Trening interpersonalny: komunikacja interpersonalna w grupie
Trening interpersonalny: komunikacja interpersonalna w grupie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Trening interpersonalny kierowany jest do wszystkich, którzy pracują z grupami, a w szczególności do trenerów, facylitatorów, menedżerów, liderów, coachów pracujących z grupami oraz wszystkich osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności interpersonalne.
Usługa adresowana również do uczestników projektu Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji21-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat dynamiki procesu grupowego.Uczestnicy rozwiną swoje umiejętności w obszarze wyrażania myśli, uczuć i emocji, rozwiązywania konfliktów, aktywnego słuchania innych oraz udzielania i przyjmowania informacji zwrotnych.
Dzięki pogłębionej świadomości swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju oraz poznaniu reakcji innych na swoje zachowanie będą potrafili lepiej komunikować się i budować porozumienie z innymi oraz radzić sobie w codziennych sytuacjach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. | Kryteria weryfikacji Tworzy sytuacje komunikacyjne, prezentując techniki łagodzenia potencjalnych nieporozumień i dostosowując język do odbiorcy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i kontroluje proces komunikacji, zapewniając, że przekazywane informacje są zrozumiałe i jasne dla wszystkich stron oraz zgodne z intencją. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Osoba uczestnicząca analizuje procesy komunikacyjne, weryfikując zrozumienie przekazu przez odbiorców i proponując usprawnienia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca zwiększa gotowość do udzielania i odbierania konstruktywnej informacji zwrotnej. | Kryteria weryfikacji Potrafi udzielić nieoceniającej informacji zwrotnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Osoba uczestnicząca rozpoznaje swoje stany emocjonalne i potrafi nazwać pojawiające się emocje. | Kryteria weryfikacji Zauważa reakcje z ciała i potrafi rozróżnić emocje od myśli. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Potrafi powiązać swoje emocje z poznawczą oceną sytuacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wie jakie są podstawowe emocje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Trening interpersonalny to sytuacja edukacyjna, czyli proces uczenia się w oparciu o doświadczenia interpersonalne uczestników, uzyskiwane w czasie jego trwania. Materiałem do pracy jest to, co realnie „tu i teraz” wydarza się pomiędzy uczestnikami treningu. Trening interpersonalny przebiega w oparciu o proces grupowy. Nie ma planu i założeń programowych. Ma cele a reszta jest owocem spotkania. Proces grupowy, który wydarza się pomiędzy uczestnikami jest naturalnym procesem budowania się grupy. Interakcje, jakie zachodzą w grupie, dają możliwość odkrywania wiedzy o sobie i o innych, w obszarze przeżywania i komunikowania się.
Więcej informacji na stronie Treningu Interpersonalnego: https://wszechnica.uj.pl/szkolenia/trening-interpersonalny/
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Zjazd I, Dzień 1, część 1: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Zjazd I, Dzień 1, część 2: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Zjazd I, Dzień 1, część 3: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Zjazd I, Dzień 1, część 4: Podsumowanie pracy procesowej | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Zjazd I, Dzień 2, część 1: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Zjazd I, Dzień 2, część 2: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Zjazd I, Dzień 2, część 3: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Zjazd I, Dzień 2, część 4: Podsumowanie pracy procesowej | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Zjazd I, Dzień 3, część 1: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Zjazd I, Dzień 3, część 2: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Zjazd I, Dzień 3, część 3: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Zjazd I, Dzień 3, część 4: Podsumowanie pracy procesowej | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Zjazd I, Dzień 4, część 1: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Zjazd I, Dzień 4, część 2: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Zjazd I, Dzień 4, część 3: Praca procesowa | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Zjazd I, Dzień 4, część 4: Podsumowanie pracy procesowej | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Zjazd II, Dzień 1, część 1: Praca warsztatowa- socjometria i proces grupowy | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Zjazd II, Dzień 1, część 2: Praca warsztatowa- efektywna komunikacja | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Zjazd II, Dzień 1, część 3: Praca warsztatowa- rozwiązywanie konfliktów, aktywne słuchanie, udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej. | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Zjazd II, Dzień 1, część 4: Praca warsztatowa- podsumowanie | Prowadzący Barbara Chruślicka | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto92,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto75,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Chruślicka
Tworzyła i realizowała duże projekty szkoleniowo-doradcze dla takich klientów jak m.in.: Electrolux, Pramerica Financial, Generali, Danfoss Power Solutions, Mondelez, Cadbury Polska. Szkoliła też pracowników wielu firm: BZWBK, PBK, BPH, Raiffeisen Bank, Impel, PWC, Berlitz, firm produkcyjnych jak Delphi Poland, Kraft, Vorwerk, Volkswagen Polska, ATI Stalowa Wola, Bavidro Huty szkła i innych. Od lat współpracuje z uczelniami (SWPS, Wyższa Szkoła Menedżerska, Uniwersytet Warszawski), służbami publicznymi np. Urząd Służby Cywilnej, Ośrodek Rozwoju Edukacji, ZUS i NGO.
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, trenerka, coach.
Jest superwizorką psychologicznego treningu grupowego rekomendowaną przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne oraz superwizorką Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych „STOP”. Przez 15 lat była kierowniczką merytoryczną Podyplomowego Studium Treningu Kreatywności i Arteterapii Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi coaching zespołowy i spotkania interwencyjne nastawione na czyszczenie relacji i rozwój współpracy oraz pracuje nad postawami w obszarze psychologii BHP.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Ostatniego dnia szkolenia uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe.
Informacje dodatkowe
Rozliczeniu podlega 40 godzin szkoleniowych (45-minutowych) szkolenia, co równa się 30 godzinom zegarowym (60-minutowym) widocznym w harmonogramie.
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu Małopolskie Bony Rozwojowe - Nowa Perspektywa.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi