JPK CIT - Nowe obowiązkowe struktury logiczne obejmujące księgi rachunkowe JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR - już od 2025 roku dla największych podatników! Usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
JPK CIT - Nowe obowiązkowe struktury logiczne obejmujące księgi rachunkowe JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR - już od 2025 roku dla największych podatników! Usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Podatki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- do głównych księgowych, dyrektorów finansowych,
- specjalistów podatkowych oraz pracowników działów księgowych, podatkowych i finansowych,
- pracowników i właścicieli biur rachunkowych.
- Osoby zainteresowane tematem
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Nowe obowiązkowe struktury logiczne obejmujące księgi rachunkowe JPK_KR_PD oraz JPK_ST_KR" ma na celu przygotowanie największych podatników do nadchodzących zmian w obowiązkach raportowania ksiąg rachunkowych, które wejdą w życie w 2025 roku. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak dostosować swoje procesy księgowe do nowych struktur JPK, jakie wymagania będą obowiązywać oraz jak zapewnić pełną zgodność z przepisami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia uczestnik ma uporządkowaną wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nadchodzących zmian w sposobie raportowania danych na potrzeby podatku dochodowegoUczestnik ma świadomość poziomu swojej wiedzy i potrafi wykorzystać ją w swojej codziennej pracy. | Kryteria weryfikacji Aktywne uczestnictwo uczestnika w szkoleniu, zaangażowanie w tematykę szkolenia, wyjaśniania bieżących wątpliwości z prowadzącym usługę, czas na pytania i odpowiedzi. Szkolenie będzie oparte na interakcji z uczestnikami i wspólnym rozwiązywaniu zagadnień z programu usługi. Osiągnięcie efektów będzie weryfikowane poprzez zadawanie ustnych pytań przez trenera. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Regulacje prawne w zakresie nowych obowiązkowych struktur logicznych.
2. Nowe struktury logiczne: JPK_KR_PD obejmująca księgi rachunkowe oraz JPK_ST_KR obejmująca środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne.
3. Harmonogram wdrożenia JPK_KR_PD.
4. Układ struktury logicznej JPK_KR_PD.
5. Zakres dodatkowych danych, o które należy uzupełnić księgi rachunkowe.
6. Słownik znaczników identyfikujących dla kont bilansowych, wynikowych i pozabilansowych.
7. Zakres danych dotyczących różnicy między wynikiem bilansowym i podatkowym.
8. Zasady stosowania znaczników dla kont rozrachunkowych.
9. Czy NIP kontrahenta będzie informacją obowiązkową?
10. Czy numer faktury nadany w KSeF będzie obowiązkowy?
11. Dane historyczne – obowiązkowe czy fakultatywne?
12. Czy nazwy kontrahentów będą obowiązkowe?
13. Czy będzie opcja przesyłania danych w okresach kwartalnych lub miesięcznych?
14.Czy będzie możliwość dzielenia plików struktury logicznej JPK_KR_PD na mniejsze?
15. Nowa wyodrębniona struktura logiczna JPK_ST_KR.
16. Zakres danych umieszczanych w strukturze JPK_ST_KR wynikających z aktualnie prowadzonych ewidencji.
17. Wykazywanie danych potwierdzających nabycie, wytworzenie lub wykreślenie z ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
18. Od kiedy schema JPK_ST_KR będzie obowiązkowa?lnym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 zajęcia dzień I | Prowadzący Elżbieta Kida | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto664,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto540,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Elżbieta Kida
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Autorskie materiały wykładowcy w formie pdf - Prezentacja multimedialna w wersji elektronicznej
- Certyfikat szkolenia
Warunki uczestnictwa
- Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym, online.
- Zgłaszamy się do udziału w zajęciach, wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie www.usługirozwojowe.parp.gov.pl (konieczne jest wpisanie id WSPARCIA - nr uzyskany od OPERATORA)
- Ok. 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszych zajęć, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć
- Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
- Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie rejestrowane w celu umożliwienia monitoringu i weryfikacji przez instytucję nadzorującą realizację usługi z dofinansowaniem.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe w formacie pdf oraz certyfikat BDO
- Istnieje możliwość zwolnienia Podatku VAT usługi szkolenia nabytej od BDO Solutions Sp. z o.o. w przypadku:
- Dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych szkolenia zwolnione są z VAT-u.
- Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o przesłanie podpisanego oświadczenia dostępnego na stronie szkolenia-bdo.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest jedynie komputer lub inne urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
- Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym (zdalnym) za pomocą platformy ZOOM , lub Clickmeeting
- minimalne wymagania sprzętowe - laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci internet
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 mb/s.
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom - nie potrzebujecie Państwo żadnych dodatkowych programów,
- okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - w czasie rzeczywistym.
- sposób walidacji usługi - (test / quiz końcowy poprzez platformę Clickmeeting)