Szkolenie Email Marketing (poziom rozszerzony) - indywidualne, online
Szkolenie Email Marketing (poziom rozszerzony) - indywidualne, online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Indywidualne szkolenie z email marketingu dla początkujących (2 dni).. Odpowiednio zaprojektowana kampania email marketingowa może być jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję produktów i usług w Internecie. Nasze szkolenie dedykowane jest osobom początkującym, które chciałyby rozpocząć korzystać z tej formy promocji swojej oferty.
Nie jest potrzebne żadne wcześniejsze doświadczenie - uczymy od zupełnych podstaw.
Wśród klientów naszych szkoleń znajdują się między innymi:
- Właściciele małych i średnich firm
- Pracownicy małych, średnich i dużych firm
- Pracownicy Instytucji Państwowych
- Pracownicy Organizacji Pozarządowych
Wiedza i umiejętności niezbędne do udziału w szkoleniu:
- umiejętność obsługi komputera i korzystania z Internetu
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji18-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Na naszym szkoleniu poznasz podstawy email marketingu , dowiesz się jak pozyskać subskrybentów oraz skonfigurować pierwszą (skuteczną) kampanię. Poznasz tajniki automatyzacji email marketingu, doboru i segmentacji odbiorców, pomiaru skuteczności kampanii email marketingowych i wiele więcej!Masowa wysyłka mailingów do losowych odbiorców już dawno przestała działać. Dowiedz się, jak korzystać z tej formy marketingu, aby była maksymalnie skuteczna.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi pozyskiwać subskrybentów z różnych grup odbiorców i ich segmentować | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Potrafi utrzymywać subskrybentów | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Obsługuje narzędzia do email marketingu (Freshmail, MailChimp, GetResponse i inne) | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy szablony maili | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy kampanie (do klientów, sprzedażowe, informacyjne) | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Analizuje wyniki kampanii email marketingowych | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Zna pojęcia związane z email marketingiem | Kryteria weryfikacji Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podane terminy są przykładowe - skontaktuj się z nami w celu ustalenia dogodnego dla Ciebie terminu.
Indywidualne szkolenie z email marketingu dla początkujących (2 dni). Odpowiednio zaprojektowana kampania email marketingowa może być jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję produktów i usług w Internecie. Nasze szkolenie dedykowane jest osobom początkującym, które chciałyby rozpocząć korzystać z tej formy promocji swojej oferty.
Szkolenie Email Marketing – dzień 1
- Pozyskiwanie subskrybentów
- Newsletter na stronie
- Landing page
- Lead magnets
- Budowanie baz
- Zakup baz
- Utrzymywanie subskrybentów
- Porządek w bazie subskrybentów
- Lojalność subskrybentów
- Narzędzia do email marketingu
- Freshmail
- MailChimp
- GetResponse
- MailerLite
- Inne
- Tworzenie szablonów
- Treść
- Grafika
- Prawo i etykieta
- Wysyłanie informacji handlowych
- RODO i dane osobowe
- Możliwość wypisania się z newslettera
Szkolenie Email Marketing – dzień 2
- Grupy odbiorców
- Rodzaje grup odbiorców
- Segmentacja odbiorców
- Kampanie sprzedażowe
- Elementy skutecznej kampanii
- Etapy transakcji
- Kampanie do klientów
- Autorespondery
- Emaile powitalne
- Emaile transakcyjne
- Kampanie informacyjne
- Treść
- Temat wiadomości
- Częstotliwość wysyłki
- Śledzenie wyników
- Statystyki skuteczności
- Optymalizacja na podstawie wyników
- Testy A / B
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto276,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto225,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „E-mail marketing oswojony. Teoria, Praktyka, Prawda.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z email marketingu. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone jest w formule ONLINE
- Platforma / Rodzaj komunikatora: Skype, Zoom, Teams, Google (do uzgodnienia)
- Minimalne wymagania sprzętowe: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: 1Mb/s
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: przeglądarka internetowa (np. Chrome lub Firefox)
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny w czasie trwania szkolenia