Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM®
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM®
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
sprzedawcy, menedżerowie sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji28-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych oraz zapoznanie i wdrożenie uczestników w innowacyjny model Sandler Selling System. Proces szkoleniowy umożliwi poznanie najważniejszych założeń modelu, przećwiczenie technik budowania relacji, zadawania pytań, kontraktowania, prezentowania rozwiązań, zamykania sprzedaży, czy wywierania wpływu oraz nabycie kompetencji społecznych jak aktywne słuchanie, umiejętność "dostrojenia się", budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie zasady Systemu Sprzedaży Sandlera i założenia narzędzia diagnostycznego Extended DISC. | Kryteria weryfikacji - Uczestnik rozpoznaje standardowy proces sprzedaży, a także jest świadomy najważniejszych pułapek i zagrożeń relacji handlowej;- Uczestnik rozróżnia psychologiczne gry klientów w procesie współpracy; - Uczestnik rozumie podstawowe założenia Sandler Selling System; - Uczestnik przechodzi badanie typologii osobowości w oparciu o Extended DISC; - Uczestnik definiuje kim jest jego klient w kontekście rozpoznania jego typu osobowości, czyli naturalnego sposobu zachowań; - Uczestnik wymienia elementy komunikacji z innymi, aby zbudować możliwie najlepszą relację z klientem, czyli tzw. sztukę dostrojenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik opanowuje techniki budowania relacji z klientami | Kryteria weryfikacji - Uczestnik zna elementy budowania innowacyjnej relacji z ludźmi w oparciu o techniki parafrazy, dowartościowania, czy odwartościowania;- Uczestnik odkrywa prawdziwe intencje rozmówcy z wykorzystaniem klaryfikacji i parafrazy kierunkowej; - Uczestnik potrafi wywierać wpływ na innych bazując na koncepcji dowodu społecznego, czyli tzw. „Historii z drugiej ręki”; - Uczestnik umiejętnie pracuje z obiekcjami i świadomie oraz spokojnie rozmawia o wątpliwościach klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik umie zadawać pytania w odpowiednim kierunku i we właściwym celu, aby utrzymywać kontrolę nad spotkaniem z klientem | Kryteria weryfikacji - Uczestnik opanowuje sztukę wprowadzania trudnych tematów do rozmowy z klientem w oparciu o tzw. „Technikę Wprost”;- Uczestnik wie jak bronić się przed darmowym konsultingiem i zna taktyki zadawania pytań, a także związane z nimi trzy kierunki odwracania; - Uczestnik zachowuje kontrolę nad przebiegiem spotkania i panować nad kolejnością omawiania tematów; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wie jak wywierać wpływ na klienta, aby ten otwierał się na jego argumentację i stosował się do ustaleń odnoszących się do przebiegu spotkania | Kryteria weryfikacji - Uczestnik opanowuje sztukę zmiany przekonania rozmówcy tzw. „Strategię Negatywnego Odwracania” - Uczestnik zna „Prawo do NIE” - Uczestnik wskazuje zasady zarządza procesami zakupu oraz sprzedaży poprzez kontraktowanie ustaleń z klientami i zabezpieczanie uzgodnień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie ideę bólu jako najsilniejszego motywatora przy sprzedaży i zakupie nieruchomości i umie do niego nawiązać w przemyślany sposób | Kryteria weryfikacji - Uczestnik zna koncepcję trójetapowego procesu kwalifikacji prospekta- Uczestnik opanowuje pojęcia "bólu" w sprzedaży i najważniejsze motywacje ludzi do sprzedaży/zakupu nieruchomości; - Uczestnik zna etapy przeprowadzania rozmówcy przez tzw. ”Lejek bólu” | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik opanowuje techniki służące do weryfikacji budżetu | Kryteria weryfikacji - Uczestnik umie zweryfikować gotowość rozmówcy do podjęcia decyzji o rozwiązaniu problemu, z jakim się boryka;- Uczestnik zna i potrafi korzystać z technik zadawania pytań o jego budżet lub oczekiwania finansowe przy zakupie lub sprzedaży nieruchomości; - Uczestnik wie jak sprawdzać wiarygodność deklaracji swojego rozmówcy; - Uczestnik opanowuje kluczowe zasady tzw. „Mini-negocjacji”. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie jak wygląda proces decyzyjny Klienta | Kryteria weryfikacji - Uczestnik umie weryfikować proces decyzyjny Klienta - Uczestnik potrafi wywierać wpływ na rozmówcę m.in. poprzez odpowiednie zadawania pytań; - Uczestnik wie jak i kiedy podjąć decyzję o pełnej kwalifikacji rozmówcy i zdecydować, czy ten zostaje jego klientem, czy też współpraca nie ma sensu; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik umie prezentować w odniesieniu do potrzeb oraz bólu klienta, a także zamykać sprzedaż | Kryteria weryfikacji - Uczestnik zna elementy sprzedaży przy pomocy „bólu”;- Uczestnik posiada kompetencje, aby wydobyć emocjonalną decyzję klienta od razu po prezentacji; - Uczestnik zna wszystkie techniki konieczne do rozmowy o obiekcjach klienta, a także potrafi zabezpieczyć jego decyzję o zakupie lub nawiązaniu współpracy; - Uczestnik umie nieszablonowo budować własny wizerunek w oparciu o tzw. „30-sekundową bolesną reklamę”. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program usługi to w praktyce czteromiesięczny trening sprzedażowy, ułożony w proces, w którym pomiędzy sesjami przewidziane są odstępy, podczas których uczestnicy wykonywać będą zadania wdrożeniowe. Przez cały proces uczestnikom towarzyszyć będzie aplikacja Improver, która nie pozwoli zapomnieć o poruszanych zagadnieniach podczas sesji szkoleniowej. Będzie też wymuszać aktywności, które pozwolą uczestnikom trwale wdrożyć metodykę Sandlera do działań, zmienić nastawienie na trwałą zmianę postaw, umiejętności i nawyków sprzedażowych.
Program oparty jest na modelu „Sandler Selling System” (wdrażanych wyłącznie w autoryzowanych biurach Sandler Training na świecie)
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
Z ł a m s c h e m a t b u d o w a n i a r e l a c j i
• Jak zmieniły się "reguły gry" na rynku doradczym i dlaczego stare podejście już nie sprawdza się tak skutecznie?
• "Odczarowanie" sprzedaży - czym jest sprzedaż dziś oraz czy sprzedawać może każdy?
• Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System.
• Dlaczego klienci obawiają się kontaktu z osobami, które chcą sprzedawać - optyka drugiej strony
• Jak budować zaufanie w relacji z klientem, zarówno na etapie sprzedaży, jak i podczas prowadzenia projektu
• Jak tworzyć szczere i partnerskie relacje z klientem, pozbawione sztuczności, blichtru i "pustych" wzajemnych zobowiązań stron.
• Przestrzeń do powiedzenia "nie" - na ile pomaga w budowaniu wizerunku doradcy "premium"?
K o n t r a k t o w a n i e " u p - f r o n t "
• Zarządzanie procesem rozmowy z klientem (na każdym etapie kontaktu).
• Ustalanie celu, agendy i wyniku każdego spotkania (lub rozmowy telefonicznej).
• Jak unikać pułapki bezpłatnego consultingu i przepalania czasu na procesy sprzedażowe z góry skazane na porażkę?
Bó l , b u d ż e t , d e c y z j a, k w a l i f i k a c j a k l i e n t a
• Wprowadzenie do pojęcia "bólu" i motywacji do zakupu.
• Wzmacnianie motywacji do zakupu (praca z "bólem").
• Lejek Bólu – strategia pytań. Jak umiejętnie zadawać pytania?
• Budowa przewagi w oparciu o eksperckie pytania.
• Weryfikacja gotowości klienta do podpisania umowy (budżet).
• Weryfikacja procesu decyzyjnego.
• Usprawnianie procesu decyzyjnego u klienta.
• Po czym poznać potencjał? Dlaczego umiejętna kwalifikacja klientów jest tak ważna?
P r e z e n t a c j a
• Praca w modelu "najpierw pytaj, potem prezentuj".
• Jak prezentować, by porwać publikę?
• O mowie sprawczej słów kilka.
• Jak doprowadzić podczas rozmowy/prezentacji do dwóch słynnych Sandlerowych efektów na spotkaniu?
METODOLOGIA
Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.
Filozofia programów SANDLER SELLING SYSTEM opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:
- Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować sprzedawca w rozmowie z klientem?
- Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
- Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
- Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
- Jak zbuduje osobisty komfort pracy?
Sala szkoleniowa z dostępem do światła dziennego i infrastruktury (toalety) oraz możliwością aranzacji stołow i krzeseł, z rzutnikiem multimedialnym i flipchartem.
Usługa jest realizowana w godzinach lekcyjnych. Przerwy: 90 min.sesję nie są wliczone do czasu szkolenia.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: aktywność na zajęciach, wymagana obecność na min. 80% zajeć.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System | Prowadzący Łukasz Grabowski | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Budowanie innowacyjnej relacji | Prowadzący Łukasz Grabowski | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Strategia negatywnego odwracania | Prowadzący Łukasz Grabowski | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Budowanie motywacji do zakupu | Prowadzący Łukasz Grabowski | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Badanie gotowości do zakupu/Rozmowa o budżecie/Mapowanie procesu decyzyjnego | Prowadzący Łukasz Grabowski | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Sztuka prezentacji i zamykanie sprzedaży | Prowadzący Łukasz Grabowski | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Rozmowa telefoniczna | Prowadzący Łukasz Grabowski | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Warsztaty treningowe | Prowadzący Łukasz Grabowski | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja/egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto12 238,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto191,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,47 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Grabowski
Manager sprzedaży z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych firmach m.in. z branży FMCB, Automotive oraz dóbr luksusowych. Jego doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie "twarde" i "miękkie", tworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie kontraktów z kluczowymi klientami, rekrutacja i szkolenia pracowników, realizacja i egzekwowanie planów sprzedażowych. Dzięki pracy menedżera w różnych branżach doskonale rozumie problemy związane z zarządzaniem i sprzedażą. Obecnie Partner i Wspólnik w Sandler Training Polska.
Od ponad 8 lat prowadzi szkolenia w szeroko rozumianym obszarze zarządzania oraz rozwoju sił sprzedażowych na poziomie strategicznym i operacyjny dla sprzedawców i menedżerów w oparciu o know how Sandler Training®.
Wykształcenie Wyższe (Absolwent Szkoły Głównej Handlowej)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
- Dostęp do aplikacji mobilnej IMPROVER, pełniącej funkcję "wirtualnego trenera”, który poprzez misje i quizy wyznacza zadania wdrożeniowe, waliduje i monitoruje wykorzystanie nowych umiejętności, a jednocześnie nagradza sukcesy i piętnuje zaniechania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi