Szkolenie- Jak napisać e-mail biznesowy w języku japońskim (33x 45 min.)
Szkolenie- Jak napisać e-mail biznesowy w języku japońskim (33x 45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Pozostałe języki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych. Zajęcia indywidualne. Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
Pracownicy firm współpracujących z Japonią:
- Pracownicy międzynarodowych korporacji, które mają oddziały w Japonii lub współpracują z japońskimi partnerami.
- Specjaliści zajmujący się handlem międzynarodowym, importem i eksportem, logistycy, menedżerowie projektów międzynarodowych.
- Pracownicy, którzy muszą utrzymywać regularny kontakt z japońskimi kontrahentami, często za pomocą e-maili.
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołami międzynarodowymi lub współpracę z partnerami biznesowymi w Japonii.
Specjaliści ds. marketingu i sprzedaży:
- Osoby zajmujące się promowaniem produktów lub usług w Japonii, które muszą skutecznie komunikować się z potencjalnymi partnerami czy klientami.
Osoby uczące się języka japońskiego:
- Studenci i osoby uczące się języka japońskiego, które chcą rozwinąć swoje umiejętności w zakresie biznesowej komunikacji pisemnej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Jak napisać e-mail biznesowy w języku japońskim” przygotowuje uczestnika do samodzielnego pisania poprawnych e-maili biznesowych. Przygotowuje do stosowania odpowiedniej formy, stylu i słownictwa niezbędnego w japońskiej korespondencji internetowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy po ukończeniu szkolenia uczestnik:posiada wiedzę dotyczącą pisania maili formalnych i nieformalnych, emaili biznesowych pisanych do osób spoza firmy oraz kierownaych poza firmę W kategoriach umiejętności po ukończeniu szkolenia uczestnik: używa odpowiednich zwrotów dotyczących powitania, zwrotów grzecznościowych, głównej treści maila i zakończenia pisząc maila do osoby spoza firmy używa odpowiednich zwrotów dotyczących powitania, zwrotów grzecznościowych, głównej treści maila i zakończenia pisząc maila do osoby z tej samej firmy posługuje się i stosuje odpowiednie elementy podpisu w e-mailu biznesowym w używa poprawnych form graficznych W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik: poprowadzi korespondencję internetową w typowych sytuacjach biznesowych stosuje techniki efektywnego komunikowania się dostosowuje się do nowych sytuacji, zmian i nowych wymagań samokształci się, wykorzystując techniki samodzielnej pracy nad językiem posiada również świadomość językową. | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Email jest jedną z podstawowych form komunikacji w naszym codziennym życiu. W Japonii, tak, jak w innych krajach, jest wiele reguł dotyczących pisania e-mailów biznesowych. Przykładowo, innych zwrotów używa się pisząc do naszego współpracownika, a innych do osoby spoza firmy.
E-mail do osoby spoza firmy
-
Przywitanie (np.adresat wiadomości posiadający konkretną pozycję w firmie lub będący wyżej w hierarchii od nas)
-
Zwroty grzecznościowe(np.na pewno jesteś zmęczony przez swoje solidne starania)
-
Wprowadzenie
-
Główna treść
-
Zakończenie
-
Pożegnanie i podpis
E-mail do osoby z tej samej firmy
-
Przywitanie
-
Zwroty grzecznościowe
-
Przedstawienie się
-
Zakończenie
-
Główna treść / pożegnanie i podpis
Elementy podpisu w e-mailu biznesowym w języku japońskim
-
Nazwę firmy
-
Nazwę oddziału
-
Nazwę pozycji
-
Adres firmy
-
Numer telefonu
Wskazówki jak zrobić dobre wrażenie pisząc e-maila
-
Przerywanie tekstu wiadomości e-mail,
-
Używanie punktów, aby jasno przekazać swoją wiadomość
-
Pisanie zawsze swojego imienia na początku w odpowiedzi
-
egzamin ustny w formie praktycznej- WALIDACJA
Szkolenie ównież uwzględnia różnice kulturowe w pisaniu e-maili, co może być atrakcyjne dla osób, które oprócz samej znajomości języka, chcą lepiej rozumieć japońskie normy biznesowe.
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
zaliczenie egzaminu końcowego w formie praktycznej.
Zajęcia są realizowane w godzinach zegarowych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem. Zajęcia odbywają się w formie zajeć on-line (rozmowa z czasie rzeczywistym).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto177,27 PLN
- Koszt osobogodziny netto177,27 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mariusz Dolniak
Od 2007 Prowadzanie szkoły języka japońskiego - prowadzenie zajęć z języka japońskiego dla grup i uczestników indywidualnych
Praca w firmie i w szkołach w Japonii
Wykształcenie:
wyższe
2003 Międzynarodowa Szkoła Języka Japońskiego, Japonia
Studia biznes i administracja UK
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie, podręcznik
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt- telefoniczny lub mailowy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:Zajęcia w formie zdalnej prowadzone są przy wykorzystaniu platformy Google Meet, ktora pozwala min. na kontakt face to face oraz monitoring realizowanej usługi. Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia (komputery, smartfony i tablety)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:komputer stacjonarny/laptop/MAC z kamerą, mikrofonem, głośnikami (słuchawki lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem) system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux, procesor Intel i3 lub AMD A10, minimum 2GB RAM,
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnikdostęp do internetu - prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s, przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari, do prawidłowego wyświetlania materiałów szkoleniowych wymagane jest posiadanie czytnika plików PDF,