Budowa marki osobistej z wykorzystaniem social mediów – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Budowa marki osobistej z wykorzystaniem social mediów – zielone kompetencje GreenComp – szkolenie z egzaminem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej, kierowników, specjalistów, techników oraz pracowników biurowych, jak również do osób wchodzących na rynek pracy, poszukujących pracy lub uczących się.
Grupa docelowa to osoby planujące lub realizujące pracę w firmach z potencjałem do tworzenia zielonych miejsc pracy w sektorach takich jak rolnictwo, transport, energetyka, recykling czy inżynieria środowiskowa, głównie w woj. śląskim. Szkolenie dedykowane jest osobom odpowiedzialnym lub planującym wzięcie odpowiedzialności za rozwój zrównoważonych rozwiązań w swoich organizacjach.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji17-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego budowania marki osobistej z wykorzystaniem social mediów zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju (Europejska Rama kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje personal branding i Europejską ramę kompetencji dla zrównoważonego rozwoju GreenComp | Kryteria weryfikacji Omawia definicję personal brandingu, wskazuje na kluczowe elementy personal brandingu istotne dla budowania marki, omawia korzyści wynikające z zastosowania w praktyce zasad zrównoważonego rozwoju GreenComp | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje badanie potrzeb różnych segmentów klientów i dostosowanie oferty do potrzeb rynku zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Przygotowuje profil dwóch wybranych segmentów klientów, przedstawiając dostosowaną ofertę odpowiadającą ich potrzebom oraz wartościom związanym ze zrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Stosuje myślenie eksploracyjne do budowania filarów marki osobistej, eksperymentując z wartościami i cechami, które ją wyróżniają | Kryteria weryfikacji Omawia wartości związane ze zrównoważonym rozwojem, które można zintegrować z marką osobistą, omawia w jaki sposób integracja wartości zrównoważonego rozwoju wzmacnia każdy z filarów marki osobistej | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Dokonuje eksploracyjnej analizy swojej marki osobistej, określając swoje cele, wartości oraz unikalne cechy | Kryteria weryfikacji Przygotowuje analizę dla swojej marki osobistej, wskazując, jak unikalne cechy mogą być wykorzystane w jej rozwoju z uwzględnieniem założeń zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Klasyfikuje klientów świadomych ekologicznie, omawia ich potrzeby i oczekiwania. | Kryteria weryfikacji Definiuje różne grupy ekologicznie świadomych klientów, uwzględniając ich demografię i psychografię, omawia oczekiwania eko-klientów dotyczące produktów i usług, w tym preferencje dotyczące zrównoważonych materiałów i metod produkcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kreuje profesjonalne profile w mediach społecznościowych, uwzględniając myślenie eksploracyjne GreenComp i założenia zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Tworzy profil na platformach społecznościowych, który jest spójny z założeniami zrównoważonego rozwoju i przedstawia różnorodne treści | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Tworzy strategię pozyskiwania klientów przy użyciu dwóch wybranych narzędzi digital marketingu, zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Pozyskuje nowych klientów, wykorzystując innowacyjne narzędzia zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie prowadzi do nabycia Zielonej Kompetencji GreenComp w obszarze 3.3 "Myślenie eksploracyjne" w zawodzie: Kreator marki osobistej.
Nabyta kompetencja mieści się w obszarze 3. Wizualizacja zrównoważonej przyszłości europejskiej ramy kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Zakres kompetencji 3.3 Myślenie eksploracyjne w ramach GreenComp obejmuje przyjęcie sposobu myślenia opartego na relacjach poprzez badanie i łączenie różnych dyscyplin, z zastosowaniem kreatywności i eksperymentowania z nowatorskimi pomysłami lub metodami.
Kompetencja ta jest kluczowa dla podejmowania decyzji, które wspierają zrównoważony rozwój.
Uczestnicy zdobędą kwalifikacje w zakresie kreowania marki osobistej w kontekście zielonych kompetencji zgodnych z ramami GreenComp. Program obejmuje m.in. zrozumienie złożoności systemów zrównoważonego rozwoju, myślenie eksploracyjne i krytyczne oraz działania na rzecz ochrony środowiska.
Warunki organizacyjne:
- szkolenie organizowane w formie wykładowej, w tym przewidziane są m.in. prace indywidualne, prace w grupach, warsztaty, wykładyinteraktywne, studia przypadków, symulacje biznesowe.
Dzień 1. (8h zegarowych)
1. Personal branding - Wprowadzenie do personal brandingu i GreenComp kompetencja 3.3 myślenie eksploracyjne: Jak eksperymentowanie z różnymi podejściami do budowania marki osobistej może otworzyć nowe możliwości zawodowe.
2. Kim jest Twój klient
Kreatywne badanie potrzeb różnych segmentów klientów i dostosowanie oferty do potrzeb rynku zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju.
3. Filary marki osobistej: tworzenie treści promujących ekologiczne postawy i działania
Zastosowanie myślenia eksploracyjnego (3.3) Greencomp w budowaniu filarów marki: eksperymentowanie z różnymi wartościami i cechami marki w celu stworzenia unikalnej oferty.
4. Zarządzanie marką zgodnie z zasadami gospodarki cyrkularnej, co przyczynia się do lepszego wykorzystania zasobów: Analiza marki osobistej - określenie swoich celów, wartości i unikalnych cech
Eksploracyjne podejście do analizy marki: Jak nowe techniki analityczne mogą pomóc w odkrywaniu unikalnych cech marki i formułowaniu strategii rozwoju.
5. Kreowanie wizerunku online - tworzenie profesjonalnych profili na mediach społecznościowych z uwzględnieniem celów GreenComp: innowacyjne, proekologiczne metody marketingu
Wykorzystanie myślenia eksploracyjnego GreenComp w kreowaniu spójnych, ale różnorodnych profili w mediach społecznościowych.
6. Budowanie marki osobistej przez tworzenie wartościowych treści i angażowanie się w dyskusje online
Tworzenie innowacyjnych treści: Jak myślenie eksploracyjne GreenComp może prowadzić do opracowania nietypowych i angażujących treści, które wyróżnią markę.
7. Mechanizmy, które pozwolą osiągnąć Ci cele biznesowe: analiza ich wpływu na środowisko
Testowanie różnych metod prowadzenia działań biznesowych zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju I GreenComp w celu osiągania lepszych rezultatów.
Dzień 2: (8h zegarowych)
1. Proces sprzedaży – teoria 8 kroków, a zrównoważony rozwój
Myślenie eksploracyjne GreenComp w podejściu do procesu sprzedaży: kreatywne zmiany i adaptacje standardowych modeli sprzedaży do potrzeb zrównoważonego rozwoju.
2. Pozyskiwanie nowych klientów – myślenie eksploracyjne GreenComp, a strategie i narzędzia skutecznego pozyskiwania potencjalnych klientów
Innowacyjne narzędzia i techniki sprzedaży zgodne z założeniami zrównoważonego rozwoju.
3. Budowanie relacji z klientami oraz świadomości zrównoważonego rozwoju
Myślenie eksploracyjne GreenComp jako sposób na odkrycie nowych form interakcji z klientami.
4. Skuteczne techniki sprzedaży poprzez social media: promowanie zrównoważonego rozwoju
Eksperymentowanie z różnymi formatami i platformami: Jak myślenie eksploracyjne GreenComp może prowadzić do odkrycia najbardziej efektywnych technik sprzedaży online.
5. Projektowanie kampanii promujących produkty i usługi ekologiczne, wykorzystując techniki zielonego marketingu, tworzenie ekologicznych materiałów promocyjnych
Tworzenie strategii sprzedażowych uwzględniających założenia zrównoważonego rozwoju.
6. Instagram, który sprzedaje. Jak przygotować social media, które będą Twoją wizytówką.
Wykorzystanie nowatorskich podejść w tworzeniu profilu, który skutecznie sprzedaje. Projektowanie rozwiązań wspierających zrównoważony rozwój.
7. Wdrażania eko-innowacji w strategiach marketingowych, takie jak promowanie inicjatyw społecznych związanych z ochroną środowiska
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS® potwierdzający:
1. Nabycie kwalifikacji zawodowej: Kreator marki osobistej.
2. Nabycie zielonej kompetencji: 3.3 Myślenie eksploracyjne w ramach Europejskiej Ramy Kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju GreenComp.
Fundacja MY PERSONALITY SKILLS® jest częścią EIT Climate-KIC Unii Europejskiej.
Szkolenie jest zgodne z celami Funduszu Sprawiedliwej Transformacji, koncentrując się na rozwoju zielonych kompetencji idostosowywaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Zakres szkolenia jest również powiązany z priorytetami zawartymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 oraz Programie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, ze szczególnym uwzględnieniem zielonej i cyfrowej gospodarki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Personal branding, a GreenComp | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Kim jest Twój klient | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Filary marki osobistej: tworzenie treści promujących ekologiczne postawy i działania | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 przerwa | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Zarządzanie marką zgodnie z zasadami gospodarki cyrkularnej, co przyczynia się do lepszego wykorzystania zasobów | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Kreowanie wizerunku online - tworzenie profesjonalnych profili na mediach społecznościowych z uwzględnieniem celów GreenComp: innowacyjne, proekologiczne metody marketingu | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Budowanie marki osobistej przez tworzenie wartościowych treści i angażowanie się w dyskusje online | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Mechanizmy, które pozwolą osiągnąć Ci cele biznesowe: analiza ich wpływu na środowisko | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 przerwa | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Mechanizmy, które pozwolą osiągnąć Ci cele biznesowe: analiza ich wpływu na środowisko | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Proces sprzedaży – teoria 8 kroków, a zrównoważony rozwój | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Pozyskiwanie nowych klientów – myślenie eksploracyjne GreenComp, a strategie i narzędzia skutecznego pozyskiwania potencjalnych klientów | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Budowanie relacji z klientami oraz świadomości zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 przerwa | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Skuteczne techniki sprzedaży poprzez social media: promowanie zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Projektowanie kampanii promujące produkty i usługi ekologiczne, wykorzystując techniki zielonego marketingu, tworzenie ekologicznych materiałów promocyjnych | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Instagram, który sprzedaje. Jak przygotować social media, które będą Twoją wizytówką | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Wdrażania eko-innowacji w strategiach marketingowych, takie jak promowanie inicjatyw społecznych związanych z ochroną środowiska | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 przerwa | Prowadzący Angelika Księżyk | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Egzamin końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 263,16 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 263,16 PLN
- Koszt osobogodziny brutto328,95 PLN
- Koszt osobogodziny netto328,95 PLN
- W tym koszt walidacji brutto307,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto307,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Angelika Księżyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 16 godzin zegarowych, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 % podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Cena usługi zawiera koszt walidacji i certyfikacji.
Zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS®
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb.
Każdy etap realizacji projektu będzie prowadzony z poszanowaniem zasady równości dla wszystkich Uczestniczek i Uczestników projektu, w sposób niedyskryminujący ze względu na płeć, rasę, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, poglądy polityczne, majątek, urodzenie, niepełnosprawność, wiek lub orientację seksualną.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: zoom.us. Formularze google.com (niezbędne do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej) – dowolny adres e-mail;
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne, Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Komputer wyposażony w co najmniej 2 GB pamięci RAM.
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 5 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - Zoom Client for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo - przeglądarka internetowa: Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).