Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM®
Klinika Innowacyjnej Sprzedaży Sandlera wg metodyki SANDLER SELLING SYSTEM®
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
sprzedawcy, menedżerowie sprzedaży
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi70
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych oraz zapoznanie i wdrożenie uczestników w innowacyjny model Sandler Selling System. Proces szkoleniowy umożliwi poznanie najważniejszych założeń modelu, przećwiczenie technik budowania relacji, zadawania pytań, kontraktowania, prezentowania rozwiązań, zamykania sprzedaży, czy wywierania wpływu oraz nabycie kompetencji społecznych jak aktywne słuchanie, umiejętność "dostrojenia się", budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Złamanie schematu budowania relacji | Kryteria weryfikacji - poziom wykorzystania alternatywnego model działania, który odczaruje sprzedaż i pokaże jej nowe oblicze;- zastosowanie niestandardowych techniki budowania relacji z klientem pozwalających odróżnić się od „klasycznych” sprzedawców; - unikanie pułapki „bezpłatnego” consultingu i przepalania czasu na rozmowy „z góry” skazane na porażkę; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Zarządzanie procesemsprzedaży w oparciu o innowacyjny model Sandler Selling System | Kryteria weryfikacji - zarządzanie rozmową z klientem i wiedza dlaczego „kto pyta, ten rządzi”;- zarządzanie emocjami klienta, - wywieranie wpływ na decyzje klienta w „nieinwazyjny” sposób; - prowadzenie rozmowy z klientem tak, aby dotrzeć do jego najważniejszych wyzwań i pomóc mu znaleźć rozwiązanie - prowadzenie działań prospectingowych korzystając m.in. z mediów społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Nabycie kompetencji społecznych | Kryteria weryfikacji - aktywne słuchanie, - "dostrojenia się" do rozmówcy i sytuacji - budowanie relacji i „nowej” motywacji do działania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program usługi to w praktyce czteromiesięczny trening sprzedażowy, ułożony w proces, w którym pomiędzy sesjami przewidziane są odstępy, podczas których uczestnicy wykonywać będą zadania wdrożeniowe. Przez cały proces uczestnikom towarzyszyć będzie aplikacja Improver, która nie pozwoli zapomnieć o poruszanych zagadnieniach podczas sesji szkoleniowej. Będzie też wymuszać aktywności, które pozwolą uczestnikom trwale wdrożyć metodykę Sandlera do działań, zmienić nastawienie na trwałą zmianę postaw, umiejętności i nawyków sprzedażowych.
Program oparty jest na modelu „Sandler Selling System” (wdrażanych wyłącznie w autoryzowanych biurach Sandler Training na świecie)
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
Z ł a m s c h e m a t b u d o w a n i a r e l a c j i
• Jak zmieniły się "reguły gry" na rynku doradczym i dlaczego stare podejście już nie sprawdza się tak skutecznie?
• "Odczarowanie" sprzedaży - czym jest sprzedaż dziś oraz czy sprzedawać może każdy?
• Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System.
• Dlaczego klienci obawiają się kontaktu z osobami, które chcą sprzedawać - optyka drugiej strony
• Jak budować zaufanie w relacji z klientem, zarówno na etapie sprzedaży, jak i podczas prowadzenia projektu
• Jak tworzyć szczere i partnerskie relacje z klientem, pozbawione sztuczności, blichtru i "pustych" wzajemnych zobowiązań stron.
• Przestrzeń do powiedzenia "nie" - na ile pomaga w budowaniu wizerunku doradcy "premium"?
K o n t r a k t o w a n i e " u p - f r o n t "
• Zarządzanie procesem rozmowy z klientem (na każdym etapie kontaktu).
• Ustalanie celu, agendy i wyniku każdego spotkania (lub rozmowy telefonicznej).
• Jak unikać pułapki bezpłatnego consultingu i przepalania czasu na procesy sprzedażowe z góry skazane na porażkę?
Bó l , b u d ż e t , d e c y z j a, k w a l i f i k a c j a k l i e n t a
• Wprowadzenie do pojęcia "bólu" i motywacji do zakupu.
• Wzmacnianie motywacji do zakupu (praca z "bólem").
• Lejek Bólu – strategia pytań. Jak umiejętnie zadawać pytania?
• Budowa przewagi w oparciu o eksperckie pytania.
• Weryfikacja gotowości klienta do podpisania umowy (budżet).
• Weryfikacja procesu decyzyjnego.
• Usprawnianie procesu decyzyjnego u klienta.
• Po czym poznać potencjał? Dlaczego umiejętna kwalifikacja klientów jest tak ważna?
P r e z e n t a c j a
• Praca w modelu "najpierw pytaj, potem prezentuj".
• Jak prezentować, by porwać publikę?
• O mowie sprawczej słów kilka.
• Jak doprowadzić podczas rozmowy/prezentacji do dwóch słynnych Sandlerowych efektów na spotkaniu?
METODOLOGIA
Program oparty o metodykę Sandlera to nie jednorazowe szkolenie, nakierowane na rozwój punktowych umiejętności, ale kompleksowy system (proces) edukacyjny, którego rezultatem jest trwała zmiana w sposobie sprzedawania i podejścia do klienta (tzw. kulturze sprzedażowej).
Dzięki rozłożeniu całego procesu w czasie, zróżnicowanej metodologii, stałemu monitoringowi i permanentnemu wsparciu merytorycznemu, „nowa” wiedza sprzedażowa jest przez uczestników lepiej przyswajana i szybciej staje się częścią ich repertuaru zachowań.
Filozofia programów SANDLER SELLING SYSTEM opiera się na odejściu od metod proponowanych w tradycyjnych szkoleniach, w tym także od tradycyjnych etapów sprzedaży, i skierowaniu uwagi na wyzwania zakupowe klienta, jego gry psychologiczne i stosowanie niestandardowych mechanizmów wywierania wpływu. System Sandlera poddaje w wątpliwość dotychczasowe rozważania na temat:
- Co i jak powinien w rzeczywistości kontrolować sprzedawca w rozmowie z klientem?
- Jakie są etapy i zadania w kontakcie handlowym?
- Jakich technik i metod budowania relacji z klientem powinien używać handlowiec, a z czego powinien zrezygnować?
- Jak powinien postrzegać rolę swoją i klienta w relacji handlowej?
- Jak zbuduje osobisty komfort pracy?
Sala szkoleniowa z dostępem do światła dziennego i infrastruktury (toalety) oraz możliwością aranzacji stołow i krzeseł, z rzutnikiem multimedialnym i flipchartem.
Usługa jest realizowana w godzinach lekcyjnych. Przerwy: 90 min.sesję nie są wliczone do czasu szkolenia.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: aktywność na zajęciach, wymagana obecność na min. 80% zajeć.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Wprowadzenie do modelu Sandler Selling System | Prowadzący Łukasz Pawul | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Budowanie Innowacyjnej Relacji z Prospectem c.d. | Prowadzący Łukasz Pawul | Data realizacji zajęć 21-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Budowanie motywacji do zakupu | Prowadzący Łukasz Pawul | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Strategia Negatywnego Odwracania | Prowadzący Łukasz Pawul | Data realizacji zajęć 08-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Badanie gotowości do zakupu | Prowadzący Łukasz Pawul | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Sztuka prezentacji | Prowadzący Łukasz Pawul | Data realizacji zajęć 18-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Rozmowa telefoniczna | Prowadzący Łukasz Pawul | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Warsztaty treningowe, case study oparte o cały proces sprzedaży Sandlera. | Prowadzący Łukasz Pawul | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 685,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,93 PLN
- Koszt osobogodziny netto135,71 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Pawul
Dyplomowany trener biznesu na poziomie mistrzowskim, certyfikowany coach menedżerski, mediator, przedsiębiorca. Skuteczny trener, który zna się na sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i z wykorzystaniem kanałów zdalnych.
Łukasz w swojej ponad dwudziestoletniej karierze zarówno budował, rozwijał zespoły sprzedażowe, wspierał menedżerów jak i tworzył struktury i strategie wsparcia sprzedaży. Ostatnią dekadę poświęcił na pracę w międzynarodowych grupach. Od kilku lat aktywny Przedsiębiorca.
Warto dodać, że jest on także autorem licznych programów szkoleniowych dla wielu sektorów gospodarki.
Łukasz hołduje zasadzie, że „nie ma rozwoju w strefie komfortu i (często) komfortu w strefie rozwoju”. Największą satysfakcję sprawia mu, kiedy ludzie przełamują wewnętrzne blokady i wchodzą na wyższy – dotychczas nieosiągalny dla nich poziom.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
- Dostęp do aplikacji mobilnej IMPROVER, pełniącej funkcję "wirtualnego trenera”, który poprzez misje i quizy wyznacza zadania wdrożeniowe, sprawdza wiedzę, monitoruje wykorzystanie nowych umiejętności, a jednocześnie nagradza sukcesy i piętnuje zaniechania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi