Canva – projektowanie grafik, animacji i wideo w biznesie - online
Canva – projektowanie grafik, animacji i wideo w biznesie - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą nauczyć się projektować grafiki, animacje i wideo w programie Canva.
Usługa adresowana jest również dla Uczestników Projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do budowania wizerunku marki za pomocą narzędzia Canva. Pozwala na samodzielne tworzenie grafik, animacji i wideo na potrzeby firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat projektowania grafik w Canvie | Kryteria weryfikacji Definiuje stałe elementy graficzne swojej marki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje wszystkie funkcje programu do projektowania obrazów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje szablony graficzne do wykorzystania w komunikacji w social mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Nagrywa i montuje filmy i animacje na potrzeby mediów społecznościowych | Kryteria weryfikacji Tworzy animacje, grafiki i filmy reklamowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Opisuje zasady montażu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia formaty animacji i filmów na różne platformy social media | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Nagrywa webibary | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Tworzy materiały firmowe | Kryteria weryfikacji Tworzy ulotki plakaty banery | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Tworzy oferty i prezentacje firmowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Opisuje zasady projektowania | Kryteria weryfikacji Wymienia elementy ważne w projektowaniu treści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie różnych elementów układu w projektowanych materiałach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli firm, pracowników firm, osób prywatnych którzy chcą nauczyć się projektować grafiki, animacje i wideo w programie Canva.
Szkolenie będzie realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, umożliwiającymi uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikowi na ćwiczenie umiejętności. Uczestnik musi posiadać latpop z dostępem do programu Canva.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (1 h = 45 minut)
PROGRAM
Moduł 1. Rejestracja w Canvie i konfiguracja konta
- Podstawy Canvy - omówienie najważniejszych, wybranych funkcji programu.
- Miejsce twojej marki – tworzenie obszaru roboczego pracy w Canvie, dodanie stałych elementów jak czcionki, logo, kolory firmowe, zdjęcia.
- Canva dla zespołów.
Moduł 2. Podstawy projektowania
- Znaczenie układu w projektowanych materiałach
- Światło i przestrzeń
- Hierarchia tekstów i obrazu
- Kontrast
- Elementy perswazyjne
- Użycie CTA (call to action)
Moduł 3. Projektowanie grafik
- Tworzenie podstaw identyfikacji graficznej - logo, infografika, dobór kolorystki i fontów.
- Najlepsze formaty grafik do Facebooka, Instagrama, LinkedIn.
- Tworzenie szablonów graficznych na potrzeby mediów społecznościowych – ćwiczenie
- Tworzenie grafik z tekstów na bazie sztucznej inteligencji
- Omówienie dodatkowych elementów graficznych przydatnych w mediach społecznościowych
Moduł 4. Materiały firmowe
- Tworzenie ulotek, plakatów, banerów.
- Tworzenie ofert.
- Tworzenie prezentacji.
- Zapisywanie i udostępnianie projektów.
Moduł 5. Tworzenie animacji i wideo
- Tworzenie stories i rolek w Canvie
- Animowanie grafik
- Nagrywanie webinariów
- Wykorzystanie szablonów wideo i edycja własnych klipów
- Dodawanie muzyki i efektów dźwiękowych
- Tworzenie filmów – nagrywanie ścieżki lektora, wykorzystanie audio, łączenie scen
Podsumowanie szkolenia.
Walidacja szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Moduł 1. Rejestracja w Canvie i konfiguracja konta | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Moduł 2. Podstawy projektowania | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 przerwa | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Moduł 3. Projektowanie grafik | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Moduł 4. Materiały firmowe | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 przerwa | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Moduł 5. Tworzenie animacji i wideo | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Podsumowanie | Prowadzący Sylwia Dębowska - Lenart | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto975,61 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto97,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sylwia Dębowska - Lenart
pozyskiwanie nowych rynków. Jest przedsiębiorcą i praktykiem marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem. Prowadzi agencję
kreatywną Lenart Interactive, w której odpowiada na potrzeby małych i średnich firm w obszarze komunikacji marketingowej.
W ciągu ostatnich 5 lat zrealizowała szereg szkoleń z zakresu strategii, marketingu i zarządzania, a także wykorzystania AI dla wielu branż w całej Polsce. Jest certyfikowanym trenerem biznesu oraz certyfikowanym mentorem.
Wyższe, certyfikowany mentor, MBA.
Łącznie do tej pory ponad 1500 godzin szkoleniowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa będzie realizowana w formie interaktywnej prezentacji oraz praktycznych ćwiczeń na laptopach oraz w skrypcie przygotowanym przez trenerkę.
Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku - skrypt, laptop.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem udziału w szkoleniu jest poinformowanie organizatora o chęci uczestnictwa telefonicznie lub drogą mailową.
Prosimy o kontakt pod adresem e-mail: szkolenia@mentorkamarketingu.pl lub pod numerem telefonu: 780 056 386.
Dodatkowo, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Termin szkolenia może ulec zmianie. Szkolenie odbędzie się tylko w przypadku zebrania minimalnej liczby Uczestników.
1. Po szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia.
2. Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz obserwacji w warunkach rzeczywistych.
3. 1 h = 45 minut (godzina dydaktyczna)
4. Przerwy nie są wliczane w godziny szkolenia i mogą ulec nieznaczemu przesunięciu z uwagi na tempo pracy uczestników.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dla aktywnego uczestnictwa w szkoleniu, każdy jego uczestnik powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu.
-
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
-
2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
-
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
-
komputery wyposażone w sprawną kamerę internetowa lub możliwość połączenia z zewnętrzną kamerą internetową, głośniki oraz mikrofon.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą Google Meets/ Clickmeeting – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link. Link jest ważny do zakończenia szkolenia.
Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie clickmeting/ Google meets opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.