Zarządzanie Projektami Agile i Waterfall w pigułce
Zarządzanie Projektami Agile i Waterfall w pigułce
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie z podstaw zarządzania projektami jest skierowane do szerokiej grupy odbiorców, którzy mogą różnić się pod względem doświadczenia zawodowego, roli w organizacji i branży. Uczetnikami szkolenia mogą być:
-
Osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem projektami i nie mają wcześniejszego doświadczenia w tej dziedzinie;
-
Osoby z niewielkim doświadczeniem zawodowym, które pragną rozwijać swoje umiejętności i zwiększyć swoją wartość na rynku pracy;
-
Specjaliści, którzy do tej pory pełnili role funkcjonalne (np. inżynierowie, analitycy, specjaliści IT) i chcą poszerzyć swoje kompetencje o zarządzanie projektami;
-
Osoby na stanowiskach kierowniczych, które chcą zdobyć wiedzę na temat podstaw zarządzania projektami, aby lepiej wspierać swoje zespoły;
-
Profesjonaliści z innych dziedzin, którzy chcą zmienić swoją ścieżkę kariery i rozpocząć pracę w zarządzaniu projektami.
-
- Minimalna liczba uczestników12
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji18-09-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi28
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie podstawowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do zrozumienia procesów zarządzania projektami. Uczestnicy poznają narzędzia i techniki zarządzania projektami, co przygotuje ich do pełnienia bardziej zaawansowanych ról w przyszłości. Zrozumienie podstawowych zasad i metodologii zarządzania projektami umożliwi efektywniejsze kierowanie zespołami i projektami. Uczestnicy nauczą się, jak skutecznie planować, realizować i monitorować projekty, aby osiągać zakładane cele biznesowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Usprawnienie współpracy i komunikacji w zespole poprzez zrozumienie wspólnych metod i narzędzi zarządzania projektami. | Kryteria weryfikacji Po zakończeniu szkolenia przeprowadzony zostanie test weryfikujący, który oceni wiedzę nabytą przez uczestników. Test ten będzie opracowany we współpracy z instytucją, dla której realizowane jest szkolenie, tak aby zapewnić jego dostosowanie do specyficznych potrzeb użytkowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Uczestnicy są w stanie zrozumieć podstawowe zasady i etapy zarządzania projektem. | Kryteria weryfikacji Po zakończeniu szkolenia przeprowadzony zostanie test weryfikujący, który oceni wiedzę nabytą przez uczestników. Test ten będzie opracowany we współpracy z instytucją, dla której realizowane jest szkolenie, tak aby zapewnić jego dostosowanie do specyficznych potrzeb użytkowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy potrafią tworzyć plany projektów, zarządzać zasobami i monitorować postępy projektu. | Kryteria weryfikacji Jakość, poprawność metodyczna oraz skuteczność wykonania zadań praktycznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnicy uczą się, jak monitorować i kontrolować postępy projektów, identyfikować ryzyka i podejmować odpowiednie działania naprawcze. | Kryteria weryfikacji Jakość, poprawność metodyczna oraz skuteczność wykonania zadań praktycznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Cel biznesowy
Głównym celem biznesowym szkolenia z podstaw zarządzania projektami jest zwiększenie efektywności i skuteczności realizacji projektów w organizacji, co prowadzi do lepszego wykorzystania zasobów, zwiększenia konkurencyjności na rynku oraz osiągania założonych celów strategicznych. Szkolenie to ma na celu nie tylko dostarczenie uczestnikom teoretycznej wiedzy, ale przede wszystkim rozwinięcie praktycznych umiejętności, które bezpośrednio wpłyną na jakość i efektywność prowadzonych projektów. Lepsze przygotowanie personelu do prowadzenia projektów zmniejsza ryzyko błędów i poprawia jakość pracy. Dzięki szkoleniu pracownicy nabywają umiejętności niezbędne do skutecznego planowania, organizowania i kontrolowania projektów. Poprzez lepsze przygotowanie kadry, organizacja może zredukować liczbę popełnianych błędów, co prowadzi do oszczędności czasu i zasobów.Ujednolicenie podejścia do zarządzania projektami w organizacji zwiększa efektywność i transparentność procesów. Standaryzacja metod i narzędzi używanych w zarządzaniu projektami pozwala na lepszą koordynację działań i monitorowanie postępów. Pracownicy, korzystając z tych samych metodologii, łatwiej współpracują i komunikują się między sobą, co wpływa na lepsze zrozumienie celów projektowych i wspólną pracę nad ich osiągnięciem.
Możliwość polepszenia współpracy między działami i członkami zespołów projektowych prowadzi do sprawniejszej realizacji projektów. Efektywna komunikacja i współpraca są kluczowe dla sukcesu każdego projektu. Szkolenie z zarządzania projektami uczy technik i narzędzi, które wspierają te aspekty, co w rezultacie przekłada się na bardziej harmonijną i produktywną pracę zespołową.
Możliwość zmniejszenia kosztów realizacji projektów oraz zwiększenia ich rentowności poprzez lepsze planowanie i kontrolę jest kolejnym ważnym aspektem. Poprzez dokładne planowanie zasobów, harmonogramów i budżetów, organizacja może zminimalizować ryzyko przekroczenia kosztów i opóźnień. Lepsza kontrola nad realizacją projektów pozwala na szybką reakcję na potencjalne problemy i wdrożenie działań korygujących.
Rozwój kultury organizacyjnej nastawionej na osiąganie celów poprzez dobrze zorganizowane projekty jest również istotnym elementem szkolenia. Promowanie podejścia projektowego w organizacji sprzyja innowacyjności, pro-aktywności i ciągłemu doskonaleniu. Pracownicy, którzy są dobrze zaznajomieni z zarządzaniem projektami, są bardziej skłonni do podejmowania inicjatyw i odpowiedzialności za swoje działania, co wspiera osiąganie celów organizacyjnych.
Otwarcie organizacji na elastyczność i zdolność do szybkiego reagowania na zmiany i nowe możliwości jest kluczowe w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Szkolenie z zarządzania projektami przygotowuje pracowników do pracy w warunkach niepewności i zmienności, ucząc ich jak skutecznie adaptować się do nowych sytuacji i jak wykorzystywać pojawiające się szanse. Dzięki temu organizacja staje się bardziej konkurencyjna i zdolna do utrzymania się na rynku w dłuższej perspektywie czasowej.
Szkolenie z zarządzania projektami jest inwestycją, która przynosi wielorakie korzyści dla organizacji. Poprawia przygotowanie personelu, standaryzuje procesy, wspiera współpracę, redukuje koszty, rozwija kulturę organizacyjną oraz zwiększa elastyczność organizacji. Wszystkie te elementy przyczyniają się do lepszego wykorzystania zasobów, osiągania założonych celów strategicznych oraz budowania przewagi konkurencyjnej na rynku.
Efekt usługi
- Zakładane efekty kształcenia:
- Uczestnicy są w stanie zrozumieć podstawowe zasady i etapy zarządzania projektem.
- Uczestnicy potrafią tworzyć plany projektów, zarządzać zasobami i monitorować postępy projektu.
- Zespoły projektowe działają bardziej efektywnie, a konflikty są minimalizowane.
- Uczestnicy uczą się technik planowania i zarządzania czasem, co pozwala na bardziej efektywne zarządzanie projektami.
- Lepsze zarządzanie projektami prowadzi do realizacji projektów zgodnie z oczekiwaniami klientów.
- Uczestnicy uczą się, jak monitorować i kontrolować postępy projektów, identyfikować ryzyka i podejmować odpowiednie działania naprawcze.
Kryteria weryfikacji efektów szkolenia:
- Pisemne testy przeprowadzane przed i po szkoleniu, aby ocenić wzrost wiedzy uczestników.
- Praktyczne zadania, studia przypadków i symulacje oceniające zdolność uczestników do zastosowania zdobytej wiedzy.
- Ankiety satysfakcji przeprowadzane po szkoleniu, aby ocenić zadowolenie uczestników i ich ocenę użyteczności szkolenia.
- Jako usługa dodatkowa, realizowana na życzenie instytucji szkolącej pracowników: analiza projektów realizowanych przez uczestników po szkoleniu, aby ocenić, czy szkolenie miało pozytywny wpływ na ich zarządzanie projektami.
Powyższe kryteria weryfikacji umożliwiają kompleksową ocenę efektywności szkolenia z podstaw zarządzania projektami i jego wpływu na rozwój umiejętności uczestników oraz poprawę wyników biznesowych organizacji.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
- Wstępna Ocena Kompetencji (Pre-assessment): przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną poproszeni o wypełnienie wstępnej ankiety oceniającej ich aktualny poziom wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania projektami. Ankieta ta będzie zawierać zarówno pytania zamknięte, jak i otwarte, pozwalając na dokładną analizę wiedzy początkowej uczestników szkolenia.
- Testy: na zakończenie szkolenia uczestnicy wykonają test sprawdzającym nabytą wiedzę. Test każdorazowo jest weryfikowany i akceptowany przez instytucję zlecającą realizację szkolenia.
- Ocena praktycznych umiejętności: uczestnicy będą realizować zadania praktyczne, które będą oceniane pod kątem skuteczności i poprawności wykonania. Zadania te będą odzwierciedlały realne scenariusze zarządzania projektami innowacyjnymi, pozwalając na zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
- Projekty grupowe: uczestnicy będą pracować w grupach nad projektami, które będą musieli zaprezentować na koniec szkolenia.Projekty te będą oceniane przez trenerów oraz innych uczestników szkolenia, co pozwoli na uzyskanie wszechstronnej oceny.
- Feedback: trenerzy mogą udzielać uczestnikom regularnego feedbacku na temat ich postępów. Feedback będzie obejmował zarówno oceny pozytywne, jak i obszary do poprawy. Usługa w tej części jest realizowana jako zlecenie dodatkowe, każdorazowo uzgadniane z instytucją zamawiającą szkolenie, także w formule online: "Zapytaj trenera" - realizacja poprzez platformę edukacyjną www.impetus.consulting.
- Indywidualne sesje coachingowe: uczestnicy będą mieli możliwość skorzystania z indywidualnych sesji coachingowych, podczas których będą omawiać swoje postępy z trenerami. Sesje te będą koncentrować się na rozwoju indywidualnych kompetencji i rozwiązywaniu konkretnych problemów. Usługa w tej części jest realizowana jako zlecenie dodatkowe, każdorazowo uzgadniane z instytucją zamawiającą szkolenie, także w formule online: "Zapytaj trenera" - realizacja także poprzez platformę edukacyjną www.impetus.consulting.
- Self-assessment i peer-review: uczestnicy będą regularnie dokonywać samooceny swoich umiejętności i wiedzy. Proces ten będzie wspierany przez narzędzia online, które pozwolą na systematyczne monitorowanie postępów. Usługa w tej części jest realizowana jako zlecenie dodatkowe, każdorazowo uzgadniane z instytucją zamawiającą szkolenie, także w formule online: poprzez platformę edukacyjną www.impetus.consulting.
- Ankiety i wywiady po szkoleniu: po zakończeniu szkolenia uczestnicy zostaną poproszeni o wypełnienie ankiet ewaluacyjnych, w których ocenią całość programu, jego przydatność, metody nauczania oraz własne postępy.
- Wywiady indywidualne: we współpracy z instytucją realizującą szkolenie przeprowadzimy także wywiady indywidualne zuczestnikami, aby uzyskać bardziej szczegółowy feedback na temat ich doświadczeń podczas szkolenia i jego wpływu na ich codzienną pracę.
- Wszystkie testy zostaną dokładnie przeanalizowane, tak aby zidentyfikować mocne strony i obszary wymagające dalszego rozwoju u poszczególnych uczestników. Analiza ta będzie obejmować zarówno wyniki indywidualne, jak i zbiorcze. Każdy uczestnik otrzyma szczegółowy raport zawierający wyniki testów, ocenę umiejętności praktycznych, feedback od trenerów oraz wyniki samooceny i peer-review. Raport ten będzie zawierał również rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju. Opracowany zostanie również raport zbiorczy dla instytucji zlecającej szkolenie, który będzie zawierał analizę ogólnych wyników uczestników, wnioski dotyczące efektywności szkolenia oraz rekomendacje na przyszłość. Usługa w tej części jest dodatkowo płatna.
- Po zakończeniu analizy i opracowaniu raportów, odbędzie się spotkanie podsumowujące z przedstawicielami instytucji, dla której realizowane było szkolenie. Podczas tego spotkania omówimy wyniki szkolenia, przedstawimy wnioski oraz zaproponujemy dalsze krokiw zakresie rozwoju kompetencji pracowników.
- Wykorzystując platformę edukacyjną www.impetus.consulting stworzymy dla uczestnicy możliwość dostępu do naszych publikacji.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi szkoleniowej jest kompleksowa i wieloetapowa, obejmując zarówno ocenę teoretyczną,jak i praktyczną. Dzięki zastosowaniu różnorodnych narzędzi oceny, regularnego feedbacku, samooceny i peer-review, a także monitorowania postępów po zakończeniu szkolenia, możemy zapewnić, że uczestnicy rzeczywiście osiągną zakładane cele szkoleniowe.Cały proces jest wspierany przez szczegółową analizę wyników oraz raportowanie, co pozwala na bieżące monitorowanie efektywnościszkolenia i wprowadzanie ewentualnych usprawnień.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Zarządzanie Projektami Agile i Waterfall w pigułce.
- Harmonogramowanie i kontrola kosztów projektu.
- Przywództwo i komunikacja w zespole projektowym.
- Zarządzanie ryzykiem w projekcie
Cykl szkoleń specjalnie zaprojektowanych dla rozpoczynających swoją karierę kierowników projektów. Poznaemy kluczowe zasady, którymi warto stosować w trakcie projektu. Uczymy się stosować narzędzia i techniki zarządzania, które zbliżają do powodzenia projektu.
#1 Zarządzanie Projektami Agile i Waterfall w pigułce
- Najpopularniejsze podejścia projektowe – najlepsze praktyki
- Dostarczanie wartości biznesowej w przewidywalnym cyklu życia projektu
- Praktyczne podejście oparte na rzeczywistych case studies
- Świadome podejście do pragmatycznego zarządzania
- Tylko doświadczeni praktycy biznesu
- Tylko efektywne narzędzia i techniki zarządzania projektami
Zakres: TRADYCYJNIE
- Trójkąt zarządzania projektami w praktyce
- Uzasadnienie biznesowe projektu
- WBS, harmonogram, kamienie milowe, budżet, komunikacja
- Realizacja i dostarczanie pakietów produktów
- Monitoring, kontrola i zmiany na projekcie – najlepsze praktyki
- Zamknięcie projektu i lessons learned
Zakres: ZWINNIE
- Agile Mindset – co to za podejście?
- Iteracje, backlog, sprint, podejście do czasu
- Role projektowe, daily routines, tablice Kanban, retrospektywa
- Sposoby łączenia najlepszych rozwiązań z różnych podejść
#2 Harmonogramowanie i kontrola kosztów projektu
Zakres:
- Kluczowe narzędzia planowania i harmonogramowania
- WBS, kamienie milowe, diagramy sieciowe
- Metoda ścieżki krytycznej
- Wykres Gantta
- Jak to wszystko złożyć w całość i dostarczyć na czas?
- Budżetowanie i kontrola kosztów projektu
#3 Przywództwo i komunikacja w zespole projektowym
- Specyfika zarządzania zespołami projektowymi
- Sposób organizacji zespołów projektowych
- Ja Lider – jakie cechy potrzebne są do sprawnego przywództwa
- Najlepsze praktyki w zakresie motywacji zespołu
- Komunikacja w zespole projektowym
- Komunikacja zespołu projektowego w organizacji
- Interesariusze – komunikacja jako narzędzie zarządzania wymaganiami
- Raportowanie i zarządzanie wiedzą w cyklu życia projektu
#4 Zarządzanie ryzykiem w projekcie
- Zagrożenia w trakcie realizacji projektu – codzienność kierownika projektów
- Plan zarządzania ryzykiem i postawa proaktywna
- Ryzyko a problem (issue) w projekcie
- Identyfikacja ryzyk, priorytetyzacja i współpraca z interesariuszami
- Listy kontrolne, rejestr ryzyk (risk register) i macierz zarządzania ryzykiem
- Analiza i plany działań z ryzykami oraz odpowiedzialności (risk owners)
- Scenariusze alternatywne i lessons learned
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Dzień 1 | Prowadzący Jakub Lesiński | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Dzień 1 | Prowadzący Jakub Lesiński | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Dzień 2 | Prowadzący Jakub Lesiński | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Dzień 2 | Prowadzący Jakub Lesiński | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Dzień 3 | Prowadzący Jakub Lesiński | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Dzień 3 | Prowadzący Jakub Lesiński | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Dzień 4 | Prowadzący Jakub Lesiński | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Dzień 4 | Prowadzący Jakub Lesiński | Data realizacji zajęć 25-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 460,00 PLN
- Koszt usługi netto2 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto87,86 PLN
- Koszt godziny netto71,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jakub Lesiński
Doświadczony trener oraz prelegent i autor publikacji z zakresu zarządzania projektami, wykładowca akademicki. Prezes Zarządu firmy doradczej Thoriana sp. z o.o. Zarządza zespołem konsultantów realizujących projekty doradcze w zakresie zarządzania projektami (usługi PMO, interim project management, budowa i wdrażanie metodyk w zakresie zarządzania projektami, programami oraz portfelami projektów, przygotowywanie i uruchamianie projektów i programów, optymalizacja portfeli) oraz definiowania i operacjonalizacji strategii.
Certyfikowany kierownik programów/projektów (ponad 20 lat doświadczenia). Zarządzał ponad dwudziestoma projektami, był członkiem zespołu w kilkudziesięciu innych. Jako trener realizuje szkolenia od 15 lat. Aktywnie uczestniczy jako prelegent i prowadzący panele dyskusyjne w konferencjach dotyczących zarządzania projektami. Wykładowca akademicki zarządzania strategicznego oraz zarządzania projektami.
Hanna Hanć
Urodzona w Polsce, posiada bogate doświadczenie zawodowe o charakterze międzynarodowym poprzez pracę w Hiszpanii, Argentynie, Luxemburgu, krajach skandynawskich, Rosji w różnych dziedzinach: transportu międzynarodowego, działalności związanej z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w specjalnych strefach ekonomicznych, aranżacją finansowania celowego, wprowadzaniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (ERP, CRM,PM, PPM).
Bogate doświadczenie zostało ocenione pozytywnie przez Komisję Europejską (2019 r.),umożliwiając świadczenie usług związanych z ekspercką oceną projektów zgłaszanych dofinansowania unijnego oferowanego przez Agencję Wykonawczą dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, a także w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz Niebieskiego Wzrostu (gospodarka morska). Zakwalifikowane obszary wiedzy eksperckiej to zarządzanie innowacjami, zarządzanie finansami i inwestycjami oraz zarządzanie biznesem.
Certyfikowany Project Management Professional od 2005 r.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymują materiały prezentacyjne, wykorzystywane w trakcie szkolenia.
Nadto wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują:
- rabat - 20 %, obowiązujący przez miesiąc na wszystkie ebooki dostępne w księgarni IMPETUS https://impetus.consulting/sklep/;
- rabat - 10% do każdego kolejnego bloku szkoleniowego zamówionego w przeciągu sześciu miesięcy od daty realizacji szkoleniamaster class;
- rabat - 5 % do wykorzystania przez rok na szkolenia z innego zakresu;
- możliwość skorzystania z subskrypcji na wszystkie publikowane treści, na okres 12 miesięczny w cenie specjalnej.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy powinni być zainteresowani rozwijaniem swoich umiejętności zarządzania projektami, niezależnie od wcześniejszego doświadczenia. Kurs jest skierowany do osób, które chcą zdobyć podstawową wiedzę na temat planowania, realizacji i kontroli projektów. Kandydaci powinni mieć co najmniej wykształcenie średnie, chociaż preferowane jest wykształcenie wyższe.
Szkolenie często wymaga aktywnego udziału w zajęciach, co oznacza, że uczestnicy muszą być gotowi na wykonywanie zadań praktycznych, udział w dyskusjach oraz pracy w grupach. Dodatkowo, uczestnicy powinni być otwarci na zdobywanie nowych umiejętności i gotowi do poświęcenia czasu na samodzielne studiowanie materiałów szkoleniowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie online odbywa się za pośrednictwem platformy e-learningowej lub narzędzi do wideokonferencji. Uczestnicy łączą się z sesją szkoleniową za pomocą swoich komputerów lub urządzeń mobilnych, a prowadzący prowadzą szkolenie zdalnie. Sesja może byćtransmitowana na żywo lub nagrana wcześniej i udostępniona uczestnikom do odtworzenia w dogodnym dla nich czasie.
Szkolenie stacjonarne odbywa się w fizycznej lokalizacji, zazwyczaj w sali konferencyjnej lub specjalnie przygotowanej przestrzeni szkoleniowej. Prowadzący są obecni osobiście i prowadzą interaktywną sesję szkoleniową, wykorzystując prezentacje multimedialne,materiały edukacyjne oraz praktyczne ćwiczenia.
Adres
Adres
Szkolenie stacjonarne odbywa się w fizycznej lokalizacji, zazwyczaj w sali konferencyjnej lub specjalnie przygotowanej przestrzeni szkoleniowej. Prowadzący są obecni osobiście i prowadzą interaktywną sesję szkoleniową, wykorzystując prezentacje multimedialne, materiały edukacyjne oraz praktyczne ćwiczenia. Uczestnicy mają możliwość bezpośredniej interakcji z prowadzącym i innymi uczestnikami, dzięki czemu mogą zadawać pytania, dyskutować i dzielić się swoimi doświadczeniami