FOUNDATIONS wg metodologii Systemu Sprzedaży Sandlera®
FOUNDATIONS wg metodologii Systemu Sprzedaży Sandlera®
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właścieciele, handlowcy, sprzedający Specjaliści
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników14
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zbudowanie nowego podejścia do budowania i utrzymywania relacji z klientem w oparciu o innowacyjny model sprzedaży Sandler Selling System.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Złamanie schematu budowania relacji | Kryteria weryfikacji - znajomość zasad zarządzania przebiegiem spotkań z klientami i budowania partnerskich relacji z klientami;- wiedza, jak sobie radzić sobie z wymagającymi i często roszczeniowo nastawionymi klientami; - rozpoznawanie potencjału zakupowego i szacowanie możliwości współpracy; - zadawanie pytań, które doprowadzą do celu; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zarządzanie procesemsprzedaży w oparciu o innowacyjny model Sandler Selling System | Kryteria weryfikacji prowadzenie działań sprzedażowych nakierowanych na jakość i efekt końcowy- wyróżnienie się podczas prowadzenia działań sprzedażowych; - stworzenie wizerunku "doradcy" nie sprzedawcy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie kompetencji społecznych | Kryteria weryfikacji - aktywne słuchanie, - "dostrojenia się" do rozmówcy i sytuacji - budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
2-dniowe szkolenie ma charakter wprowadzający do Systemu Sprzedaży Sandlera i obejmuje następujące zagadnienia:
Sandler Selling System – filozofia modelu
Innowacja w relacji
- Jak budować zaufanie w relacji z klientem, zarówno na etapie sprzedaży, jak i podczas prowadzenia projektu
- Jak tworzyć szczere i partnerskie relacje z klientem, pozbawione sztuczności, blichtru i "pustych" wzajemnych zobowiązań stron.
- Narzędzia budowania partnerskiej relacji, techniki Pozycjometru
- Taktyki zadawania pytań: Technika Odwracania;
- Strategia Negatywnego Odwracania
- Zarządzanie procesem zakupu i rozmowy z klietem
- Ustalanie celu, agendy i wyniku każdego spotkania (lub rozmowy telefonicznej).
- Jak unikać pułapki bezpłatnego consultingu i przepalania czasu na procesy sprzedażowe z góry skazane na porażkę?
Kwalifikacja klienta
- Wprowadzenie do pojęcia "bólu" i motywacji do zakupu.
- Wzmacnianie motywacji do zakupu
- Lejek Bólu – strategia pytań. Jak umiejętnie zadawać pytania? Pytania kluczem do budowania wartościowych (i bardziej marżowych) projektów.
- Budowa przewagi w oparciu o eksperckie pytania.
- Weryfikacja gotowości klienta do podpisania umowy (budżet), jak skracać proces podejmowania decyzji?
Filozofia programu opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów rozmowy telefonicznej, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu.
Sala szkoleniowa z dostępem do światła dziennego i infrastruktury (toalety) oraz możliwością aranzacji stołow i krzeseł, z rzutnikiemmultimedialnym i fl ipchartem.
Usługa jest realizowana w godzinach lekcyjnych. Przerwy (2h/sesję) nie są wliczone do czasu szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 075,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto192,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Pawul
Dyplomowany trener biznesu na poziomie mistrzowskim, certyfikowany coach menedżerski, mediator, przedsiębiorca. Skuteczny trener, który zna się na sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i z wykorzystaniem kanałów zdalnych.
Łukasz w swojej ponad dwudziestoletniej karierze zarówno budował, rozwijał zespoły sprzedażowe, wspierał menedżerów jak i tworzył struktury i strategie wsparcia sprzedaży. Ostatnią dekadę poświęcił na pracę w międzynarodowych grupach. Od kilku lat aktywny Przedsiębiorca.
Warto dodać, że jest on także autorem licznych programów szkoleniowych dla wielu sektorów gospodarki.
Łukasz hołduje zasadzie, że „nie ma rozwoju w strefie komfortu i (często) komfortu w strefie rozwoju”. Największą satysfakcję sprawia mu, kiedy ludzie przełamują wewnętrzne blokady i wchodzą na wyższy – dotychczas nieosiągalny dla nich poziom.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi