Systemy cyfrowe –cyfrowe narzędzia kreacyjne oraz wdrożeniowe w nauczaniu przedszkolnym.
Systemy cyfrowe –cyfrowe narzędzia kreacyjne oraz wdrożeniowe w nauczaniu przedszkolnym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Naucziele wychowania przedszkolnego
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Systemy cyfrowe –cyfrowe narzędzia kreacyjne oraz wdrożeniowe w nauczaniu przedszkolnym.Szkolenie przygotowuje uczestników do wykorzystania cyfrowych systemów edukacyjnych do tworzenia własnych materiałów multimedialnych do nauczania oraz wdrożenia ich w program edukacyjny swojej placówkiEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Wiedza : uczestnicy znają systemy cyfrowe dotyczące nauczania przedszkolnego2. Kompetencje : uczestnicy potrafią obsługiwać systemy cyfrowe dotyczące edukacji przedszkolnej 3. Umiejętności: Uczestnicy potrafią tworzyć własne materiały multimedialne w oparciu o systemy cyfrowe oraz wdrożyć je w proces edukacyjny placówki | Kryteria weryfikacji 1.Prezentacja obsługi poznanych systemów podczas szkolenia 2. Prezentacja stworzonych materiałów edukacyjnych z zastosowaniem ich w praktyce w procesie edukacyjnym | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Usługa o charakterze zawodowym
- Kształcenie KUZŚwiadczenie usług opiekuńczych i wspomagających rozwój dziecka
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
L.p. |
RAMOWY PROGRAM USŁUGI określający tematy zajęć edukacyjnych |
Liczba godzin |
|
teoria |
praktyka |
||
1. |
Systemy kreacyjne do ćwiczeń multimedialnych – charakterystyka oraz działanie - zapoznanie z działaniem oraz zakresem systemów cyfrowych do nauczania w placówkach przedszkolnych – zapoznanie z poszczególnymi rodzajami ćwiczeń oraz zastosowaniem do docelowych scenariuszy zajęć które mogą być realizowane za pomocą monitora dotykowego/ tablicy multimedialnej / laptopa / tableta. |
2 |
|
2. |
Systemy kreacyjne do ćwiczeń multimedialnych – charakterystyka oraz działanie - zapoznanie z działaniem oraz zakresem systemów cyfrowych do nauczania w placówkach przedszkolnych – zapoznanie z poszczególnymi rodzajami ćwiczeń oraz zastosowaniem do docelowych scenariuszy zajęć które mogą być realizowane za pomocą monitora dotykowego/ tablicy multimedialnej / laptopa / tableta. |
2 |
|
3. |
Narzędzia cyfrowe kreatora ćwiczeń interaktywnych – specyfika oraz funkcje. Zapoznanie z funkcjami kreatora : przygotowywanie treści cyfrowych / załadowywanie treści cyfrowych do szablonów ćwiczeń/ zastosowanie utworzonych ćwiczeń do określonych zadań dydaktycznych. |
2 |
|
4. |
Narzędzia cyfrowe kreatora ćwiczeń interaktywnych – specyfika oraz funkcje. Zapoznanie z funkcjami kreatora : przygotowywanie treści cyfrowych / załadowywanie treści cyfrowych |
2 |
do szablonów ćwiczeń/ zastosowanie utworzonych ćwiczeń do określonych zadań dydaktycznych. |
|||
5. |
Praktyczne zastosowanie funkcji oraz narzędzi kreatora ćwiczeń multimedialnych – tworzenie materiałów pod nadzorem trenera – ćwiczenia dotyczące I etapu – Jesień |
2 |
|
6. |
Praktyczne zastosowanie funkcji oraz narzędzi kreatora ćwiczeń multimedialnych – tworzenie materiałów pod nadzorem trenera – ćwiczenia dotyczące I etapu – Jesień |
2 |
|
7. |
Praktyczne zastosowanie funkcji oraz narzędzi kreatora ćwiczeń multimedialnych – tworzenie materiałów pod nadzorem trenera – ćwiczenia dotyczące II etapu – Zima |
2 |
|
8. |
Praktyczne zastosowanie funkcji oraz narzędzi kreatora ćwiczeń multimedialnych – tworzenie materiałów pod nadzorem trenera – ćwiczenia dotyczące II etapu – Zima |
2 |
|
9. |
Praktyczne zastosowanie funkcji oraz narzędzi kreatora ćwiczeń multimedialnych – tworzenie materiałów pod nadzorem trenera – ćwiczenia dotyczące III etapu – Wiosna |
2 |
|
10. |
Praktyczne zastosowanie funkcji oraz narzędzi kreatora ćwiczeń multimedialnych – tworzenie materiałów pod nadzorem trenera – ćwiczenia dotyczące III etapu – Wiosna |
2 |
|
11. |
Praktyczne zastosowanie funkcji oraz narzędzi kreatora ćwiczeń multimedialnych – tworzenie materiałów pod nadzorem trenera – ćwiczenia dotyczące IV etapu – Lato |
2 |
|
12. |
Tworzenie autorskich ćwiczeń multimedialnych w praktyce – zastosowanie w procesie edukacyjnym w placówce – układanie scenariuszy zajęć z wykorzystaniem utworzonych ćwiczeń oraz możliwości ich wykorzystania. |
2 |
|
13. |
Tworzenie autorskich ćwiczeń multimedialnych w praktyce – zastosowanie w procesie edukacyjnym w placówce – układanie scenariuszy zajęć z wykorzystaniem utworzonych ćwiczeń oraz możliwości ich wykorzystania. |
2 |
|
14. |
Tworzenie autorskich ćwiczeń multimedialnych w praktyce – zastosowanie w procesie edukacyjnym w placówce – układanie scenariuszy zajęć z wykorzystaniem utworzonych ćwiczeń oraz możliwości ich wykorzystania. |
2 |
|
15. |
Egzamin praktyczny – prezentacja przygotowanych ćwiczeń w systemie. Omówienie materiału edukacyjnego – analiza oraz rekomendacje. |
2 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto246,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto246,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Książki nauczyciela
xerokopie
Oprogramowanie multimedialne
Warunki uczestnictwa
Zatrudnienie w placówce
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Sala do prowadzenia zajęć ze sprzętem multimedialnym