Szkolenie Google Ads (poziom rozszerzony) - indywidualne, online
Szkolenie Google Ads (poziom rozszerzony) - indywidualne, online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Poznaj system reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords) od podstaw. Dowiedz się, jak opracować udaną kampanię i nią zarządzać, znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, śledzić konwersje i generować sprzedaż.
Nie jest potrzebne żadne wcześniejsze doświadczenie - uczymy od zupełnych podstaw.
Wśród klientów naszych szkoleń znajdują się między innymi:
- Właściciele małych i średnich firm
- Pracownicy małych, średnich i dużych firm
- Pracownicy Instytucji Państwowych
- Pracownicy Organizacji Pozarządowych
Wiedza i umiejętności niezbędne do udziału w szkoleniu:
- umiejętność obsługi komputera i korzystania z Internetu
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji15-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Poznasz system reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords) od podstaw. Dowiesz się, jak opracować udaną kampanię i nią zarządzać, znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, śledzić konwersje i generować sprzedaż.Podczas szkolenia zaczynamy od podstaw – obsługi i poruszania się po koncie reklamowym Google Ads, doboru odpowiednich fraz kluczowych i grup odbiorców. Omawiamy wszystkie najważniejsze rodzaje kampanii – w wyszukiwarce, produktową, displayową, remarketingową.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zarządza kontem Google Ads | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy kampanie w sieci wyszukiwania oraz kampanie displayowe | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Dobiera frazy kluczowe | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Definiuje grupy odbiorców reklam | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy reklamy graficzne i tekstowe | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy kampanie w Zakupy Google | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Tworzy kampanie remarketingowe | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Mierzy efekty kampanii | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Optymalizuje reklamy | Kryteria weryfikacji Obserwacja Trenera | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Zna pojęcia związane z Google Ads | Kryteria weryfikacji Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podane terminy są przykładowe - skontaktuj się z nami w celu ustalenia dogodnego dla Ciebie terminu.
Indywidualne szkolenie z Google Ads (2 dni). Poznaj system reklamowy Google Ads (dawniej Google AdWords) od podstaw. Dowiedz się, jak opracować udaną kampanię i nią zarządzać, znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania, śledzić konwersje i generować sprzedaż.
Podczas szkolenia zaczynamy od podstaw – obsługi i poruszania się po koncie reklamowym Google Ads, doboru odpowiednich fraz kluczowych i grup odbiorców. Omawiamy wszystkie najważniejsze rodzaje kampanii – w wyszukiwarce, produktową, displayową, remarketingową. Uczymy jak mierzyć efekty kampanii i jak je optymalizować. Przyjrzymy się także stronom docelowym, na które trafiają użytkownicy po kliknięciu w reklamę.
Szkolenie Google Ads – dzień 1
- Wprowadzenie do Google Ads
- Co to jest Google Ads?
- Rodzaje reklam
- Rodzaje kampanii
- Tworzenie konta
- Podstawy Google Ads
- Co to jest kampania?
- Co to jest grupa reklam?
- Co to jest reklama?
- Rodzaje i cele kampanii
- Cele kampanii
- Budżet i ustalanie stawek
- Dobór fraz kluczowych
- Jak szukać fraz kluczowych?
- Jak dobierać frazy kluczowe?
- Typy dopasowania fraz kluczowych
- Najczęściej popełniane błędy
- Grupy odbiorców
- Rodzaje grup
- Lokalizacje
- Języki
- Dane demograficzne
- Zainteresowania
- Dobór grupy odbiorców
- Najczęściej popełniane błędy
- Tworzenie reklam
- Reklamy graficzne
- Reklamy tekstowe
- Jak pisać przekonujące teksty reklam
- Rozszerzenia reklam
- Kampania w sieci wyszukiwania
- Kampanie w sieci wyszukiwania – wprowadzenie
- Tworzenie kampanii w sieci wyszukiwania krok po kroku
- Kierowanie na słowa kluczowe
- Odbiorcy
- Stawki
- Kampanie displayowe
- Kampanie displayowe – wprowadzenie
- Tworzenie kampanii displayowej krok po kroku
- Formaty i rodzaje reklam
- Budżet i stawki
- Odbiorcy i kierowanie
Szkolenie Google Ads – dzień 2
- Strona docelowa
- Czym jest strona docelowa
- Rodzaje stron docelowych
- Elementy strony docelowej
- Strona docelowa – dobre praktyki
- Kampania Zakupy Google
- Zakupy Google – wprowadzenie
- Tworzenie kampanii Zakupy Google krok po kroku
- Prezentacja produktów
- Konkurencja i stawki
- Kampania remarketingowa
- Co to jest kampania remarketingowa?
- Rodzaje remarketingu
- Zasady tworzenia kampanii remarketingowych
- Instalacja tagu remarketingowego
- Najczęściej popełniane błędy
- Mierzenie efektów
- Statystyki oglądalności
- Statystyki kliknięć
- Śledzenie konwersji
- Raporty Google Ads
- Optymalizacja reklam
- Aukcje reklam
- Wynik jakości
- Testy A/B i eksperymenty
- Optymalizacja skuteczności kampanii
- Jak nie zmarnować budżetu?
- Ćwiczenia praktyczne
- Analiza istniejących kampanii
- Budowa strategii reklamowej pod kątem uczestnika
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 428,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto276,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto225,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z Google Ads. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Informacje dodatkowe
Co obejmuje cena szkolenia z Google Ads?
- szkolenie z Google Ads– Szkolenie trwa około 7h zegarowych dziennie (przez 2 dni), ale nie umawiamy się na konkretną liczbę godzin – jeśli kursant ma dodatkowe pytania, może zostać przedłużone. Podczas szkolenia przewidziane są przerwy (15 minutowe co około 1,5 godziny).
- dopasowanie programu szkolenia do indywidualnych potrzeb – można przejść nasze szkolenie według domyślnego, standardowego programu, lub dopasować program do własnych potrzeb.
- materiały dydaktyczne – po ukończonym szkoleniu otrzymasz materiały dydaktyczne – książkę „Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów.” (wyd. Helion)
- certyfikat ukończenia szkolenia – każdy kursant otrzymuje imienny certyfikat ukończenia szkolenia z Google Ads. Na życzenie możemy także wystawić certyfikat ukończenia szkolenia w języku angielskim.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone jest w formule ONLINE
- Platforma / Rodzaj komunikatora: Skype, Zoom, Teams, Google (do uzgodnienia)
- Minimalne wymagania sprzętowe: Intel Core2 Duo CPU 2. XX GHz, 4 GB RAM
- Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego: 1Mb/s
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: przeglądarka internetowa (np. Chrome lub Firefox)
- Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link jest ważny w czasie trwania szkolenia