Studia podyplomowe KRAKÓW: Coaching z elementami psychologii
Studia podyplomowe KRAKÓW: Coaching z elementami psychologii
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Zapraszamy osoby, które interesują się praktycznym zastosowaniem psychologii we wspieraniu ludzi w rozwoju umiejętności, wprowadzaniu zmian i osiąganiu celów.
Nie każdy chce być profesjonalnym coachem i prowadzić formalne sesje. Dlatego program został opracowany również z myślą o osobach, które zamierzają jedynie wykorzystywać elementy coachingu w swojej pracy. To studia dla:
- dyrektorów i menedżerów
- specjalistów HR
- doradców zawodowych
- trenerów biznesu
- trenerów sportu
- fizjoterapeutów
- nauczycieli
- dietetyków
- przedstawicieli handlowych
- konsultantów
Usługa również zaadresowana do Uczestników Projektu MP
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji18-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi219
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest rozwinięcie umiejętności prowadzenia coachingu oraz postawy coacha. Studia przygotowują do korzystania z narzędzi i technik coachingowych. Ponieważ nie każdy uczestnik programu chce być profesjonalnym coachem i prowadzić formalne sesje, dlatego zajęcia zostały przygotowane również z myślą o osobach, które w swojej pracy zamierzają wykorzystywać tylko pewne elementy coachingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: zasady coachingu; zasady budowania relacji; wiedza z zakresu wywierania wpływu; jakie narzędziastosuje się w coachingu; jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystują narzędzia coachingu; jakie ograniczenia wiążą się ze stosowaniem narzędzi coachingu; jak mierzyć motywację; znajomość czynników, które wpływają na motywację; znajomość czynników, które mogą utrudniać wprowadzanie zmian i osiąganie celów jak udzielać informacji zwrotnych; jak przyjmować informację zwrotną; jak rozwijać swoje umiejętności jak przygotować wystąpienie; jak zaangażować uczestników spotkania do aktywności w czasie warsztatu; na co zwracać uwagę występując publicznie przed większą grupą; wiedza wynikająca z opracowywania narzędzia do coachingu; jakie narzędzia hr należy uwzględnić prowadząc coaching w organizacji; jak integrować cele organizacji i cele indywidualne pracowników; jak przygotować się i co wziąć pod uwagę ustalając zakres współpracy coachingowej z organizacją. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: budowanie relacji opartej na zaufaniu i zrozumieniu, zachowywanie neutralności w ocenie,określanie swojej roli w relacji stosowanie narządzi i technik, dostosowywanie narządzi i technik do potrzeb rozmówcy, pomiar motywacji, pomiar postępów, kierowanie uwagi na czynniki mobilizujące do działania udzielanie informacji zwrotnej, przyjmowanie informacji zwrotnej, układnie planu rozwijania kompetencji wystąpienia publiczne, przygotowanie materiałów dla uczestników warsztatów, samodzielne konstruowanie narzędzi coachingowych, przeprowadzenie rozmowy wstępnej dot. coachingu, określenie celu, planu spotkań i liczby sesji, korzystanie z wniosków wynikających z narzędzi hr, przygotowanie propozycji coachingu, podsumowanie w postaci raportu. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: słuchanie, określanie potrzeb, upewnianie się, prezentowanie i argumentowanieswoich rozwiązań współpraca w zespole, rozwiazywanie konfliktów, planowanie pracy zespołu, uwzględnianie w swoich zadaniach innych osób, pomaganie innym, odpowiedzialność za zadanie udzielanie informacji zwrotnej, przyjmowanie informacji zwrotnej okazywanie zainteresowania, poszukiwanie rozwiązań, szanowanie autonomii i odmiennego zdania słuchanie, doprecyzowanie potrzeb, zwracanie uwagi na potrzeby innych, doprecyzowywanie, parafrazowanie. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania.Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program trwa 3 semestry i obejmuje 219 godzin zajęć. Składa się z dwóch bloków.
BLOK PSYCHOLOGIA Aktualna i sprawdzona naukowo wiedza, która pomaga zrozumieć procesy psychologiczne mające wpływ na rozwój umiejętności, wprowadzania zmian i osiąganie celów (68 godz.).
Przedmioty:
Rola emocji w funkcjonowaniu człowieka (8 godz.) m.in.: czym są emocje i jak je rozumieć; emocje podstawowe i pochodne i ich znaczenie dla funkcjonowania podmiotu; różnice indywidualne w reagowaniu emocjonalnym
Psychologia różnic indywidualnych (8 godz.) m.in.: czym są cechy, style i typy; potoczne a naukowe spojrzenie na cechy i typy osobowości; dwie domeny osobowości; temperament jako źródło różnic w odporności człowieka na stres; ogólne modele osobowości
Coaching i psychoterapia (8 godz.) m.in.: zdrowie psychiczne; norma i patologia; charakterystyka człowieka zdrowego psychicznie; klasyfikacje chorób psychicznych; diagnoza
Psychologia pozytywna (8 godz.) m.in.: podstawowe pojęcia; teoretyczne podstawy psychologii pozytywnej, wybrane koncepcje i uwarunkowania jakości życia; biologiczne podstawy dobrostanu; psychologia pozytywna a kształtowanie własnego życia
Psychologia społeczna (8 godz.) m.in.: norma a patologia; mechanizmy rozumienia siebie i innych; postawy i zmiany postaw; atrakcyjność interpersonalna; zachowanie prospołeczne, wpływ społeczny
Techniki wywierania wpływu (8 godz.) m.in.: psychologiczne mechanizmy wywierania wpływu; efektywność technik wywierania wpływu; wybrane techniki; możliwości przeciwstawienia się technikom
Mózg w działaniu (8 godz.) m.in.: rozwój mózgu i umysłu człowieka; umysł predyktywny; poznanie, emocje i motywacja w świetle teorii umysłu predyktywnego; work-life balance w świetle badań neurokognitywnych
Stres zawodowy i wypalenie (8 godz.) m.in.: źródła stresu; oznaki i konsekwencje stresu; strategie zapobiegania i radzenia sobie ze stresem; co to jest syndrom wypalenia zawodowego; czy każdy narażony jest na wypalenie; przykłady interwencji
Człowiek w relacji z naturą (4 godz.)
BLOK PRAKTYKA COACHINGU Rozwijanie postawy i umiejętności coachingowych. Przygotowanie do korzystania z technik i narzędzi oraz samodzielnego prowadzenia sesji. W programie zajęcia praktyczne, podczas których studenci ćwiczą prowadzenie sesji, stosowanie narzędzi oraz planowanie i prowadzenie procesu coachingu (143 godziny).
Wprowadzenie do coachingu (18 godz.) m.in.: etyka zawodowa coacha; podstawowe wyzwania i trudności w pracy coacha; standardy i kompetencje coacha
Prowadzenie coachingu (18 godz.) m.in.: wyznaczanie celów i planu działania; monitorowanie postępów; ocena rezultatów poszczególnych spotkań i procesu coachingu
Kompetencje coacha (12 godz.) m.in.: prowadzenie coachingu, proces coachingu, narzędzia pracy coacha
Rozwój kompetencji coacha (18 godz.) rozwijanie warsztatu coacha poprzez wymianę doświadczeń, ćwiczenie technik i uczenie się korzystania z narzędzi
Narzędzia wykorzystywane w coachingu (18 godz.) nauka stosowania narzędzi i technik coachingowych; korzyści i ograniczenia wiążące się ze stosowaniem poszczególnych technik i narzędzi; dostosowanie rozwiązań do konkretnych sytuacji
Doskonalenie umiejętności coachingu (52 godz.) wzmocnienie umiejętności korzystania z umiejętności coachingowych
Wykorzystanie coachingu w specjalizacjach zawodowych (8 godz.)
Superwizje indywidualne (1 godz.)
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie i kadrze studiów.
Organizacja nauki
Czas trwania: trzy semestry - 219 godzin dydaktycznych, liczba możliwych punktów do zdobycia ECTS: 45. Zjazdy odbywają się w soboty i niedziele.
Harmonogram usługi może obejmować przerwy kawowe i obiadowe. Godzina dydaktyczna trwa 45 minut. Szczegóły realizacji poszczególnych zjazdów (godziny realizacji, przedmioty, prowadzący) wskazane są w harmonogramie, który udostępniany jest słuchaczom nie później niż na 2 tygodnie przed rozpoczęciem zajęć.
Jako osoby prowadzące zajęcia wymieniona jest część kadry dydaktycznej kierunku.
Studia będą się odbywać w formie mieszanej. Część zajęć odbywa się stacjonarnie w wyznaczonym miejscu, drugą część trener prowadzi na żywo poprzez komunikator.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod https://swps.pl/oferta/sopot/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/coaching
Uniwersytet SWPS zajęcia zdalne prowadzi poprzez narzędzia Google Meet i Google Classroom.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 30 Wprowadzenie do coachingu | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 30 Wprowadzenie do coachingu | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 30 Psychologia różnic indywidualnych | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 30 Rola emocji w funkcjonowaniu człowieka | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 30 Prowadzenie coachingu | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 30 Prowadzenie coachingu | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 30 Coaching i psychoterapia | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 30 Stres zawodowy i wypalenie | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 30 Psychologia społeczna | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 30 Techniki wywierania wpływu | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 30 Kompetencje coacha | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 30 Kompetencje coacha | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 30 Mózg w działaniu | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 30 Psychologia pozytywna | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 30 Rozwój kompetencji coacha | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 30 Rozwój kompetencji coacha | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 30 Narzędzia wykorzystywane w coachingu | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 30 Narzędzia wykorzystywane w coachingu | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 30 Superwizje inddywidualne | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 30 Doskonalenie umiejętności coachingu | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 30 Człowiek w relacji z naturą | Data realizacji zajęć 20-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 30 Wykorzystywanie coachingu w specjalizacjach zawodowych | Data realizacji zajęć 21-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 30 Doskonalenie umiejętności coachingu | Data realizacji zajęć 11-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 30 Doskonalenie umiejętności coachingu | Data realizacji zajęć 12-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 30 Doskonalenie umiejętności coachingu | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 30 Doskonalenie umiejętności coachingu | Data realizacji zajęć 09-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 30 Doskonalenie umiejętności coachingu | Data realizacji zajęć 22-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 30 Doskonalenie umiejętności coachingu | Data realizacji zajęć 23-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 30 Doskonalenie umiejętności coachingu | Data realizacji zajęć 27-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 30 Egzamin - walidacja | Data realizacji zajęć 28-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto50,68 PLN
- Koszt osobogodziny netto50,68 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Łukasz Lach
Prowadzi: Psychologia różnic indywidualnych.
dr Mikołaj Koterski
własna działalność gospodarcza w ramach doradztwa i coachingu;
mgr psychologii, prawa
doktor psychologii
od 2007 roku prowadzi własną praktykę psychologiczną, od 2009 roku współpracuje z Uniwersytetem SWPS, kierując studiami z zakresu coachingu. Prowadzi też zajęcia z zakresu tematyki rozwijania umiejętności.
prof. dr hab. Dariusz Doliński
Jest autorem licznych projektów naukowych, badań eksperymentalnych i teorii z zakresu psychologii społecznej, szczególnie zachowań konsumenckich oraz weryfikacji technik używanych przez ludzi do tego, aby efektywnie wpływać na innych.
Redaktor naczelny „Polish Psychological Bulletin”. Publikuje w prestiżowych czasopismach, takich jak: „Journal of Personality and Social Psychology”, „Personality and Social Psychology Bulletin”, „Journal of Experimental Social Psychology” oraz „European Journal of Social Psychology”. Autor i współautor około 200 publikacji, m.in. „Psychologia wpływu społecznego” (2000), „Psychologiczne mechanizmy reklamy” (2003), „Ukryte sensy zachowania: rozmowy o wywieraniu wpływu i reklamie” (2006), Manipulacja” (2009) oraz „Techniques of social influence: The psychology of gaining compliance” (2016).
Jest członkiem-korespondentem Polskiej Akademii Nauk, członkiem Komitetu Psychologii PAN oraz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej.
Profesor doktor habilitowany;
Stopień doktora habilitowanego nauk humanistycznych w zakresie psychologii uzyskał w 1993, na podstawie dorobku naukowego oraz rozprawy Orientacja defensywna. Tytuł prof
dr Mirosława Leopold
Przez kilkanaście lat adiunkt w Instytucie Psychologii UAM. Jako coach wspiera klientów we wprowadzaniu zmian zarówno w pracy zawodowej jak i życiu osobistym, w rozwoju kompetencji i zwiększaniu efektywności działań.
Pracuje zarówno z klientem biznesowym jak i indywidualnym. W swojej pracy łączy teoretyczne podejście oparte na psychologii poznawczej, rozwojowej i pracę z doświadczeniem praktycznym.
Doktorat z psychologii UAM;
Prowadzenie zajęć na USWPS:
- Rozwój osobisty: wykłady i warsztaty USWPS (Psychologia, studia stacjonarne)
- Kompetencje i narzędzia pracy coacha USWPS (Psychologia, studia niestacjonarne)
- Prowadzenie coachingu USWPS (Psychologia, studia niestacjonarne)
- Wprowadzenie do coachingu USWPS (Coaching, studia podyplomowe)
- Prowadzenie coachingu USWPS (Coaching, studia podyplomowe)
Prowadzenie szkoleń z zakresu kompetencji miękkich.
Mentor Coach w projekcie Huge Thing
Coach w ramach projektu: „Innowacyjne zarządzanie firmami rodzinnymi” SWPS Poznań
Praca z klientem indywidualnym w obszarze kompetencji miękkich oraz klientem biznesowym w obszarze kompetencji menedżerskich i miękkich, zarządzania w podejściu coachingowym- prowadzenie procesów coachingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne dla uczestników usługi są udostępniane Słuchaczom:
- za pośrednictwem usługi Google Classroom, na której odbywają się zajęcia prowadzone zdalnie, lub
- w formie papierowej w przypadku zjazdów stacjonarnych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia na studia jest pozytywny wynik rozmowy wstępnej oraz kolejność zgłoszeń.
Rekrutacja na studia podyplomowe wymaga wypełnienia internetowego formularza zgłoszeniowego (https://rekrutacja.swps.pl/s/login/?language=pl).
W czasie wypełniania formularza poprosimy o podanie danych osobowych i załączenie:
- skanu/zdjęcia dyplomu ukończenia wyższej uczelni
- uzasadnienia wyboru kierunku studiów.
Uprzejmie informujemy, że wypełnienie formularza rekrutacyjnego drogą internetową nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na dany kierunek studiów podyplomowych.
Kolejnym etapem rekrutacji będzie rozmowa wstępna.
Szczególowe informacje dostepne na stronie: https://swps.pl/oferta/sopot/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/coaching.
Dla uczestników projektu MP i/lub NSE warunkiem uczestnictwa jest udział w egzaminie. Jest to warunek wymagany.
Informacje dodatkowe
Rok akademicki rozpoczyna się 26.10.2024 r.
Na stronie PARP cena usługi wynosi 11 100,00 zł – jest to kwota, którą ponosi Słuchacz w przypadku wyboru systemu płatności 1 raty/rok akademicki. Cena za studia podana w ramach Karty Usługi nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w kwocie 300 zł, która nie jest wliczana do kwoty czesnego. Absolwenci, studenci i słuchacze Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia. Szczegółowe informacje na temat kierunku znajda Państwo pod adresem: https://swps.pl/oferta/krakow/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/coaching-z-elementami-psychologii
Pozostała kadra kierunku: dr hab. Maciej Błaszak, dr Elżbieta Lisowska, dr Dagmara Gawron, dr Mariusz Zięba, mgr Łukasz Sowiński.
Osoba walidująca - mgr Anna Kłodzińska-Oleksy - Kierownik Biura Studiów Podyplomowych lub mgr Monika Buczek - psycholog
Liczba godzin usługi - godziny dydaktyczne 219 czyli 203 godziny zegarowe z uwzględnieniem przerw.
Uczelnia podpisała umowę z WUP w Krakowie oraz WUP w Toruniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google Workspace (Google Classroom oraz Google Meet)
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. (Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Android z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open Office lub Microsoft Office.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi