Budowanie i wdrażanie systemu motywacyjnego - doradztwo
Budowanie i wdrażanie systemu motywacyjnego - doradztwo
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
właściciele firm
kadra zarządzająca średniego i wyższego szczebla
osoby uczestniczące w procesie rozwoju pracowników
osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie budowania i wdrażania systemu motywacyjnego
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem usługi jest stworzenie systemu motywacyjnego dostosowanego do specyfiki firmy, działu i stanowiska oraz jego skuteczne wdrożenie.Efekt usługi
Efektem usługi jest stworzenie i wdrożenie systemu motywacyjnego w firmie. Weryfikacja odbywa się poprzez sesje feedbackowe i warsztat follow up, podczas którego zostają zebrane informacje, co w systemie funkcjonuje dobrze, a co wymaga poprawy.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
System motywacyjny zostanie przygotowany podczas pracy grupowej i indywidualnej z udziałem trenera – dyskusje, określenie motywatorów, ustalenie celów systemu motywacyjnego.
Program
Program
PRZYGOTOWANIE DO TWORZENIA SYSTEMU MOTYWACYJNEGO - zapoznanie metodologią
ZEBRANIE DANYCH do stworzenia systemu motywacyjnego
- określenie motywatorów – co motywuje pracowników w naszej firmie, na określonym stanowisku?
- określenie celów systemu motywacyjnego, tj. zwiększenie produktywności, poprawa jakości pracy, redukcja fluktuacji pracowników
STWORZENIE SYSTEMU MOTYWACYJNEGO - dopasowanie narzędzia zgodnie ze specyfiką działu i stanowiska
WDROŻENIE SYSTEMU MOTYWACYJNEGO – komunikacja z pracownikami - jakie działania są nagradzane i jak mogą skorzystać z różnych elementów systemu
FOLLOW UP - omówienie przebiegu i analiza skuteczności działania systemu motywacyjnego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto18 450,00 PLN
- Koszt usługi netto15 000,00 PLN
- Koszt godziny brutto878,57 PLN
- Koszt godziny netto714,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Orlik-Marciniak
Założycielka i współwłaścicielka firmy Open Konsultacje i Szkolenia. Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem w zawodzie. Z wykształcenia psycholog, psychoterapeuta, doradca zawodowy. Ekspert w dziedzinie zarządzania kapitałem ludzkim. Od kilkunastu lat zajmuje się przygotowywaniem strategii rozwojowych dla firm i organizacji oraz ich wdrażaniem. Interesuje się szczególnie rozwijaniem potencjałów i umiejętności pracowników oraz prawidłowościami rozwoju organizacji.
Jako doradca i trener współpracuje z firmami przy realizacji projektów dotyczących m.in. rozwoju umiejętności menedżerskich, komunikacji wewnętrznej, budowania modeli kompetencyjnych, wdrażania systemów motywacyjnych oraz budowaniu standardów obsługi klienta. Tworzy i realizuje takie projekty jak: Akademia Menedżera, Train the Trainers, High Potential. Ma doświadczenie w zakresie diagnozy Assessment & Development Center. Prowadzi coachingi indywidualne dla menedżerów różnego szczebla.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w realizacji szkoleń z zakresu rozwijania kompetencji menedżerskich, wystąpień publicznych, komunikacji i współpracy, organizacji czasu pracy, radzeniu sobie ze stresem oraz mentoringu i umiejętności trenerskich.
Jako praktyk współpracuje ze środowiskiem akademickim. Prowadzi zajęcia z przedmiotów psychologicznych w ramach podyplomowych studiów MBA na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- materiały szkoleniowe w segregatorach będące uzupełnieniem treści omawianych podczas spotkań,
- fotoprotokół - prezentacja zawierająca zdjęcia flipchartów wykorzystanych podczas spotkań, zawierają one kluczowe pomysły, wypracowane metody działania oraz podsumowania zadań
Warunki uczestnictwa
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu jest aktywność oraz obecność.
Informacje dodatkowe
Program, terminy oraz czas trwania podane w tej karcie usługi są przykładowe, a wycena zależy od liczby uczestników i miejsca realizacji.
Szkolenie jest przewidziane do realizacji w formie zamkniętej – dedykowanej dla pracowników jednej firmy, oznacza to, że program i warunki organizacyjne (termin, miejsce, liczbę uczestników, formę realizacji: stacjonarna/ zdalna) ustalamy wspólne z Klientem.
Zapraszamy do kontaktu, w celu ustalenia formy szkolenia i sposobu pracy:
tel. 881 036 989, julita.gotkowicz@open-szkolenia.pl, www.open-szkolenia.pl.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi