Język włoski A1 Indywidualnie/ Forma zdalna w czasie rzeczywistym / 46h dydaktyczne
Język włoski A1 Indywidualnie/ Forma zdalna w czasie rzeczywistym / 46h dydaktyczne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Włoski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią osoby:
- w wieku powyżej 18 lat,
- chcące opanować język włoski w stopniu podstawowym z uwzględnieniem zagadnień z życia codziennego.
- usługa adresowana również do uczestników projektu : „Kompetencje przyszłości. Usługi rozwojowe dla osób dorosłych w podregionie lubelskim”
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji07-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi46
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowych słuchacza .Szkolenie przeprowadzone będzie na poziomie A1 i przeznaczone jest dla osób które nie uczyły się wcześniej języka włoskiego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem włoskim na poziomie A1, poprawnie stosując struktury gramatyczne oraz części mowy odpowiednie dla tego poziomu językowego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników i poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w podstawowych rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki na poziomie A1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa czasów teraźniejszych, aby mówić o swoim hobby i czynnościach wykonywanych w chwili mówienia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik poszerza zasób słownictwa, wykorzystując podstawowe słownictwo ogólne na poziomie A1. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na tematy związane z życiem osobistym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego na włoski i z włoskiego na polski słowa, zwroty i zdania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu słownictwa na poziomie A1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje wypowiedzi ustne i pisemne, które pozwalają na komunikację w życiu codziennym i środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Pisze proste i krótkie wiadomości (notatki, listy, emaile) na tematy związane z życiem prywatnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Czyta i interpretuje krótkie teksty związane z życiem osobistym, udzielając odpowiedzi na pytania związane z ich treścią. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w prostych rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Tematyka kursu:
Ja i moi bliscy, przyjaciele, znajomi;
“Język klasowy” w trakcie zajęć;
Nazwy krajów, narodowości, zawodów, miejsc, wyposażenie mieszkania;
Zjawiska atmosferyczne – nazwy i opis;
Miasto: urzędy, usługi, miejsca publiczne i środki transportu;
Części ciała i opis człowieka;
Wyjazdy i ich organizowanie;
Wiek, zainteresowania/ hobby;
Czas/data, pory roku;
Czynności zwyczajowe i wykonywane obecnie;
Rozkład dnia;
Plany na przyszłość, dotychczasowe doświadczenia;
Relacje w rodzinie, studia, praca.
Wprowadzane funkcje językowe:
• Przedstawianie się;
• Usprawiedliwianie się;
• Zadawanie uprzejmych pytań, próśb;
• Zwracanie się do znajomych i nieznajomych;
• Formułowanie powitań, pożegnań w krótkiej prywatnej korespondencji;
• Prośba o powtórzenia pytania, wyjaśnienie, przeliterowanie, sygnalizowanie
niezrozumienia;
• Określanie miejsca, w którym znajduje się dana osoba lub przedmiot;
• Zasięganie informacji, dotyczących np. godziny odjazdu, drogi, podstawowych
właściwości;
• Dowiadywanie się i udzielanie informacji dotyczących wieku, zawodu, adresu,
narodowości, numeru telefonu, adresu e-mailowego, adresu strony internetowej;
• Przedstawianie zwyczajowych czynności i częstotliwości ich wykonywania;
• Opisywanie wydarzeń i osobistych doświadczeń z bliskiej przeszłości;
• Przedstawianie planów i zamiarów;
• Określanie daty, godziny, czasu trwania;
• Przedstawianie nieskomplikowanej charakterystyki osób i przedmiotów;
• Wyrażanie zgody, jej braku, preferencji, upodobań, oceny, porównania;
• Wysuwanie propozycji, zwracanie się z prośbą, udzielanie rad, proponowanie
pomocy;
• Wyrażanie konieczności;
• Sygnalizowanie udziału w rozmowie;
• Wyrażanie odmiennej opinii;
Materiał leksykalno-gramatyczny:
Buongiorno / Ciao/ Arrivederci/ Ci vediamo – zwroty formalne i nieformalne;
Formy grzecznościowe: tu/Lei. Lei si chiama; Mi chiamo;
Zaimki osobowe pełniące funkcję podmiotu;
Zaimki wskazujące;
Tryb rozkazujący: Ripeti, per favore. Poter +bezokolicznik: Puo ripetere? Come si scrive?
Che cosa vuol dire? itp.;
Użycie rodzajników nieokreślonych i określonych (articoli indefiniti e definiti);
Zaimki dzierżawcze, użycie rodzajnika (brak rodzajnika w połączeniu z rzeczownikami
określającymi pokrewieństwo);
Liczebniki, zaimki pytające Dove, Di dove, Quanti (anni hai), Che (lavoro fai);
Czas teraźniejszy (presente indicativo) czasowników regularnych, najczęściej używanych
nieregularnych, czas teraźniejszy czasowników zwrotnych;
Przysłówki częstotliwości: sempre, di solito, spesso, a volte, ogni tanto, raramente, mai, ogni
giorno, itp.;
Czas przeszły dokonany passato prossimo;
Ho intenzione di, penso di + bezokolicznik;
Zaimki pytające: Che ore sono? A che ora?, Quando?
Rodzaj i liczba rzeczowników;
Zgodność rodzaju i liczby z rodzajnikami, zaimkami wskazującymi, pytającym
quanti/quante?
Zaimki pytające: Quanto (costa/costano)? Quale? Che? Come?
Partykuła zaimkowa ci. Konstrukcja c’e/ci sono;
Przyimki: in, a, da, per, tra/fra, su, di; połączenie z rodzajnikami (formy ściągnięte): nel, alla,
itp.;
Zaimki i przysłówki miejsca: sopra, vicino a , sotto, lontano da, dentro, a destra, a sinistra,
dietro, di fronte, accanto a, davanti a, qui, li Dove e la stazione, fermata?
Konstrukcja : Mi piace/ Mi dispiace, ma non posso z rzeczownikiem lub przymiotnikiem;
Molto/poco; anche/neanche;
Preferisco. Stopień wyższy i najwyższy (superlativo assoluto) przymiotników: e piu bella di
Lisa/e bellissima;
Potere + bezokolicznik;
Sono / non sono d’accordo. Mi dispiace, ma non posso... ;
Avere bisogno di + bezokolicznik;
Dovere + bezokolicznik;
Mi puoi aiutare?
Davvero? Si, hai ragione, e interessante, itp.;
Wyrażenia: secondo me invece, (non) sono d’accordo, non hai ragione, Io invece... .
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 35 włoski | Prowadzący Rachele | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 35 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 892,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 892,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto106,35 PLN
- Koszt osobogodziny netto106,35 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka
Ukończona filologia romańska
Rachele
7 lat doświadczenia w nauczaniu
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały dydaktyczne.
Informacje dodatkowe
Usługa dostępna dla uczestnikó w ramach projektu:
„Kompetencje przyszłości. Usługi rozwojowe dla osób dorosłych w podregionie lubelskim”
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/ rodzaj komunikatora za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: Skype lub ZOOM.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika:
Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecane jest 4 rdzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane jest 4GB); system operacyjny Windows 8 (zalecany jest Windows 10), MAC OS wersja 10.13 (zalecana jest najnowsza wersja); przeglądarka: Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe 1,5 Mbps (zalecane jest 2,5 Mbps); Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki;