Angielski w turystyce /Tour Organiser/ - etap I na poziomie A2 - pakiet 96 godzin lekcyjnych
Angielski w turystyce /Tour Organiser/ - etap I na poziomie A2 - pakiet 96 godzin lekcyjnych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe z powiatu słupeckieg, kolskiego, tureckiego, konińskiego i miasta Konin, które uczą się, pracują/pracowały lub zamieszkują w Wielkopolsce Wschodniej chcących wzbogacić słownictwo z zakresu lokalnej turystyki podregionu konińskiego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji06-01-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi96
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza nabycie kompetencji z języka angielskiego przydatnych w turystyce etap I na poziomie A2 w zakresie komunikacji obejmującej obsługę klienta, rezerwacje noclegu, przewodnictwo turystyczne. Celem kursu jest wykształcenie nawyków językowych , umożliwiających wykorzystanie języka w zakresie czytania, słuchania oraz porozumiewanie się zgodnie z międzynarodowym systemem CEFR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się jest nabycie kompetencji ze znajomości języka angielskiego w turystyce na poziomie A2 w czterech aspektach sprawności: mówienie, słuchanie, czytanie i pisanie. Uczestnik szkolenia na zakończenie każdego poziomu nauczania przystępuje do testu wewnętrznego weryfikującego zdobytą wiedzę zgodnie z założeniami metody BLS Communicatin - na zajęciach zostanie omówiony rodzaj i forma testu zgodna z Europejskim System Opisu Kształcenia Językowego. | Kryteria weryfikacji SŁUCHANIERozróżnia znane mu słowa i bardzo podstawowe wyrażenia dotyczące jego osoby, jego rodziny i bezpośredniego otoczenia, gdy tempo wypowiedzi jest wolne a wymowa wyraźna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji CZYTANIERozróżnia znane nazwy, słowa i bardzo proste zdania, np.: na tablicach informacyjnych i plakatach lub w katalogach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji SAMODZIELNE WYPOWIADANIE SIĘ IPOROZUMIEWANIE Uczestniczy w rozmowie pod warunkiem, że rozmówca jest gotów powtarzać lub inaczej formułować swoje myśli, mówiąc wolniej. Formułuje proste pytania dotyczące najlepiej mu znanych tematów lub najpotrzebniejszych spraw i odpowiadać na tego typu pytania. Stosuje proste wyrażenia i zdania, aby opisać miejsce, gdzie mieszka oraz ludzi, których zna. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji PISANIEPisze krótkie, proste teksty na widokówce, np. z pozdrowieniami z wakacji. Wypełnia formularze (np. w hotelu) z danymi osobowymi, takimi jak nazwisko, adres, obywatelstwo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia prowadzone są wyłącznie w języku angielskim wzbogaconym o słownictwo zwiząne z lokalną turystyką. Uczymy przede wszystkim komunikacji, używając metody bezpośredniej BLS Communication. Zakres realizowanego szkolenia oraz zasób wiedzy dla danego poziomu określa system CEFR, który opisuje biegłość w języku obcym, określając co uczniowie na każdym etapie są w stanie zrozumieć i swobodnie wyrazić. Cel nauczania realizowany jest poprzez rozwijanie sprawności językowych w obszarze turystyki lokalnej w następującym zakresie:
- obsługa klienta zagranicznego,
- rezerwacje miejsc noclegowych: motel, hotel, prywatne kwatery,
- realizacja przewodnictwo turystycznego po subregionie konińskim: flora, fauna, zabytki, parki krajobrazowe
Lesson 1 Questions during a job interview Adjectives with the endings -ing and -ed Short phrases at the beginning and end of a sentence Present Perfect For/Since Irregular verbs I Irregular verbs II Have been/Have gone Irregular verbs III Irregular verbs IV Irregular verbs V Modal verb should/shouldn’t Lesson 2 Gerund Each other/One another Lesson 3 Pricing and payment Negotiating First Conditional The verb ‘put’ Zero Conditional First Conditional Lesson 4 Be able to Lesson 5 Competition and the market The second conditional mode The words ‘each’, ‘every’, ‘all’ Common expressions with verb ‘be’ Second Conditional Reflexive pronouns Lesson 6 Still/Yet/Already Lesson 7 Expressing the future Verbs ‘seem’ and ‘appear’ Nouns and verbs Ways of expresing future Lesson 8 Past Continous Lesson 9 Modal verbs may/might Lesson 10 So do i/Neither do i Lesson 11 Vocabulary related to law and courts. Quoting someone else's statements (Dependent speech) The verb ‘set’ Dictations Irregular verbs Quiz Map | Lesson 12 The vocabulary of profitability Report Passive voice: to be + Past Participle Formal language Passive Voice Lesson 13 I’d rather Lesson 14 Tax-related vocabulary Verbs Modal verbs: ‘must’, ‘have to’, ‘need to’ Present Perfect Continuous with ‘for’ and ‘since’ Present Perfect That is Continous Lesson 15 Company History Past tenses: Simple Past, Past Continuous, Past Perfect Modal verbs describing events in the past Past Perfect Past Perfect Continous That is to say Lesson 16 Vocabulary to describe the market The verb ‘to’ Colloquial language Comparison: expressions with ‘like’ and ‘as’ Phrases: ‘I wish’, ‘It's high time’ Wish Lesson 17 Placing an order Verbs ‘say’ and ‘tell’ The construction ‘have sth done’ Making suggestions/Saying ‘no’ nicely Say/Tell Must/Have Verb+initiative/gerund Lesson 18 Causative Have (have sth done) Dictations Irregular verbs Quiz Map Test wewnętrzny |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 36 Lesson 1 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 36 Lesson 1 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 36 Lesson 1 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 36 Lesson 2 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 36 Lesson 2 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 36 Lesson 3 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 36 Lesson 3 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 36 Lesson 4 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 36 Lesson 4 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 36 Lesson 5 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 36 Lesson 5 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 36 Lesson 6 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 36 Lesson 6 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 36 Lesson 7 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 36 Lesson 7 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 36 Lesson 8 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 36 Lesson 8 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 36 Lesson 9 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 36 Lesson 9 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 36 Lesson 10 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 36 Lesson 10 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 36 Lesson 11 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 36 Lesson 12 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 36 Lesson 13 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 36 Lesson 13 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 36 Lesson 14 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 36 Lesson 14 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 36 Lesson 15 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 36 Lesson 15 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 36 Lesson 15 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 36 Lesson 16 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 36 Lesson 16 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 36 Lesson 17 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 36 Lesson 17 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 36 Lesson 18 | Prowadzący Natalia Jaskulska | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 36 Test wewnetrzny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Jaskulska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi korzysta z autorskich materiałów metody BLS Communication: książki, audiobooki, platforma oraz skanów podręcznika/ćwiczenia Tour Organiser.
Całość materiału zebrana została w książce zaprojektowanej tak, aby kursant bez problemu mógł ją dopasować do aktualnego poziomu języka, na którym właśnie rozpoczyna naukę.
Każda lekcja oferuje zróżnicowany materiał leksykalno-gramatyczny umieszczony w jasno opracowanych, przejrzystych sekcjach oraz słownictwo z branży turystycznej. Z książek korzysta kursant głównie podczas zajęć, ale umożliwiają one również przygotowanie się do spotkania z lektorem czy powtórkę materiału.
W PODRĘCZNIKU DRUKOWANYM BLS ZNAJDUJĄ SIĘ:
- Czytelne struktury gramatyczne.
- Praktyczne przykłady różnorodnych zwrotów – codziennych i grzecznościowych.
- Ćwiczenia leksykalne i gramatyczne.
- Dyktanda oraz dodatkowe materiały.
- Bogate słownictwo.
Warunki uczestnictwa
Wymagania wiekowe - kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
Kurs skierowany jest do osób posiadających kompetencje w zakresie posługiwania się językiem obcym na poziomie A1. Ma ono na celu podniesienie kompetencji zawodowych uczestnika w języku angielskim w turystyce do poziomu A2. Przed przystapieniem do kursu zaleca się weryfikację poziomu znajomości języka obcego w formie testu ustnego prowadzonego przez wykwalifikowanego lektora.
Informacje dodatkowe
Zajęcia prowadzone są przez akredytowanych lektorów metody BLS, która wymaga stosowanie zmienności osób prowadzących - w usłudze podano nazwiska głównych lektorów.
Harmonogram zajęć dostosowany do potrzeb uczestników szkolenia 1 godzina szkoleniowa = 45 minut.
Angielski w turystyce to unikalne połączenie zajęć prowadzonych przez lektora z potencjałem rozwiązań multimedialnych, które sprawia, że nauka języka angielskiego jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim skuteczna.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Szkolenie jest prowadzone jako transmisja online, prezentacja, ćwiczenia do samodzielnego wykonania, dyskusja moderowana w czasie transmisji online. Zajęcia będą się odbywać na platformie Live Webinar. Słuchacz może skorzystać z pomocy technicznej dzwoniąc do sekretariatu firmy lub bezpośrednio do jej właściciela tel. 603 683 269 w przypadku wystąpienia problemów z połączeniem, które uniemożliwiają lub zakłócają przebieg szkolenia.
2. Minimalne wymagania sprzętowe (komputer osobisty, tablet, smartfon):
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), android
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox.
- W trakcie zajęć konieczne jest włączenie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
- Wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 5 Mbps.
3. Zajęcia prowadzone online mogą być rejestrowane/nagrywane przez Szkołę na potrzeby uczestnika kursu w celu utrwalenia efektów kształcenia, jak również na potrzeby monitoringu/kontroli zewnętrznej. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.
Szczegółowe omówienie zasad obsługi platformy Live Webinar oraz warunków technicznych niezbędnych do uczestniczenia w szkoleniu zostanie przedstawione podczas podpisania umowy.
Adres
Adres
• ul. Wojska Polskiego 37, Konin 62-500
Sekretariat czynny:
Poniedziałek - Piątek 09:00 – 19:00
Sobota 09:00 – 12:00
Jak do nas dojechać :
Samochodem: zjazd z Trasy Warszawskiej w Wojska Polskiego.
Do dyspozycji mamy bezpłatny parking z dużą ilością miejsc !
Autobusem MZK linie: 50,51,53,54,56,58,60,61,62,66,70,71 – przystanek Warszawska.
• ul. 11 Listopada 37, Konin 62-510
Samochodem: zjazd z ul. Wyzwolenia
Do dyspozycji mamy bezpłatny parking z dużą ilością miejsc pod wiaduktem!
Autobusem MZK linie: 50, 52, 53, 59, 60, 62, 64, 65, 68 - przystanek 11 Listopada.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Bezpłatny parking