Skuteczne techniki sprzedaży wraz z działami świeżymi 3/5
Możliwość dofinansowania
Skuteczne techniki sprzedaży wraz z działami świeżymi 3/5
Numer usługi 2024/09/19/17631/2317455
800,00 PLN
brutto
800,00 PLNnetto
100,00 PLNbrutto/h
100,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
Właścicieli sklepów
Menangerów
Kirowników sklepów, działów, stoisk.
Sprzedawców.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji26-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
"Dzięki szkoleniu oraz pracy na sklepie wraz z klientami, uczestnicy poznają praktyczne zagadnienia związane z technikami sprzedaży:Bezpośredni kontakt z klientem i pracą na sklepie, pozwoli na przetestowanie przekazywanej wiedzy w praktyce.Dzięki szkoleniu, uczestnicy:Poznają różne rodzaje technik sprzedażyZwiększą skuteczności i efektywność proponowanych produktów poprzez wykorzystanie odpowiednich technik sprzedaży.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzie różnorodnych techniki sprzedaży, przygotuje się do rozmowy handlowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie umiał zdefiniować proces sprzedaży, nabędzie nawyk jaki jest kluczowy dla sukcesu handlowca | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Część 3: Poznawanie potrzeb klientów
- Analiza potrzeb klientów
- Techniki zadawania pytań: otwarte, zamknięte, sugestywne.
- Metody aktywnego słuchania: parafrazowanie, potwierdzanie.
- Rozpoznawanie różnych typów klientów i dostosowanie podejścia.
- Ułatwienie zrozumienia potrzeb klientów
- Narzędzia i techniki odkrywania potrzeb klientów.
- Jak skutecznie prowadzić rozmowę, aby zdobyć informacje kluczowe dla sprzedaży?
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 1
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Część 5: Sprzedaż na działach świeżych | Prowadzący Michał Pawlaszczyk | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 05:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Michał Pawlaszczyk
Michał Pawlaszczyk, osoba prowadząca usługę, z powodzeniem działa na polskim rynku od 2007 roku, specjalizując się w projektowaniu, wdrażaniu oraz nadzorze nad systemami zarządzania jakością. Jako konsultant zintegrowanych systemów zarządzania jakością, HACCP, GHP oraz GMP, współpracuje z placówkami handlowymi w branży spożywczej, kładąc szczególny nacisk na bezpieczeństwo i higienę pracy, zarówno w warunkach codziennych, jak i pandemicznych.
W trakcie swojej kariery zawodowej był również odpowiedzialny za utrzymanie i podnoszenie standardów produkcji oraz optymalizację metod kontroli jakości. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w szkoleniu pracowników w zakresie customer service, technik sprzedażowych, oraz merchandisingu – skutecznego układania towarów na półkach sklepowych, co ma bezpośredni wpływ na zwiększenie sprzedaży oraz poprawę doświadczeń zakupowych klientów.
Świetnie odnajduje się w takich tematach, jak:
• Wdrażanie i nadzór nad systemami zarządzania jakością, analizą zagrożeń i bezpieczeństwa produktów,
• Tworzenie i wdrażanie dokumentacji według norm GHP i GMP,
• Wdrażanie i nadzór nad systemami BRC,
• Zarządzanie jakością zgodnie z normą ISO 9001.
Michał Pawlaszczyk prowadzi również szkolenia z zakresu obsługi klienta, gdzie porusza zagadnienia efektywnej komunikacji z klientami, technik sprzedaży, a także optymalizacji układu towarów na półkach sklepowych (product placement) w celu maksymalizacji zysków. W swojej pracy integruje wiedzę z zakresu zarządzania
W trakcie swojej kariery zawodowej był również odpowiedzialny za utrzymanie i podnoszenie standardów produkcji oraz optymalizację metod kontroli jakości. Posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w szkoleniu pracowników w zakresie customer service, technik sprzedażowych, oraz merchandisingu – skutecznego układania towarów na półkach sklepowych, co ma bezpośredni wpływ na zwiększenie sprzedaży oraz poprawę doświadczeń zakupowych klientów.
Świetnie odnajduje się w takich tematach, jak:
• Wdrażanie i nadzór nad systemami zarządzania jakością, analizą zagrożeń i bezpieczeństwa produktów,
• Tworzenie i wdrażanie dokumentacji według norm GHP i GMP,
• Wdrażanie i nadzór nad systemami BRC,
• Zarządzanie jakością zgodnie z normą ISO 9001.
Michał Pawlaszczyk prowadzi również szkolenia z zakresu obsługi klienta, gdzie porusza zagadnienia efektywnej komunikacji z klientami, technik sprzedaży, a także optymalizacji układu towarów na półkach sklepowych (product placement) w celu maksymalizacji zysków. W swojej pracy integruje wiedzę z zakresu zarządzania
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
opracowanie własne
Informacje dodatkowe
Praktyczne szkolenie odbywające się bezpośrednio w Twoim miejscu pracy, w warunkach, w których pracujesz na co dzień. Bezpośredni kontakt z klientem i praca na sklepie umożliwią natychmiastowe przetestowanie zdobytej wiedzy w praktyce. |
Adres
Adres
ul. Sulejowska 31d
97-300 Piotrków Trybunalski
woj. łódzkie
97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego 18
Kontakt
Kontakt
Mirosław Lepiarz
E-mail
mlepiarz@onet.pl
Telefon
(+48) 727 530 540