Szkolenie Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager poziom podstawowy - warsztaty realizowane na żywo z certyfikatem MEN - Malopolski Pociąg do kariery
Szkolenie Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager poziom podstawowy - warsztaty realizowane na żywo z certyfikatem MEN - Malopolski Pociąg do kariery
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program skierowany do uczestników projektu Małopolski Pociąg do kariery.
- Przedsiębiorcy, którzy chcą pozyskiwać nowych klientów za pomocą reklamy płatnej.
- Osoby prowadzące sklep online i chcący samodzielnie zwiększyć zyski.
- Marki osobiste, które chcą rozszerzyć swoje zasięgi poza media społecznościowe.
- Studenci, którzy są zainteresowani pracą w marketingu.
- Freelancerzy, którzy sprzedają swoje usługi lub produkty w internecie.
- Pracownicy związani z działaniami e-commerce.
- Pracownicy działów marketingu.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji26-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Uczestnik po ukończeniu kursu będzie umiał nawigować po panelu Google Ads, GA4 i GTM- Usługa „Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager” przygotowuje do samodzielnego tworzenia kampanii reklamowych w systemie Google Ads
- Uczestnik pozna możliwości pozyskiwania klientów i sprzedaż przez kampanie Google Ads,
- Usługa „Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager” przygotowuje do samodzielnego analizowania danych ze stron www
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi samodzielnie tworzyć kampanie reklamowe w Google Ads | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie skonfiguruje kampanię reklamową Google Ads i wybierze odpowiedni typ kampanii dla danego celu marketingowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna i rozumie podstawowe pojęcia związane z Google Ads, GA4 oraz GTM | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykaże znajomość takich pojęć jak SEM, PPC, wymiary, konwersje, tagi oraz będzie umiał je zastosować w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi skonfigurować narzędzie Google Tag Manager do śledzenia konwersji i połączeń z Google Ads i GA4 | Kryteria weryfikacji Uczestnik skonfiguruje konto GTM, zainstaluje tagi i połączy je z Google Ads oraz GA4 zgodnie z wymaganiami zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi korzystać z narzędzi analitycznych, aby ocenić skuteczność kampanii | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykona analizę wyników kampanii w GA4 i prawidłowo oceni jej skuteczność na podstawie danych o konwersjach i użytkownikach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Usługa „Szkolenie Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager poziom podstawowy” potwierdza przygotowanie do samodzielnej obsługi konta reklamowego Google Ads, systemu analitycznego GA4 oraz Google Tag Managera (GTM), w celu tworzenia kampanii reklamowej badania jej wyników w GA4 i tworzenia połączeń między narzędziami a www, jak również bycia partnerem dla agencji marketingowej-Usługa przygotowuje do świadomego tworzenia lejka marketingowego
-Usługa „Szkolenie Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager przygotowuje do samodzielnego tworzenia promocji treści i budowania wizerunki marki i sklepu online w sieci i badania rezultatów działań
-Usługa „Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager” daje możliwość samodzielnej konfiguracji kampanii reklamowych w Google oraz mierzenia wyników działań w GA4.
Efekt usługi
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili samodzielnie tworzyć i zarządzać kampaniami reklamowymi w Google Ads, analizować wyniki za pomocą Google Analytics 4 oraz konfigurować narzędzia marketingowe w Google Tag Manager. Uczestnicy zyskają umiejętności pozwalające na efektywne zarządzanie reklamą i optymalizację działań marketingowych online.
Kryteria weryfikacji:
- Znajomość narzędzi – Poprawna nawigacja i konfiguracja w Google Ads, GA4 i GTM.
- Tworzenie kampanii – Uczestnik zakłada i prowadzi kampanię reklamową.
- Analiza danych – Uczestnik tworzy i interpretuje raporty w GA4.
- Konfiguracja GTM – Uczestnik instaluje i konfiguruje tagi za pomocą Google Tag Manager.
Każdy z efektów zostanie zweryfikowany poprzez test teoretyczny na zakończenie szkolenia.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Osiągnięcie efektów usługi zostanie potwierdzone poprzez test końcowy, który będzie obejmował zarówno część teoretyczną, jak i praktyczną. Uczestnicy będą musieli wykonać zadania praktyczne, takie jak założenie kampanii Google Ads, skonfigurowanie narzędzi w Google Tag Manager oraz stworzenie raportu w Google Analytics 4. Po pomyślnym zaliczeniu testu uczestnicy otrzymają certyfikat MEN - w zakresie kompetencji ogólnych potwierdzający nabyte kompetencje.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Harmonogram szkolenia „Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager (Poziom podstawowy)”
Data: 30.11 (szkolenie jest realizowane w czasie rzeczywistym, nagrywane i udostępnione na platformie szkoleniowej)
Godzina: 9:00 - 15:00 (6 godzin zegarowych)
9:00 - 10:30 – Wprowadzenie do Google Ads
- Czym są Google Ads i jak działają reklamy w sieci wyszukiwania i reklamowej.
- Omówienie podstawowych pojęć: SEM, SEO, PPC, typy kampanii reklamowych.
10:30 - 10:45 – Przerwa 15 minut
10:45 - 12:00 – Tworzenie kampanii w Google Ads
- Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania i reklamowej: planowanie słów kluczowych, formaty reklam.
- Kampania Performance Max i kampania Shoppingowa: konfiguracja i praktyka.
12:00 - 12:15 – Przerwa 15 minut
12:15 - 13:00 – Google Tag Manager
- Wprowadzenie do Google Tag Manager: konfiguracja, tagi, reguły.
- Praktyczne ćwiczenia: instalacja kodów Google Ads i GA4 za pomocą GTM.
13:00 - 14:15 – Google Analytics 4
- Wprowadzenie do Google Analytics 4, różnice między GA4 a Universal Analytics.
- Tworzenie i analiza raportów, wymiary i dane.
14:15 - 14:40 – Integracja narzędzi i analiza danych
- Łączenie kampanii Google Ads z Google Analytics przez GTM.
- Praktyczna analiza wyników kampanii i optymalizacja działań marketingowych.
14.40 - 15:00 – Test oraz zakończenie szkolenia.
Harmonogram obejmuje dwie przerwy po 15 minut, aby zapewnić uczestnikom czas na odpoczynek podczas intensywnej nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie do Google Ads | Prowadzący Agnieszka Szczygieł | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa 15 minut | Prowadzący Agnieszka Szczygieł | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Tworzenie kampanii w Google Ads | Prowadzący Agnieszka Szczygieł | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa 15 minut | Prowadzący Agnieszka Szczygieł | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Google Tag Manager | Prowadzący Agnieszka Szczygieł | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Google Analytics 4 | Prowadzący Agnieszka Szczygieł | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Integracja narzędzi i analiza danych | Prowadzący Agnieszka Szczygieł | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Test teoretyczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Szczygieł
Z marketingiem online rozpoczęłam przygodę w 2018 roku. Na początku tworzyłam komunikację i strategię marketingową na Facebooku i Instagramie dla biznesów w Polsce i w Austrii oraz polskich organizacji pozarządowych.
Od 2021 rozpoczęłam współpracę z czołową agencją marketingową w Polsce - PromoTraffic. W ramach działań agencji realizowałam kampanie performence dla marek eccomercowych jak i leadowych. Ponadto szlifowałam kompetencje analityczne.
Obecnie buduje dział marketingowo - performencowy w agencji BlueSky System.
Zamiłowanie do uczenia innych kształciłam od szkoły podstawowej, najpierw prowadząc grupy rówieśnicze a po studiach prowadząc międzynarodowe spotkania grup polsko - niemieckich. Warsztat szkoleniowy zgłębiałam podczas szkolenia Train The Trainer realizowanego przez Blair Singer oraz na zajęciach w Kreisau-Initiative e. V. W firmie Capgeminii prowadziłam szkolenia biznesowe a obecnie realizuję się jako szkoleniowiec ucząc z zakresu Google Ads i GA4.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Aktualna umowa współpracy w WUP w Krakowie.
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały dydaktyczne, w tym prezentacje, ćwiczenia praktyczne oraz dostęp do nagrań szkolenia na 365 dni. Materiały te wspierają naukę i umożliwiają powtórzenie oraz utrwalenie zdobytej wiedzy po zakończeniu szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne:
Aby uczestniczyć w szkoleniu, wymagane jest posiadanie:
- Komputera z dostępem do stabilnego łącza internetowego.
- Zainstalowanego i działającego oprogramowania Zoom, które będzie wykorzystywane do prowadzenia zajęć online.
- Słuchawek i mikrofonu, aby zapewnić dobrą jakość dźwięku podczas interakcji na żywo.
- Konto Google, które umożliwi pracę z narzędziami Google Ads, GA4 oraz Google Tag Manager.
Te warunki są niezbędne do prawidłowego udziału w szkoleniu i skutecznego korzystania z narzędzi używanych podczas zajęć.