Branding i Content Marketing - studia podyplomowe
Branding i Content Marketing - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę.
Studia są kierowane również do osób bioracych udział w projekcie Kierunek - rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi192
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Branding i Content Marketing - studia podyplomowe" potwierdza przygotowanie do efektywnego działania w dynamicznym środowisku marketingowym dzięki kompleksowym umiejętnościom tj. rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie, odkryją i przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści realizujących strategię komunikacji marki, poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się Istotą brandingu, świadomie buduje wizję marki | Kryteria weryfikacji zna podstawy budowania marki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji określa osobowości marki | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji pracuje z archetypami marek | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji określa wizerunek docelowy marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się zagadnieniami Strategii marki | Kryteria weryfikacji wyznacza kierunki rozwoju marki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji wyznacza cele metodą SMART | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Tworzy trendy w marketingu i brandingu | Kryteria weryfikacji zna mikrotrendy w marketingu małych firm | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Obserwuje Consumer Trend Radar | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Program studiów podyplomowych na kierunku branding i content marketing
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192 (192 h w formule zdalnej w czasie rzeczywistym)
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Istota brandingu
(16 godz.)
- idea marki
- podstawy budowania marki
- określanie osobowości marki
- praca z archetypami marek
- klaryfikacja obietnicy marki
- Value Proposition Design
- marki w świecie wartości
- wizerunek docelowy marki wewnątrz i na zewnątrz organizacji
- identyfikacja wizualna marki
- co-branding
- architektura marki
- The Business Model Canvas
Psychologia marki
(16 godz.)
- postrzeganie społeczne w kontekście percepcji marki
- znaczenie błędów poznawczych w komunikacji marki
- samokoncept a wartość marki dla odbiorcy
- psychologia cen
- płeć i wiek w marketingu
- wrażliwość na markę
- wpływ emocji na decyzje zakupowe konsumentów
- metody oddziaływania na motywacje i postawy konsumentów w świetle badań naukowych
- co działa, a co nie działa w reklamie
- metoda Design Thinking w projektowaniu doświadczeń Klientów
- projektowanie doświadczeń emocjonalnych – mikrowarsztat
- personal branding – mikrowarsztat
Strategia marki
(16 godz.)
- wyznaczanie kierunków rozwoju marki
- strategia i wyznaczanie celów metodą SMART
- analiza strategiczna: analiza konsumenta, analiza konkurencji, samoanaliza
- consumer insight
- pozycjonowanie marki
- pojęcie big idea w komunikacji
- product placement
- celebrity endorsement
- rebranding
- brand extension
- wskaźniki efektywności działań brandingowych
Komunikacja marki
(16 godz.)
- znaczenie i miejsce komunikacji w modelu biznesowym i procesie marketingowym
- zintegrowana komunikacja marketingowa
- zasady i wyzwania w obszarze komunikacji marki w XXI wieku
- planowanie strategicznej komunikacji marki - elementy procesu
- niestandardowe działania komunikacyjne marek
- Brand Behaviour & Customer Experience
- tworzenie Brand Booka
Marka w mediach społecznościowych
(16 godz.)
- ekosystem social media
- strategiczne podejście do mediów społecznościowych
- zasady prowadzenia skutecznych działań marketingowych w mediach społecznościowych
- planowanie działań brandingowych w mediach społecznościowych
- analityka działań w social media – mierzenie efektów działań
- influencer marketing
- tips & tricks
- najciekawsze trendy w prowadzeniu mediów społecznościowych
Nowe trendy w marketingu i brandingu
(16 godz.)
- trendy, makrotrendy, mikrotrendy, kontr trendy, sygnały zmian
- najciekawsze trendy społeczne, technologiczne, środowiskowe i komunikacyjne
- mikrotrendy w marketingu małych firm
- Growth Hacking
- Context Map Canvas
- Consumer Trend Canvas
- Consumer Trend Radar
Content marketing jako narzędzie budowania marki
(16 godz.)
- content marketing w budowaniu marki eksperckiej i biznesu online
- wyznaczanie celów działań content marketingowych
- tworzenie strategii content marketingowej
- wartościowanie informacji w kontekście brandingu
- podstawy SEO
- planowanie tematów
- opracowywanie harmonogramu publikacji
- dostosowanie przekazu do kanału komunikacji
- webwriting
- content design
- podstawy komunikacji wizualnej
- dystrybucja treści w Internecie
- analizowanie efektywności działań
- AI w content marketingu
- najczęściej popełniane błędy w content marketingu
Warsztaty tworzenia treści
(16 godz.)
- content design w praktyce
- techniki pisania – mikrowarsztat
- jak robić dobre zdjęcia smartfonem – mikrowarsztat
- retusz zdjęć – mikrowarsztat
- projektowanie w programie Canva – mikrowarsztat
- montaż filmów w bezpłatnych programach – mikrowarsztat
- popularne narzędzia content marketingowe
Content video
(16 godz.)
- siła obrazu
- video w strategii marki
- formaty video budowanie społeczności na You Tube
- błędy w działaniach video marketingowych
- Video Content Marketing - warsztat
Storytelling w budowaniu marki
(16 godz.)
- mitologizacja marki
- kreowanie doświadczenia poprzez opowieść
- klasyczne schematy narracyjne i ich zastosowanie w brandingu
- techniki storytellingowe
- emotywna funkcja języka
- eksploracyjna funkcja metafor
- markery emocjonalne
- sprzedaż za pomocą opowieści
- budowanie relacji i networking
Relacje z mediami
(16 godz.)
- elementarne zasady współpracy z dziennikarzami
- mikrowarsztat tworzenia baz mediów
- formy komunikacji z mediami
- warsztat tworzenia informacji prasowych
- komunikacja w sytuacji kryzysu wizerunkowego
- mikrowarsztat zarządzania sytuacją kryzysową
Podstawy prawa autorskiego
(16 godz.)
- wykorzystanie wizerunku
- autoryzacja wypowiedzi
- stosowanie fragmentów cudzych utworów
- licencje Creative Commons
- zapisy umowne stosowane w obrocie prawami autorskimi i innymi prawami własności intelektualnej
- konsekwencje wynikające z naruszenia praw autorskich
- tworzenie regulaminów konkursów oraz uwarunkowania prawne dotyczące wyłaniania zwycięzców – warsztat
- umowy z influencerami i freelancerami - warsztat
Forma zaliczenia
test sprawdzający wiedzę po I semestrze
test sprawdzający wiedzę po II semestrze
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto31,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto31,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Wadas
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych na platformie MS Teams. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie MS Teams, to platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- materiałów dydaktycznych,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczeln
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Podpisana umowę z WUP w Toruniu, w ramach projektu Kierunek Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- stały dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.