Szkolenie: Cyberbezpieczeństwo w branży restauracyjno-hotelowej
Szkolenie: Cyberbezpieczeństwo w branży restauracyjno-hotelowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa szkolenia z cyberbezpieczeństwa w restauracji hotelowej obejmuje kadrę zarządzającą, pracowników obsługi gości (kelnerów, recepcjonistów) oraz personel IT. Wszyscy powinni znać zagrożenia cybernetyczne, rozpoznawać próby phishingu i dbać o bezpieczeństwo danych gości.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zwiększenie świadomości zagrożeń cybernetycznych, ochrona danych gości oraz nauczenie pracowników rozpoznawania ataków, takich jak phishing, i stosowania bezpiecznych praktyk w pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podstawy cyberbezpieczeństwa | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna podstawowe kluczowe zagrożenia (phishing, malware, ransomware) i ich wpływ na działalność restauracji i hotelu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Ochrona danych wrażliwych | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna zasady bezpiecznego przetwarzania i przechowywania danych osobowych oraz płatniczych gości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Bezpieczne korzystanie z systemów IT | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zabezpieczać urządzenia, hasła, sieci Wi-Fi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Reagowanie na incydenty bezpieczeństwa | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie jak rozpoznać i zgłosić próbę cyberataku, zna procedury postępowania w przypadku naruszeń bezpieczeństwa. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-
Podstawy cyberbezpieczeństwa
Wprowadzenie do kluczowych zagrożeń (phishing, malware, ransomware) i ich wpływu na działalność restauracji i hotelu.
-
Ochrona danych wrażliwych
Zasady bezpiecznego przetwarzania i przechowywania danych osobowych oraz płatniczych gości.
-
Bezpieczne korzystanie z systemów IT
Praktyki zabezpieczania urządzeń, haseł, sieci Wi-Fi oraz unikanie nieautoryzowanego dostępu do systemów.
-
Reagowanie na incydenty bezpieczeństwa
Jak rozpoznać i zgłosić próbę cyberataku, procedury postępowania w przypadku naruszeń bezpieczeństwa.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Podstawy cyberbezpieczeństwa | Prowadzący Adrian Tymecki | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Ochrona danych wrażliwych | Prowadzący Adrian Tymecki | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Bezpieczne korzystanie z systemów IT | Prowadzący Adrian Tymecki | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Reagowanie na incydenty bezpieczeństwa | Prowadzący Adrian Tymecki | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto500,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto500,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Tymecki
CELE ZAWODOWE OBEJMUJĄ POSIADANIE UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO NAUCZANIA, DOŚWIADCZENIE W POZAAKADEMICKIEJ PRACY ZAWODOWEJ, PRACĘ ZE STUDENTAMI, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, OTWARTOŚĆ NA NOWE WYZWANIA I DOŚWIADCZENIA, SZYBKIE PRZYSWAJANIE WIEDZY, NIESZABLONOWE MYŚLENIE, DOŚWIADCZENIE W PRACY Z PRZEDSIĘBIORCAMI, RYNKIEM B2B, BRANŻĄ EVENTOWĄ,
BUDOWANIEM CONTENTU MARKETINGOWEGO I BUDOWANIEM MARKI, PRACĄ DYDAKTYCZNO- WYCHOWAWCZĄ Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ, DOROSŁYMI I SENIORAMI,
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe zapewnia realizator szkolenia
Warunki uczestnictwa
Zapis na usługę z wykorzystaniem odpowiedniego ID wsparcia.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia i certyfikatu jest uczestnictwo w conajmniej 80% szkolenia.
Warunkiem niezbędnym do spełnienia przez uczestników, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu jest aktywność oraz obecność na szkoleniu.