Unico Marketing: Profesjonalna stylizacja i budowanie marki osobistej nie tylko w mediach społecznościowych. Szkolenie z ekspertem stylizacji i wizerunku Martą Rasch
Unico Marketing: Profesjonalna stylizacja i budowanie marki osobistej nie tylko w mediach społecznościowych. Szkolenie z ekspertem stylizacji i wizerunku Martą Rasch
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, chcących rozwinąć́ swoje umiejętności, podnieść kwalifikacje, zacząć sprzedawać / kreować swój profesjonalny wizerunek.
Osoby samozatrudnione, na etacie, prowadzących własną DG
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi Uczestników do stworzenia wizerunku profesjonalisty, marki osobistej na wysokim poziomie. Szkolenie przygotowuje do stworzenia strategii rozwijania marki, poszukiwania niszy i promowania życiu codziennym oraz w mediach społecznościowych przy ogólnie dostępnych aktualnie narzędziach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat podstaw kreowania profesjonalnego wizerunku. | Kryteria weryfikacji Definiuje, czym jest profesjonalny wizerunek. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wpływ wizerunku na sukces zawodowy i osobisty. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Analizuje znaczenie profesjonalnego wizerunku w kontekście mediów społecznościowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Analizuje i ocenia własny wizerunek. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje znaczenie profesjonalnego wizerunku w obecnych czasach. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Analizuje swój wizerunek pod kątem mocnych stron i ograniczających przekonań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Omawia, w jaki sposób pewność siebie wpływa na wizerunek i rozwój zawodowy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. | Kryteria weryfikacji Omawia podstawowe zasady komunikacji interpersonalnej. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wpływ języka ciała na odbiór komunikatu w mediach społecznościowych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętność stosowania poprawnej komunikacji w kreowaniu wizerunku. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Tworzy spójny i profesjonalny wizerunek poprzez dobór odpowiednich stylizacji. | Kryteria weryfikacji Dobiera styl ubioru i makijaż zgodnie z obowiązującymi trendami biznesowymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Analizuje swoje preferencje stylistyczne w kontekście wizerunku zawodowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady dress code’u odpowiedniego do różnych sytuacji zawodowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje się do profesjonalnej sesji zdjęciowej i nagrywania materiałów wideo. | Kryteria weryfikacji Dobiera strój i przygotowuje się do sesji zdjęciowej zgodnie z ustalonymi wytycznymi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki pozowania i mówienia przed kamerą. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Omawia znaczenie wizualnych elementów w kreowaniu wizerunku. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zastanawiasz się, jak wyróżnić się na tle konkurencji, zbudować autentyczny i profesjonalny wizerunek oraz skutecznie komunikować swoją markę? To znaczy, że nasze szkolenie jest dla Ciebie!
Pod okiem uznanej stylistki Marty Rasch, ekspertki w kreowaniu wizerunku, dowiesz się, jak świadomie zarządzać swoim wizerunkiem nie tylko w mediach społecznościowych, ale również w życiu zawodowym.
Podczas szkolenia poznasz nie tylko najnowsze trendy, ale również praktyczne techniki, jak dobrać odpowiednią garderobę, stylizację i kolory, aby podkreślić swoje atuty. Nauczysz się budować spójną markę osobistą, która przyciągnie klientów i współpracowników, a także zwiększy Twoją pewność siebie w codziennych i biznesowych sytuacjach.
To szkolenie to coś więcej niż tradycyjne warsztaty – to unikalne połączenie stylizacji, wizerunku oraz profesjonalnej strategii budowania marki, które sprawi, że poczujesz się pewniej i będziesz gotowy, by wyróżniać się na każdym etapie swojej kariery. Dołącz już dziś i zacznij kreować wizerunek, który będzie pracować na Twój sukces!
Dzień 1.
I. Wstęp
- Przywitanie uczestników warsztatów, wprowadzenie do tematu
- Opis tematyki - Czym jest kreowanie profesjonalnego wizerunku i dlaczego jest to tak ważne w dzisiejszym świecie?
- Definicja profesjonalnego wizerunku. Omówienie, czym dokładnie jest profesjonalny wizerunek i w jaki sposób pomaga w osiągnięciu zawodowego i osobistego sukcesu.
Przerwa lunchowa (12:00 – 12:30)
II. Analiza wizerunku
- Profesjonalny wizerunek, dlaczego jest koniecznością w dzisiejszych czasach, ogromnej konkurencji, szczególnie w mediach społecznościowych.
- Wizerunek w kontekście pracy, rozwoju zawodowego.
- Wizerunek a pewność siebie. Jak wykorzystać swoje mocne strony, jak wzmacniać swoje poczucie wartości, ograniczające przekonania i negatywne programy
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 2.
III. Praca nad wizerunkiem cz. 1
- Poradnik dotyczący stylu ubierania się i makijażu biznesowego.
- Indywidualne konsultacje i warsztaty w zakresie doboru stroju i makijażu.
- Propozycje rozwiązań dla osób, które nie czują się komfortowo w swoim dotychczasowym stylu.
- Dress code i styl ubioru: Biznes formal a smart casual - aktualne trendy. Omówienie, jakie ubrania nosić w zależności od okoliczności oraz czego unikać.
Przerwa lunchowa (12:00 – 12:30)
III. Praca nad wizerunkiem cz. 2
- Analiza kolorystyczna, garderoba kapsułowa narzędzia dzięki którym łatwo stworzysz swój profesjonalny wizerunek w dniu codziennym oraz podniesiesz pewność siebie w kreowaniu swojego wizerunku
- Omówienie podstawowych zasad skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w pracy. Temat języka ciała i jego wpływu na odbieranie komunikatu szczególnie w mediach społecznościowych.
- 5 C poprawnej komunikacji
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 3.
IV. Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych cz. 1
- Czym jest pojęcie marki osobistej.
- Omówienie sposobów budowania marki osobistej w kontekście swojej pracy.
- Ćwiczenia praktyczne w zakresie budowania marki osobistej.
- Świadome wykorzystanie mediów społecznościowych - Bezpośrednie i internetowe media społecznościowe: Skuteczny i świadomy sposób reklamowania siebie oraz pozyskiwania potencjalnych klientów.
Przerwa lunchowa (12:00 – 12:30)
IV. Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych cz. 2
- Rozwój kompetencji: Przykłady kompetencji, które warto posiadać i ciągle rozwijać w szkoleniach i innych formach rozwoju, aby być na bieżąco w swojej dziedzinie.
- Networking: Omówienie, jak budować kontakty w biznesie i jakie korzyści płyną z aktywnego uczestnictwa w sieciach biznesowych.
- Jak wykorzystać swoj telefon do przygotowania profesjonalnego filmu, zdjęcia, wpisu na media społecznościowe
- Triki i wskazówki profesjonalistów zanim nagrasz swój pierwszy filmik/relacje/rolke
- Budowanie świadomości brandu i wizerunku profesjonalisty na social mediach w swojej branży
- Znajdź swoja nisze
Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
Dzień 4.
V. Warsztaty praktyczne przygotowujące do biznesowej sesji zdjęciowej
- biznesowy makijaż osobiste warsztaty
- biznesowy wizerunek rozmowa ze stylistka i wybranie odpowiednich ubrań do sesji zdjęciowej
- biznesowa sesja zdjęciowa, praktyczne warsztaty jak pozować jak mówić do kamery
Przerwa lunchowa (12:00 – 12:30)
VI. Podsumowanie
- Podsumowanie i ocena warsztatów przez uczestników.
- Omówienie kroków, które należy podjąć, aby utrzymać swój profesjonalny wizerunek.
- Sesja Q&A
Walidacja efektów uczenia się (15:45 - 16:00)
---
- Szkolenie prowadzone jest w grupach od 6 do 10 osób.
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Usługa realizowana jest w 32 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
- Metoda weryfikacji obecności Uczestnika: lista obecności.
- Przerwy na lunch i kawę wliczają się do godzin usługi.
- Zajęcia praktyczne: 16 godzin dydaktycznych / zajęcia teoretyczne: 16 godzin dydaktycznych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Dzień 1. Wstęp do szkolenia | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Dzień 1. Przerwa lunchowa (12:00 – 12:30) | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Dzień 1. Analiza wizerunku | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Dzień 1. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Dzień 2. Praca nad wizerunkiem cz. 1 | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Dzień 2. Przerwa lunchowa (12:00 – 12:30) | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Dzień 2. Praca nad wizerunkiem cz. 2 | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Dzień 2. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Dzień 3. Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych cz. 1 | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Dzień 3. Przerwa lunchowa (12:00 – 12:30) | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Dzień 3. Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych cz. 2 | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Dzień 3. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Dzień 4. Warsztaty praktyczne przygotowujące do biznesowej sesji zdjęciowej | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Dzień 4. Przerwa lunchowa (12:00 – 12:30) | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Dzień 4. Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Marta Rasch | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Dzień 3. Walidacja efektów uczenia się | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Rasch
W ciągu ostatnich 5 lat ukończyła szereg szkoleń i certyfikatów, w tym Akademię Trenera na WSB w Poznaniu oraz studia z zakresu kreowania wizerunku na SWPS. Marta Rasch prowadziła liczne warsztaty z zakresu stylizacji i wizerunku dla dużych firm, takich jak Allianz Polska, Volkswagen Group, DFDS, oraz dla Pałacu Pakosław. Regularnie współpracuje z Fundacją Barak Kultury, gdzie organizuje warsztaty ze stylizacji i budowania marki.
Jej praca jako stylistki była wielokrotnie doceniana, m.in. w kampaniach reklamowych dla Lidla, gdzie współpracowała z takimi gwiazdami jak Karol Okrasa i Pascal Brodnicki. Zwyciężczyni konkursu Stylista Posnani, przez dwa lata pełniła rolę konsultantki stylistki w tej galerii. Dzieli się swoją wiedzą modową poprzez prowadzenie bloga, mediów społecznościowych oraz pisząc artykuły do magazynu „Sukces po Poznańsku”.
Prywatnie dzieli czas między Poznaniem a Londynem, co pozwala jej na łączenie trendów mody z różnych kultur.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt szkoleniowy przygotowany przez Unico Sp. z o.o.
Informacje dodatkowe
Możliwość dostosowania terminu: Rafał Lisser, tel. (+48) 724 787 771.
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale szkoleniowe są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico Sp. z o.o. jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi