First Time Manager: Budowanie autorytetu i przywództwo w zespole - forma zdalna w czasie rzeczywistym
First Time Manager: Budowanie autorytetu i przywództwo w zespole - forma zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do menedżerów zespołów, kierowników działów, liderów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji18-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa potwierdza przygotowanie Uczestnika do umiejętności rozpoznania własnego stylu przywództwa, oraz zastosowania odpowiednich zmian, które wzmocnią jego autorytet. Uczestnik po szkoleniu buduje autorytet lidera i go wykorzystuje, buduje własny styl jako lidera zespołu, wykazuje się odpowiedzialnością jako menedżer.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje autorytet lidera | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje czynniki budujące autorytet lidera- charakteryzuje czynniki podważające autorytet lidera - definiuje zasady budowania wiarygodnego wizerunku i pozycji lidera w grupie - charakteryzuje błędy popełniane przez menedżerów podczas rozpoczynania pracy z nowym zespołem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje własny styl jako lidera zespołu | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje silne strony w zakresie budowania leadershipu w obszarze zarządzania zespołem- charakteryzuje zasady tworzenia mapy talentów w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przewodzi w zmieniającym się otoczeniu | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje model przywództwa sytuacyjnego (podejście „jednominutowego menedżera” wg K. Blancharda)- charakteryzuje zasady przewodzenia w sytuacjach zmiany oraz zawirowań rynkowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje autorytet lidera i wywiera wpływ | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje kręgi wpływu lidera Expose szefa – charakteryzuje narzędzia budowania autorytetu i modelowania zachowań pracowników - charakteryzuje możliwości wykorzystania atutów menadżera w budowaniu wizerunku odpowiedzialnego menedżera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykazuje się odpowiedzialnością jako menedżer | Kryteria weryfikacji - definiuje komunikaty motywujące i demotywujące - charakteryzuje zakres odpowiedzialności i zadań, jakie wyznacza menedżerowi jego zespół - charakteryzuje oczekiwania i potrzeby zespołu w relacji z menedżerem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Agenda szkolenia
1.Menedżerowie i liderzy
- Autorytet nieformalny w formalnym przywództwie.
- Kiedy i dla kogo osoba staje się autorytetem?
- Dlaczego jedni menedżerowie postrzegani są jako liderzy i cieszą się szacunkiem, a inni nie?
- Z jakich wzorców warto brać przykład?
2.Budowanie autorytetu lidera
- Czynniki budujące autorytet lidera
- Czynniki podważające autorytet lidera
- Budowanie wiarygodnego wizerunku i pozycji lidera w grupie
- Czym charakteryzują się wybitni liderzy?
- Błędy popełniane przez menedżerów podczas rozpoczynania pracy z nowym zespołem
- Odważny lider? Co oznacza odwaga menedżerska?
3. Mój styl jako lidera zespołu
- Wskazanie silnych stron w zakresie budowania leadershipu w obszarze zarządzania zespołem
- Identyfikowanie cech swojej osobowości
- Tworzenie mapy talentów w swoim zespole – w jaki sposób elementy mojej osobowości mogą inspirować innych, pozytywnie motywować i zachęcać do działania?
4. Przywództwo w zmieniającym się otoczeniu
- Model przywództwa sytuacyjnego (podejście „jednominutowego menedżera” wg K. Blancharda)
- Styl przywództwa, a poziom gotowości pracowników do realizacji celów
- Przywództwo w sytuacjach zmiany oraz zawirowań rynkowych
- Zastosowanie modelu przywództwa sytuacyjnego w pracy z zespołem
5. Odpowiedzialność menedżera
- Komunikaty motywujące i demotywujące – sztuka bycia autorytetem we właśiciwym motywowaniu
- Zakres odpowiedzialności i zadań, jakie wyznacza menedżerowi jego zespół
- Oczekiwania i potrzeby zespołu w relacji z menedżerem
- Wzorcowo udzielona informacja zwrtona
6. Autorytet lidera i wywieranie wpływu
- Kręgi wpływu lidera i skuteczne zarządzanie wpływami
- Expose szefa – narzędzie budowania autorytetu i modelowania zachowań pracowników
- Cechy osobowości, a expose szefa – wykorzystanie swoich atutów w budowaniu wizerunku odpowiedzialnego menedżera
7. Podsumowanie warsztatu
- Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie online.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Menedżerowie i liderzy ćwiczenia | Prowadzący Nina Borek | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Budowanie autorytetu lidera; Mój styl jako lidera zespołu ćwiczenia | Prowadzący Nina Borek | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Przywództwo w zmieniającym się otoczeniu ćwiczenia | Prowadzący Nina Borek | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Odpowiedzialność menedżera ćwiczenia | Prowadzący Nina Borek | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Autorytet lidera i wywieranie wpływu ćwiczenia | Prowadzący Nina Borek | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Podsumowanie warsztatu; Opracowanie planów wdrożenia nowej wiedzy i metod w miejscu pracy ćwiczenia | Prowadzący Nina Borek | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto116,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto116,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Nina Borek
Uczelnia Łazarskiego w Warszawie | 2021 - 2023
Wydział: Ekonomii i zarządzania
Kierunek: Zarządzanie (2-letnie studia magisterskie)
Specjalizacja: Zarządzanie projektami w branży IT
Uniwersytet Śląski w Katowicach | 10.2013 – 05.2016
Wydział: Nauk Społecznych
Kierunek: Doradztwo zawodowe i coaching
Poziom wykształcenia: Wyższe (licencjat)
Doświadczenie trenerskie: Obecnie trener Altkom Akademii. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i coachingu biznesowym.
Zakres prowadzonych szkoleń:
Komunikacja w zespole;
Budowanie pozycji lidera i autorytetu w zespole;
Różni podróżni obsługa bez barier;
Zatrudnianie pracowników z niepełnosprawnościami w Polsce – korzyści, dostępność, wymogi;
Szkolenia w zakresie umiejętności uniwersalnych tj. kreatywność i innowacyjność, uczenie się, praca zespołowa, przedsiębiorczość, rozwiązywanie problemów;
Prosty język oraz obsługa osób z niepełnosprawnościami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Na platformie Wirtualna Klasa Altkom Akademii udostępnione zostaną bezterminowo materiały szkoleniowe (tj. np. podręczniki/prezentacje/materiały dydaktyczne niezbędne do odbycia szkolenia/ebooki itp.), zasoby bazy wiedzy portalu oraz dodatkowe informacje od trenera. Uczestnicy zachowują bezterminowy dostęp do zasobów Mojej Akademii i materiałów szkoleniowych zgromadzonych w Wirtualnej Klasie szkolenia. Platforma do kontaktu z trenerami, grupą i całą społecznością absolwentów jest portal Moja Akademia.
Warunki uczestnictwa
Niezbędnym warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapis na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, dysponenta funduszy publicznych, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Ogólne warunki uczestnictwa w zajęciach zostały zamieszczone na stronie: https://www.altkomakademia.pl/ogolne-warunki-uczestnictwa-w-szkoleniach/
Informacje dodatkowe
Po szkoleniu Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Trener podczas szkolenia będzie organizował krótkie przerwy. Informacja o przerwach będzie umieszczona na slajdzie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule distance learning (online): Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5. Monitor o rozdzielczości FullHD. Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s. W przypadku szkoleń z laboratoriami zalecamy: sprzęt wyposażony w dwa ekrany o rozdzielczości minimum HD (lub dwa komputery), kamerę internetową USB, zewnętrzne głośniki lub słuchawki.
Platforma komunikacji – ZOOM
Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej.