Szkolenie językowe - język angielski na poziomie B2 z uwzględnieniem kompetencji zielonych i umiejętności cyfrowych w branży motoryzacyjnej.
Szkolenie językowe - język angielski na poziomie B2 z uwzględnieniem kompetencji zielonych i umiejętności cyfrowych w branży motoryzacyjnej.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób dorosłych chcących rozpocząć pracę w branży motoryzacyjnej, chcących ponieść swoje kompetencje językowe, rozwinąć umiejętności komunikacji w sytuacjach formalnych i pogłębić wiedzę na temat zielonych kompetencji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Szkolenie językowe – język angielski na poziomie B2 z uwzględnieniem kompetencji zielonych i umiejętności cyfrowych w branży motoryzacyjnej" przygotowuje do planowania oraz prowadzenia projektów w firmach należących do branży motoryzacyjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Nadzoruje proces pozyskania wytycznych od międzynarodowych klientów. | Kryteria weryfikacji Prowadzi korespondencję z międzynarodowymi klientami i partnerami w języku angielskim. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykonuje międzynarodowe połączenia telefoniczne w języku angielskim. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia w języku angielskim własne założenia projektowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Organizuje międzynarodowe spotkania prowadzące do opracowania i wdrożenia wspólnego projektu. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje harmonogramy spotkań w języku angielskim. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Negocjuje harmonogramy spotkań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje agendy międzynarodowych spotkań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje w jasny sposób cele międzynarodowego projektu w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji Tworzy założenia międzynarodowych projektów w formie pisemnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opiniuje uwagi do założonych celów przekazywane przez klientów oraz partnerów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Ocenia elementy projektu wdrożeniowego przygotowane przez klientów i partnerów. | Kryteria weryfikacji Tworzy poprawny gramatycznie i oddający sens opis celu projektu w języku angielskim. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Nowoczesne technologie w kontroli emisji spalin
1. Wprowadzenie do tematu kontroli emisji spalin – wprowadzenie słownictwa na poziomie B2
• Rodzaje technologii redukcji emisji: Omówienie technologii kontroli emisji spalin, takich jak np. systemy SCR (selektywnej redukcji katalitycznej).
• Rola kontroli emisji w motoryzacji: Znaczenie redukcji emisji dla zdrowia publicznego i środowiska.
• Kontrola emisji w kontekście globalizacji: Jak regulacje dotyczące emisji spalin zmieniają się na poziomie międzynarodowym, w tym różnice między normami w Europie, USA i Chinach.
2. Nowe trendy w redukcji emisji – przypomnienie czasów teraźniejszych i przyszłych
• Nowoczesne technologie kontroli emisji: Zastosowanie nowych materiałów w reaktorach katalitycznych oraz rozwój technologii wodorowych i elektrycznych jako alternatyw.
• Zagrożenia i korzyści: Analiza ryzyka związanego z wprowadzeniem nowych technologii, w tym koszty wdrożenia systemów spełniających normy emisji EURO 7.
3. Analiza procesów zachodzących w reaktorach katalitycznych – wprowadzenie słownictwa
• Procesy badawcze: Omówienie procesów związanych z testowaniem reaktorów katalitycznych pod kątem redukcji tlenków azotu, tlenku węgla i węglowodorów.
• Normy emisji EURO: Przegląd norm emisji spalin od EURO 1 do EURO 7 i ich wpływ na projektowanie reaktorów katalitycznych.
Moduł 2: Odnawialne Źródła Energii w branży motoryzacyjnej
1. Praktyczne zastosowanie OZE w motoryzacji – wprowadzenie słownictwa na poziomie B2.
• Zastosowanie OZE w produkcji pojazdów: Przykłady wykorzystania energii odnawialnej w procesie produkcji samochodów i części motoryzacyjnych.
• Zrównoważony rozwój: Znaczenie ekologicznej produkcji w motoryzacji – jak zrównoważony rozwój wpływa na całościowe wyniki branży, w tym na redukcję emisji spalin.
2. Strategie wdrażania OZE w branży motoryzacyjnej – przypomnienie czasów przeszłych i mowa zależna.
• Zmiany w produkcji w związku z OZE: Analiza projektów mających na celu obniżenie śladu węglowego w produkcji i eksploatacji pojazdów oraz ich wpływ na obniżenie emisji spalin.
• Dostosowanie procesów do nowych regulacji: Wprowadzenie norm związanych z produkcją ekologicznych pojazdów i reaktorów katalitycznych zgodnych z normami emisji EURO 7.
3. Nowe możliwości rozwoju OZE w motoryzacji – przypomnienie czasów przyszłych i czasowniki modalne
• Korzyści z inwestycji w OZE: Jak energia odnawialna może wspierać produkcję bardziej ekologicznych pojazdów.
• Zagrożenia i wyzwania: Ryzyko związane z przejściem na OZE i wysokie koszty związane z transformacją energetyczną.
Moduł 3: Transformacja cyfrowa w badaniach emisji spalin
1. Automatyzacja w badaniach emisji – wprowadzenie słownictwa na poziomie B2 i strona bierna.
• Technologie cyfrowe w kontroli emisji: Wykorzystanie zaawansowanych systemów pomiarowych i sztucznej inteligencji do automatyzacji testów emisji spalin.
• Wpływ technologii na codzienne wyzwania: Automatyczne generowanie raportów emisji i analiza wyników w czasie rzeczywistym.
2. Cyfrowe bezpieczeństwo w motoryzacji – okresy warunkowe.
• Bezpieczeństwo danych emisji: Jak zabezpieczyć dane z badań emisji spalin, w tym dane dotyczące wyników testów pojazdów i norm technicznych.
• Ochrona danych produkcyjnych: Zapobieganie atakom cybernetycznym na systemy monitorujące emisję spalin i optymalizujące ich redukcję.
Moduł 4: Podsumowanie i Ewaluacja
1. Przegląd kluczowych tematów z kursu.
• Nowoczesne technologie w kontroli emisji: Powtórzenie kluczowych informacji o procesach badania emisji spalin, reaktorach katalitycznych i normach EURO 7.
• Zrównoważony rozwój w motoryzacji: Powtórzenie kluczowych pojęć związanych z OZE w branży motoryzacyjnej.
• Transformacja cyfrowa: Powtórzenie narzędzi i technologii wspomagających automatyzację badań emisji spalin.
2. Konwersatorium z uczestnikami.
• Odpowiedzi na pytania: Wyjaśnienie wątpliwości, pogłębienie wiedzy.
• Dyskusja: Wymiana doświadczeń i pomysłów na temat przyszłości kontroli emisji w branży motoryzacyjnej.
3. Praktyczne ćwiczenia.
• Ćwiczenia gramatyczne: Powtórzenie kluczowych struktur gramatycznych na poziomie B2.
• Ćwiczenia słownictwa: Zastosowanie nabytego słownictwa w kontekście badań emisji spalin.
• Ćwiczenia z tworzenia korespondecji, umawiania spotkań, tworzenia harmonogramów.
• Ćwiczenia z negocjacji biznesowych w języku angielskim.
• Ćwiczenia z prezentowania treści w języku angielskim.
4. Egzamin końcowy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Wprowadzenie do kontroli emisji spalin – wprowadzenie słownictwa na poziomie B2. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Rodzaje technologii redukcji emisji | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Rola kontroli emisji w motoryzacji - przypomnienie czasów teraźniejszych. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Kontrola emisji w kontekście globalizacji - przypomnienie czasów teraźniejszych. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Nowe trendy w redukcji emisji – przypomnienie czasów przyszłych. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Konwersacje tematyczne. Umawianie spotkań. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Ćwiczenia praktyczne. Tworzenie harmonogramów. Tworzenie korespondencji. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Praktyczne zastosowanie OZE w motoryzacji – wprowadzenie słownictwa na poziomie B2 | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Zrównoważony rozwój: Wpływ ekologicznej produkcji na wyniki branży motoryzacyjnej - przypomnienie czasów przeszłych. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 trategie wdrażania OZE w branży motoryzacyjnej – przypomnienie czasów przeszłych. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Zmiany w produkcji związane z OZE: Redukcja śladu węglowego i wpływ na emisję spalin - mowa zależna. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Konwersacje tematyczne. Negocjacje. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Ćwiczenia praktyczne. Uzyskiwanie potrzebnych informacji. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 11-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Automatyzacja w badaniach emisji – wprowadzenie słownictwa na poziomie B2 | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 18-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Technologie cyfrowe: Automatyzacja testów emisji za pomocą AI i zaawansowanych pomiarów - okresy warunkowe. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Cyfrowe bezpieczeństwo w motoryzacji – strona bierna. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Konwersacje tematyczne. Negocjacje biznesowe. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Ćwiczenia praktyczne. Tworzenie prezentacji. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 18-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Powtórzenie wiadomości. | Prowadzący Szymon Bukal | Data realizacji zajęć 25-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Egzamin. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 990,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto249,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto249,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Szymon Bukal
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik kursy otrzyma materiały dydatktyczne w formie elektornicznej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe