Indywidualny kurs ogólnego języka angielskiego na poziomie B1 (część 1) - 33 godziny w formie zdalnej
Indywidualny kurs ogólnego języka angielskiego na poziomie B1 (część 1) - 33 godziny w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji24-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ogólny j.angielskiego na poziomie B1 (część 1) ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanych umiejętności językowych. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji z wykorzystaniem średniozaawansowanego słownictwa, średniozaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie średniozaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Unit 1: Who are you?1. Uczeń identyfikuje i opisuje różne rodzaje relacji między ludźmi, używając odpowiedniego słownictwa. 2. Uczeń charakteryzuje cechy osobowości, używając odpowiednich przymiotników. 3. Uczeń słucha nagrań i identyfikuje ważne osoby i działania w życiu innych ludzi. 4. Uczeń tworzy diagramy i opisuje ważne osoby w swoim życiu. 5. Uczeń pisze profil osobisty, wykorzystując odpowiednie słownictwo. Unit 2: What happened? 1. Uczeń stosuje słownictwo związane z opowiadaniem historii. 2. Uczeń identyfikuje i opisuje różne rodzaje filmów. 3. Uczeń słucha historii o podróży dwóch przyjaciół w Indiach i identyfikuje kluczowe wydarzenia. 4. Uczeń opowiada anegdoty o swoich osobistych wspomnieniach. 5. Uczeń pisze opowiadanie o niezapomnianym doświadczeniu. Unit 3: Decisions 1. Uczeń używa słownictwa związanego z podejmowaniem decyzji. 2. Uczeń słucha artykułów na temat podejmowania decyzji i rozumie główne idee. 3. Uczeń omawia swoje przyszłe plany i intencje, używając odpowiedniego słownictwa. 4. Uczeń pisze e-mail z prośbą o informacje, stosując odpowiednie struktury i słownictwo. Unit 4: Success 1. Uczeń definiuje sukces i używa słownictwa związanego z sukcesem. 2. Uczeń słucha podcastu o zasadach osiągania sukcesu i identyfikuje kluczowe porady. 3. Uczeń omawia porady dotyczące sukcesu w pracy i celach osobistych. 4. Uczeń pisze e-mail lub list, udzielając porad na temat osiągania sukcesu. | Kryteria weryfikacji • Opisuje różne rodzaje relacji między ludźmi i cechy osobowości w wypowiedziach pisemnych i ustnych, stosując odpowiednie przymiotniki.• Identyfikuje kluczowe informacje dotyczące osób i działań w nagraniach, tworzy diagramy i pisze profil osobisty, używając odpowiedniego słownictwa. • Stosuje słownictwo związane z opowiadaniem historii i rodzajami filmów, identyfikuje kluczowe wydarzenia w wysłuchanych historiach oraz opowiada anegdoty i pisze opowiadania, stosując odpowiednie struktury. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji • Stosuje słownictwo związane z podejmowaniem decyzji, identyfikuje główne idee w artykułach na ten temat, omawia przyszłe plany i intencje oraz pisze e-maile z prośbą o informacje, stosując odpowiednie struktury.• Dfiniuje sukces, stosuje odpowiednie słownictwo, identyfikuje kluczowe porady dotyczące sukcesu w podcastach, omawia porady i pisze e-maile lub listy z poradami, stosując odpowiednie struktury i słownictwo. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się 1. Uczeń rozróżnia i stosuje czasy Present Simple i Present Continuous oraz czasowniki statyczne do opisywania rutynowych działań, aktualnych czynności i stanów.2. Uczeń stosuje przysłówki częstotliwości do opisywania częstotliwości działań i zdarzeń. 3. Uczeń stosuje czasy narracyjne oraz przymiotniki opisujące uczucia (-ed/-ing) do opisywania przeszłych wydarzeń i emocji. 4. Uczeń tworzy zdania w czasach przyszłych, wyrażając plany i intencje dotyczące przyszłości. 5. Uczeń stosuje czasowniki modalne do wyrażania zasad i udzielania rad. 6. Uczeń stosuje konstrukcję "used to" do opisywania przeszłych nawyków i stanów. 7. Uczeń tworzy zdania z przymiotnikami w stopniu równym, wyższym i najwyższym do opisywania różnic i podobieństw. 8. Uczeń stosuje zdania warunkowe pierwszego i drugiego typu do opisywania prawdopodobnych i hipotetycznych sytuacji. 9. Uczeń stosuje czasowniki modalne "can", "could" i "be able to" do opisywania umiejętności i zdolności. | Kryteria weryfikacji 1. Tworzy poprawne zdania w Present Simple i Present Continuous, rozpoznaje te czasy w słuchaniu i czytaniu.2. Stosuje przysłówki częstotliwości w zdaniach, identyfikuje je w nagraniach i tekstach. 3. Tworzy zdania w czasach narracyjnych, stosuje przymiotniki -ed/-ing, relacjonuje przeszłe wydarzenia w mowie i piśmie. 4. Tworzy zdania wyrażające plany i intencje w czasach przyszłych w mowie i piśmie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji 5. Tworzy zdania z czasownikami modalnymi do wyrażania zasad i rad, rozpoznaje je w nagraniach i tekstach.6. Tworzy zdania z "used to" do opisywania przeszłych nawyków, stosuje tę konstrukcję w słuchaniu i czytaniu. 7. Tworzy zdania porównawcze i superlatywne, identyfikuje je w nagraniach i tekstach. 8. Tworzy poprawne zdania warunkowe pierwszego i drugiego typu, stosuje je w kontekście słuchania i czytania. 9. Tworzy zdania z "can", "could" i "be able to" do opisywania umiejętności, identyfikuje je w nagraniach i tekstach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Indywidualny kurs ogólnego języka angielskiego na poziomie B1 (część 1) - 33 godziny w formie zdalnej" jest adresowane do następujących grup odbiorców:
- Dorośli i profesjonaliści: Osoby dorosłe, które chcą poprawić swoją znajomość języka angielskiego w celu zwiększenia swoich możliwości zawodowych, międzynarodowej komunikacji w pracy, czy też z powodów osobistych i kulturowych.
- Osoby przeprowadzające się za granicę: Osoby, które planują przeprowadzkę do krajów anglojęzycznych i potrzebują znajomości języka do codziennego życia, pracy lub nauki.
- Podróżnicy i entuzjaści kultury: Osoby interesujące się podróżami, kulturą anglojęzyczną, które potrzebują języka angielskiego do komunikacji podczas międzynarodowych podróży.
- Osoby przygotowujące się do międzynarodowych certyfikatów językowych: Osoby, które chcą zdobyć międzynarodowe certyfikaty takie jak TOEFL, IELTS czy Cambridge English Exams, i potrzebują solidnych podstaw gramatycznych oraz bogatego słownictwa.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- zajęcia indywidualne
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem dyskusji, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach zegarowych - 60min, raz w tygodniu po jednej godzinie, bez przerwy.
Główne Cele Kursu:
- Rozwój Kompetencji Językowych:
- Zrozumienie i Produkcja Mówiona: Uczestnicy kursu mają nauczyć się płynnie i skutecznie komunikować w języku angielskim, zarówno w mowie jak i piśmie, co obejmuje zdolność do prowadzenia rozmów, dyskusji oraz prezentacji.
- Zrozumienie Tekstów Pisanych i Słuchanych: Kurs ma na celu rozwijanie umiejętności rozumienia angielskiego w formie pisemnej i słuchowej, w tym rozumienie artykułów, instrukcji, rozmów i prezentacji.
- Rozbudowa Słownictwa i Gramatyki:
- Uczestnicy kursu mają rozwinąć zrozumienie i umiejętność stosowania gramatyki angielskiej w różnorodnych kontekstach, od podstawowych do bardziej zaawansowanych struktur gramatycznych.
- Rozbudowa słownictwa, aby uczestnicy mogli swobodnie poruszać się po tematach codziennych, zawodowych, jak również specjalistycznych.
- Praktyczne Zastosowanie Języka:
- Kurs ma na celu przygotowanie uczestników do stosowania języka angielskiego w realnych sytuacjach, zarówno w życiu codziennym, jak i profesjonalnym.
- Uczestnicy mają nauczyć się radzić sobie w sytuacjach wymagających komunikacji międzynarodowej, np. w podróży, pracy czy podczas studiów.
- Kulturowe Zrozumienie:
- Kurs stawia za cel nie tylko nauczenie języka, ale również zrozumienie kultury krajów anglojęzycznych, co jest niezbędne do pełnego i efektywnego komunikowania się.
- Wprowadzenie elementów kulturowych ma pomóc uczestnikom w lepszym zrozumieniu kontekstu językowego, zwyczajów i różnic kulturowych.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Program:
Unit 1: Who are you?
- Topics: people and relationships, personality adjectives, jobs, work
- Grammar/Function: Present simple and present continuous, state verbs, adverbs of frequency
- Vocabulary: People and relationships, personality adjectives
- Listening/Video: People talking about important people and activities in their lives
- Speaking: Use a diagram to describe important people in your life
- Writing: Write a personal profile page
Unit 2: What happened?
- Topics: adjectives for feelings,types of film,
- Grammar/Function: Narrative tenses, adjectives for feelings, -ed/-ing adjectives
- Vocabulary: Story words, types of films
- Listening/Video: A story about two friends traveling in India
- Speaking: Tell an anecdote about a personal memory
- Writing: Write a story about a memorable experience
Unit 3: Decisions
- Topics: knowledge, decisions, places in a city
- Grammar/Function: Future plans and intentions
- Vocabulary: Decisions
- Listening/Video: An article about making decisions
- Speaking: Discuss future plans and intentions
- Writing: Write an email asking for information
Unit 4: Success
- Topics: success, technology, sports and games
- Grammar/Function: Modals for rules and advice
- Vocabulary: Success, silent letters
- Listening/Video: Podcast about rules for success
- Speaking: Discuss advice about success at work and personal goals
- Writing: Write an email/letter giving advice
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
Cały kurs na poziomie B1 składa się z dwóch części, oferta ta dotyczy tylko części pierwszej a po jej ukończeniu możliwe będzie rozpoczęcie części drugiej.
Harmonogram spotkań i trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 950,00 PLN
- Koszt usługi netto4 950,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Kurs przeznaczony dla osób posiadających znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
- Kurs prowadzony z pomocą technik szybkiego zapamiętywania na bazie autorskich fiszek skojarzeniowo-graficznych ułatwiających zapamiętywanie słów w tempie nawet do 40 w ciągu godziny. Jest to jedyne tak obszerne rozwiązanie na polskim rynku.
- Część pierwsza kursu, będąca przedmiotem tej usług szkoleniowej, to 33 spotkania po 60 minut (1 godz. = 60 minut) zajęcia odbywają się raz w tygodniu. Na ostatnim spotkaniu odbędzie się test.
- Możliwość organizacji szkolenia stacjonarnego po uzgodnieniu z wykonawcą.
Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego podmiotu tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb, uwzględniając indywidualne preferencje uczestników – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest ustalane indywidualnie i dopasowane do potrzeb uczestników.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.