkoleniowa Ewaluacja szkoleń jako ważny etap procesu rozwojowego:
Model Kirkpatricka
Ankieta ewaluacyjna
Pretest - posttest
Arkusz obserwacyjny
Proces grupowy (dwudniowy warsztat stacjonarny) Uczestnicy, na podstawie ćwiczeń, doświadczą przejścia przez etapy procesu grupowego:
Zrozumienie dynamiki grupy
Budowanie zdolności do zarządzania grupą
Podnoszenie świadomości społecznej
Rozwój umiejętności pracy z grupą
Komunikacja trenera (dwudniowy warsztat stacjonarny)
Analiza strukturalna
Analiza Transakcyjna
Znaki rozpoznania
Rozwój umiejętności adekwatnego doboru komunikacji
Coaching, Wellbeing i Mindfulness trenera
Zajęcia relaksacyjne
Samoświadomość siebie
Trudne sytuacje na sali szkoleniowej (dwudniowy warsztat stacjonarny - małe grupy szkoleniowe)
Drabinka interwencji
Rozwój praktycznej umiejętności reagowania na trudne sytuacje na sali szkoleniowej
Trójkąt dramatyczny
Etiudy z treningiem radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
Samoregulacja (inteligencja emocjonalna)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Badanie Potrzeb Klienta | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Projektowanie Szkoleń | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Prowadzenie Szkoleń | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Prowadzenie Szkoleń | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Ewaluacja Szkoleń | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Ewaluacja Szkoleń | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Proces Grupowy | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Proces Grupowy | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Komunikacja Trenera | Prowadzący Michał Janus | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Komunikacja Trenera | Prowadzący Michał Janus | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Mindfulness | Prowadzący Grzegorz Wałęsa | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Trudne sytuacje na sali szkoleniowej. | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Nowe technologie w szkoleniach zdalnych | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Nowe technologie w szkoleniach zdalnych | Prowadzący Maciej Raciborski | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Walidacja kursu - egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja Kursu - egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto85,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto85,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Janus
Absolwent wielu profesjonalnych, wieloetapowych procesów szkoleniowych (m.in. Szkoła Treningu Grupowego – House of Skills, Szkoła Trenerów Biznesu – Grupa Trop, Studia Coachingu ICF – Instytut Komunikacji i Rozwoju Mukoid, Action Learning – WIAL Poland).
Grzegorz Wałęsa
Jako psycholog zajmuje się radzeniem sobie ze stresem, kryzysem psychologicznym, efektywnym funkcjonowaniem w sytuacji trudnej, zaburzeniami nastroju, zarządzaniem sobą.
Praktykę psychologiczną prowadzi od 2004 roku. Absolwent psychologii stosowanej na Uniwersytecie Łódzkim, Podyplomowych Studiów Coachingu i Mentoringu Uniwersytetu SWPS i Laboratorium Psychoedukacji Instytutu Treningu i Psychoterapii w Warszawie oraz studiów Uważność i współczucie , Psychoterapia i badania. Psycholog klinicysta w Szpitalu Wojskowym w Bydgoszczy.
W swoim szerokim spektrum doświadczeń zawodowych, pracuje z zarządami firm rodzinnych, firmami w procesie sukcesji, organizował misje charytatywne w Afryce Zachodniej, uczestniczył w misji w Afganistanie, gdzie pracował z osobami w sytuacji zagrożenia życia i efektywnego w niej funkcjonowania.
Indywidualnie pracuje z klientami nad ich rozwojem, elastycznością psychologiczną i efektywnym funkcjonowaniem w procesach zmiany. Od 2016r. aktywnie zajmuje się coachingiem indywidualnym dla kadry zarządzającej i właścicieli firm.
Maciej Raciborski
Life coaching
Business coaching
Coaching prowokatywny
Wspieranie ludzi w realizacji ich celów, lub rozwiązywaniu problemów.
Szkolenia z zakresu rozwoju umiejętności miękkich.
- zarządzania
- przywództwa
- rekrutacji
- sprzedaży
- komunikacji
- wykrywanie kłamstwa
- techniki przesłuchań
- NLP, wywieranie wpływu
- telemarketingu
- windykacji
Trening on the job
-instruktaż
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
uczestnicy otrzymają materiały pdf
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną. Min. 50 % godzin kursu przeznaczonych jest na praktyczne nauczanie (warsztaty w grupach; studia przypadków; wymiana osób w grupach).Oprócz spełnienia powyższych wymagań dostawca usługi wykorzystuje nowoczesne metody i narzędzia aktywizujące uczestników oraz utrwalające ich wiedzę.
Szkolenie obejmuje 128 godzin zajęć lekcyjnych ( 45 min). Ukończenie szkolenia wymaga minimum 80 % obecności oraz pozytywnego przejścia przez proces walidacji.
https://asteon.my.canva.site/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formule on-line w czasie rzeczywistym, w którym możesz wziąć udział z każdego miejsca na świecie.
Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy Microsoft Teams lub ZOOM, w zależności od możliwości i preferencji uczestników. Uczestnik, który potwierdzi swój udział w szkoleniu, przed szkoleniem zostanie poinformowany o platformie na której zostanie zrealizowane szkolenie oraz otrzyma przed rozpoczęciem szkolenia, drogą mailową, link do spotkania wraz z hasłami dostępu.
Wymagania sprzętowe:
- komputer z dostępem do Internetu
- wbudowane lub peryferyjne urządzenia do obsługi audio - słuchawki/głośniki oraz mikrofon
- zainstalowana przeglądarka internetowa
- obydwie aplikacje można zainstalować na komputerze lub korzystać za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Adres
Adres
prowadzącego podłączone do sieci lokalnej z dostępem do internetu, i projektorem multimedialnym, z pakietem programów biurowych i programem do tworzenia
prezentacji i grafiki, zestaw materiałów biurowych dla uczestników szkolenia.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Winda, miejsce dla niepełnosprawnych.