Kurs języka angielskiego na poziomie B2 (62h)
Kurs języka angielskiego na poziomie B2 (62h)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy chcący podnieść swoje kompetencje językowe i zdobyć nową wiedzę i umiętności z języka obcego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi62
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest zwiększenie kompetencji językowych kursanta. Podczas kursu słuchacz polepszy swoją znajomość języka angielskiego, zdobędzie nowe umiejętności z zakresu mówienia, czytania, pisania i słuchania. Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do swobodnego porozumiewania się językiem obcym w życiu codziennym oraz w podstawowych czynnościach zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonym szkoleniu porozumiewa się w miarę swobodnie. Przeprowadza dłuższą prezentację na tematy ogólne lub związane z jego specjalizacją. Jest w stanie zrozumieć artykuły i sprawozdania dotyczące współczesnych problemów. | Kryteria weryfikacji W zakresie porozumiewania się:- bierze czynny udział w dyskusjach na znane tematy, przedstawiając swoje zdanie i broniąc swoich poglądów. - prowadzi dość swobodne rozmowy z rodzimymi użytkownikami języka. - formułuje przejrzyste, rozbudowane wypowiedzi na różne tematy związane z dziedzinami, które go interesują. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji - wyjaśnia swój punkt widzenia w danej kwestii oraz podaje argumenty za i przeciw względem możliwych rozwiązań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik śledzi główną myśl dłuższych wypowiedzi. Jest również zdolny do zrozumienia opinii i argumentów w różnych rodzajach mówionego języka, nawet jeśli nie są one prezentowane w jasny i uporządkowany sposób. | Kryteria weryfikacji W zakresie słuchania i rozumienia: -wysłuchuje dłuższe wypowiedzi i wykłady. - analizuję większość wiadomości telewizyjnych i programów o sprawach bieżących. - ogląda ze zrozumieniem większość filmów w standardowej odmianie języka. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik radzi sobie w czytaniu ze zrozumieniem głównych idei nawet bardziej skomplikowanych tekstów na konkretne i abstrakcyjne tematy. | Kryteria weryfikacji W zakresie czytania i rozumienia: - czyta ze zrozumieniem artykuły i reportaże dotyczące problemów współczesnego świata, w których piszący prezentują określone stanowiska i poglądy. - czyta dłuższy tekst oryginalny, jeśli dotyczy znanego mu wydarzenia lub dziedziny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy klarowne, szczegółowe teksty na różnorodne tematy. Pismo Uczestnika cechuje się dobrą organizacją i spójnością, co umożliwia czytelnikom łatwe śledzenie argumentacji i konkluzji. | Kryteria weryfikacji W zakresie pisania:- pisze zrozumiałe, szczegółowe teksty na dowolne tematy związane z zainteresowaniami. -pisze rozprawkę lub opracowanie, przekazując informacje lub rozważając argumenty za i przeciw. -pisze listy, podkreślając znaczenie, jakie mają dla niego dane wydarzenia i przeżycia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podczas samodzielnej wypowiedzi Uczestnik formułuje spójne zdania, płynnie i spontanicznie prowadzić rozmowy na szeroki zakres tematów, a wypowiedzi są spójne i logiczne oraz poprawne gramatycznie. | Kryteria weryfikacji W zakresie mówienia i opowiadania:- wypowiada się jasno i szczegółowo na wiele tematów dotyczących swoich zainteresowań, przedstawia swój pogląd na aktualny lub abstrakcyjny temat. - jest w stanie wyrazić swoje opinie, argumentować, a także negocjować w sposób jasny i zrozumiały. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi nauki języka angielskiego metodą BLS to unikalne połączenie zajęć prowadzonych przez lektora z potencjałem rozwiązań multimedialnych, które sprawia, że nauka języka angielskiego jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim skuteczna.
Metoda BLS to wysoki poziom nauczania, któremu możesz zaufać. Wdrażana jest wyłącznie w wybranych szkołach językowych, które spełniają wymogi światowych standardów nauczania. Program nauczania BLS podzielony został na dwa etapy uczenia się. Pierwszy zgodny z poziomami A1 i A2, drugi zgodny z poziomami B1 i B2. Nowoczesne Metody Nauczania pozwolą wyposażyć uczestnika kursu w umiejętność zapewniającą swobodne porozumiewanie się w języku angielskim.
Od pierwszych zajęć uczestnicy są prowokowani do komunikowania się po angielsku, niezależnie od ich poziomu biegłości językowej. Prowadzą ściśle zaprogramowaną konwersację, która przynosi szybkie efekty. Odpowiadają na zadawane pytania w właściwym dla siebie tempie. Każdy dialog ćwiczy słowo, zwrot, wyrażenie lub poznany element gramatyki. Każde pytanie i odpowiedź to pewien wzór, który zapada uczniom w pamięci. Proces uczenia się przebiega w ten sposób w naturalnej kolejności, tak jak nauka języka ojczystego.
Parts 7 i 8 (poziom B2)
Wspólne cele komunikacyjne:
- przekazywanie słów innych osób, wiadomości, informacji ze środków masowego przekazu; przedstawianie okoliczności towarzyszących wydarzeniu w przeszłości i teraźniejszości; wyrażenie buntu, wątpliwości, niewiary, zmartwienia, wyrzutów sumienia, rezygnacji i pogodzenia się, aprobaty, nadziei; zmienianie tematu, przerywanie czyjejś wypowiedzi, włączanie się do dyskusji, podtrzymywanie jej; krótkie komentowanie aktualnych wydarzeń.
Zakres materiału gramatycznego:
- powtórzenie czasów poznanych na niższych poziomach, stosowanie zdań i określeń warunkowych, stosowanie zdań złożonych, wybrane czasowniki złożone – rozdzielne i nierozdzielne, czasowniki z dwoma dopełniaczami, strona bierna i czynna, transformacje zdaniowe, słowotwórstwo.
Zakres materiału leksykalnego:
- handel, podróże, zagrożenia dzisiejszego świata, ekologia, prawo, uczucia, rolnictwo, mity i legendy, budownictwo, nauka, ostrzeżenia, wychowanie, uroczystości, komputery, polityka, emigracja, sprawy rodzinne, wyposażenie pojazdu, różnorodność kulturowa.
Zajęcia języka niemieckiego odbywają się w godzinach dydaktycznych (45-minutowych). Na moment tworzenia karty usługi zaplanowano 14 spotkań zdalnych w czasie rzeczywistym oraz 15 spotkań stacjonarnych. Harmonogram może ulec zmianie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 150,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 150,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto99,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,19 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Zuzanna Ludwiczak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi korzysta z autorskich materiałów metody BLS Communication: książki, audiobooki, platforma.
Całość materiału BLS zebrana została w książce zaprojektowanej tak, aby kursant bez problemu mógł ją dopasować do aktualnego poziomu języka, na którym właśnie rozpoczyna naukę.
Każda lekcja BLS oferuje zróżnicowany materiał leksykalno-gramatyczny umieszczony w jasno opracowanych, przejrzystych sekcjach. Z książek korzysta kursant głównie podczas zajęć, ale umożliwiają one również przygotowanie się do spotkania z lektorem czy powtórkę materiału.
W PODRĘCZNIKU DRUKOWANYM BLS ZNAJDUJĄ SIĘ:
- Czytelne struktury gramatyczne.
- Praktyczne przykłady różnorodnych zwrotów – codziennych i grzecznościowych.
- Ćwiczenia leksykalne i gramatyczne.
- Dyktanda oraz dodatkowe materiały.
- Bogate słownictwo.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- WYMAGANIA SPRZĘTOWE
Zalecane jest korzystanie z urządzeń o co najmniej dwurdzeniowym procesorze i pamięci 2 GB RAM. Zalecamy dowolny system operacyjny zdolny do uruchamiania najnowszych wersji przeglądarek Chrome lub Firefox. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych (tablet, smartfon) możliwe jest również pobranie aplikacji LangLion.
- PLATFORMA
Zajęcia będą odbywać się poprzez sprawdzoną już przez nas platformę LangLion, dedykowaną szkołom językowym. Każdy z kursantów dostaje swój indywidualny login i hasło, za pomocą których loguje się do platformy. Do prowadzenia zajęć korzystamy także z platformy ClickMeeting.
Materiały, z których lektorzy będą korzystali podczas zajęć będą załączane w plikach do każdego tematu zajęć i możliwe do pobrania na dysk urządzenia. Będą one dostępne w formatach .pdf, w związku z czym do ich odczytania będzie potrzebny jedynie darmowy program Adobe Acrobat Reader.
- WYMAGANIA SIECIOWE
Minimalne wymagania sprzętowe dla użytkownika to 0,5 Mb/s przesyłania i 1 Mb/s pobierania. Zalecamy też korzystanie z przeglądarek Firefox i Chrome, ponieważ w przypadku wolniejszych połączeń zachowują lepszą jakość dźwięku. Rekomendowane mobilne połączenie internetowe to 4G LTE (minimum 3G).
- OKRES WAŻNOŚCI LINKU
Kursant ma możliwość dołączenia do zajęć zdalnych w momencie wskazanym w harmonogramie usługi.