szkolenie: EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA - mistrzowska strategia zarządzania czasem i automotywacji.
szkolenie: EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA - mistrzowska strategia zarządzania czasem i automotywacji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Skierowanie do: menedżerów, właścicieli firm, pracowników biurowych i przedstawicieli handlowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji24-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Korzyści dla Ciebie i Twojego zespołu, które wpłyną na efektywność działań:- rozróżnia STRATEGII DZIAŁANIA – kroki do realizacji celów.
- charakteryzuję technik skupiania się na tym, co ważne i nawyki skutecznego działania.
- stosuje zasady skutecznej komunikacji.
- stosuje zasady techniki zarządzania czasem,
- stosuje zasady radzenia sobie ze stresem
- rozróżnia i dobiera narzędzia efektywnego planowania
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykorzystuje w swoich działaniach techniki organizacji pracy i czasu, które wspomagają realizację celów i zadań | Kryteria weryfikacji Przedstawia techniki zarządzania czasem i organizacji pracy.Stosuje techniki planowania w codziennych działaniach, tworząc harmonogramy i priorytety. Ocenia skuteczność technik organizacji na podstawie realizacji wyznaczonych celów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uzyskuje większą sprawność działań - zarządzania czasem | Kryteria weryfikacji Monitoruje swoje działania, dostosowując je do wyznaczonych terminów i zadań.Analizuje efektywność zarządzania czasem poprzez realizację zadań w określonym czasie. Wprowadza zmiany w zarządzaniu czasem na podstawie obserwacji wyników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kontroluje radzenia sobie z nadmiarem zadań, stresem | Kryteria weryfikacji Identyfikuje źródła nadmiaru zadań i stresu.Stosuje techniki radzenia sobie ze stresem, takie jak planowanie, delegowanie i przerwy regeneracyjne. Ocenia skuteczność strategii radzenia sobie ze stresem na podstawie realizacji zadań i zachowania równowagi pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki komunikacji interpersonalnej w codziennych sytuacjach zawodowych.Przeprowadza rozmowy z pracownikami i współpracownikami, uwzględniając zasady asertywnej komunikacji. Ocenia efektywność komunikacji poprzez feedback oraz osiągnięte wyniki współpracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Nadzoruje swoją automotywację | Kryteria weryfikacji Ustala cele związane z automotywacją i dąży do ich realizacji.Monitoruje swoją motywację i wprowadza techniki wspierające automotywację (np. nagradzanie, samorefleksja). Ocenia skuteczność swoich działań na podstawie zaangażowania i realizacji zadań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Cel biznesowy
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego działania, planowania i organizacyjni pracy.Prowadzi do uzyskania umiejętność organizacji pracy własnej i innych oraz automotywacj.
Efekt usługi
Uczestnik:
- wykorzystuje w swoich działaniach techniki organizacji pracy i czasu, które wspomagają realizację celów i zadań.
- Uzyskuje większa sprawności działań - zarządzania czasem.
- Kontroluje radzenia sobie z nadmiarem zadań, stresem.
- Stosuje zasady komunikacji interpersonalnej.
- Nadzoruje swoją automotywację.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Sposób weryfikacji efektów uczenia się
- informacja zwrotna dla uczestników,
- pomiary postępów uczenia się o charakterze, ankiet testów i quizów,
- praktyczne zadania
- aktywności wymagające użycia efektów uczenia się,
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Osobista motywacja – wypracowanie przez uczestników własnych korzyści płynących z faktu świadomego wykorzystywania swojego czasu.
Cel działania
- Określanie celu i wizualizacja celu.
- Analiza celu wg schematu SMART.
- Analiza SWOT.
- Wytyczanie celów krótko- i długofalowych.
- Wyznaczanie priorytetów – czy można robić wszystko?
- Jak ustalić co jest ważne/nieważne – pilne/ niepilne.
Przygotowanie
- Jak przygotować się do działania, gdzie szukać sojuszników i źródeł wsparcia w działaniu.
- Analiza „złodziei” czasu – kolejna część samo analizy mająca na celu usystematyzować czynniki „kradnące” czas.
- Analiza sytuacji obecnej i potrzeb.
- TWOJA STRATEGIA DZIAŁANIA – kroki do realizacji celów
- Samo – analiza – analiza obecnego stylu zarządzania sobą w czasie.
Planowanie
- Wypracowanie zasad efektywnego planowania, odpowiedź na pytanie – dlaczego często nie udaje się wykonać tego, co zaplanujemy.
- Metoda GROW – jako metoda autocoachingowa.
- 7 nawyków skutecznego działania wg Stephena Covey'a.
- Jak radzić sobie z odkładaniem?
Aspekty wpływające na efektywność osobista
- Skuteczna komunikacja - wywieranie wpływu na ludzi, techniki poprawy skuteczności komunikacyjnej wpływające na efektywność.
- Asertywność (filary asertywności, techniki asertywności i mówienia ‘nie’).
Kontrola efektywności działania
- Autokontrola i automotywacja
- Jak wzmacniać siebie i motywować do pracy?
- Jak asertywnie odmawiać i komunikować swoje potrzeby?
- Techniki kontroli efektywności osobistej?
- Test „Umiejętność podejmowania decyzji”
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Osobista motywacja | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 przerwa | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Cel działania, Wyznaczanie celu | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 przerwa | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Przygotowanie do działania | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 przerwa | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 ESJA Z TRENEREM Indywidualne rozmowy z wykonawcami Sesja pytań do trenera | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Planowanie | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 przerwa | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Aspekty wpływające na efektywność osobista | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 przerwa | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Kontrola efektywności działania | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 przerwa | Prowadzący Anna NIZIOŁ | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Walidacja i indywidualne sesje z trenerem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 324,70 PLN
- Koszt usługi netto1 890,00 PLN
- Koszt godziny brutto145,29 PLN
- Koszt godziny netto118,13 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna NIZIOŁ
Jestem trenerem umiejętności miękkich dla kadry
kierowniczej i działu handlowego, coachem i doradcą
personalnym.
Zawodowo pracuję w obszarze psychologii organizacji
i zarządzania oraz psychologii biznesu.
Wykształcenie:
2009-2014 Psychologia, studia magisterskie jednolite 5-letnie,
Specjalność: Psychologia Organizacji i Zarządzania
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie
2013-2014 Akademia Profesjonalnego Coachingu
Europejski Instytut Psychologii Biznesu w Lublinie
2008-2009 Trener Biznesu studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
2000-2005 Prawo, studia magisterskie jednolite 5-letnie,
mgr prawa; Katolicki Uniwersytet Lubelski
Prowadzi także rekrutacje i selekcje kandydatów na stanowiska
menedżerskie, w tym Assessment Centre oraz Development
Centre. Prowadzi Coaching Grupowy z kluczowymi zespołami
zarządzającymi, w tym także z zespołami biznesowymi
znajdującymi się w kluczowym momencie funkcjonowania
organizacji (min. Grupa Curate).
Jest supervisorem na zebraniach zespołu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- skrypty szkoleniowe (w formie elektronicznej)
-
karty pracy do ćwiczeń
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie rejestrowane/ nagrywane w celu umożliwienia monitoringu i kontroli przez instytucję nadzorującą realizację usług z dofinansowaniem.
Uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania szkolenia po jego realizacji na okres 6 miesięcy.
Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie swojego wizerunku w wyżej wymienionych celach.
Szkolenie obejmuje 14 godzin zegarowych szkolenia tj. 16 godziny dydaktycznych, gdzie jedna godzina dydaktyczna to 45 minut.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom.
Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online.
Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari).
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Mogą brać aktywny udział w szkoleniu. Uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu.
Uczestnicy rozmawiają, wymieniają doświadczanie mają aktywny kontakt z grupą i trenerem.
Dodatkowo wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online.
Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie). Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie link oraz wpisanie imienia i nazwiska
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć do szkolenia.
❕Jak przygotować się do szkolenia:
- sprawdź łącza internetowego, zadbaj o jego dobrą jakość
- przygotuj
- miejsca na czas szkolenia, gdzie możesz się skupić
- notes, długopis
- szklanka wody czy kawa/herbata
- pamiętaj, by twój sprzęt był naładowany.
- opcjonalnie wydrukuj ćwiczenia, jakie dostaniesz przed szkoleniem, aby na bieżąco pracować z trenerem i grupą
- kamera i mikrofon ułatwiają pracę i integrację, zwykle każdy uczestnik ma włączoną kamerę i dostęp do mikrofonu, dlatego sprawdź, czy działaj u Ciebie.
.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych