Język niemiecki poziom A2 zajęcia indywidualne - Nowy start w Małopolsce z EURESem
Język niemiecki poziom A2 zajęcia indywidualne - Nowy start w Małopolsce z EURESem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Niemiecki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego zostanie zakwalifikowana na szkolenie z języka niemieckiego na poziomie A2.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi45
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku niemieckim na poziomie A2, zgodnym z Common European Framework of Reference – Europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie – uczestnik podejmuje różne role w procesie komunikacji używając odpowiedniego języka. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie formułuje kilkuzdaniową wypowiedź na temat życia codziennego, stosuje środki językowe do wyrażenia intencji, uczuć i emocji związanych z życiem codziennym, stosuje poprawnie struktury leksykalno – gramatyczne oraz właściwą wymowę tak, aby wypowiedź była zrozumiała. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Słuchanie – uczestnik rozróżnia bardzo często używane słowa i wyrażenia na swój temat, na temat swojej rodziny, tego co mu bliskie i znane, zakupów, kolegów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera i zrozumie określone informacje z tekstu, który nie jest dla niego w pełni zrozumiały, interpretuje autentyczny materiał np.: wywiad, reklamę, ogłoszenie, dialog itp. w stopniu, który pozwoli mu na określenie głównej myśli tekstu, wyselekcjonowanie określonej informacji, określenie intencji autora, funkcji lub / i rodzaju tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie – uczestnik określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, reklama, broszurka, menu, rozkład jazdy, list, prosty tekst narracyjny. Rozumie teksty krótkie i bardzo proste. Określa główną myśl tekstu czytanego, wyszukuje określone informacje w różnego rodzaju tekstach np.: ogłoszenie, menu, list, prosty tekst narracyjny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie –uczestnik notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje. | Kryteria weryfikacji Uczestnik pisze krótki tekst użytkowy (ogłoszenie, notatka, list nieformalny, mail, pocztówka), wypełnia formularz, stosując odpowiednie środki stylistyczno– gramatyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie na poziomie A2.
Usługa odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym. Szkolenie jest realizowane w godzinach dydaktycznych (45 min).
Po zakończeniu szkolenia przewidziany jest proces walidacji.
Zakres gramatyczny:
- słuchacz posiada wiedzę i potrafi wykorzystać w praktyce następujące zagadnienia gramatyczne : odmiana czasowników w czasie Präsens, pytania, odmiana rzeczowników z rodzajnikiem określonym, nieokreślonym i przeczeniem kein, zaimki dzierżawcze, odmiana czasowników modalnych w czasie Präsens, odmiana czasowników zwrotnych, odmiana czasowników rozdzielnie złożonych, tryb rozkazujący, odmiana zaimków osobowych, stopniowanie przymiotników i przysłówków, zdania złożone współrzędnie, zdania złożone podrzędnie, przyimki miejsca; czas Präteritum czasowników haben i sein, czas Perfekt czasowników regularnych, przysłówek doch, czas Perfekt czasowników nieregularnych, czas Perfekt z czasownikami haben i sein, czas Präteritum czasowników modalnych, zdania okolicznikowe czasu ze spójnikami wenn, als i bevor; zdania przyzwalające z trotzdem i obwohl, zdania okolicznikowe przyczyny z deshalb, strona bierna Passiv, zdania ze spójnikami wieloczłonowymi, rekcja czasowników, zaimki osobowe w celowniku, tryb przypuszczający Konjunktiv II czasowników sein, haben i werden, tryb przypuszczający Konjunktiv II czasowników modalnych.
Zakres leksykalny:
- słuchacz posiada odpowiedni zasób słownictwa i potrafi wypowiadać się na następujące zagadnienia: pytania o wiek, pochodzenie, miejsce zamieszkania, hobby, cechy charakteru, nazwy członków rodziny, nazwy dni tygodnia, pór dnia, czynności wykonywane w ciągu dnia, nazwy świąt, miesięcy, terminy ferii i świąt, nazwy środków lokomocji, zjawisk atmosferycznych, słownictwo związane z opisem drogi, nazwy pomieszczeń, sprzętów domowych, słownictwo związane z wakacjami, warunki atmosferyczne, czynności wykonywane podczas wakacji, formy wypoczynku, aktywności sportowe, artykuły spożywcze, potrawy, określenia ilości, typy sklepów, potrawy kuchni niemieckiej, czynności wykonywane w kuchni, określenia potraw, nazwy zawodów, czynności związane z wykonywaniem zawodów, warunki zatrudnienia, wymagania pracodawcy, rodzaje prac dorywczych, określenia związane z wymarzoną pracą, części ciała, choroby i ich objawy; nazwy ubrań, określenia dotyczące ubrań, nazwy sklepów.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie ankiety oceniającej szkolenie.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie testu sprawdzającego nabyte umiejętności w zakresie mówienia, czytania i pisania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 025,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 025,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto111,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto111,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marlena Janczuk
2019 – do teraz szkoła językowa English Colours – lektor języka niemieckiego
2012 - Praktykantka w Szkole Podstawowej nr 37 im. Kazimierza Górskiego w Białymstoku: prowadzenie lekcji języka niemieckiego w klasach 4-6
2011 – do teraz Nauczanie języka niemieckiego: zajęcia indywidualne i w grupach, osoby w różnym wieku i na różnym poziomie zaawansowania
2017 – do teraz wykonywanie tłumaczeń
2019 Lektor języka niemieckiego w firmie Promedica24
Wykształcenie:
2014-2017 Instytut Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej, Wydział Lingwistyki Stosowanej w Warszawie - Magisterium na kierunku lingwistyka stosowana w zakresie tłumaczeń specjalistycznych
2009-2013 Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Białymstoku - Licencjat na kierunku filologia w zakresie nauczania języka niemieckiego
2006-2008 II Liceum Ogólnokształcące im. Księżnej Anny Sapiehów Jabłonowskiej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie kursu jest koszt e-podręcznika.
Warunki uczestnictwa
Warunki zapisu na szkolenie:
- podpisanie umowy o przyznanie dofinansowania
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego dostępnego na stronie internetowej: http://englishcolours.pl/zapisy-online/
Warunki otrzymania certyfikatu:
- 80% obecności na zajęciach
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym, sprawdzającym wiadomości (min 80% poprawności).
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
Koszt usługi: 5025 zł
Zawarto umowę z WUP Kraków na rozliczanie Usług z wykorzystaniem elektronicznych bonów szkoleniowych w ramach projektu „Nowy start w Małopolsce z EURESem”.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komunikator Zoom
1) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji,
-
głośniki i mikrofon
-
kamera internetowa
2) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik,
-
połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe
3) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,
4) dowolna przeglądarka internetowa
5) link dostępu do zajęć będzie aktywny do daty zakończenia szkolenia