Kurs angielskiego indywidualny - poziom A2.2 - 42h - forma zdalna. Kierunek Rozwój
Kurs angielskiego indywidualny - poziom A2.2 - 42h - forma zdalna. Kierunek Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Projekt jest skierowany do dorosłych mieszkańców, osób zatrudnionych lub uczących się na terenie woj. wanrminsko-mazurskiego, z wyłączeniem osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie A2 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu bardzo często używane słowa i wyrażenia na swój temat, temat związany z jego rodzina i tematy jemu bliskie związane z zakupami, szkołą, kolegami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wychwytuje główne informacje komunikatów i wiadomości przekazywanych ustnie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Czyta krótkie i bardzo proste teksty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyciąga informacje podane w tekstach takich jak: reklamy, broszurki, menu, rozkład jazdy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Odpowiada w znanych mu sytuacjach wymagających jednej prostej i bezpośredniej wymiany informacji na znane tematy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Bierze udział w krótkiej wymiany zdań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje w kilku zdaniach w sposób prosty swoją rodzinę lub innych ludzi | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje to co robi, jego studia, obecny i poprzedni zawód | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie A2 | Kryteria weryfikacji Notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze osobisty, bardzo prosty list lub email | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie A1 (elementary)i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia indywidualne prowadzone są w formie online. Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na dążymy do tego aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie A2. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na samodzielnym odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz samodzielnego formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do indywidualnych potrzeb kursanta.
Gramatyka A2.1
Przymiotniki i przysłówki
Przymiotniki a przysłówki, tworzenie słów, kolejność słów.
Porównanie przymiotników z -er i more
Stopień najwyższy przymiotników z -est i most
Przymiotniki nieregularne
Użycie than
Wyrażenia przysłówkowe określające czas, miejsce i częstotliwość – łącznie z kolejnością wyrazów
Spójniki
where, when, whose, why, whose, who, that
Podstawowe zdania złożone
Czasy teraźniejsze
Czas present simple jeśli chodzi o nawyki i codzienne czynności
Przysłówki częstotliwości: always, never, often, seldom, usually
Kolejność wyrazów w zdaniach z przysłówkami
Czas present continuous: działania, które dzieją się teraz
Czasy przeszłe
Czas past simple: działania w przeszłości, np. pracowałem ostatniej nocy. nie pracowałem. Pracowałeś?
Czas past simple TO BE
Czas past simple: czasowniki regularne i nieregularne
Czas past continuous
Czas past continuous przerwana przez czas past simple
Główne czasowniki nieregularne.
Przyszłe formy:
Zdania z will
Zdania z be going to
Czas present continuous w odniesieniu do planów na przyszłość
Czasowniki modalne
will i might dla przewidywań
Przyimki
Przyimki miejsca: at, in on, in front of, under, behind, among, beside, near, next to, between, across, into, through, onto, out of, itp.
Przyimki czasu: on, in, for, at itp.
Wyrażenia przyimkowe: on foot, itp.
By, Of, With
Zaimki
Zaimki osobowe: I, he, she, he, it, we you, they
Zaimki dzierżawcze: my, your, his, her, his, its, our, your, their
Zaborczy z „s”, tj. Tom’s diner, Susan’s son
Zaimki dopełnienia: me, you, him, her, it, us, you, them
Zaimki wskazujące: that, those, this, these
Zaimki: something, anything
Zaimki zwrotne: myself, himself, herself, itp.
pytania:
Zaimki pytające: Where, Whose, When, Who, How long, Whose, How, What time, Which, What, i.e. Who said that? How are you? Whose shoes are these? What time is your lesson
Tworzenie pytań za pomocą TO BE,
Tworzenie pytań za pomocą HAVE GOT
Tworzenie pytań w czasie Present Simple, continuous
Tworzenie pytań w czasie Present Perfect
Słownictwo
Czasowniki żłożonie: popularne czasowniki żłożone: get up, put on, come in itp.
Powszechne przymiotniki
Przysłówki
Turystyka
Kolokacje podróżnicze
Pieniądze
Zakupy
Kolokacje z make / do / give
Odzież
Wygląd
Praca
Oferty pracy
Czasowniki z przyimkami zależnymi
przymiotniki kończące się na -ed / -ing
Pozdrawiać ludzi
Kończenie rozmów
Proszenie o informacje w miejscu publicznym
Rozmawiam z ludźmi w sklepach
Płacąc rachunek
Dokonywanie ustaleń społecznych
Składanie ofert i sugestii
Proszenie i dawanie rad
zwroty zawierające: like, off, just, look, job, work, czasownik + to
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Język angielski A2 | Prowadzący Jack Thirlaway | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Język angielski A2 | Prowadzący Jack Thirlaway | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 822,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 822,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto91,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto91,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jack Thirlaway
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line: www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Projekt Kierunke Rozwój. Umowa Podpisana z WUP Toruń.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
platforma: ZOOM (https://zoom.us)
minimalne wymagania sprzętowe:
Procesor: Single Core 1 Ghz lub wyżej
RAM: nie dotyczy
c) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego:
3G / 4G / LTE lub internet szerokopasmowy
800 kbps / 1.0mbps (up/down)
d) niezbędne oprogramowanie:
Windows XP SP3 luv nowsze
mac OS X 10.7 lub nowsze
Ubuntu 12.04 lub nowsze
Mint 17.1 lub nowsze
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze
Oracle Linux 6.4 lub nowsze
Cent OS 6.4 lub nowsze
Fedora 21 lub nowsze
OpenSUSE 13.2 lub nowsze
ArchLinux (tylko 64-bit)
Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”