Google Ads + Analytics– szkolenie marketingowe dla firm
Możliwość dofinansowania
Google Ads + Analytics– szkolenie marketingowe dla firm
Numer usługi 2024/09/24/115852/2325131
3 044,25 PLN
brutto
2 475,00 PLNnetto
152,21 PLNbrutto/h
123,75 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działów PR i marketingu, właściciele firm, prezesi, managerowie średniego oraz wyższego szczebla, dyrektorzy
marketingu i sprzedaży, social media specjaliści, performance specjaliści - Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników7
- Data zakończenia rekrutacji20-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do samodzielnego śledzenia, analizowania i interpretowania danych dotyczących ruchu na ich stronach internetowych. Dzięki zdobytym umiejętnościom będą mogli efektywnie wykorzystywać narzędzia tej platformy do optymalizacji działań marketingowych oraz podejmowania trafnych decyzji biznesowych opartych na rzetelnych danych analitycznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Rozumie zasady działania Google Analytics 4 | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia główne zasady funkcjonowania Google Analytics 4 oraz różnice między tym a poprzednimi wersjami. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Implementuje Google Analytics 4 na stronie internetowej | Kryteria weryfikacji Implementuje kod śledzenia Google Analytics 4 na wybranej stronie internetowej, uwzględniając wymagania dotyczące zgodności z RODO oraz optymalizacji śledzenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje Społeczne: Rozwiązuje problemy związane z Google Analytics 4 | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i rozwiązuje problemy związane z wdrożeniem i konfiguracją Google Analytics 4, wykorzystując dostępne zasoby i narzędzia wsparcia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, zwiera
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, zwiera
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, zwiera
Program
Program
Moduł I
Wprowadzenie do Google Analytics 4
- Omówienie zasad działania platformy.
- Przedstawienie zalet wdrożenia systemu Google Analytics 4.
Konfiguracja Google Analytics 4
- Poznanie struktury konta Google Analytics 4: konto, usługa, widoki.
- Gromadzenie danych o odbiorcach i ich zachowaniu.
- Techniki filtrowania ruchu i grupowania kanałów.
Implementacja Google Analytics 4 na stronie internetowej
- Krok po kroku: poprawna implementacja Google Analytics 4 na stronie internetowej.
- Implementacja kodu zgodnie z trybem uzyskiwania zgody użytkowników.
- Rozwiązanie najczęściej występujących problemów z wdrożeniem Google Analytics 4.
- Konfiguracja celów analitycznych. e) Konfiguracja modułu e-commerce dla monitorowania transakcji online.
Moduł II
Raportowanie z wykorzystaniem Google Analytics 4
- Wyjaśnienie najczęściej stosowanych metryk w Google Analytics 4.
- Metodologia gromadzenia danych i interpretacja wyników.
- Analiza źródeł ruchu na stronie internetowej.
- Analiza zachowań odbiorców: ścieżki użytkowników, konwersje, opuszczenie strony.
- Raportowanie funkcjonowania strony: wydajność, czas ładowania, współczynnik odrzuceń.
- Budowanie własnych raportów z Google Analytics 4.
Profil różnic między Universal Analytics a Google Analytics 4
- Porównanie funkcji, metryk i możliwości obu platform.
- Omówienie korzyści z migracji na Google Analytics 4 i potencjalnych wyzwań z nią związanych.
- Strategie dostosowania działań analitycznych do nowego środowiska Google Analytics 4.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 6
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Wprowadzenie do Google Analytics 4 | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Konfiguracja Google Analytics 4 | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Implementacja Google Analytics 4 na stronie internetowej | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Raportowanie z wykorzystaniem Google Analytics 4 | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Profil różnic między Universal Analytics a Google Analytics 4 | Prowadzący Joanna Kropisz-Reguła | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto3 044,25 PLN
- Koszt usługi netto2 475,00 PLN
- Koszt godziny brutto152,21 PLN
- Koszt godziny netto123,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Joanna Kropisz-Reguła
Specjalista i Trener w Coocnut Agency. Swoje 6-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion.
Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.
Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, Browar Revolta, OWASP, SF BCC czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week.
Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą.
Pracowała m.in. dla: Skin79, Guess What, Browar Revolta, OWASP, SF BCC czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt szkoleniowy, prezentacja multimedialna
Informacje dodatkowe
- Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu - wymagane jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć wraz z zaliczeniem testu.
- Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności
- Uczestnicy usługi nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- Walidacja i przerwy wliczone są w czas trwania usługi
Adres
Adres
ul. Lwowska 58A
37-200 Przeworsk
woj. podkarpackie
Kontakt
Kontakt
Dawid Czechowicz
E-mail
d.czechowicz@coconutagency.pl
Telefon
(+48) 505 504 478