Przywództwo SLII Experience™ Blancharda
Przywództwo SLII Experience™ Blancharda
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przywództwo SLII Experience™ Blancharda jest przeznaczone dla każdego, kto w swojej pracy zarządza lub będzie zarządzał ludźmi - Kadra Kierownicza, Menedżerowie wszystkich szczebli, Project Menedżerowie, kandydaci na stanowiska menedżerskie, "High potentials" oraz wszyscy, którzy chcą zwiększyć swoją efektywność przywódczą i menedżerską.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji16-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przywództwo SLII Experience™ Blancharda pozwala wypracować metodę efektywnej współpracy na linii przełożony – podwładny - daje narzędzia i rozwija umiejętności stosowania właściwego stylu przywództwa, które pozwoli przeprowadzić pracownika przez kolejne etapy rozwoju, tak by z początkującego pracownika stał się ekspertem, który samodzielnie będzie mógł sprostać swoim obowiązkom.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stawia motywujące cele pracownikom | Kryteria weryfikacji Odróżnia cel od zadania | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Jasno i precyzyjnie formułuje angażujące cele - stosuje model SMART | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Stosuje strukturę rozmowy uzgadniającej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Diagnozuje etap rozwoju i potencjał pracowników | Kryteria weryfikacji Definiuje poziom kompetencji i zaangażowania pracownika w obszarze jego celów, zadań i projektów | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje poziom rozwoju pracownika i wie jakie są jego potrzeby na danym etapie rozwoju | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się W elastyczny sposób dopasowuje odpowiedni styl przywództwa | Kryteria weryfikacji Tworzy atmosferę zaufania i partnerstwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Stosuje jeden ze stylów przywództwa adekwatnie do potrzeb pracownika i etapu jego rozwoju | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Diagnozuje swój własny profil przywództwa | Kryteria weryfikacji Zna swoją elastyczność i efektywność w obszarze przywódczych zachowań | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Wie w czym jest skuteczny i nad czym musi pracować | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Model Przywództwa SLII Experience™ Blancharda został opracowany przez Kenneth’a Blancharda, niekwestionowany autorytet w dziedzinie zarządzania, m.in. współautora książki „Jednominutowy Menedżer”. Model został jak dotychczas sprawdzony przez ponad milion menedżerów na całym świecie.
Dzień 1
Wprowadzenie
- Cele i program warsztatu.
- Mój najgorszy i najlepszy lider
- Historia Przywództwa SLII Experience™ Blancharda – część pierwsza
- Przedstawienie kompetencji przywódcy sytuacyjnego
Wyznaczanie celów – pierwsza kompetencja przywódcy sytuacyjnego
- Stawianie celów zgodnie z modelem SMART
- Rozmowy uzgadniające
- Historia Przywództwa SLII Experience™ Blancharda – część druga
Diagnozowanie – druga kompetencja przywódcy sytuacyjnego
- Definiowanie etapu rozwoju pracownika
- Poziomu kompetencji
- Zaangażowania
- Moja historia sukcesu
- Cztery etapy rozwoju; czym się charakteryzują, jak je identyfikować
- Potrzeby pracowników na każdym etapie rozwoju
- Historia Przywództwa SLII Experience™ Blancharda – część trzecia
- Ćwiczenie umiejętności diagnozowania etapu rozwoju – gra
Dopasowanie – trzecia umiejętność przywódcy sytuacyjnego
- Elastyczność przywódcy sytuacyjnego – dopasowanie stylu przywództwa do potrzeb pracownika
- Narzędzie LBAII® - test LBAII® pozwala zdiagnozować profil przywództwa w dwóch wymiarach: elastyczność i skuteczność.
Podsumowanie dnia pierwszego
Dzień 2.
Cztery style przywództwa
- Prezentacja wszystkich czterech stylów przywództwa
- Jak działa każdy styl przywództwa, jaka jest jego intencja
- Zbyt ścisła kontrola / Zbyt duża swoboda
- Dopasowanie / Niedopasowanie
- Historia Przywództwa SLII Experience™ Blancharda – część czwarta i podsumowanie
- Ćwiczenie dopasowania – gra
LBAII® – informacje zwrotne
- Sprawdzenie własnej elastyczności
- Sprawdzenie własnej skuteczności
Rozmowa Jeden na Jeden
- Arkusz roboczy
Narzędzia Przywództwa SLII® Blancharda
- Możliwość przekazywania modelu podwładnym
- 12 wyzwań przywódcy sytuacyjnego
- Opis zasobów dostępnych na portalu Blanchard Exchange
Szybkie dopasowanie
Ćwiczenie umiejętności szybkiego dopasowywania się do potrzeb pracownika – gra
Zakończenie warsztatu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Przywództwo SLII Experience | Prowadzący Joanna Keller | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Przywództwo SLII Experience | Prowadzący Joanna Keller | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 027,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto376,69 PLN
- Koszt osobogodziny netto306,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Keller
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik/uczestniczka procesu otrzymuje roczny dostęp do platformy internetowej, która wspiera go/ją w praktycznym wykorzystywaniu umiejętności i narzędzi liderów sytuacyjnych – skrypty i formularze rozmów, filmy instruktażowe, kod do aktywacji aplikacji mobilnej i wiele innych przydatnych zasobów dla siebie i do podzielenia się ze swoimi współpracownikami
Informacje dodatkowe
Nagrywanie usługi
Szkolenie będzie rejestrowane/nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Proces walidacji
Uczestnik korzystający z dofinansowania na usługę jest zobowiązany do wzięcia udziału w procesie walidacji efektów uczesnia się.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi