Mowa ciała w relacjach i biznesie
Możliwość dofinansowania
Mowa ciała w relacjach i biznesie
Numer usługi 2024/09/25/121120/2328184
2 400,00 PLN
brutto
2 400,00 PLNnetto
150,00 PLNbrutto/h
150,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Warsztaty są przeznaczone dla:
- włąścicieli firm, menagerów, pracowników przewidzianych do awansu na stanowiska kierowniczedoradców, trenerów,
- mówców, ekspertów i nauczycieli,
- sprzedawców i przedstawicieli,
- terapeutów, coachów,
- każdego, kto poprzez słowo chce mieć większy
- wpływ otoczenie oraz samoświadomość
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji04-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szolnieni przygotowuje do samodzielnego, świadomego oddziaływanie na różnych interesariuszy poprzez umiejętne rozpoznawanie nieświadomych sygnałów mowy ciała w celu wykrycia prób manipulacji, nieuczciwych działań, nieczystych intencji lub uzyskania zamierzonego efektu.Uczy korekty postaw, gestów, ekspresji i zachowań służąca osiągnięciu celu w rozmowie.
Obserwacji otoczenia, interesariuszy oraz wraz z stosowną odpowiedzią/reakcją na zachowania i komunikaty innych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kalibracja i interpretacja wektorów kierunku w postawach i gestach. | Kryteria weryfikacji rozpoznanie i stosowanie zmian postawy ciałą | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Stosowanie i interpretacja gestów | Kryteria weryfikacji rozpoznanie gestów cyfrowych i analogowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Rozpoznawanie niespójności mowy ciała rozmówcy | Kryteria weryfikacji Znajomość i interpretacja kluczowych zachowań sugerujących kłamstwo lub niespójność | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Postawy słabości i postawy mocy | Kryteria weryfikacji Rozróżnianie i konsekwencje różnych postaw | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie i kontrola emocji | Kryteria weryfikacji Stosowanie wybranych technik neutralizacji emocji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Zarządzenie i wywieranie wpływu spojrzeniem | Kryteria weryfikacji Rozróżnianie i stosowanie różnego typu spojrzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Zarządzanie logistyką przestrzeni | Kryteria weryfikacji używanie przedniotów i zasobów przestrzeni rozmówców | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się dynamika gestów i wzorce zachowań | Kryteria weryfikacji znajomość podstawowych mechanizmów obronnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Budowanie kompetencji i sympatyczności | Kryteria weryfikacji znajomość elementów i postaw sprzyjających budowaniu wizerunku osoby miłej i kompetentnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
test
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
test
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
test
Program
Program
- czytanie mowy ciała czyli o co chodzi, gdy nie wiadomo o co chodzi
kalibracja i interpretacja tego co mówi ciało rozmówcy. Odczytywanie subtelnych i nieświadomych komunikatów ciała.
- gesty cyfrowe i analogowe czyli mistrz komunikacji rodem karate vs. mistrz aikido
różne rodzaje gestykulacji i zachowań pokazujące energetykę i emocje rozmówcy oraz sposoby doboru własnych gestów tak, aby komunikacja była skuteczna i owocna
- (nie)spójność mowy ciała czyli cała prawda, tylko prawda i... alchemia kłamstwa
odczytywanie niespójności rozmówcy lub oporu ciała na przekazywane informacje, propozycje i sugestie oraz sposoby jego łagodnego niwelowania
- siła postawy czyli jak wygrać zanim staniesz do walki
wpływ postaw na stany emocjonalne i 120 sekundowe sposoby na ich zmianę w każdych warunkach
- emocje w ciele czyli jak czytaj ludzi jak otwartą księgę
wpływ i odczytywanie informacji emocjonalnej płynącej od rozmówcy oraz szybkie reagowanie.
- wzrok i spojrzenie czyli co Ci mówi zwierciadło duszy i jak przejrzeć je na wylot
sposoby patrzenia i wykorzystywanie potęgi kontaktu wzrokowego w procesie komunikacji
- logistyka przestrzeni czyli miejsce ma znaczenie
jak w pełni wykorzystać otaczającą nas przestrzeń na swoją korzyść, aby nie płynąć pod wiatr
- dynamika mowy ciała czyli w co grają ludzie i jakie są zasady tej gry
schematy, mechanizmy i wzorce zachowań ludzkich w praktyce. Analiza i sposoby ich modyfikacji i utylizacji.
- miły czy konkretny - sympatia vs. kompetencja mówcy
Kiedy lepiej być miłym a kiedy konkretnym? Być może masz w sobie obie te wartości ale na pewnym poziomie nie da się ich połączyć, gdyż niosą one za sobą odmienny sposób komunikacji. Dowiesz się kiedy i w jaki sposób równoważyć te cechy i odnaleźć złoty środek
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Dariusz Wresiło
Dariusz Wresiło - Przedsiębiorca, szkoleniowiec i trener umiejętności miękkich z zakresu komunikacji i perswazji werbalnej oraz niewerbalnej z 9 - letnim dośw. Ekspert wpływu świadomości i podświadomych wzorców zachowań. Od 7 lat prowadzi praktykę hipnoterapeutyczną, treningi mentalne oraz szkoli głównie przedsiębiorców i kadrę zarządzającą. Autor poradnika i mapy “Dynamika Poziomów Świadomości". Występował gościnnie na uczelniach oraz w TV. Przeprowadził ponad 700 godz. warsztatów i szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik po szkoleniu otrzyma materiały w formie prezentacji
Warunki uczestnictwa
Warunkiem otrzymania certyfikatu ze szkolenia jest obecność uczestnika minimum 80% zajęć usługi rozwojowej-szkolenia oraz udziału w ćwiczeniach
Informacje dodatkowe
1 godz usługi = 60 minut przerwy są wliczone w czas szkolenia
Adres
Adres
ul. 3 Maja 32/5
35-030 Rzeszów
woj. podkarpackie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Sylwia Ason
E-mail
sylwia.ason@gmail.com
Telefon
(+48) 729 835 005