Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych (DELPHARM, gr.L3)
Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych (DELPHARM, gr.L3)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy odpowiedzialni za politykę personalnąorganizacji,menadżerowie, kandydaci na menadżerów
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do poznania i zrozumienia procesów biznesowych i rynkowych istotnych dla działalności firmy. Wykorzystanie wiedzy na temat aktualnych trendów rynkowych w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zarządzania kapitałem ludzkim..Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje wpływ czynników społecznych, gospodarczych i politycznych na funkcjonowanie organizacji – szczególnie w zakresie zarzadzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy rynkowe oraz branżę na poziomie wspierającym działania w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Na podstawie posiadanych informacji wskazuje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR. Proponuje odpowiednie działania. | Kryteria weryfikacji Inicjuje działania mające na celu wykorzystanie procesów i trendów rynkowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.Przejawy efektywnej współpracy w zespole – dobry zespół.
Wymiana doświadczeń.
2.7 menadżerskich ról, przekładających się na usprawniania pracy zespołu.
3.Identyfikacja różnorodnych temperamentów swoich współpracowników i stylu współpracy, jakich wzajemnie potrzebują, ewentualnych konfliktów, jakie się między nimi tworzą.
4.Metoda OAPD – usprawnianie współpracy w zespole. Ćwiczenie – zdobycie doświadczenia w praktyczny zastosowaniu metody.
5.Wzmacnianie elastyczności i otwartości na zmiany: rodzaje barier, fazy reakcji na zmiany, interwencje szefa na poziomie indywidualnym i zespołowym.
6.Rozpoznanie dysfunkcji pracy zespołowej na podstawie arkusza obserwacji – praca indywidualna.
7.Analiza dysfunkcji pracy zespołowej wg P. Lencioniego:
§Działania lidera w sytuacji dysfunkcji: brak zaufania w zespole, obawa przed konfliktem, brak zaangażowania, unikanie odpowiedzialności, brak dbałości o wyniki.
6.Rozpoznanie i analiza potrzeb zespołu – rzeczywiste przykłady.
7.Wzmocnienie efektywności spotkań zespołowych – przegląd dobrych praktyk. Wydobycie zachowań sprzyjających różnorodnym potrzebom pracowników.
8.Expose lidera nastawionego na jakość i zgrany zespół: składowe i trening.
9.Podsumowanie szkolenia wg standardu START – STOP
– CONTINUUE.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto755,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto755,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto94,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto94,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęćzostanieprzekazana Operatorowi.
Jeżeli w usłudze będzie brała udział osoba z niepełnosprawnościami usługa zostanie do niej dostosowana.
Warunkiem ukończenia szkolenia (a zarazem otrzymania zaświadczenia o ukończeniu) jest frekwencja na poziomie minimum80%,orazuzyskanie pozytywnego wyniku walidacji (oceny dokonuje niezależna osoba przeprowadzająca walidację).