POWER CAMP - OBÓZ ROZWOJOWY. Kluczowe kompetencje w pracy i życiu osobistym - usługa szkoleniowa
POWER CAMP - OBÓZ ROZWOJOWY. Kluczowe kompetencje w pracy i życiu osobistym - usługa szkoleniowa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla :
- osób prowadzących działalność gospodarczą,
- menadżerów
- pracowników sektora MŚP
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji27-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego i świadomego zarządzania sobą, emocjami, zadaniami w sposób kontrolowany, wykorzystując umiejętność odpowiedzialnego, kreatywnego i świadomego podejmowania decyzji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się pracuje w poczuciu równowagi | Kryteria weryfikacji rozumie własny stan emocjonalny i fizyczny | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji analizuje własny stan balansu w wykonywaniu obowiązków zawodowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się kieruje się motywacją wewnętrzną | Kryteria weryfikacji ocenia stan własnej motywacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji uzasadnia własne potrzeby | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się angażuje się w działania mające na celu wykorzystanie potencjału własnego oraz mocnych stron współpracowników | Kryteria weryfikacji wymienia mocne strony własne i współpracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji rozumie potencjał wartości i cech własnych i współpracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się wspiera innych członków zespołu w realizacji działań | Kryteria weryfikacji udziela cyklicznego feedbacku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji rozumie potrzeby zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się wzbudza poczucie przynależności do grupy | Kryteria weryfikacji udziela feedbacku grupowego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji umożliwia współpracownikom wpływ na decyzje biznesowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się angażuje się w podejmowanie decyzji | Kryteria weryfikacji przeprowadza rozmowy z interesariuszami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji rozumie warunki podejmowania decyzji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się pracuje z większą wydajnością | Kryteria weryfikacji zna i wymienia swoje mocne strony | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia usprawniające pracę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się ergonomiczniej organizuje pracę własną i pracę zespołu | Kryteria weryfikacji zna zasady organizacji pracy zespołu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia usprawniające pracę | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się współodpowiada za powierzone zadania | Kryteria weryfikacji weryfikuje wykonywanie zadań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji udziela cyklicznego feedbacku | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się działa autonomicznie | Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia do zarządzania własnymi zadaniami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się potrafi zdefiniować własne mocne i słabe strony | Kryteria weryfikacji uzasadnia podejmowane decyzje | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje mocne strony w komunikacji w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się radzi sobie z problemami, stresem i pracą pod presją | Kryteria weryfikacji wykorzystuje narzędzia optymalizujące własne zasoby | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji komunikuje własne potrzeby i uwzględnia potrzeby innych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia jest nowatorskim i autorskim sposobem pracy nad kluczowymi komptencjami poprzez ruch. Od uczestników nie oczekuje się wysokiej sprawności fizycznej. Ćwiczenia są dostosowane do każdej osoby i pozwalają indywidualnie osiągać progres.
- Wprowadzenie do zarządzania swoim ciałem i własnym potencjałem: diagnoza mocnych i słabych stron.
- Filozofia codziennych nawyków, które budują w nas poczucie odpowiedzialności i świadomego rozwoju
- Siła i czucie głębokie w realizacji zadań, projektów i pracy zespołowej
- Szerokie postrzeganie – czyli kilkuwymiarowa ocena problemu i spojrzenie z innej perspektywy na oddziaływanie zewnętrzne.
- Kreatywność w rozwiązywaniu problemów
- Elastyczność w pracy i adaptacja do zmian – rozwój postawy otwartości
- Podejmowanie decyzji w stresie: narzędzia decyzyjne i zarządzanie niepewnością w stanie równowagi
- Zarządzanie energią i równowaga między życiem zawodowym a osobistym
- Radzenie sobie ze stresem i budowanie odporności psychicznej w pracy
- Motywacja wewnętrzna do rozwijania własnego potencjału
- Walidacja usługi - obserwacja w warunkach symulowanych
Program bazuje na metodologii Bodhy, która pozwala rozwijać się w sposób kontrolowany w obszarzach, które zapewniają większą efektywność osobistą i zawodową poprzez konstruktywną pracę nad aspektem:
CIAŁA
Wprowadzenie do świadomego zarządzania ciałem, emocjami i reakcjami na bodźce zewnętrzne. Mentalność w roli zawodowej i prywatnej - jak sportowa mentalność przenosi się na inne role, takie jak lider, partner, współpracownik. Świadome zarządzanie ciałem kluczem do lepszej wydajności (ergonomia pracy) i równowagi.
KOMUNIKACJI
Skuteczna komunikacja jako fundament relacji i sukcesu w pracy. Czucie głębokie - bez niego nie potrafimy się skutecznie komunikować oraz współpracować w zespole.
REZYLIENCJI
Rezyliencja - zdolność adaptacji i radzenia sobie ze stresem. Odróżnianie dobrego stresu od złego i budowanie psychicznej odporności w obliczu wyzwań i szkodliwych czynników. Sposoby adaptacji do otoczenia, nabierania plastyczności i zdolności do odzyskiwania utraconych lub osłabionych sił.
PERCEPCJI
Zrozumienie problemu z różnych perspektyw pozwala podejmować lepsze decyzje. Spojrzenie na wyzwania wielowymiarowo - zwiększenie skuteczności i zmniejszanie ryzyka podejmowania decyzji w wąskiej ocenie sytuacji, obiektywność i właściwy kierunek działania.
MULTITASKINGU
Efektywne zarządzanie wieloma zadaniami naraz, z elastycznością i koordynacją. Balans pomiędzy obowiązkami zawodowymi a osobistymi i odpowiednie delegowanie zadań oraz odpowiedzialności. Praktyczne ujęcie wielozadaniowości poprzez posługiwanie się różnymi piłkami i sprzętem sportowym w sposób skoordynowany w grupach - namacalne zrozumienie elastyczności i jej wpływu na efektywność własną i całej grupy.
CZŁOWIEK vs SZTUCZNA INTELIGENCJA
Wewnętrzna motywacja do samodoskonalenia się i odkrywania wartościowego potencjału jednostki, która jest w stanie konkurować z automatyzacją. Odporność na zmiany, Różnica między perfekcjonizmem a nawykiem świadomego samodoskonalenia.
Szkolenie prowadzone jest przez team prawdziwych, świadomych osobowości i uzupełniających się charakterów, którzy nieustannie mierzą się z zadaniami i współtworzą struktury w biznesie i sporcie. Nie przestają budować siebie, by móc przywrócić równowagę i budować innych . Od zawsze związani z ruchem, byli i wciąż są aktywni, utytułowani zawodnicy różnych dyscyplin, dzielą się doświadczeniem w sporcie zawodowym, które ma bezpośrednie przełożenie na wszystkie sfery życia.
„Największą wartością , którą człowiek wynosi ze sportu jest wiedza o samym sobie. ” cyt. Gllenn Patton.
Usługa zostanie przeprowadzona w wymiarze 36 godzin dydaktycznych (45 min) co daje 27 godziny zegarowe (60 min) wynikające z harmonogramu usługi.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Wprowadzenie do zarządzania swoim ciałem i własnym potencjałem: diagnoza mocnych i słabych stron. | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Przerwa | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Filozofia codziennych nawyków, które budują w nas poczucie odpowiedzialności i świadomego rozwoju | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Siła i czucie głębokie w realizacji zadań, projektów i pracy zespołowej | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Szerokie postrzeganie – czyli kilkuwymiarowa ocena problemu i spojrzenie z innej perspektywy na oddziaływanie zewnętrzne. | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Kreatywność w rozwiązywaniu problemów | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Przerwa | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Elastyczność w pracy i adaptacja do zmian – rozwój postawy otwartości | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Podejmowanie decyzji w stresie: narzędzia decyzyjne i zarządzanie niepewnością w stanie równowagi | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Przerwa | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Zarządzanie energią i równowaga między życiem zawodowym a osobistym | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Radzenie sobie ze stresem i budowanie odporności psychicznej w pracy | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Motywacja wewnętrzna do rozwijania własnego potencjału | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Przerwa | Prowadzący Bogumił Głuszkowski | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja usługi - obserwacja w warunkach symulowanych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto158,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto158,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bogumił Głuszkowski
Posiada doswiadczenie zawodowe zdobyte w ostatnich 5 latach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi otrzma materiały szkoleniowe po zakończeniu usługi obejmujące prezentację, case study oraz ćwiczenia (w formie video), a także zostanie wyposażony w narzędzia do kontynuacji ćwiczeń nad omawianymi zagadnieniami / kompetencjami.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem wzięcia udziału w usłudze z dofinansowaniem jest dokonanie zapisu na usługę w odpowiednim terminie z użyciem nadanego ID wsparcia
Informacje dodatkowe
W trakcie usługi będą wykorzystywane metody interaktywne i aktywizujące rozumiane jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie - takie jak: ćwiczenia praktyczne, praca indywidualna, praca w grupach.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi