KADRY I PŁACE 2025 DLA ZAAWANSOWANYCH - II stopień
KADRY I PŁACE 2025 DLA ZAAWANSOWANYCH - II stopień
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo pracy
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane dla osób chcących poszerzyć własne kompetencje i umiejętności w wykonywaniu zawodu kadrowo-płacowego oraz księgowego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji11-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi77
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
W ramach realizacji szkolenia będą omawiane i prezentowane zasady rozliczeń podatkowych, księgowych i kadrowych niezbędnych do zapewnienia w firmach bezpieczeństwa prawnego oraz prawidłowego funkcjonowania działów księgowych i kadrowych w zakresie rozliczeń z pracownikami, obsługi kadrowej pracowników, zarządzania dokumentacją pracowniczą, wypełniania obowiązków prawnych nałożonych na pracodawców, rozliczania płac czy też rozliczania czasu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczestnictwa w szkoleniu będzie nabycie umiejętności w zakresie:- prowadzenia dokumentacji dotyczącej zatrudnienia i przebiegu pracy pracowników; - prowadzenia i rozliczania ewidencji czasu pracy, - udzielania urlopów i innych zwolnień od pracy, - dokonywania zmian w warunkach umowy o pracę i zasad rozwiązywania umowy o pracę, - poprawnego wystawiania świadectwa pracy | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył umiejętności w zakresie założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - naliczania wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę,- obliczania wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy, - naliczania zasiłków i świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa, - korygowania wynagrodzeń, - naliczania podatku dochodowego od osób fizycznych i składek na ZUS, - opodatkowania i oskładkowania wynagrodzeń z umów cywilnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy rozwiążą zestaw pytań testowych, zawierających elementy sprawdzające czy uczestnik nabył umiejętności w zakresie założonych efektów kształcenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Praktyczne aspekty naliczania wynagrodzeń w 2025 roku
2. Urlopy i inne zwolnienia od pracy w 2025 roku
3. Zasady obliczania wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy
4. Dokumentacja pracownicza od A do Z z uwzględnieniem najnowszych zmian
5. Zasiłki i świadczenia pieniężne w razie choroby i macierzyństwa
6. Zmiana warunków umowy o pracę, zasady rozwiązywania umowy o pracę oraz wybrane problemy prawa pracy w 2024 r.
7. Korekty wynagrodzeń i konsekwencje dla rozliczeń z ZUS i US w 2024 r.
8. Planowanie i rozliczanie czasu pracy krok po kroku w 2024 roku
9. Podatek dochodowy od osób fizycznych i składki ZUS oraz świadczenia wyłączone z opodatkowania i oskładkowania
10. Świadectwo pracy – w pytaniach i odpowiedziach
11. Opodatkowanie i oskładkowanie wynagrodzeń z umów cywilnych oraz przychodów cudzoziemców zatrudnionych w Polsce
Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych. ,,KADRY I PŁACE 2024 DLA ZAAWANSOWANYCH - II STOPIEŃ” obejmują swoim programem
77 godz. dydaktycznych zajęć.
Każdego dnia, w czas szkolenia są wliczone trzy 10 minutowe przerwy. Ramowy harmonogram jest opisany w zakładce „informacje dodatkowe”. W ostatnim dniu szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się (test teoretyczny przeprowadzony za pomocą narzędzi cyfrowych). Wymagany poziom obecności na zajęciach to min. 80 % frekwencji. Do udziału w usłudze wymagane jest posiadanie elementarnej wiedzy ogólnoekonomicznej.UWAGA!
Istnieje możliwość odrobienia zajęć w innym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu tego z organizatorem szkolenia oraz operatorem usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Praktyczne aspekty naliczania wynagrodzeń w 2025 roku | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Urlopy i inne zwolnienia od pracy w 2025 roku | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Zasady obliczania wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Dokumentacja pracownicza od A do Z z uwzględnieniem najnowszych zmian | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Zasiłki i świadczenia pieniężne w razie choroby i macierzyństwa | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Zmiana warunków umowy o pracę, zasady rozwiązywania umowy o pracę oraz wybrane problemy prawa pracy w 2024 r. | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Korekty wynagrodzeń i konsekwencje dla rozliczeń z ZUS i US w 2024 r. | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 05-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Planowanie i rozliczanie czasu pracy krok po kroku w 2024 roku | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Podatek dochodowy od osób fizycznych i składki ZUS oraz świadczenia wyłączone z opodatkowania i oskładkowania | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 02-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Świadectwo pracy – w pytaniach i odpowiedziach | Prowadzący Piotr Wąż | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Opodatkowanie i oskładkowanie wynagrodzeń z umów cywilnych oraz przychodów cudzoziemców zatrudnionych w Polsce | Prowadzący Iwona Hendel | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 141,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 180,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto66,77 PLN
- Koszt osobogodziny netto54,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Wąż
Iwona Hendel
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują komplety autorskich materiałów w formie elektronicznej na dzień przed planowanym terminem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Informacja dotycząca szkoleń dofinansowanych !!!
Konieczne jest spełnienie warunków określonych w regulaminie przez Operatora, do którego wnioskują Państwo o dofinansowanie do usługi rozwojowej (kursu, szkolenia, itp.).
Najważniejsze kroki:
1. Wypełnienie i złożenie dokumentów u Operatora projektu zgodnie z warunkami konkursu na dofinansowanie szkoleń wybranych ze strony BUR.
2. Wstępna rezerwacja miejsca na szkolenie w ISEP-Opole poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego na stronie www.isepszkolenia.pl
3. Podpisanie umowy szkoleniowej z Operatorem projektu oraz Organizatorem szkolenia (równoczesne otrzymanie numer ID wsparcia dotyczacego dofinansowanego szkolenia).
4. Zarejestrowanie konta firmowego/indywidualnego w Bazie Usług Rozwojowych (jeśli nie zostało już wczesniej utworzone).
5. Zapis na wybrane szkolenie za pośrednictwem strony BUR z podaniem numeru ID (w niektórych projektach realizacja kroku rejestracji i zapisu na szkolenie może być wymagana szybciej).
Informacje dodatkowe
Czas trwania szkolenia:
Dzień szkoleniowy obejmuje 7 godz. dydaktycznych (godz. dydaktyczna to 45 min zajęć)
Łącznie czas trwania szkolenia online: 5 godz. zegarowych i 15 min zajęć. + 30 min przerw
W polu "liczba godzin usługi" wymiar czasu szkolenia jest podany w godzinach dydaktycznych.
Ramowy harmonogram zajęć:
- 8.45 - 10.15 - I cześć szkolenia (1,5 godz.)
przerwa 10 min - 10.25 - 11.55 - II część szkolenia (1,5 godz.)
przerwa 10 min - 12.05 - 13.35 - III część szkolenia (1,5 godz.)
pzerwa 10 min - 13.45 - 14.30 - IV część szkolenia (45 min)
UWAGA !!!
W przypadku szkoleń sfinansowanych w co najmniej 70% ze środków publicznych do ceny nie doliczamy podatku VAT.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone w formule online z wykorzystaniem platformy ClickMeeting. Link umożliwiający uczestnictwo w szkoleniu jest ważny od dnia przesłania go do uczestnika, najczęściej jest to dzień poprzedzający wybrany termin zajęć, do dnia zakończenia zajęć.
Wymagania systemowe:
Rodzaj połączenia |
Uczestnik (prędkość |
Prezenter (prędkość |
Dźwięk |
512 kbps |
512 kbps |
Dźwięk + obraz SD |
512 kbps + 1 Mbps |
512 kbps + 1 Mbps |
Dźwięk + obraz HD |
512 kbps + 2 Mbps |
512 kbps + 2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) |
2 Mbps |
2 Mbps |
Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) |
2 – 5 Mbps |
2 – 5 Mbps |
Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) |
1 – 4 Mbps |
1 – 4 Mbps |
Aby uzyskać jak najlepszą jakość wideo należy się upewnić, że ma się dobre i stabilne łącze – najlepiej gdy się korzysta z prywatnego wifi lub połączenia kablowego i ma się minimum uruchomionych zakładek przeglądarki oraz aplikacji w tle. Nie należy pobierać i wysyłać dużych plików ani pobierać aktualizacji w trakcie wydarzenia.
Wymagania sprzętowe i oprogramowania:
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej z przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
Uczestnicy mogą także skorzystać z testera audio i video platformy ClickMeeting dostępnego w wysyłanych zaproszeniach dla uczestników.
Sugestie organizatora kształcenia:
- W przypadku problemów z zawieszaniem się/ opóźnieniami można spróbować przycisku odświeżenia/ lub F5.
- Ze szkolenia można korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu (komputer stacjonarny, latop, tablet, smartfon), spełniającym powyższej opisane wymagania.
- Spotkanie online na żywo jest nagrywane na platformie przez organizatora szkolenia. W przypadku zaistenienia potrzeby ponownego odsłuchania szkolenia uczestnik ma mozliwosć otrzymania linku do ponownego odsłuchania.