Akademia HR – czas na zmiany - usługa szkoleniowa: Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
Akademia HR – czas na zmiany - usługa szkoleniowa: Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
zespoły HR, pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerowie lub kandydaci na menadżerów
Osoby oddelegowane do szkolenia muszą posiadać zdolność do identyfikowania i rozumienia potrzeb oraz oczekiwań różnych grup interesariuszy oraz efektywnego współpracowania w zespole i koordynowania działań z innymi działami. Uczestnicy musza mieć podstawowe pojęcie o znaczeniu rozwijania kompetencji przyszłości, takich jak umiejętność pracy w zespole, myślenie krytyczne, kreatywność oraz umiejętności związane z nowymi technologiami.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji14-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa ma na celu zrozumienie i wykorzystanie przez Uczestnika procesu automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywy różnych grup interesariuszy (wiek, doświadczenia pracowników, posiadane kompetencje etc.). Usługa rozwojowa przygotuje Uczestnika do budowania programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji identyfikuje korzyści z wprowadzenia narzędzi technologicznego wsparcia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji prezentuje argumenty za wprowadzeniem przykładowych narzędzi technologicznych w organizacji | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Kryteria weryfikacji wymienia i opisuje kompetencje przyszłości potrzebne w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje wagę poszczególnych kompetencji i prezentuje uzasadnienie wyboru | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji identyfikuje kluczowe elementy przygotowania do pracy z rozwiązaniami technologicznymi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji przeprowadza diagnozę przygotowania pracowników do wykorzystania przez nich narzędzi technologicznego wsparcia | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji identyfikuje kluczowe elementy efektywnych programów szkoleniowo-rozwojowych wspierających wykorzystanie zinformatyzowanych narzędzi pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji projektuje program szkoleniowo-rozwojowy wspierający gotowość do wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji identyfikuje narzędzia i działania wspierające innowacyjność pracowników, zespołów i organizacji z uwzględnieniem obszaru technologicznych form wsparcia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji projektuje plan wsparcia innowacyjności w organizacji dla danego obszaru | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji identyfikuje i opisuje narzędzia wymiany doświadczeń między pracownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji przeprowadza instruktaż dotyczący działań intermentoringowych w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (zob. upskilling). | Kryteria weryfikacji identyfikuje zasady tworzenia programów rozwojowych wzmacniających tzw. kompetencje przyszłości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji projektuje program wzmocnienia tzw. kompetencji przyszłości | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji identyfikuje i opisuje przykładowe narzędzia/platformy wspierające stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji prezentuje korzyści z korzystania z platform/narzędzi wspierających stałe i bieżące uczenie się | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji identyfikuje sposoby wspierania u pracowników pozytywnych postaw, nastawienia i pewności siebie wobec rozwiązań technologicznie wspierających pracę | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji prezentuje korzyści z wprowadzenia technologicznych form wspierania/realizacji pracy odnosząc się do zasobów/kompetencji/postaw pracowników wzmacniając ich pozytywne nastawienie i pewność siebie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji (zob. uczenie się przez całe życie10). | Kryteria weryfikacji identyfikuje korzyści ze stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji prezentuje w formie wystąpienia przed grupą korzyści ze z tzw uczenia się przez całe życie | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa realizowana jest w oparciu o metody aktywizujące uczestników tj. ćwiczenia, analiza przypadku, dyskusja grupowa,
burza mózgów, warsztat.
Celem usługi jest wzrost wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie procesu automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem budowania programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości.
Grupę docelową stanowią:
zespoły HR, pracownicy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerowie lub kandydaci na menadżerów
Osoby oddelegowane do szkolenia muszą posiadać zdolność do identyfikowania i rozumienia potrzeb oraz oczekiwań różnych grup interesariuszy oraz efektywnego współpracowania w zespole i koordynowania działań z innymi działami. Uczestnicy musza mieć podstawowe pojęcie o znaczeniu rozwijania kompetencji przyszłości, takich jak umiejętność pracy w zespole, myślenie krytyczne, kreatywność oraz umiejętności związane z nowymi technologiami.
Literatura pozwalająca przygotować się w obszarze wiedzy o kompetencjach przyszłości:
- Kompetencje przyszłości, Stefan Kwiatkowski, 2020
- Kompetencje XXI wieku, Jeremy Lamri, 2020
Przerwy podczas szkolenia nie są wliczane do procesu kształcenia i czasu trwania usługi rozwojowej.
Walidacja jest wliczana do procesu kształcenia i czasu trwania usługi.
1h szkolenie = 60 min.
1. ZMIANY TECHNOLOGICZNE A ZMIANY W PRACY:
- Cele i korzyści stosowania narzędzi technologicznego wsparcia pracy. Przykładowe narzędzia z obszaru automatyzacji pracy i technologicznych narzędzi wspierających pracę
- Technologiczne zmiany w organizacji a cele strategiczne organizacji
2. KOMPETENCJE PRZYSZŁOŚCI I ICH ROZWOJANIE W ORGANIZACJI:
- Wykorzystanie podejścia upskillingowego i reskillingowego szczególnie w obszarze kompetencji cyfrowych (automatyzacja i narzędzia technologiczne wspierające pracę
- Metody rozwoju kompetencji dostępne dla organizacji: mentoring, tutoring, intermentoring a szkolenia
- warsztat: projekt intermentoringowy i tutoringowy w organizacji
3. IDENTYFIKACJA I DIAGNOZOWANIE KOMPETENCJI PRZYSZŁOŚCI:
- rola kompetencji przyszłości w organizacji
- Narzędzia oceny kompetencji: obserwacja i On the job training
- Warsztat - Narzędzia oceny kompetencji: obserwacja i On the job training - a zmiany technologiczne w organizacji
- ocena AC i DC jak ją wykorzystać w pracy w organizacji do diagnozy przygotowania do zmian cyfrowych
- podsumowania miesięczne jako narzędzie wzmacniające innowacyjność pracowników, pozytywne postawy i pewność siebie pracowników
4. Wdrażanie nowych technologii (m.in. platformy itp.) jako wsparcie w stałym i bieżącym uczeniu się na przykładzie procesu ONBOARDINGU
5. Walidacja usługi
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Cele i korzyści stosowania narzędzi technologicznego wsparcia pracy. Przykładowe narzędzia z obszaru automatyzacji pracy i technologicznych narzędzi wspierających pracę | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Technologiczne zmiany w organizacji a cele strategiczne organizacji | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przerwa | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Wykorzystanie podejścia upskillingowego i reskillingowego szczególnie w obszarze kompetencji cyfrowych (automatyzacja i narzędzia technologiczne wspierające pracę | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Metody rozwoju kompetencji dostępne dla organizacji: mentoring, tutoring, intermentoring a szkolenia | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Warsztat: projekt intermentoringowy i tutoringowy w organizacji | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Rola kompetencji przyszłości w organizacji | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Przerwa | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Przerwa | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Narzędzia oceny kompetencji: obserwacja i On the job training | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Warsztat - Narzędzia oceny kompetencji: obserwacja i On the job training - a zmiany technologiczne w organizacji | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Ocena AC i DC jak ją wykorzystać w pracy w organizacji do diagnozy przygotowania do zmian cyfrowych | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Podsumowania miesięczne jako narzędzie wzmacniające innowacyjność pracowników, pozytywne postawy i pewność siebie pracowników | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Wdrażanie nowych technologii (m.in. platformy itp.) jako wsparcie w stałym i bieżącym uczeniu się na przykładzie procesu ONBOARDINGU | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Wiedza o procesie uczenia się dorosłych i sposobach nabywania kompetencji (m.in. narzędzia technologiczne wspierające nabywanie kompetencji) | Prowadzący Arkadiusz Dariusz Durda | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 368,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 368,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Arkadiusz Dariusz Durda
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
prezentacja na flipchartach, wydruki materiałów dla uczestników w wersji papierowej
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. wsprawiezwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest fi nansowany conajmniejw 70% ze środków publicznych.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi