Narzędzia diagnostyczne stosowane w diagnozowaniu uzależnień: alkohol, narkotyki, seks/porno/portale randkowe, hiperseksualność, gry komputerowe, media społecznościowe, Internet, hazard, zakupy.
Narzędzia diagnostyczne stosowane w diagnozowaniu uzależnień: alkohol, narkotyki, seks/porno/portale randkowe, hiperseksualność, gry komputerowe, media społecznościowe, Internet, hazard, zakupy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa szkolenia:
- Osoby indywidualne.
- Psychologowie.
- Pedagodzy.
- Terapeuci zajęciowi.
- Nauczyciele wspomagający.
- Doradcy zawodowi pracujący z dziećmi.
- Asystent nauczyciela.
- Studenci kierunków związanych z pedagogiką, psychologią lub terapią uzależnień.
- Rodzice oraz opiekunowie prawni.
- Trenerzy i mentorzy młodzieżowi.
- Osoby indywidualne zainteresowane poszerzeniem swoich kompetencji.
Szkolenie skierowane jest do osób, które mają na co dzień kontakt z osobami narażonymi na uzależnienia lub chcą poszerzyć swoją wiedzę w zakresie diagnozy uzależnień oraz stosowania narzędzi diagnostycznych w tym obszarze.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji12-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy na temat procesu diagnozowania uzależnień oraz narzędzi diagnostycznych uzależnień behawioralnych i/lub chemicznych.Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak poprawnie korzystać z testów diagnostycznych, interpretować uzyskane wyniki, a także jak na ich podstawie tworzyć indywidualne plany terapeutyczne.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje proces diagnozowania uzależnień. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje kolejne poziomy postępowania w diagnozowaniu uzależnień behawioralnych i/lub chemicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik poprawnie dobiera narzędzie diagnostyczne do podejrzewanego uzależnienia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje wyniki uzyskane na podstawie przeprowadzonego badania narzędziem diagnostycznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy indywidualne plany terapeutyczne na podstawie uzyskanej diagnozy. | Kryteria weryfikacji Opracowuje plan terapii dla osoby uzależnionej, uwzględniając wyniki diagnozy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Uczestnik współpracuje interdyscyplinarnie w diagnozowaniu i terapii uzależnień. | Kryteria weryfikacji Określa, jakie role pełnią specjaliści w procesie terapeutycznym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik monitoruje postępy terapii uzależnień. Korzysta z superwizji. | Kryteria weryfikacji Ocenia efekty wdrożonych działań terapeutycznych na podstawie zmiany zachowań pacjenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1
Narzędzia diagnostyczne stosowane w diagnozowaniu uzależnień behawioralnych
Moduł 2
Narzędzia diagnostyczne stosowane w diagnozowaniu uzależnień chemicznych
Moduł 3
Opiniowanie oraz tworzenie indywidualnego planu terapii w uzależnieniach behawioralnych
Opisy wyników.
Moduł 4
Opiniowanie oraz tworzenie indywidualnego planu terapii w uzależnieniach chemicznych
Opisy wyników.
Moduł 5
Analiza studium przypadków.
Superwizja
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut.
Na pierwszych zajęciach z grupą istnieje możliwość wprowadzenia zmian w terminach kolejnych spotkań.
Usługodawca realizuje usługi rozwojowe i zamawia BONY SZKOLENIOWE.
Usługodawca ma podpisaną umowę z:
WUP TORUŃ "Kierunek Kariera"
WUP KRAKÓW " Małopolski pociąg do kariery – sezon 1"
WUP KRAKÓW " Nowy start w Małopolsce z EURESEM"
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Narzędzia diagnostyczne stosowane w diagnozowaniu uzależnień behawioralnych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Narzędzia diagnostyczne stosowane w diagnozowaniu uzależnień behawioralnych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Narzędzia diagnostyczne stosowane w diagnozowaniu uzależnień behawioralnych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Narzędzia diagnostyczne stosowane w diagnozowaniu uzależnień chemicznych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Narzędzia diagnostyczne stosowane w diagnozowaniu uzależnień chemicznych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Opiniowanie oraz tworzenie indywidualnego planu terapii w uzależnieniach behawioralnych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Opiniowanie oraz tworzenie indywidualnego planu terapii w uzależnieniach chemicznych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Analiza studium przypadków. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto306,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto306,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Ławniczak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Prezentacja multimedialna.
- Wzory dokumentów.
- Karty pracy.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymują:
- zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej niezbędne do rozliczenia usługi z Operatorem,
- certyfikat ukończenia usługi rozwojowej,
- dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie eLearning na okres 365 dni,
- doradztwo do 30 dni po zakończeniu usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut.
Usługa realizowana jest poza godzinami pracy i podejmowana z własnej inicjatywny.
Podstawa zwolnienia z VAT:
art. 43 ust. 1 pkt 26 lit. a Ustawa o podatku od towarów i usług
Kurs nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności Organizator nie pokrywa oraz nie dokonuje zwrotu kosztów związanych z ewentualnym dojazdem uczestnika na usługę, jego zakwaterowaniem oraz wyżywieniem.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp do LIVEWEBINAR, nie jest wymagane pobieranie jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania. Okres ważności linku umożliwiającego: bez ograniczeń w trakcie trwania usługi
Uczestnicy otrzymują link do zajęć, wpisują swoje imię i nazwisko, kierowani są bezpośrednio na szkolenie, gdzie czeka już na nich Prowadzący.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer/laptop Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2 ,2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon,opcjonalnie kamera video.(Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy).Android z systemem 5.0 lub nowszy/ iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy, łącze internetowe minimum 10 kb/s.
Łącze internetowe: prędkość pobierania min 512 kbps.
Oprogramowanie: Pakiet MS Office lub Open Office dla Windows/Linux lub Key Note lub Pages dla MacOS.
Chrome 30+, MacOS: Safari 7+, Firefox 27+,Chrome 30+, Linux: Firefox 27+, Chrome 30+.
Przeglądarka internetowa: Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+,
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader , Pakiet biurowy np Libre Office,Open office lub Microsoft office.