Podstawy fotografii i fotografia na social media. Szkolenie.
Podstawy fotografii i fotografia na social media. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana do:
- przedsiębiorców i pracowników firm, którzy zajmują się marketingiem swoich produktów i usług w social mediach,
- wszystkich osób, które chcą nauczyć się robić zdjęcia na social media/zdjecia produktowe.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji18-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego tworzenia profesjonalnie wyglądających zdjęć na social media oraz zdjęć produktowych z wykorzystaniem omawianych na szkoleniu narzędzi i programów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą z zakresu podstaw fotografii | Kryteria weryfikacji charakteryzuje podstawowe pojęcia z zakresu fotografii takie jak: ISO, przysłona, czas naświetlania, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa jak czas naświetlenia wpływa na rejestrowanie ruchu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się tworzy efektywne kompozycje na potrzeby wykonania fotografii na social media | Kryteria weryfikacji opisuje w jaki sposób tworzyć efektywne kompozycje na potrzeby fotografii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje na czym polega zasada trójpodziału | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się ma świadomość jak rodzaj tła wpływa na końcowy efekt robionego zdjęcia | Kryteria weryfikacji opisuje jak dobierać rodzaj tła na fotografii do celu fotografii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji określa jak dobierać kolory tła do fotografowanego produktu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Szkolenie dedykowane dla:
- przedsiębiorców i pracowników firm, którzy zajmują się marketingiem swoich produktów i usług w social mediach,
- wszystkich osób, które chcą nauczyć się robić zdjęcia na social media/zdjecia produktowe.
2. Warunki realizacji szkolenia: szkolenie realizowane stacjonarnie. Dla uczestników szkolenia dostępne są: aparat fotograficzny, lampy fotograficzne, profesjonalne tła, laptop.
3. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania. Jeśli uczestnicy posiadają własne sprzęty do wykonywania zdjęć/fotografii mogą zabrać je na szkolenie.
4.Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., na 8 godzin zegarowych zajęć przewidziano 30 minut przerwy. Przerwa nie jest wliczona w czas trwania zajęć. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostaniewydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanieskrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
5.Test walidujący jest opracowywany i sprawdzany przez trenera walidującego. Zachowana jest rozdzielność funkcji pomiędzy trenerem prowadzącym, a trenerem walidującym.
Ramowy program zajęć:
1. Podstawy fotografii.
- Zrozumienie podstawowych pojęć: ISO, przysłona, czas naświetlania
- Wybór odpowiedniego sprzętu fotograficznego i akcesoriów
2. Zasady kompozycji w fotografii.
- Złoty podział, trójpodział, linie prowadzące
- Przykłady efektywnych kompozycji na potrzeby social mediów.
3. Fotografia produktowa.
- Wprowadzenie do fotografii produktowej
- Oświetlenie, tło, układanie produktów
- Używanie naturalnego i sztucznego światła
- Ćwiczenia praktyczne z fotografowania różnych produktów.
4. Fotografia na social media.
- Trendy w fotografii na platformach społecznościowych
- Jak tworzyć treści na social media
- Ćwiczenia praktyczne.
5. Edycja i obróbka zdjęć.
- Podstawy obróbki zdjęć: korekcja kolorów, kadrowanie, filtry
- Popularne programy do edycji zdjęć
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sebastian Cebula
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały - prezentacje mulitmedialne.
Warunki uczestnictwa
Udział w usłudze nie wymaga spełnienia żadnych dodatkowych warunków.
Informacje dodatkowe
1. Firma szkoleniowa posiada podpisaną umowę z WUP Kraków na realizację projektów: „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1” i „Nowystart w Małopolsce z EURESem”, a także z WUP Toruń na realizację projektu: ,,Kierunek-Rozwój".
2. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
3. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.