Akademia HR - "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Akademia HR - "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do Przedsiębiorców i ich pracowników , zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach oraz wszystkich osób zainteresowanyh tym tematem.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy - usługa zdalna w czasie rzeczywistym" przygotowuje do aktywnego pozyskiwania oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i doświadczeń pracowników oraz dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji. Przygotowuje również do kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w fi rmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje i identyfikuje aktualne zmiany na rynku pracy, takie jak nowe technologie, zmieniające się wymagania kompetencyjne oraz demograficzne trendy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej trzy metody oceny potencjału zawodowego oraz zaprezentować przykład ich zastosowania w kontekście konkretnej potrzeby firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczącepotencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia szczegółowy opis co najmniej dwóch obecnych i przyszłych potrzeb firmy związanych z potencjałem pracowników, obejmujący wymagane kwalifikacje, kompetencje, doświadczenie i talenty, wraz z uzasadnieniem ich znaczenia dla rozwoju firmy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmywynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje możliwości oraz potencjalne korzyści wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania w firmie, uwzględniając różne aspekty takie jak doświadczenia, kwalifikacje, wiek, płeć, pochodzenie etniczne i poglądy, oraz przedstawić konkretny przykład pozytywnego wpływu na firmę. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażanianowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy oraz przedstawia szczegółowy plan programu rekrutacji, selekcji i onboarding nowego pracownika, uwzględniający metody pozyskiwania kandydatów o zróżnicowanych kompetencjach, talentach i doświadczeniach, oraz wskazać co najmniej trzy konkretne korzyści płynące z wdrożenia takiego programu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje wybrane narzędzia lub procesy HR, które umożliwiają stały monitoring rozwoju kompetencji pracowników oraz ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji, wraz z opisem konkretnych korzyści dla firmy wynikających z ich wdrożenia. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje rozwiązania i narzędzia HR, które są skierowane na ciągłe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, przedstawiając ich konkretne zastosowanie oraz korzyści dla organizacji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia co najmniej dwa przykłady programów rozwoju oraz ścieżek kariery, które są oparte na wykorzystaniu zróżnicowanego potencjału pracowników, oraz wskazać konkretne rezultaty tych programów dla długoterminowego rozwoju organizacji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia konkretnie opisane przykłady wykorzystania potencjału wynikającego z wewnętrznego zróżnicowania pracowników, uwzględniając różnorodność doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp., oraz wskazać konkretne korzyści dla organizacji wynikające z tych działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń międzypracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje wybrane programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, które wykorzystują wiedzę ukrytą oraz minimalizują ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń, przedstawiając konkretny sposób ich implementacji i wymierne korzyści dla organizacji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje strategie lub programy, które skutecznie budują pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju oraz nabywania nowych kompetencji, oraz potrafi wskazać zmierzone korzyści dla pracowników i organizacji wynikające z tych działań. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartościna nowe wyzwania rozwojowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia konkretne działania, które aktywnie kształtują wartości i kulturę pracy promującą otwartość na nowe wyzwania rozwojowe, oraz potrafi wykazać, jak te działania przyczyniają się do budowania pozytywnego nastawienia i gotowości pracowników do ciągłego rozwoju. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenia do tematyki merytorycznej usługi - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Wpływ zmian na rynku pracy na możliwości w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. - wykład, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Wpływ zmian na rynku pracy na trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników. - case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Obecne potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników. - ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników. - ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania i potencjału pracowników. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie- rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. - wykład/case study/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. - ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. - wykład/ćwiczenie/, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie- rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą. - wykład, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Minimalizowanie ryzyka utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Kultura Learning Agility. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
- Reskilling. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie - rozmowa na żywo, chat, udostępnianie ekranu
Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy - usługa zdalna w czasie rzeczywistym" przygotowuje do aktywnego pozyskiwania oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i doświadczeń pracowników oraz dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji. Przygotowuje również do kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe.
Szkolenie skierowane jest do Przedsiębiorców i ich pracowników , zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach oraz wszystkich osób zainteresowanyh tym tematem.
1 godzina szkolenia = 60 minut.
Przerwy wliczane do czasu trwania usługi.
Zajęcia będą przeprowadzone w postaci warsztatów, ćwiczeń, wykładów, mini wykładów, dyskusji.
Walidacja jest wliczana do procesu kształcenia, a tym samym czasu trwania usługi rozwojowej.
Aby uczestnicy mogli uzupełnić i uporządkować swoją wiedzę przed rozpoczęciem programu szkolenia mogą skorzystać z następujących form, metod i narzędzi: zapoznanie się z artykułami, publikacjami na ten temat, wykonać Research dostępnych webinarów oraz podcastów, skorzystać z dostępnych książek, przygotować listę pytań lub ewentualnych zagadnień, które mogą budzić największą wątpliwość.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Wprowadzenie | Prowadzący Olga Gumeniuk | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 335,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 335,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Olga Gumeniuk
Opracowuje i wdraża strategie HR wspierającej cele biznesowe organizacji, a także zapewnia sprawną realizację procesów rekrutacyjnych, wdrożeniowych, rozwojowych, ocen pracowniczych i zarządzania wynagrodzeniami. Usprawnia procesy HR poprzez wdrożenie nowoczesnych systemów do zarządzania zasobami ludzkimi, co obniża koszty operacyjne działu HR. Tworzy i realizuje kompleksowe programy rozwoju liderów, które podnoszą kompetencje zarządcze kadry menedżerskiej na wszystkich szczeblach organizacji.
Wprowadziła innowacyjne programy motywacyjne i rozwojowe, które skutkowały wzrostem satysfakcji pracowników oraz redukcją rotacji pracowników o 20% w ciągu dwóch lat. Zainicjowała indywidualne ścieżki rozwoju kariery, co zwiększyło zaangażowanie i długoterminowe relacje z kluczowymi talentami.
Pracuje coachingowo oraz mentoringowo z kluczowymi talentami w organizacji. Jest trenerem kompetencji miękkich oraz ambasadorów wellbeing w organizacji.
Jest autorką kart rozwoju osobistego "Karty Wglądów" oraz programów rozwoju osobistego dla przedsiębiorczych kobiet. Trener posiada co najmniej 120h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma wszystkie materiały w formie elektronicznej, tj. skrypt szkolenia przed usługą w formacie umożliwiającym łatwy dostęp, tj pdf lub word.
Warunki uczestnictwa
Aby skorzystać z usługi objętej dofinansowaniem, konieczne jest posiadanie ID wsparcia przyznanego przez operatora oraz aktywne konto w Bazie Usług Rozwojowych.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia z ukończenia szkolenia jest obecność min 80% czasu trwania usługi przez uczestnika oraz zaliczenie testu z zakresu szkolenia i udział w ćwiczeniach/case study i warsztatach.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Informujemy, że podczas szkolenia może wystąpić kontrola przeprowadzona przez PARP, Operatora lub inną upoważnioną jednostkę w celu potwierdzenia zgodności realizacji szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rodzaj komunikatora w formie pracy zdalnej:
1. Warsztat będzie się odbywał zdalnie poprzez komunikator ZOOM -w formie połączenia VIDEO
2.Minimalne wymagania sprzętowe - Komputer z systemem Windows, Procesor Co najmniej 1 GHz, Pamięć RAM Co najmniej 512 MB
3. Minimalne wymagania systemowe: w zależności od oprogramowania uczestnika - szczegóły pod podanym linkiem oficjalnym komunikatora ZOOM:
WYMAGANIA SYSTEMOWE
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub
bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
Głośniki i mikrofon – wbudowana lub podłączane na USB lub
bezprzewodowe bluetooth
Kamera internetowa lub kamera internetowa HD - wbudowana lub
podłączana na USB
Lub, kamera video HD lub HD z kartą przechwytywania wideo
OBSŁUGIWANE SYSTEMY OPERACYJNE
macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym
Windows 10
Uwaga: W przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one mieć
zainstalowane jedną z następujących wersji Windows 10: Home, Pro lub
Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
Windows 8 lub 8.1
Windows 7
System Windows Vista z sp1 lub nowszy
System Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszy
Ubuntu 12.04 lub wyższy
Mint 17.1 lub wyższy
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy
Oracle Linux 6.4 lub nowszy
CentOS 6.4 lub wyższy
Fedora 21 lub wyższa
OpenSUSE 13.2 lub nowsze
ArchLinux (tylko 64-bitowe)
OBSŁUGIWANE TABLETY I URZĄDZENIA MOBILNE
Surface PRO 2 lub wyższy z systemem Windows 8.1 lub nowszym
Uwaga: W przypadku tabletów z systemem Windows 10 wymagana jest
wersja Windows 10 Home lub Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest
obsługiwany.
Urządzenia z systemami iOS i Android
Urządzenia blackberry
OBSŁUGIWANE PRZEGLĄDARKI
Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
ZALECANE PRZEGLĄDARKI
możliwość wykorzystania wszystkich funkcjonalności przy uruchomieniu Zoom w
wersji przeglądarkowej dają:
Microsoft Edge 38.14393.0.0 lub wyższa
Google Chrome 53.0.2785 lub wyższa
WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROCESORA I PAMIĘCI RAM
Minimalne Zalecane
Procesor Pojedynczy rdzeń
1Ghz lub wyższy
Dual Core 2Ghz lub wyższy
(i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD)
Pamięci
RAM N/A 4 Gb
Notatki:
Laptopy dwu- i jednordzeniowe mają zmniejszoną liczbę klatek na sekundę
podczas udostępniania ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać
optymalną wydajność udostępniania ekranu na laptopach, zalecamy
czterordzeniowy procesor lub wyższy.
Linux wymaga procesora lub karty graficznej, która może
obsługiwać OpenGL 2.0 lub nowszą.
OBSŁUGA WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI DPI
Strona 3 z 4
Wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości DPI są obsługiwane w wersji Zoom
3.5 lub nowszej
4. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE).
Wymagana jest kamera.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia