Zielone Kompetencje. A2.1 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Komunikacja w Biznesie/Obsługa klienta. ZAJĘCIA W TYGODNIU
Zielone Kompetencje. A2.1 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Komunikacja w Biznesie/Obsługa klienta. ZAJĘCIA W TYGODNIU
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa "A2.1 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Komunikacja w Biznesie/Obsługa klienta" kierowana jest do pracowników oraz pracodawców o podstawowej znajomości języka angielskiego, chcących poszerzyć swoje kompetencje w środowisku biznesowym oraz rozwinąć zielone kompetencje co pomoże im w dostosowaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji03-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "A2.1 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Komunikacja w Biznesie/Obsługa klienta " przygotowuje do komunikacji w środowisku obcojęzycznym, w tym odpowiedniego stosowania profesjonalnego języka branżowego poprzez nabycie umiejętności komunikowania się w języku angielskim, na podstawie dostarczonych zwrotów i wyrażeń branżowych. Doskonalenie podstawowych umiejętności komunikacji ustnej, jak i pisemnej w środowisku biznesowym. Rozwój kompetencji zielonych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa definicję podstawowych terminów z zakresu Business English. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe pojęcia z zakresu Business English. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje kluczowe terminy używane w komunikacji biznesowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wymienia główne elementy struktury prostych maili biznesowych. | Kryteria weryfikacji Wylicza elementy struktury takie jak nagłówek, treść, zakończenie maila biznesowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje różnice między typowymi rodzajami maili biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje różnice między formalnym i nieformalnym stylem komunikacji w biznesie. | Kryteria weryfikacji Porównuje cechy formalnego i nieformalnego stylu komunikacji w kontekście biznesowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje sytuacje wymagające stosowania każdego z tych stylów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Klasyfikuje typy produktów i usług na podstawie ich przeznaczenia. | Kryteria weryfikacji Grupuje produkty i usługi według ich funkcji i zastosowań w biznesie. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Definiuje główne kategorie produktów i usług w kontekście rynku biznesowego. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Omawia etapy procesu komunikacji służbowej, w tym pisanie maili i rozmowy telefoniczne. | Kryteria weryfikacji Opisuje kolejne etapy pisania i wysyłania maili biznesowych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia kroki podejmowane podczas rozmowy telefonicznej w kontekście biznesowym. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Pisze proste maile biznesowe, takie jak oferty, prośby o ofertę, zamówienia, wyjaśnienia. | Kryteria weryfikacji Tworzy klarowne i zrozumiałe maile biznesowe zgodne z przyjętymi standardami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Używa odpowiedniego języka i struktury w różnych rodzajach maili biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prowadzi rozmowy służbowe w celu ustalania terminów i szczegółów. | Kryteria weryfikacji Ustala terminy i szczegóły w rozmowach służbowych w sposób jasny i skuteczny. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Używa odpowiednich zwrotów i technik komunikacyjnych w rozmowach telefonicznych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wyraża sugestie, prośby i pytania w kontekście biznesowym. | Kryteria weryfikacji Formułuje sugestie, prośby i pytania w sposób klarowny i profesjonalny. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Korzysta z różnych formuł zgodnych z kontekstem komunikacyjnym. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Planuje i organizuje spotkania służbowe oraz inne zadania zespołowe. | Kryteria weryfikacji Planuje harmonogram spotkań służbowych i podziela obowiązki w zespole. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Organizuje działania zespołowe zgodnie z przyjętymi standardami. | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Angażuje się w dialog i współpracę z innymi uczestnikami kursu w ramach projektów grupowych. | Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w dyskusjach grupowych i wspiera innych uczestników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Współpracuje z innymi w celu osiągnięcia wspólnych celów projektowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Przedstawia swoje poglądy w sposób klarowny i zrozumiały podczas dyskusji i prezentacji. | Kryteria weryfikacji Prezentuje swoje opinie i argumenty w sposób przekonujący i jasny. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Wyraża swoje zdanie z poszanowaniem dla innych punktów widzenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Akceptuje konstruktywną krytykę i rozważa różne punkty widzenia w celu doskonalenia swoich umiejętności. | Kryteria weryfikacji Przyjmuje konstruktywną opinię i podejmuje działania w celu poprawy swoich umiejętności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Otwiera się na różnorodne perspektywy i propozycje zmian. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Ocenia efektywność działań i współpracy zespołowej oraz wnosi propozycje ulepszeń. | Kryteria weryfikacji Ocenia wyniki swoich działań i działań zespołowych zgodnie z wyznaczonymi kryteriami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Proponuje strategie i rozwiązania mające na celu poprawę efektywności działania zespołu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Rozpoznaje terminologię z zakresu zrównoważonego rozwoju w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i definiuje kluczowe terminy związane z zielonymi kompetencjami, takie jak "sustainable development," "renewable energy," "carbon footprint," itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Komunikowanie wartości i korzyści związanych ze zrównoważonym rozwojem | Kryteria weryfikacji Jasno i przekonująco komunikuje znaczenie i korzyści wynikające ze zrównoważonego rozwoju w kontekście biznesowym. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "A2.1 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Komunikacja w Biznesie/Obsługa klienta " kierowana jest do pracowników oraz pracodawców o podstawowej znajomości języka angielskiego, chcących poszerzyć swoje kompetencje w środowisku biznesowym oraz rozwinąć zielone kompetencje co pomoże im w dostosowaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
"A2.1 Kurs języka angielskiego z elementami Business English - Komunikacja w Biznesie " przygotowuje do samodzielnej obsługi klientów obcojęzycznych, w tym odpowiedniego stosowania profesjonalnego języka branżowego poprzez nabycie umiejętności komunikowania się w języku angielskim, na podstawie dostarczonych zwrotów i wyrażeń.
Zgodność szkolenia z celami projektu tj. rozwój zielonych kompetencji i kwalifikacji oraz dostosowanie umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Celem kursu jest wzrost/uzyskanie wiedzy, umiejętności, kwalifikacji z zakresu zielonych kompetencji przez osoby fizyczne. W obliczu globalnych wyzwań związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem, zielone kompetencje stają się nieodzownym elementem w każdej dziedzinie działalności zawodowej. Współczesne firmy i organizacje coraz częściej kładą nacisk na wdrażanie ekologicznych rozwiązań i praktyk w codziennej pracy, co wymaga od pracowników nie tylko wiedzy technicznej, ale także umiejętności komunikacji na temat zrównoważonego rozwoju.
Kurs językowy w zakresie zielonych kompetencji jest niezbędny z kilku kluczowych powodów:
1. Globalna komunikacja i współpraca W dobie globalizacji, projekty związane z ochroną środowiska często realizowane są w międzynarodowych zespołach. Znajomość języka angielskiego umożliwia efektywną komunikację z partnerami z różnych krajów, co jest kluczowe dla skutecznej realizacji inicjatyw ekologicznych.
2. Dostęp do wiedzy i zasobów Większość najnowszych badań, raportów i publikacji dotyczących zrównoważonego rozwoju i technologii ekologicznych dostępna jest w języku angielskim. Znajomość tego języka pozwala pracownikom na bieżąco śledzić najnowsze trendy i innowacje, co z kolei wspiera wprowadzanie nowoczesnych, ekologicznych rozwiązań w miejscu pracy.
3. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych Zielone kompetencje stają się coraz bardziej cenione na rynku pracy. Pracownicy, którzy posiadają umiejętności językowe i wiedzę z zakresu zrównoważonego rozwoju, są bardziej konkurencyjni i mają większe możliwości awansu. Kurs językowy w tym zakresie pomaga rozwijać te kluczowe umiejętności, zwiększając wartość pracownika na rynku pracy.
4. Zwiększanie świadomości ekologicznej Kurs językowy z elementami zielonych kompetencji pomaga również w zwiększaniu świadomości ekologicznej wśród pracowników. Dzięki temu mogą oni lepiej rozumieć znaczenie działań proekologicznych i wprowadzać je w życie zarówno zawodowe, jak i prywatne.
5. Zgodność z regulacjami i standardami Wiele branż jest obecnie regulowanych przez międzynarodowe standardy dotyczące zrównoważonego rozwoju. Znajomość języka angielskiego pozwala pracownikom na lepsze zrozumienie i wdrażanie tych standardów, co jest kluczowe dla zgodności z przepisami i utrzymania konkurencyjności na rynku.
W związku z powyższym, kurs językowy w zakresie zielonych kompetencji stanowi istotny krok w kierunku rozwoju pracowników, podnoszenia ich kwalifikacji oraz wspierania zrównoważonego rozwoju w firmie.
Spotkanie 1: Wprowadzenie do Business English (3h)
- Prezentacja kursu i celów.
- Pre-test wiedzy o Business English.
- Pisanie prostych maili w biznesie.
- Zielone kompetencje: Ekologiczne praktyki w komunikacji. Wprowadzenie do proekologicznych praktyk: Jak wskazywać na zrównoważone inicjatywy w korespondencji, np. używanie papieru z recyklingu, zmniejszanie zużycia papieru.
Gramatyka:
- Struktura zdania prostego w czasie teraźniejszym (Present Simple).
- Użycie czasowników modalnych (can, must) w kontekście umiejętności i zobowiązań.
Słownictwo:
- Słownictwo związane z pisanie e-maili służbowych
- Słownictwo: Sustainable Practices, Eco-Friendly, Reduce Waste, Green Initiatives.
Funkcje językowe: Formułowanie grzecznych prośb i propozycji.
Spotkanie 2: Rozmowy służbowe i telefoniczne (3h)
- Ustalanie terminów i spotkań. Ćwiczenia: rozmowy służbowe, ustalanie terminów i szczegółów spotkań.
- Rozmowy telefoniczne. Techniki prowadzenia rozmów telefonicznych w kontekście biznesowym.
- Ćwiczenia: rozmowy służbowe, ustalanie terminów i szczegółów spotkań.
- Zielone kompetencje: Wykorzystanie ekologicznych zasobów. Jak promować ekologiczne praktyki podczas rozmów służbowych i telefonicznych, np. ograniczanie użycia papieru poprzez korzystanie z cyfrowych notatek i planów.
Gramatyka:
- Czas teraźniejszy ciągły (Present Continuous) do wyrażania działań w trakcie.
Słownictwo:
- Słownictwo związane z ustalanie terminów
- Słownictwo: Eco-Friendly, Digital Documentation, Reduce Paper Use, Green Practices.
Funkcje językowe: Potwierdzanie i prośby o potwierdzenie.
Spotkanie 3: Kontynuacja rozmów i maili (3h)
- Pisanie zamówień. Ćwiczenia praktyczne: pisanie zamówień oraz odpowiedzi na zamówienia.
- Kontynuacja rozmów biznesowych. Praktyczne ćwiczenia ustalania warunków współpracy.
- Zielone kompetencje: Zrównoważone praktyki w komunikacji biznesowej. Jak wprowadzać zasady zrównoważonego rozwoju w komunikacji, np. poprzez ograniczanie użycia papieru w korespondencji i preferowanie cyfrowych dokumentów.
Gramatyka:
- Użycie czasowników modalnych (should, would) w kontekście sugestii i prośb.
Słownictwo:
- Słownictwo używane w rozmowach telefonicznych
- Słownictwo: Digital Communication, Reduce Paper Waste, Sustainable Practices, Green Solutions.
Funkcje językowe: Wyrażanie sugestii i prośby o potwierdzenie.
Spotkanie 4: Podsumowanie modułu i test końcowy (3h)
- Podsumowanie modułu. Przegląd materiału i kluczowych zagadnień.
- Test końcowy. Test sprawdzający zdobytą wiedzę i umiejętności w zakresie Business English.
- Zielone kompetencje: Zrównoważony rozwój w dokumentacji końcowej. Jak wprowadzać zrównoważone praktyki w dokumentacji końcowej kursu, np. poprzez elektroniczne certyfikaty i ograniczenie użycia papieru.
Spotkanie 5: Wprowadzenie do obsługi klienta i podstawowe zwroty
- Wprowadzenie do obsługi klienta w języku angielskim.
- Podstawowe zwroty i frazy używane w obsłudze klienta.
- Pierwsze wrażenie i powitanie klienta.
- Udzielanie informacji i odpowiedzi na pytania
- Zielone kompetencje: Zrównoważona obsługa klienta. Wprowadzenie do zasad zrównoważonego rozwoju w obsłudze klienta. Jak używać języka, aby promować ekologiczne i zrównoważone praktyki.
Gramatyka:
- Formułowanie pytań i przeczeń.
Słownictwo:
- Zwroty powitalne
- Zwroty dotyczące produktów i usług
- Słownictwo: Sustainable Practices, Eco-friendly Solutions, Green Products, Environmental Impact, Responsible Customer Service.
Funkcje językowe:
- Powitania i przedstawianie się.
- Zadawanie prostych pytań dotyczących potrzeb klienta.
- Udzielanie podstawowych informacji.
Spotkanie 6: Radzenie sobie z zapytaniami i prośbami klientów
- Odpowiadanie na pytania klientów.
- Radzenie sobie z prośbami i żądaniami klientów.
- Zielone kompetencje: Ekologiczne aspekty obsługi klienta. Wprowadzenie do promowania zrównoważonych praktyk w odpowiedziach na zapytania i prośby klientów. Jak integrować informacje o ekologicznych produktach i usługach w komunikacji.
Gramatyka:
- Czasy przeszłe: Past Simple.
Słownictwo:
- Zwroty dotyczące zapytań
- Frazy używane w propozycjach
- Wyrażenia dotyczące przyszłych działań
- Słownictwo: Eco-friendly Options, Green Alternatives, Sustainable Products, Environmental Benefits, Green Initiatives.
Funkcje językowe:
- Odpowiadanie na pytania.
- Proponowanie rozwiązań.
- Wyrażanie przyszłych planów i działań.
Spotkanie 7: Rozwiązywanie problemów i skarg klientów
- Radzenie sobie z niezadowolonymi klientami.
- Techniki komunikacji w trudnych sytuacjach.
- Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg
- Zielone kompetencje: Ekologiczne rozwiązania dla problemów i skarg. Wprowadzenie do stosowania ekologicznych rozwiązań i praktyk w odpowiedzi na skargi i problemy klientów. Jak promować zrównoważone i odpowiedzialne podejście w rozwiązywaniu problemów.
Gramatyka:
- Tryb warunkowy (second conditional).
- Użycie modalnych (could, should, would).
Słownictwo:
- Zwroty dotyczące skarg
- Frazy używane w rozwiązywaniu problemów
- Wyrażenia dotyczące rekompensaty
- Słownictwo: Sustainable Solutions, Green Practices, Environmental Responsibility, Eco-friendly Alternatives, Green Problem Solving.
Funkcje językowe:
- Wyrażanie zrozumienia i empatii.
- Proponowanie rozwiązań.
- Przepraszanie i oferowanie rekompensaty.
- Wyrażanie przeprosin
Spotkanie 8: Podsumowanie i test końcowy
- Powtórzenie i podsumowanie materiału z poprzednich spotkań.
- Test końcowy obejmujący zagadnienia omawiane podczas kursu.
- Omówienie wyników i udzielenie informacji zwrotnej
Metody nauczania:
- Ćwiczenia praktyczne
- Symulacje i role-playing
- Testy i quizy
- Praca w grupach i parach
- Materiały audiowizualne
Ten program nauczania jest dostosowany do poziomu A2, obejmując kluczowe elementy Business English, niezbędne do efektywnej komunikacji w środowisku biznesowym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Wprowadzenie do Business English | Prowadzący Bernadeta Szydziak | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Rozmowy służbowe i telefoniczne | Prowadzący Bernadeta Szydziak | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Kontynuacja rozmów i maili | Prowadzący Bernadeta Szydziak | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Podsumowanie modułu | Prowadzący Bernadeta Szydziak | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Wprowadzenie do obsługi klienta i podstawowe zwroty | Prowadzący Bernadeta Szydziak | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Radzenie sobie z zapytaniami i prośbami klientów | Prowadzący Bernadeta Szydziak | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Rozwiązywanie problemów i skarg klientów | Prowadzący Bernadeta Szydziak | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Podsumowanie i test końcowy | Prowadzący Bernadeta Szydziak | Data realizacji zajęć 03-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bernadeta Szydziak
Prowadzenie kursów językowych w szkołach państwowych i językowych w różnych grupach wiekowych oraz na różnych poziomach
zaawansowania.
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Tychach
Uniwersytet Śląski Wydział Filologiczny,Filologia Angielska, program nauczycielski
Studia podyplomowe BUSINESS ENGLISH
Prowadzenie kursów językowych w ramach programów unijnych - od roku 2016
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma komplet autorskich materiałów szkoleniowych LANDER'S education&services oraz pomocy dydaktycznych.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przystąpienie do Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (FE SL 2021-2027), Działanie FESL.10.17 Kształcenie osób dorosłych - FST poprzez złożenie dokumentów rekrutacyjnych u jednego z niżej wymienionych operatorów:
- Liga Obrony Kraju https://projekty.lok.edu.pl/
- Akademia Śląska www.psf.wst.pl
- Fundusz Górnośląski S.A. www.zielonybur.fgsa.pl
- Centrum Szkoleniowo-Doradcze Dr Kurnicki Sp.k. https://psf1-drkurnicki.eu
- LG PROJECT ŁUKASZ DOBICZEK https://projektydofinansowane.pl/
- Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. https://www.zielonyslask.rozwojowe.eu
Informacje dodatkowe
Warunkiem ukończenia kursu jest frekwencja na poziomie 80% oraz pozytywne zaliczenie testu końcowego. W przypadkach losowych zgłoszonych ze strony Uczestnika, które uniemożliwiają osiągnięcie wymaganej frekwencji, na wniosek Uczestnika, Organizator dopuszcza możliwość uczestnictwa w indywidualnych konsultacjach szkoleniowych z osobą prowadzącą kurs, których celem jest wyrównanie wymaganej frekwencji oraz wiedzy i umiejętności koniecznych do osiągniecia celów wynikajacych z ramowego programu usługi.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Parking