GWO Basic Technical Training - Hydraulic + Electrical + Mechanical + Bolt Tightening
GWO Basic Technical Training - Hydraulic + Electrical + Mechanical + Bolt Tightening
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaTechniczne / Energetyka i gazownictwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą podjąć zatrudnienie w branży energetyki wiatrowej lub już są zatrudnieni, a chcą podnieść swoje kwalifikacje. Szkolenie jest wymagane na rynku polskim oraz międzynarodowym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji11-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie Basic Technical Training umożliwia delegatom wykonywanie podstawowych zadań hydraulicznych, elektrycznych, mechanicznych oraz dokręcania śrub pod nadzorem doświadczonego technika lub jako wsparcie przy operacjach związanych z montażem lub serwisem turbin wiatrowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mechanika2. Wprowadzenie do mechaniki 3. Bezpieczeństwo mechaniczne | Kryteria weryfikacji 2.1 Rozróżnia główne komponenty konstrukcji2.2 Definiuje główne systemy mechaniczne 2.3 Opisuje jak działa turbina | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 3.1 Interpretuje dlaczego bezpieczeństwo mechaniczne jest ważne3.2 Wyodrębnia znaki bezpieczeństwa 3.3 Nazywa rodzaje ŚOI 3.4 Definiuje znaczenie odpowiedniej izolacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się 4. Zasady połączń śrubowych i spawanych5. Używanie ręcznych narzędzi do dokręcania i pomiarów | Kryteria weryfikacji 4.1 Wymienia zasady połączeń śrubowych 4.2 Wskazuje lokalizacje ważnych połączeń śrubowych i spawanych 4.3 Opisuje inspekcje połączeń spawanych 4.4 Rozróżnia połączenia śrubowe i odpowiednie narzędzia do dokręcania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 5.1 Definiuje system metryczny 5.2 Dobiera i używa odpowiednich ręcznych narzędzi do dokręcania 5.3 Wyjaśnia prawidłowe ustawienie i używanie klucza dynamometrycznego Identyfikuje: 5.4 Szczelinomierze 5.5 Suwmiarki 5.6 Czujnik zegarowy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 6. Skrzynia biegów 7. Układ hamulcowy 8. System obrotu (yaw system) 9. System chłodzenia 10. System smarowania | Kryteria weryfikacji 6.1 Interpretuje funkcje i zasady działania 6.2 Opisuje inspekcje skrzyni biegów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 7.1 Wyjaśnia funkcje hamulca mechanicznego i aerodynamicznego 7.2 Opisuje inspekcje mechanicznego układu hamulcowego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 8.1 Wyjaśnia funkcje systemu obrotu 8.2 Definiuje inspekcje systemu obrotu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 9.1 Interpretuje komponenty wymagające smarowania i wyjaśnia dlaczego9.2 Opisuje inspekcje systemów chłodzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 10.1 Nazywa komponenty wymagające smarowania i uzasadnia dlaczego10.2 Opisuje inspekcje systemów smarowania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Elektryka 2. Wprowadzenie do elektryki 3. Bezpieczeństwo elektryczne | Kryteria weryfikacji 2.1 Identyfikuje prąd stały Definiuje 2.2 Prawo Ohma 2.3 Prąd przemienny 2.4 Opisuje prąd przemienny / prąd stały | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 3.1 Wyjaśnia dlaczego bezpieczeństwo elektryczne jest ważne 3.2 Identyfikuje niskie / wysokie napięcie Opisuje: 3.3 Uziemienie i wyłącznik różnicowoprądowy (GFCI / RCD) 3.4 Energię zmagazynowaną 3.5 Elektryczność statyczna 3.6 Znaki bezpieczeństwa 3.7 Rodzaje ŚOI 3.8 Uzasadnia znaczenie odpowiedniej izolacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się 4. Komponenty elektryczne5. Czujniki | Kryteria weryfikacji Rozróżnia:4.1 Rezystory 4.2 Baterie 4.3 Wyłączniki 4.4 Styczniki 4.5 Przekaźniki 4.6 Diody 4.7 Prostowniki mostkowe 4.8 Kondensatory 4.9 Transformatory 4.10 Generatory i silniki 4.11 Bezpieczniki i wyłączniki nadprądowe 4.12 Procesory i systemy sterowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 5.1 Definiuje podstawowe zagadnienia związane z czujnikami rozróżnia: 5.2 Czujniki wiatru 5.3 Czujniki temperatury 5.4 Czujniki pozycji 5.5 Inne czujniki | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 6. Obwody elektryczne | Kryteria weryfikacji 6.1 Identyfikuje symbole i schematy 6.2 Stosuje montaż obwodu elektrycznego | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 7. Przyrządy pomiarowe | Kryteria weryfikacji 7.1 Wyjaśnia symbole i ich ustawienia na przyrządach elektrycznych 7.2 Demonstruje jak używać przyrządów pomiarowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 7.3 Opisuje punkty pomiarowe | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Hydraulika 2. Wprowadzenie do hydrauliki 3. Bezpieczeństwo hydrauliczne | Kryteria weryfikacji 2.1 Definiuje systemy hydrauliczne 2.2 Interpretuje Prawo Pascala | Metoda walidacji Debata swobodna |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 3.1 Wyjaśnia dlaczego bezpieczeństwo hydrauliczne jest ważne3.2 Opisuje systemy wysokiego ciśnienia Definiuje: 3.3 Energię zmagazynowaną 3.4 Znaki bezpieczeństwa 3.5 Chemikalia 3.6 Rodzaje ŚOI 3.7 Wyjaśnia znaczenie odpowiedniej izolacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 4. Pompy5. Siłowniki 6. Zawory 7. Akumulatory 8. Czujniki 9. Rury, węże i połączenia | Kryteria weryfikacji 4.1 Wymienia podstawowe informacje dotyczące pomp4.2 Obsługuje pompy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 5.1 Wyjaśnia zagadnienie związane z siłownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 6.1 Wyjaśnia podstawowe zagadnienia związane z zaworami Definiuje 6.2 Zawory sterujące kierunkiem 6.3 Zawory bezpieczeństwa 6.4 Zawory redukujące ciśnienie 6.5 Zawory iglicowe 6.6 Zawory zwrotne 6.7 Zawory dławiące 6.8 Zawory ograniczające | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 7.1 Opisuje podstawowe zagadnienia związane z akumulatorami7.2 Interpretuje ciśnienie wstępne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 8.1 Wymienia podstawowe informacje dotyczące czujników8.2 Nazywa czujniki ciśnienia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 9.1 Wyjaśnia transfer oleju 9.2 Stosuje połączenia hydrauliczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 10.1 Definiuje procedury obsługi oleju / czystości10.2 Wyjaśnia pobierani próbek oleju 10.3 Stosuje sprawdzanie poziomu oleju 10.4 Wymienia filtry | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 11. Schematy hydrauliczne | Kryteria weryfikacji 11.1 Nazywa symbole i schematy | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 11.2 Wyjaśnia identyfikacje punktów pomiarowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Dokręcanie śrub2. Dokręcanie śrub w branży wiatrowej | Kryteria weryfikacji 2.1 Wyjaśnia ograniczenia | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji 2.2 Opisuje zagadnienia związane z modułem mechanicznym - przypomnienie wiedzy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 2.3 Opisuje dokręcanie śrub | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji 2.4 Uzasadnia zapewnienie jakości w dokręcaniu śrub | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się 3. Przedstawienie scenariusza: Dokręcanie śrub przy użyciu narzędzi zasilanych energią | Kryteria weryfikacji 3.1 Wyjaśnia podstawowe informacje dotyczące dokręcania śrub w branży wiatrowej przy użyciu narzędzi zasilanych energią i z wykorzystaniem akcesoriów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 3.2 Opisuje podstawowe wymagania dotyczące pracy z narzędziami zasilanymi energią i akcesoriami do dokręcania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się 4. Faza przed zadaniowa | Kryteria weryfikacji 4.1 Stosuje planowanie zadania 4.2 Wykonuje przygotowanie do zadania 4.3 Wyjaśnia planowanie pod kątem bezpieczeństwa | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 5. Faza zadaniowa: Bezpieczne i poprawne dokręcanie śrub przy użyciu kombinacji narzędzi elektrycznych i hydraulicznych | Kryteria weryfikacji 5.1 Przedstawia przygotowanie sprzętu do użycia5.2 Demonstruje dokręcanie śrub 5.3 Stosuje poluzowanie śrub 5.4 Wskazuje bezpieczeństwo, jakość i rozwiązywanie problemów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 6. Faza po zadaniu: pakowanie i przegląd | Kryteria weryfikacji 6.1 Wykonuje inspekcję po użyciu i pakowanie 6.2 Uzupełnia dokumentację po wykonaniu zadania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 7. Przedstawienie scenariusza: napinanie śrub przy użyciu narzędzi zasilanych energią | Kryteria weryfikacji 7.1 Definiuje podstawowe informacje dotyczące napinania śrub w branży wiatrowej przy użyciu narzędzi zasilanych energią i akcesoriów do napinania 7.2 Opisuje wymagania dotyczące postawy przy pracy z narzędziami zasilanymi energią i akcesoriami do napinania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się 8. Faza przed zadaniowa: planowanie i przygotowanie | Kryteria weryfikacji 8.1 Wykonuje planowania zadania 8.2 Opisuje przygotowanie do zadania 8.3 Definiuje planowania pod kątem bezpieczeństwa | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 9. Faza po zadaniu: bezpieczne i poprawne napinanie śrub przy użyciu narzędzi hydraulicznych | Kryteria weryfikacji 9.1 Uzasadnia przygotowanie sprzętu do użycia 9.2 Stosuje napinanie śrub 9.3 Wykonuje poluzowanie śrub 9.4 Wskazuje bezpieczeństwo, jakość i rozwiązywanie problemów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 10. Faza po zadaniu pakowanie i przegląd | Kryteria weryfikacji 10.1 Wyjaśnia inspekcje po użyciu i pakownie 10.2 Uzupełnia dokumentacje po wykonaniu zadania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się 11. Używanie mechanicznych pomocy przy zadaniach związanych z dokręcaniem śrub | Kryteria weryfikacji 11.1 Opisuje mechaniczne pomoce stosowane w branży wiatrowej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Kryteria weryfikacji 11.2 Definiuje używanie mechanicznych pomocy | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 11.3 Omawia zagrożenia związane z używaniem mechanicznych pomocy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji 11.4 Wskazuje ograniczenia zagrożeń związanych z mechanicznymi pomocami | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Electrical (BTTE)
Zapewnia uczestnikom wprowadzenie do zagadnień elektryki. Buduje świadomość w zakresie zasad bezpieczeństwa, w tym stosowania odpowiednich środków ochrony indywidualnej. Pozwala uczestnikowi identyfikować poszczególne komponenty układu elektrycznego oraz rozumieć ich rolę. W zakresie praktycznym daje podstawy interpretacji prostych schematów, montażu obwodów oraz bezpiecznego i prawidłowego używania narzędzi pomiarowych.
2. Hydraulic (BTTH)
Zapewnia uczestnikom wprowadzenie do zagadnienia hydrauliki. Buduje świadomość w zakresie zasad bezpieczeństwa, w tym stosowania odpowiednich środków ochrony indywidualnej. Pozwala uczestnikowi identyfikować poszczególne komponenty układu hydraulicznego oraz rozumieć ich rolę. W zakresie praktycznym daje podstawy interpretacji prostych schematów, montażu przewodów oraz bezpiecznego i prawidłowego używania narzędzi pomiarowych.
3. Mechanical (BTTM)
Zapewnia uczestnikom wprowadzenie do zagadnienia mechaniki. Buduje świadomość w zakresie zasad bezpieczeństwa, w tym stosowania odpowiednich środków ochrony indywidualnej. Pozwala uczestnikowi identyfikować poszczególne komponenty i ich funkcje w turbinie wiatrowej. Obejmuje prawidłowe zasady połączeń śrubowych i spawanych oraz techniki ich inspekcji. W zakresie praktycznym daje podstawy inspekcji i konserwacji kluczowych systemów mechanicznych, w tym przekładni, systemów hamulcowych, systemów obrotu (yaw), systemów chłodzenia i systemów smarowania. Uczestnicy uczą się używać narzędzi ręcznych i pomiarowych.
4. Bolt Tightening (BTTB)
Zapewnia uczestnikom wprowadzenie do zagadnienia tworzenia połączeń śrubowych. Buduje świadomość w zakresie zasad bezpieczeństwa, w tym stosowania odpowiednich środków ochrony indywidualnej. Omawia prawidłowe zasady połączeń śrubowych oraz techniki ich inspekcji. W zakresie praktycznym daje podstawy użycia ręcznych, elektrycznych i hydraulicznych narzędzi wykorzystywanych w przemyśle wiatrowym do dokręcania śrub.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 Wprowadzenie do hydrauliki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 Bezpieczeństwo hydrauliczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 Pompy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 Siłowniki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 Zawory | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 Akumulatory | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:35 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 Czujniki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:35 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 Rury, węże i połączenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 Olej i filtry | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:55 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 Schematy hydrauliczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:55 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 Narzędzia do pomiaru ciśnienia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 Wprowadzenie do elektryki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 Bezpieczeństwo elektryczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 Komponenty elektryczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 Czujniki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 Obwody elektryczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 Przyrządy pomiarowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 Przyrządy pomiarowe (kontynuacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:40 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 Wprowadzenie do mechaniki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:40 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 Bezpieczeństwo mechaniczne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 Zasady połączeń śrubowych i spawanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 Używanie ręcznych narzędzi do dokręcania i pomiarów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 Skrzynia biegów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 Układ hamulcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 00:40 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 System obrotu (yaw system) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 System chłodzenia | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 System smarowania | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:10 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 Dokręcanie śrub w branży wiatrowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:50 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 Przedstawienie scenariusza: Dokręcanie śrub przy użyciu narzędzi zasilanych energią | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:50 | Godzina zakończenia 09:40 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 Faza przedzadaniowa: Planowanie i przygotowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 Faza zadaniowa: Bezpieczne i poprawne dokręcanie śrub przy użyciu kombinacji narzędzi elektrycznych i hydraulicznych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 Faza po zadaniu: Pakowanie i przegląd | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 Przedstawienie scenariusza: Napinanie śrub przy użyciu narzędzi zasilanych energią | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 Faza przedzadaniowa: Planowanie i przygotowanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 Faza zadaniowa: Bezpieczne i poprawne napinanie śrub przy użyciu narzędzi hydraulicznych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 13:25 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 Faza po zadaniu: Pakowanie i przegląd | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:25 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 Używanie mechanicznych pomocy przy zadaniach związanych z dokręcaniem śrub | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:35 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 Powtórzenie całego materiału i omówienie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 195,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto224,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,81 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy nie potrzebują żadnych dodatkowych materiałów.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem zapisania się na szkolenie jest dodatkowa rejestracja poprzez system rejestracji na stronie
http://booking.vulcantc.com
Informacje dodatkowe
Warunkiem zapisania się na szkolenie jest dodatkowa rejestracja poprzez system rejestracji na stronie
http://booking.vulcantc.com
Szkolenie mogą dodatkowo prowadzić inni instruktorzy wspomagający poza wymienionymi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi