PEDAGOGIKA SPECJALNA - Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu. Nabór JESIEŃ 2024. 3 semestry
PEDAGOGIKA SPECJALNA - Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu. Nabór JESIEŃ 2024. 3 semestry
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia PEDAGOGIKA SPECJALNA - EDUKACJA, TERAPIA IWSPOMAGANIE OSÓB Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU przeznaczone dla nauczycieli oraz innych osób z wykształceniem wyższym, którzy pracują lub planują pracę z osobami ze spektrumautyzmu i Zespołem Aspergera.
Ukończenie studiów poszerzykwalifi kacje pedagogów, psychologów, logopedów, nauczycieli,pracowników poradni psychologicznych. - Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników100
- Data zakończenia rekrutacji15-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi630
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest:Poszerzenie wiedzy uczestników studiów o informacje dotyczące specyfiki rozwoju osób ze spektrum autyzmu.
Wyposażenie studentów w wiedzę merytoryczną i umiejętności praktyczne niezbędne do pracy edukacyjnej i terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Wykształcenie umiejętności dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb osób z całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie teoretycznych podstaw spektrum autyzmu oraz jego różnorodnych przejawów | Kryteria weryfikacji Student potrafi omówić kluczowe teorie i symptomy autyzmu oraz zróżnicowanie objawów w zależności od jednostki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji - aktywność podczas zajęć;- pozytywny wynik egzaminu pisemnego; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Umiejętność diagnozowania potrzeb edukacyjnych ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu | Kryteria weryfikacji Student potrafi analizować przypadki i wskazywać potrzeby edukacyjne oraz terapeutyczne na podstawie obserwacji i wywiadów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Znajomość strategii i metod terapeutycznych wspierających rozwój osób z autyzmem | Kryteria weryfikacji Student potrafi zaprezentować konkretne metody terapii i dostosować je do indywidualnych potrzeb uczniów z autyzmem | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętność tworzenia indywidualnych programów edukacyjnych i terapeutycznych | Kryteria weryfikacji Student potrafi opracować zindywidualizowany plan terapii i edukacji oraz przedstawić założenia programu | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Umiejętność pracy w zespole terapeutycznym i współpracy z rodzicami | Kryteria weryfikacji Student potrafi efektywnie komunikować się z rodzicami i członkami zespołu terapeutycznego w celu opracowania wspólnych strategii wspomagania rozwoju osoby z autyzmem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Rozpoznawanie i zarządzanie trudnymi sytuacjami oraz zachowaniami uczniów z autyzmem | Kryteria weryfikacji Student potrafi efektywnie radzić sobie w sytuacjach kryzysowych i stosować adekwatne interwencje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność prowadzenia zajęć edukacyjnych dostosowanych do potrzeb uczniów z autyzmem | Kryteria weryfikacji Student potrafi zorganizować i przeprowadzić zajęcia edukacyjne w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb uczniów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów:
MODUŁ KSZTAŁCENIA SPECJALISTYCZNEGO
- Dydaktyka specjalna
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej
- Przygotowanie merytoryczne
- Podstawy pedagogiki specjalnej
- Anatomia i fizjologia układu nerwowego z elementami neurologii
- Elementy psychologii klinicznej i psychopatologii
- Podstawy neuropsychologii
- Terapia i wsparcie rodziny dziecka
- Zaburzenia integracji sensorycznej w zaburzeniach ze spektrum autyzmu
- Diagnoza psychopedagogiczna uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Problemy dojrzewania i dorosłości osób ze spektrum autyzmu
- Społeczne funkcjonowanie osób ze spektrum autyzmu
- Specjalne potrzeby uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Wspieranie rozwoju zawodowego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu
- Trening umiejętności społecznych
- Metody komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC)
- Przygotowanie dydaktyczno-metodyczne i praktyki
- Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu
- Metodyka zajęć rehabilitacji indywidualnej ucznia z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Metodyka zajęć aktywizujących w grupie szkolnej
Praktyka zawodowa 180 h
Praktyki odbywają się w formie stacjonarnej w placówkach do tego wyznaczonych, np. szkoły, przedszkola, poradnie psychologiczno -pedagogiczne itp.
Realizacja praktyk jest niezbędna do uzyskania absolutorium i zakończenia studiów.
Po uzyskaniu absolutorium Uczestnik usługi rozwojowej otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Bez realizacji obowiązkowych stacjonarnych praktyk kierunkowych nie jest możliwe ukończenie studiów podyplomowych.
Zdalnie w czasie rzeczywistym – oznacza proces uczenia się, realizowany na odległość za pomocą połączenia internetowego, z wykorzystaniem urządzeń takich jak komputer, tablet, inne urządzenia mobilne, który odbywa się z równoczesnym udziałem zarówno Uczestników, jak i Wykładowcy (osoby prowadzącej usługę) za pomocą komunikatora.
Zdalnie – oznacza proces uczenia się, realizowany na odległość za pomocą połączenia internetowego, z wykorzystaniem urządzeń takich jak komputer, tablet, inne urządzenia mobilne, oparty na interakcji Uczestnika usługi z materiałem wspierającym rozwój i uczenie się bez równoczesnego udziału Wykładowcy (osoby prowadzącej usługę).
Stacjonarnie – oznacza proces uczenia się, który odbywa się z równoczesnym udziałem zarówno Uczestników, jak i Wykładowcy w miejscu wyznaczonym przez Dostawcę Usług, Pracodawcę lub Uczestnika.
Stacjonarnie IST w PPP - ITS w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Rybniku, ul. Magnolii 25, 44-207 Rybnik
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 31-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 106 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 107 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 108 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 109 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 110 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 111 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 112 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 113 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 114 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 115 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 116 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 117 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 118 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 119 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 120 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 121 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 122 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 123 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 124 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 125 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 126 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 28-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 127 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 128 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 129 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 130 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 131 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 132 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 11-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 133 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 134 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 135 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 136 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 137 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 138 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 139 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 140 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 141 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 142 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 25-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 143 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 144 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 145 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 146 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 147 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 148 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 149 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 150 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 151 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 06-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 152 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 153 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 154 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 155 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 156 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 157 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 158 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 159 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 160 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 161 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 162 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 163 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 164 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 165 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 166 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 167 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 168 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 169 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 170 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 171 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 172 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 173 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalne w czasie rzeczywistym | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 174 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 175 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 176 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 177 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 178 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 179 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 180 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 181 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 182 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 183 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - stacjonarna - ITS w PPP | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 184 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 185 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 186 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 187 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 188 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 189 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 190 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 191 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 192 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 19-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 193 z 193 Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami autyzmu - zdalna | Data realizacji zajęć 20-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto5,71 PLN
- Koszt osobogodziny netto5,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Ławniczak
Monika Kromolan
Wioletta Ginter
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników dostępne są w formie elektronicznej na indywidualnym koncie w panelu słuchacza w tym:
- nagrania wykładów,
- podcasty,
- materiały pdf,
- prezentacje prowadzących.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut.
Usługa realizowana jest poza godzinami pracy i podejmowana z własnej inicjatywny.
Warunki uczestnictwa
- Kandydat musi posiadać ukończone studia wyższe: licencjat, inżynier lub magister.
- Wypełniony kwestionariusz osobowy (wysyłany mailowo) lub dostępny w biurze rekrutacji: nowekwalifi kacjerybnik@gmail.com
- Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
- 1 egzemplarz podpisanej umowy o świadczeniu usług edukacyjnych z Usługodawcą
- Realizacja wszystkich godzin praktyk w trakcie pełnego cyklu kształcenia. Praktyki niezbędne są do uzyskania absolutorium/walidacji. Student otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wystawione przez WSHE w Brzegu.
- Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut
Koszt studiów nie obejmuje opłaty wpisowej w wysokości 150 zł
Studia prowadzone są przez
Wyższą Szkołę Humanistyczno-Ekonomiczną w Brzegu.
Uczelnia posiada akredytację PKA.
Informacje dodatkowe
Zapraszamy również na inne kierunki studiów:
- PEDAGOGIKA SPECJALNA:
- Edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika)
- Diagnoza i Terapia pedagogiczna
- Logopedia
- Terapia zajęciowa
- Edukacja integracyjna i włączająca
- Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka
- Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością słuchową (Surdopedagogika)
- Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością wzrokową (Tyflopedagogika)
- Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka
- Przygotowanie pedagogiczne
- Przygotowanie pedagogiczne do nauczania języka obcego
- Przygotowanie pedagogiczne dla psychologów
- Zarządzanie oświatą
- Integracja sensoryczna z terapią ręki
- Neurologopedia
- Język angielski w wychowaniu przedszkolnym i edukacji wczesnoszkolnej
- Pedagogika Marii Montessori
- Pedagogika korekcyjna
- Edukacja dla bezpieczeństwa
- Biznes i zarządzanie
Masz pytania?
nowekwalifikacje@gmail.com
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Uczestnicy otrzymują dostęp do plaformy Livewebinar. Nie ma konieczności ściągania jakiegokolawiek opragromawania.Usługodawca wysyła link do zajęć, poprzez który należy wejść wpisując imię i nazwisko studenta.
- Komputer stacjonarny/laptop/tablet, kamera wbudowana/na USB, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimumWindows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB, łącze internetowe minimum 10 kb/s,
- Oprogramowanie: Pakiet MS Offi ce lub Open Offi ce dla Windows/Linux lub Key Note lub Pages dla MacOS.
- Przeglądarka internetowa: Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, MacOS: Safari 7+, Firefox 27+,Chrome30+, Linux: Firefox 27+, Chrome 30+.
- Łącze internetowe: prędkość pobierania min 512 kbps.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Centrum leczenia uzależnień, Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, Centrum Terapii i Diagnostyki