Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1. Kierunek - Rozwój
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1. Kierunek - Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób, które chcą nabyć kompetencje w zakresie języka angielskiego ogólnego.
Funkcja: Pracownicy firm, którym język angielski jest potrzebny przy wykonywaniu obowiązków służbowych oraz osoby, które chciałyby rozpocząć pracę, w której potrzebna jest znajomość języka na poziomie A2/B1
Zakres zadań: m.in. praca z dokumentami w języku angielskim, kontakt z klientami, dostawcami, kontrahentami w języku angielskim, obłsuga klienta międzynarodowego
Wiedza i umiejętności: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej A2+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi58
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie A2/B1, zgodnym z Common European Framework of Reference – europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się językiem angielskim na poziomie A2/B1, poprawnie stosując struktury gramatyczne oraz części mowy odpowiednie dla tego poziomu językowego. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formy czasowników i czasy (Present, Past, Future, również w wersji Continuous) i poprawnie się nimi posługuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w podstawowych rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu gramatyki na poziomie A2/B1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Potrafi opisać swoje codzienne obowiązki w pracy oraz plany na przyszłość, stosując właściwe czasy gramatyczne. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Uczestnik poszerza zasób słownictwa, wykorzystując słownictwo ogólne na poziomie A2/B1. | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tłumaczy z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski słowa, zwroty i zdania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wielokrotnego wyboru z zakresu słownictwa na poziomie A2/B1. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje wypowiedzi ustne i pisemne, które pozwalają na komunikację w środowisku pracy oraz w życiu codziennym. | Kryteria weryfikacji Pisze krótkie wiadomości (notatki, listy, emaile) na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Czyta i interpretuje krótkie teksty związane z życiem zawodowym, udzielając odpowiedzi na pytania związane z ich treścią. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w rozmowach, używając odpowiedniego słownictwa i struktur gramatycznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs kładzie duży nacisk na praktykę – słuchanie i mówienie. Zdecydowana większość lekcji to praca ustna z lektorem, polegająca na kontrolowanym dialogu, w którym lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje odbywają się bezpośrednio w języku obcym. Lektor kładzie duży nacisk na poprawność wypowiedzi pod względem wymowy, słownictwa i gramatyki, co utrwala prawidłowe nawyki językowe u uczestnika, a także motywuje go do dbania o formułowanie odpowiednich zdań. Zaplanowany system powtórek sprawia, że uczestnik kursu ma wielokrotny kontakt z każdą partią materiału.
Struktury gramatyczne:
- czas Present Perfect i odmiana czasowników nieregularnych
- strona bierna – użycie podstawowe
- czasowniki modalne i zaawansowane konstrukcje pytające
- strona bierna i tryb rozkazujący
- „question tags” oraz tryby warunkowe
- czasy Present/Past/Future oraz wersje Continuous
- powtórzenie stopniowania przymiotników + „would rather”
Zagadnienia leksykalne:
- music, film, social networking
- daily routines
- health
- industry & entertainment
- media
- features of people and objects
- nature and animals
- science & information technology
Kurs obejmuje 58 godzin dydaktycznych po 55 minut.
Kurs indywidualny, limit miejsc: 1.
Walidacja kursu zostanie przeprowadzona za pomocą testu teoretycznego oraz wywiadu swobodnego.
Warunki uczestnictwa w kursie: Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej A2+. Ta znajomość zostanie potwierdzona na rozmowie wstępnej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 58 Introduction to Present Simple (habits, routines) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 58 Present Simple with Time Expressions | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 58 Introduction to Present Continuous (actions happening now) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 07-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 58 Present Continuous for Temporary Actions and Future Plans | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 58 Differences between Present Simple and Present Continuous | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 58 Stative Verbs and Non-Continuous Uses of the Present Simple | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 58 Introduction to Past Simple (completed actions in the past) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 58 Irregular Verbs in the Past Simple | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 58 Introduction to Present Perfect (life experiences, relevance to present) | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 58 Present Perfect with Time Expressions (for, since, already, yet, just) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 31-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 58 Introduction to Comparative Adjectives | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 58 Superlative Adjectives (forming and usage) | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 58 Quantifiers (much, many, a few, a little) | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 18-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 58 Use of Quantifiers in Negative Sentences | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 58 Future with 'Will' (spontaneous decisions, predictions) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 58 Future with 'Going to' (intentions, plans) | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 58 Present Continuous for Future Arrangements | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 58 Comparing Future Forms: Will vs. Going to | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 58 Modal Verbs for Obligation: Must and Have to | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 58 Modal Verbs for Permission: Can and Could | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 58 Modal Verbs in Past Form: Had to, Could have | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 58 Modal Verbs for Advice: Should and Ought to | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 02-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 58 Introduction to Zero Conditional (facts and rules) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 58 First Conditional for Future Possibilities | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 58 First Conditional with Modal Verbs | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 58 Introduction to Second Conditional (hypothetical situations) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 58 Second Conditional for Unreal Situations in the Present | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 58 Mixed Conditional Practice (Zero, First, and Second) | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 58 Introduction to Present Perfect Continuous (ongoing actions) | Prowadzący Antoni Jordan Żyndul | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 58 Present Perfect Continuous with Time Expressions (for, since) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 58 Introduction to Past Perfect (sequence of actions in the past) | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 58 Past Perfect in Storytelling | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 58 Introduction to Passive Voice (Present Simple) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 58 Passive Voice in Past Simple | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 58 Passive Voice vs. Active Voice | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 58 Passive Voice with Modals (can be, should be) | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 58 Introduction to Reported Speech (statements) | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 58 Reported Questions | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 58 Reporting Modal Verbs (could, might, must) | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 58 Time Shift in Reported Speech | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 58 Introduction to Defining Relative Clauses (who, which, that) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 58 Non-Defining Relative Clauses (extra information) | Prowadzący Mehment Fatih Yigitler | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 58 Relative Clauses with Prepositions | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 58 Reducing Relative Clauses | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 58 Introduction to Gerunds (verb + -ing) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 58 Introduction to Infinitives (to + verb) | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 58 Verbs that Take Gerunds vs. Infinitives | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 58 Gerunds and Infinitives in Complex Sentences | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 58 Present Tenses (Simple, Continuous, Perfect) - powtórzenie | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 58 Past Tenses (Simple, Continuous, Perfect) - powtórzenie | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 58 Future Forms (Will, Going to, Present Continuous) - powtórzenie | Prowadzący Agata Kiedrowicz-Sarna | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 58 Conditionals (Zero, First, Second) - powtórzenie | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 58 Modal Verbs (ability, permission, obligation) - powtórzenie | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 20:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 58 Passive Voice and Comparatives - powtórzenie | Prowadzący Sara Pieślak | Data realizacji zajęć 08-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 58 Grammar Review - ćwiczenia komunikacyjne | Prowadzący Paweł Naczmański | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 58 Reported Speech and Relative Clauses - powtórzenie | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 13-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 58 Gramatyka w praktyce - ćwiczenia komunikacyjne - rozmowa na żywo | Prowadzący Piotr Sarna | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 58 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:55 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto110,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Sarna
18-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Paweł Naczmański
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych,
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS,
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Mehment Fatih Yigitler
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego, w tym Business English.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 4 000 godzin zajęć, w tym:
• prowadzenie kursów językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z KFS
• prowadzenie kursów językowych finansowanych z funduszy UE
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Agata Kiedrowicz-Sarna
7-letnie doświadczenie na stanowisku lektor języka angielskiego ogólnego i branżowego przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych. Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych na wszystkich poziomach zaawansowania, doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego ogólnego, a także specjalistycznego.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 400 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Sara Pieślak
Od września 2023 r. zatrudniona w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 700 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Antoni Jordan Żyndul
Od maja 2024 r. zatrudniony w 3WAY Monika Mitoraj. Od tego czasu prowadzi zajęcia przy użyciu metody bezpośredniej oraz metod tradycyjnych – zajęcia indywidualne i grupowe na wszystkich poziomach zaawansowania.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi obejmuje przeprowadzenie ponad 100 godzin zajęć.
Nastawienie na stałe rozwijanie umiejętności - udział w szkoleniach lektorskich, poddawanie się regularnym obserwacjom prowadzonym przez metodyka szkoły.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje dostęp do podręcznika oraz do materiałów dydaktycznych.
Warunki uczestnictwa
Wymagane jest podpisanie umowy między Uczestnikiem Projektu a Usługodawcą.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym uczestnik musi posiadać:
- Komputer/laptop z dostępem do Internetu
- Dowolną przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox)
- Kamerę i słuchawki z mikrofonem przy komputerze stacjonarnym
Zalecenia dla użytkowników szkoleń: stabilne i nieobciążone łącze (nie mniej niż 50Mbit/s)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi